Witold Moszyński

Witold Moszyński INTERIM HR MANAGER ♦
CEO & Owner HCCG -
Human Capital Con...

Temat: SZKOLENIA

Dział poświęcony tematyce szkoleniowej w tym m.in.:
- badaniu potrzeb szkoleniowych
- zarządzaniu kapitałem kompetencji
- budowie efektywnych procesów szkoleniowych
- ocenie efektywności szkoleń
Bartłomiej Filipek

Bartłomiej Filipek knowledge sharing

Temat: SZKOLENIA

Zastanawiam się, czy mogę w tym miejscu umieścić post dotyczący wykorzystania potencjału pracowników.
W końcu HR to również szkolenie i motywowanie.
Pytanie brzmi jak motywować pracowników do pracy, która prowadzi do osiągania wymiernych celów biznesowych oraz jak w pełni wykorzystać potencjał firmy i efektywnie realizować przyjęte strategie?
Myślę, że na te pytanie odpowie Chris McChesney, który 30 kwietnia poprowadzi najnowsze Webinarium.
W tym spotkaniu możemy wziąć udział bez żadnych opłat, wystarczy wyrazić chęć, rejestrując się poprzez ten krótki formularz.
Dodatkowo, każdy zapisany uczestnik, otrzyma zapis wideo (w razie, gdyby nie mógł uczestniczyć na żywo), oraz slajdy ze spotkania.
Witold Moszyński

Witold Moszyński INTERIM HR MANAGER ♦
CEO & Owner HCCG -
Human Capital Con...

Temat: SZKOLENIA

Witaj Bartłomieju,

każdy post jest mile widziany, zwłaszcza gdy dotyczy tak ciekawego spotkania, o którym piszesz, zaraz się wczytam w jego program i jak kalendarz mi pozwoli to skorzystam z zaproszenia :-)

Motywowanie pracowników to temat rzeka, któremu także warto byłoby poświęcić odrębny dział w ramach tej grupy dyskusyjnej, ale skoro już o tym mowa zwracam uwagę na słowa Prezesa Enterprise Investors wg Jacka Siwickiego "Skuteczna metoda motywowania menedżerów"

czytaj tutaj

oczywiście to tylko jedna z metod.

pozdrawiam,
wm
Ewa Zamościńska

Ewa Zamościńska Menedżer Projektów,
Konsultant i trener
CSR; CSRinfo - Wa...

Temat: SZKOLENIA

Z zaciekawieniem przeczytałam poprzednie posty i 4 Dyscypliny Skutecznej Realizacji Celów:

znajomość kluczowych celów organizacji,
zaangażowanie w ich realizację,
przełożenie celów na codzienne działania pracowników,
wsparcie organizacyjne dla realizacji celów,
poczucie współodpowiedzialności pracowników za rezultaty osiągane przez firmę,
autentyczną współpracę w ramach poszczególnych zespołów i w całej organizacji.

Czytam to z perspektywy osoby zajmującej się CSR, zarządzaniem firmą przez wartości i brzmi to wszystko bardzo znajomo. Widzę wzrost zainteresowania HR ideą i narzędziami CSR - chociażby w konteksćie motywacji i wdrażania w codzienne funkcjonowanie firmy kluczowych celów i wartości, zarządzania talentami i pełnego wykorzystania potencjału firmy - i bardzo mnie to cieszy. Moim zdaniem bez dobrego HR nie ma odpowiedzialnego biznesu. Zastanawiam się, na ile jest możliwy dobry HR bez właściwego rozumienia i wdrażania CSR :)?

pozdrawiam
Witold Moszyński

Witold Moszyński INTERIM HR MANAGER ♦
CEO & Owner HCCG -
Human Capital Con...

Temat: SZKOLENIA

Odnośnie skutecznej realizacji celów, podkreślenia wymaga to, że aby mogły być one faktycznie zrealizowane powinny zostać odpowiednio zakomunikowane i przenegocjowane z ich realizatorami. Jak? polecam artykuł: czytaj!
Łukasz M.

Łukasz M. Szukam dobrej
inwestycji....

Temat: SZKOLENIA

Nowy rok, nowe możliwości, zapraszam do zapoznania się ze szkoleniami dla Działu Personalnego:

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/d...

