Temat: Książka jako nośnik reklamy produktu dla firm...
Witam, zdecydowałem się napisać także list biznesowy,bo współpracujemy z dużymi firmami farmaceutycznymi w projekcie KSIĄŻKA JAKO NOŚNIK REKLAMY FIRMY,PRODUKTU,USŁUG.
Przesyłam powyższy i chciałbym porozmawiać o możliwości przyszłorocznej w/w projekcie współpracy.
Pozdrawiam Lech Tkaczyk
List: Książka o tematyce zdrowotnej jako nośnik reklamy produktu, a także wizytówka firmy.
FILMY/KLIPY: Nie masz czasu na czytanie tego listu-zobacz pogadankę o tym projekcie-
http://www.astrum.wroc.pl/filmiki.php?id=47
Wychodząc naprzeciw branży farmaceutycznej,także o spożywczej z suplementami diet, zamiast pojedynczych ulotek, których nikt nie czyta, proponujemy Państwu wydanie książki tematycznej, produktu trwałego, prestiżowego.
Książki, która będzie jednocześnie nośnikiem reklamy Waszych produktów, usług, a także wizytówką Państwa firmy.
Tak, między innymi, zrobiła firma LEKAM, której wydaliśmy książkę pt: ZDROWE OCZY będącej nośnikiem reklamy ich produktu BIOLUTEINY, a w jednym z rozdziałów także ich firmy. Istnieje też możliwość napisania nowej, specjalnie na Wasze potrzeby, książki tematycznej opisującej Państwa produkty.Wydawnictwo Astrum specjalizując się w marketingu zewnętrznym dla branży farmaceutycznej ma w tym duże doświadczenie.Wydaliśmy wiele książek zdrowiu,dietach(naukowych i popularnonaukowych). Część z nich stała się bestselerami i nadal cieszy się dużym powodzeniem.
Ważne. Przygotowaną książkę wydajemy w formie papierowej, nowoczesnego e-booka,
a także na życzenie – audiobooka. Ponadto dla promocji książki zakładamy portal –
http://tytulksiazki.pl. Na w/w portalu znajdzie się okładka książki,notka,recenzja,biogram o produkcie lub produktach, firmie, usługach itp. Będą też banery i linki Państwa firmy oraz portal naszego wydawnictwa, poprzez które książkę oraz promowane produkty można nabyć. Z form nowoczesnej reklamy na w/w stronie umieścimy także podcast – wywiad audio w mp3 oraz wg ustaleń, krótki film wideo, pogadankę tematyczną z prezesem, właścicielem lub przedstawicielem firmy (do ustalenia) oraz linki naportale,społecznościowe,promujące wspólne z Państwa firmą działania. Książka może być prezentem dla współpracujących z Wami kontrahentów, można również wprowadzić ją do sprzedaży w naszej sieci. Wszystko precyzuje szczegółowa umowa.
Szerszy opis naszych działań – Książka jako nośnik reklamy produktu.
Ostatnie miesiące roku, to dla każdej firmy czas intensywnych wysiłków, mających na celu planową realizację budżetów. Z jednej strony realizujemy więc nasze wydatki przeznaczone na rozwój, marketing i szkolenia, których oferta w tym czasie ulega znacznej intensyfikacji. Z drugiej strony, coraz częściej spoglądamy w tabele określające poziom sprzedaży usług i zadowolenie nasze i konkurencji. Do realizacji tych planów potrzeba wiele wysiłku i wiedzy. Wysiłek zazwyczaj jest stymulowany wewnątrz firmy, ale potrzebne jest i wsparcie reklamowe. Do tej pory uważano, że tylko media – telewizja, radio, prasa czyli reklama bardzo kosztowna – pozwalają natychmiast podnieść sprzedaż produktu. Ostatnie badania jednak dowodzą, że dzięki reklamie w mediach klienci bardzo szybko dowiadują się o naszej firmie, ale tak samo szybko o tej reklamie, firmie, usługach zapominają. A w branży olejarskiej i spożywczej jest to niedopuszczalne! Wszak zależy nam, by klient był naszym stałym odbiorcą. Dlatego szuka się nowych nośników reklamy produktu – tzw. nośników długotrwałego oddziaływania skutków reklamy na klienta. Taką formą jest właśnie WYKORZYSTANIE KSIĄŻKI JAKO NOŚNIKA REKLAMY PRODUKTU. Książki zarówno tradycyjnej – papierowej, jaki i nowoczesnej – w postaci e-booka, włączając w to audiobooka, a na stronie promującej książkę – wideobooka. Wszystko zależy od Państwa życzeń. Prosimy zatem, by w swoich budżetach ująć i tę formę reklamy, niezwykle skuteczną, prestiżową i długotrwałą, którą oferuje WYDAWNICTWO ASTRUM, wydawca ponad 100 tytułów kulinarnych, książek poświęconych zdrowiu, zapobieganiu chorobom, suplementom diety itp.
W latach 90-tych nasza książka pt. „W kuchni na co dzień czyli wszystko o tłuszczach” autorstwa Jadwigi Biernat promowała firmę i produkty Bielmar-u. Zaufały nam również firmy z branży farmaceutycznej – ukazała się książka pt. „Zdrowe oczy” dla firmy LEKAM, z reklamą BIOLUTEINY; napisana na zamówienie dla firmy AFLOFARM książka pt. „Odchudzanie dla opornych” z reklamy produktu LINEA; oraz książka
pt. „Samoleczenie aloesem” dla firmy PROAKTIV z reklamą ich produktu.
Firmy z branży spożywczej i kulinarnej reklamowały się w naszych książkach pt. „Naleśniki na 90 sposobów”, „Dieta z owoców egzotycznych”, „Owocowe przysmaki”, „Siedem dni bez wołowiny”, „Ryby”.
Jesteśmy także zainteresowani dodawaniem naszych książek i multimediów jako inserty, czyli dodatki do produktów, dzięki temu podnoszących ich sprzedaż.
Pozdrawiam
Lech Tkaczyk
http://lech-tkaczyk.pl
l.tkaczyk@astrum.wroc.pl
http://zdrowe-diety.eu
http://cmn-zdrowie.pl
adres do korespondencji:
Wydawnictwo Astrum,
50-374 Wrocław,ul.Norwida19/6
tel: 530 773 420
tel: 530 837 421
Lech Tkaczyk edytował(a) ten post dnia 31.12.11 o godzinie 10:25