Temat: Obsługa klienta - nowe narzędzie

Hej,

Wprowadzamy nowe narzędzie wspierające obsługę klienta w Sieci. Umożliwia budowanie bazy wiedzy, komunikację z klientem (oraz klientów między sobą) oraz budowanie społeczności użytkowników wokół produktu / firmy. Mamy za sobą już cztery realizacje. Chcemy wyjść z narzędziem szerzej. Szukam osób, które miałyby ochotę poznać naszą ofertę - przekazać nam feedback. Zapraszam do rozmowy.

Temat: Obsługa klienta - nowe narzędzie

Na nas możesz liczyć.

Temat: Obsługa klienta - nowe narzędzie

Możesz mi podesłać namiary (email) na Ciebie?
Monika Czyżewska

Monika Czyżewska gadam do rzeczy, a
nawet do ludzi ;)

Temat: Obsługa klienta - nowe narzędzie

zainteresowal mnie pomysl i chetnie dowiem sie czegos wiecej oraz przetestuje :D
sciskam
m.
Katarzyna F.

Katarzyna F. Procesy....

Temat: Obsługa klienta - nowe narzędzie

hmmm ciekawie brzmi... proszę o szersze iformacje. :)

Temat: Obsługa klienta - nowe narzędzie

Tutaj przykład jak może to wyglądać w praktyce (właśnie startujemy) http://ekooszczedni.pl/
Piotr Jawor

Piotr Jawor Kierownik dz.
Marketingu w HAKO
POLSKA Sp. z o.o.

Temat: Obsługa klienta - nowe narzędzie

Tomaszu,
czy narzędzie, o którym tu pisałeś jest już dostępne, czy coś więcej w tym temacie się wydarzyło? Jestem ciekaw - z moim zespołem stworzyłem narzędzie:
http://virtualadvisor.hako.pl/
pzdr

Temat: Obsługa klienta - nowe narzędzie

Piotr - bardzo fajne, zapraszam na priv to pogadamy więcej - tkarwatka @ divante.pl



Wyślij zaproszenie do