![Anna K.](https://static.goldenline.pl/user_hidden_basic.jpg)
Anna
K.
komunikacja
marketingowa w
motoryzacji
Temat: Badanie (nie)zadowolenia Klienta - po długim czasie. Co...
Moi Drodzy,postaram się w skrócie:
od kilku tygodni pracuję w firmie branży moto, a dokładniej zajmującej się usługami serwisowymi samochodów osobowych (dla kliku marek premium).
Mam wgląd w dość dokładne = zadowalające wyniki badania zadowolenia Klienta z ostatnich 12 miesięcy (ankiety telefoniczne po wizycie w serwisie).
Zagadką dla mnie natomiast jest rok 2010, kiedy to:
- badania nie były prowadzone,
- był najwyższy wskaźnik nowych klientów
- znaczącą grupą była grupa takich oto nowych klientów: -jednorazowa wizyta - wysoka FV (duża naprawa) i ... Klient nie powrócił
Minęło kilkanaście miesięcy, a ja chciałabym się dowiedzieć dlaczego nie wrócili.
Pełne dane kontaktowe + zgody mam, ale czy powinnam to robić po tak długim okresie czasu? Czy macie takie doświadczenia?
Ankieta telefoniczna może okazać się nieco niezręczna, bo przecież Klient nie musi pamiętać tej naprawy ani emocji i wrażeń jej towarzyszących.
Będę wdzięczna za wszelkie Wasze uwagi/ sugestie, w temacie.
a.Anna K. edytował(a) ten post dnia 17.01.12 o godzinie 14:04