Marcin Nowak Handel B2B
Temat: Eksport i sprzedaż online do Chin. Szanse wejścia na...
Eksport i sprzedaż online do Chin. Szanse wejścia na rynek chiński dla polskich producentów.Kolejna firma zagraniczna sprzedaje online w Chinach.
Costco Wholesale Corporation, amerykańska sieć zakupowa rozpoczęła sprzedaż swoich produktów na rynku chińskim poprzez e-sklep na platformie Grupy Alibaba, Costco.tmall.hk
Tmall jest jedną z platform sprzedaży online należącą do Grupy Alibaba. Na Tmall.com swoje produkty prezentuje ponad 100 000 firm z całego świata, poczynając od największych marek międzynarodowych takich jak Adidas, poprzez znane marki chińskie po mniej produkty mniej znanych firm z całego świata, także firmy polskie.
Prezentacja swoich produktów na Tmall to doskonały punkt wyjścia dla firm polskich zainteresowanych ekspansją na największy rynek konsumencki świata.
Więcej: http://KurierChinski.pl
http://www.rynekchinski.pl/sprzedawaj-na-tmallcom.html
http://www.rynekchinski.pl/tmallcom.html
http://marcinnowak.natemat.pl/117279,polskie-produkty-...
http://www.rynekchinski.pl/rynek-chi324ski-blog/costco...Ten post został edytowany przez Autora dnia 06.01.15 o godzinie 16:56