Temat: Efektywnośc nauczania dot. problamatyki jakości -...
Jestem zwolennikiem zasady, że na początku warto zdobyć rozeznanie ogólne (moim zdaniem temu właśnie służą studia podyplomowe).
Osobiście jestem zadowolony z poziomu kształcenia i uważam, że są one ciekawe. Nieoznacza to jednak, że nie można tak skonstruować harmonogramu zajęć aby był jeszcze bardziej interesujący (i pozwalał maksymalnie wykorzystać czas).
Na podstawie Państwa sugestii mam zamiar przedstawić uwagi do ankiety na zakończenie studiów.
Z zaprezentowanych już opinii nasuwa się pytanie:
Czy należy skoncentrować się na poznawaniu normy ISO 9000 (norm innych ...., wykonać symulowane ćwiczenia audytu itp.) traktując techniki doskonalenia jakości bardzo pobieżnie, czy też skoncentrować się na narzędziach doskonalenia jakości - zatem na jakich i w jakim stopniu - może na tych, które są najczęściej stosowane w praktyce zawodowej (ważna jest Państwa opinia)?
A może będzie uzsadnione (będą zainteresowani) wyodrębnienie tematyki doskonalenia jakości w postaci oddzielnego programu studiów lub też serii modułów szkoleniowych.
Prosze pamiętać, że uczestnikami studiów są w większości osoby zaczynające "przygodę" z tematyką jakośći.
P.S Pani Marzeno, prosze o udostępnienie harmonogramu zajęć st. podyplomowych, których była Pani uczestnikiem.
Jerzy Janik edytował(a) ten post dnia 04.05.09 o godzinie 14:30