Andrzej Janikowski

Andrzej Janikowski Szef, Badania rynku

Temat: W Łowiczu będą zarządzali

ZUI Otago, spółka z Grupy Asseco, zawarła z Urzędem Miejskim w Łowiczu
kontrakt o wartości 3,2 mln zł. Przedmiotem umowy jest dostawa sprzętu oraz
wdrożenie oprogramowania niezbędnych do realizacji projektu „E-Urząd w
Łowiczu”, który ma zakończyć się w połowie maja 2011 r.


W ramach współpracy z ZUI Otago w Urzędzie Miejskim w Łowiczu wdrożony
zostanie Zintegrowany System Wspomagania Zarządzania Miastem. Zastąpi
on wiele z dotychczasowych systemów, wykonanych w rożnych, często
przestarzałych już technologiach, co uniemożliwiało ich integrację.


Nowy system wspierał będzie nieomal wszystkie procesy związane z
działalnością Urzędu. Wdrożone zostaną moduły do obsługi
finansowo-księgowej, ewidencji i wymiaru dochodów podatkowych gminy,
księgowości podatkowej i windykacji zaległości, a także moduł
kadrowo-płacowy, moduł ewidencji ludności i działalności gospodarczej,
gospodarowania mieniem komunalnym, dodatki mieszkaniowe, stypendia szkolne
oraz moduły do obsługi kasy. Wszystkie te moduły zostaną zintegrowane.
Ponadto komórki Urzędu będą posługiwać się Kompleksowym Systemem Obiegu
Dokumentów. Również planowanie budżetu odbywać się będzie z wykorzystaniem
Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO. System
obejmie także działalność edukacyjną i administracyjną gminnych placówek
oświatowych.