W razie pytań również o szkolenia zamknięte zapraszam do kontaktu:

Łukasz Michałek
AVENHANSEN Sp. z o.o.

lmichalek@avenhansen.pl
+48 515 212 452
+48 12 399 41 91

http://www.szkolenia.avenhansen.plŁukasz M. edytował(a) ten post dnia 05.01.11 o godzinie 16:17

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy do udziału w bezpłatnych szkoleniach, których celem jest przekazanie wiedzy i doskonalenie umiejętności efektywnej współpracy w interdyscyplinarnych zespołach projektowych w procesie rozwoju nowego produktu oraz zarządzania wzornictwem w przedsiębiorstwie.
Warsztaty organizowane są przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego w ramach projektu Zaprojektuj Swój Zysk. Zapraszamy na stronę portalu ZSZ - tam znajdą Państwo szczegółowe informacje
http://www.zsz.com.pl/Warsztaty/Strony/default.aspx
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: SZKOLENIA

--Joanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 14.08.12 o godzinie 11:38
Maja M.

Maja M. Kierownik Projektów,
Senior Konsultant
SAP HCM, Członek ...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Firma SID Group serdecznie zaprasza na warsztat:
Skomplikowane staje się proste - portal do zarządzania czasem pracy w SAP

19.10.2011
godz.9.00-17.00
Sala Syrena II piętro
Hotel Marriott
Al. Jerozolimskie 65/79
00-697 Warszawa

Prawo polskie i przepisy unijne dot. czasu pracy powodują, że przedsiębiorstwo w swoim budżecie musi przewidzieć znaczne środki, które pokryją koszty związane z planowaniem i rozliczaniem czasu pracy. Koszty te to nie tylko wynagrodzenia dla specjalistów, którzy poruszają się sprawnie w skomplikowanej sieci przepisów - to także czas poświęcony na wprowadzanie i żmudne sprawdzanie danych.

Jeżeli Państwo chcą krok po kroku przejść przez zawiłości polskiego prawa dotyczące czasu pracy i zobaczyć skuteczne rozwiązania, które w przyszłości zagwarantują w Państwa firmie zmniejszenie kosztów zapraszamy do udziału w bezpłatnym warsztacie.

Na warsztacie zapoznacie się Państwo z propozycjami firmy SID - twórcą niezależnego systemu PCP obsługiwanego przez przeglądarkę internetową, współpracującego z SAP, który nie tylko pozwala na rejestrację czasu pracy, ale kontroluje zgodnie z obowiązującymi przepisami polskiego prawa oraz rozlicza czas pracy i na jego podstawie generuje składniki płacowe. Na warsztacie także zostanie omówiony temat pozytywnej rejestracji czasu pracy w SAP.

Dla każdego uczestnika przewidziany jest poczęstunek oraz materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.

Liczba miejsc ograniczona tylko do 30.

Więcej informacji:

http://www.sidgroup.pl/news/498/tempus_nostrum_est.html
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia, Warszawa

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

PRINCE2(R) Foundation –25-27.01.2012
PRINCE2(R) Foundation – 22-24.02.2012
PRINCE2(R) Practitioner – 27-28.02.2012

CENY OD 2500 ZŁ BRUTTO !!!

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Izabella Kapuściak
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl
http://prince2.akn.pl

-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® jest znakiem handlowym Office Of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Temat: SZKOLENIA

--Joanna Moczulska edytował(a) ten post dnia 14.08.12 o godzinie 11:39

Temat: SZKOLENIA

Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.

Chciałabym zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji poświęconej elektronicznemu obiegowi dokumentów.

Konferencja „Nowoczesna firma i administracja – efektywne zarządzanie dokumentami oraz procesami biznesowymi”

odbędzie się 18 września 2012r. w Warszawie.

Tematyka konferencji, ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów, usprawniają i optymalizują pracę przedsiębiorstw prywatnych oraz instytucji państwowych.
Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!

Przykładowe zagadnienia poruszane podczas konferencji:

• platformy automatyzujące pracę recepcji oraz administracji,
• e-urzędy – elektronizacja administracji państwowej,
• workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
• systemy korporacyjne - intranet, extranet,
• e-faktura,
• elektroniczny podpis,
• systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
• dokumenty w chmurze,
• OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
• digitalizacja dokumentów,
• zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
• elektroniczna archiwizacja,
• skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
• zarządzanie dokumentami papierowymi,
• masowe wydruki.

