Katarzyna R.

Katarzyna R. specjalista ds.
biurowo-księgowych,
Firma budowlana

Temat: Podejście procesowe w zarządzaniu jakością

1. Jakie mogą być cele realizowanych procesów podstawowych (np. obsługa zamówienia, projektowanie, zakupy itd.) w firmie produkującej np meble?
2.Jakie mierniki można wykorzystać do dokonania pomiarów tychże procesów?
Rafał Kucia

Rafał Kucia Nigdy się nie
zatrzymuj i
codziennie bądź
lepszy.

Temat: Podejście procesowe w zarządzaniu jakością

Cele dla Obsługi zamówień to np. maksymalny czas obsłigi zamówienia, dla projektowania tp stopien wykonania zaplanowanych projektów, a dla zakupów np. poziom magazynu (wartość). I te cele mogą być Twoimi miernikami. Tak naprawde wszystko zależy od tego czym przedsiębiorstwo się zajmuje (czy to produkcja, czy handel, czy usługi). Dla każdej z branż mierniki i cele będą inne.



Wyślij zaproszenie do