Dorota Duda

Dorota Duda Academy of Service
Excellence

Temat: Lojalnie nieopłacalnie?

Przeciętna firma traci w ciągu roku od 10-30% swoich dotychczasowych klientów. Firmy te są jak dziurawe wiadro, do którego wpadają/wypadają klienci i chociaż badania pokazują, że koszt zdobycia nowego klienta jest kilkakrotnie droższy, od kosztu utrzymania klienta, praktyka ta jest wciąż w naszym kraju powszechnie stosowana.

Firmy kuszą super promocjami: pół roku za darmo, dodatkowe usługi, specjalne oferty. Dopóki jesteś nowy - jesteś ważny. Potem bywa różnie. Najczęściej firmy te mają również strategię, jak zatrzymać klienta przy sobie. Tworzą różnego rodzaju bariery, utrudnienia, aby klientowi ciężko było przejść do konkurencji. Skąd my to znamy, prawda? Jak ktoś jest, lub był klientem UPC czy Canal+, to doskonale rozumie o czym teraz mówię.

I dlatego nie dziwi mnie fakt, że branża TV- platformy i dostawcy w badaniu jakości obsługi klienta przeprowadzonym przez Vision SecretClient Sp.zo.o. znalazła się na ostatnim 20 miejscu.

We wczorajszych wieczornych wiadomościach 23.03.2009 r, dokładnie o godz.19.43 cała Polska usłyszała o problemie innego/lepszego traktowania nowych klientów i niedocenianiu wartości lojalnego klienta w reportażu Pawła Gadomskiego.

Zostałam poproszona o wypowiedź na ten temat. Materiał jest dostępny na: http://www.tvp.pl/informacje/wiadomosci , wiadomości godz.19.30 z dnia 23.03.2009r

pozdrawiam,

Dorota DudaDorota Duda edytował(a) ten post dnia 24.03.09 o godzinie 17:33

konto usunięte

Temat: Lojalnie nieopłacalnie?

Byłam klientką UPC.. aby utrzymać tą samą cenę usługi pani poradziła mi abym zerwała umowę i poprosiła kogoś z domowników aby został "nowym klientem".. w przeciwnym przypadku musiałabym płacić prawie dwa razy drożej...
To chyba nie wymaga komentarza. Jakość usług tam to jakiś koszmar.

Następna dyskusja:

Lojalnie nieopłacalnie?




Wyślij zaproszenie do