Maciej L.

Maciej L. specjalista ds.
komunikacji
marketingowej

Temat: Zaproszenie do udziału w badaniu FACTS. Nagrody dla...

Szanowni Państwo,

Firmy rodzinne stanowią o sile gospodarki i dobrobycie obywateli: w Polsce generują one ponad 40% PKB! Jednak tylko nieliczne z nich są w stanie przetrwać i odnosić sukcesy w drugim lub trzecim pokoleniu.

Jakie wzorce sukcesji są najbardziej rozpowszechnione?
Czy założyciele decydują się na przekazanie firmy kolejnemu pokoleniu, na jej sprzedaż,czy może po prostu na jej zamknięcie?
Jak na tle Europy Zachodniej przeprowadzana jest sukcesja w Polsce?

Prosimy Państwa jako założycieli firm rodzinnych o wsparcie szwajcarsko-polskiego projektu naukowego FACTS badającego rodzaje sukcesji, które odpowie na te oraz inne pytania związane z sukcesja w firmach rodzinnych.

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu FACTS poprzez wypełnienie ankiety (proszę kliknąć poniżej).

https://www.surveymonkey.com/s/_FACTS

W podziękowaniu za Państwa pomoc rozlosowane zostaną następujące nagrody:

2 złote nagrody: udział w konferencji firm rodzinnych organizowanej w Poznaniu w maju 2014 roku
3 srebrne nagrody: 2 godziny bezpłatnego doradztwa w zakresie strategii firmy lub ładu rodzinnego
4 brązowe nagrody: zamieszczenie loga firmy w raporcie prezentującym wyniki projektu wraz z oficjalnymi podziękowaniami
dla wszystkich zainteresowanych respondentów: darmowy szczegółowy raport z badania

____________________________________________________________

Więcej o badaniu > http://www.ibrpolska.pl/facts.html
____________________________________________________________

FACTS (Family Firms Antecedents & Consequences To Succession Styles) jest projektem
w ramach współpracy szwajcarsko-polskiej

Koordynator międzynarodowy badania
Marta Widz
Centrum Biznesu Rodzinnego
Uniwersytet w St.Gallen
mail: marta.widz@unisg.ch


Wyłączny partner badania w Polsce
dr Adrianna Lewandowska
Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego
mail: al@bd7.pl