Aleksander
Bąk
aleksanderbak.pl —
projektuję, bo
lubię.
Temat: Ustka... rastroaktywna?
„Nowa Twarz Ustki” – ogólnopolska kampania inicjująca wdrożenie Strategii Marki.*Dla przypomnienia zagadnienia – cytat z omówienia tożsamości usteckiej marki:
„Co tak naprawdę wyróżnia Ustkę? Niektórzy sądzą, że morze i plaża. Czym różni się jednak plaża w Ustce od plaży w Łebie dla turysty? Jeśli zastanowimy się, dojdziemy do wniosku, że oprócz morza i plaży chodzi o coś więcej...
Opracowywana marka ma odkryć i wyeksponować to „coś". Nie chodzi tu bynajmniej o zbudowanie na plaży drugiej Wieży Eiffla. Tzw. obietnica marki, zawarta w kierunku „Ustka retroaktywna" nie może być zupełnie niezgodna z prawdą, ale powinna jednak wskazywać kierunek, do którego Ustka dąży i miejsce do którego dojdzie dzięki marce. Obietnica ta ma zostać spełniona, dlatego koncepcja „Ustki retroaktywnej" wpasowuje się w strategiczne działania, w politykę Władz Miasta. Ponieważ marka jest adresowana również do mieszkańców, będziemy na bieżąco informować o postępach w pracach nad marką oraz tłumaczyć, jak czytać i rozumieć „Ustkę retroaktywną". Jest to pierwszy z cyklu artykułów o „Ustce retroaktywnej". Jeszcze w tym miesiącu poznamy znak promocyjny - logo Ustki „retoraktywnej". Projektant, któremu zlecone zostało opracowanie znaku współpracował z instytucjami kościelnymi, rządowymi, edukacyjnymi, jest wykładowcą akademickim w zakresie projektowania wizualnego. Prowadzi własny blog http://alw.pl. Trzeba pamiętać jednak, że samo logo nie stworzy marki - jest jednym z jej elementów. Ważna będzie konsekwencja we wdrażaniu programu promocji nowej marki Ustki.” (04.03.2010 r.)**
A~
--
* 2bA
** ustka.pl – Agnieszka Nowak
Krótka historia poszukiwań wizualnej tożsamości UstkiAleksander Bąk edytował(a) ten post dnia 18.06.10 o godzinie 15:07