Do udziału zapraszamy:

• Naczelników, Dyrektorów, Kierowników oraz Koordynatorów podmiotów organizacyjnych
administracji państwowej
• Głównych i Starszych Specjalistów, odpowiedzialnych za dokumentację urzędu
(kadry, księgowość, administracja etc.),
• CIO / Szefów departamentów IT infrastruktury i technologii IT
• Dyrektorów i Managerów ds. infrastruktury oraz nowych technologii
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów i Kierowników Finansowych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów

Strona konferencji: http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny:

http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.

KONTAKT:

tel: 22-468-80-72 kom: 531806841
mail: biuro@pureconferences.pl
website: http://pureconferences.pl


Obrazek
Joanna Turek edytował(a) ten post dnia 21.10.12 o godzinie 13:03
Magdalena Czepczyk

Magdalena Czepczyk Asystentka Dyrektora
Krajowego

Temat: SZKOLENIA

Jesteś absolwentem studiów psychologicznych, pedagogicznych, biznesowych? Interesujesz się branżą HR? A może jesteś trenerem wewnętrznym lub chcesz nim zostać? Jeśli tak, nasza oferta skierowana jest właśnie dla Ciebie. Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Katowicach prowadzi aktualnie nabór na studia podyplomowe na kierunku: Akademia Trenerów Biznesu. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na stronie internetowej http://www.podyplomowe.pl/studia-podyplomowe-katowice/....

Kontakt:
Magdalena Czepczyk
Tel: 519-351-112
e-mail: magdalena.czepczyk@lab.xo.pl
Anna K.

Anna K. Pilnie poszukiwany:
Koordynator Obsługi
Klienta z j.niemi...

Temat: SZKOLENIA

REKRUTACJA DO PROJEKTU ZOSTAŁA ZAMKNIĘTA!Anna K. edytował(a) ten post dnia 06.11.12 o godzinie 08:42
Anna K.

Anna K. Pilnie poszukiwany:
Koordynator Obsługi
Klienta z j.niemi...

Temat: SZKOLENIA

HR BUSINESS PARTNER

W imieniu firmy HR Masters zapraszam do wzięcia udziału w projektach szkoleniowych oraz coachingowych dotyczących poniższych tematów:

Kierowanie zespołem
Komunikacja w organizacji
Sytuacje ekspozycji społecznej
Obsługa klienta i sprzedaż
Zmiana

System ocen pracowniczych
Rekrutacja i selekcja
Model kompetencyjny organizacji
Audyt personalny/ menedżerski
Development/ Assessment Center
Tajemniczy klient
COACHING!

Osoby zainteresowane poznaniem szczegółów dotyczących programów szkoleniowych zapraszamy do kontaktu oraz odwiedzenia naszej strony internetowej.

Magdalena Siwińska
Dyrektor ds Projektów
magda@hrmasters.com.pl
http://hrmasters.com.pl
Kinga Strach

Kinga Strach Project Manager,
www.kongreslean.pl

Temat: SZKOLENIA

Firma doradczo-szkoleniowa BRAINSTORM ogłasza rekrutację na bezpłatne szkolenia finansowane ze środków EFS

PROFESJONALNA HR MANAGER MMŚP

Oferujemy:
• Ciekawy program szkoleń adekwatny do potrzeb Uczestników obejmujący tematykę m.in. z zakresu tworzenia kart opisu stanowisk, systemów ocen pracowniczych, projektowania systemów szkoleń oraz tworzenia ścieżek kariery i programów rozwoju talentów.
• Bezpłatne szkolenia w formie wykładowo-warsztatowej prowadzone przez profesjonalnych trenerów z wieloletnim doświadczeniem.
• Materiały dydaktyczne, wyżywienie i ubezpieczenie.
• 80 godzin szkoleń w centrum miasta.

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY kobiety, zatrudnione w działach personalnych na terenie Dolnego Śląska z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branży:
• chemicznej (produkcja wyrobów chemicznych),
• elektronicznej (produkcja sprzętu i urządzeń radiowych, telewizyjnych i telekomunikacyjnych),
• turystycznej (hotele, restauracje, uzdrowiska)

Jeśli Pani firma nie zalicza się do ww. branż prosimy o kontakt

Osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz zgłaszania udziału na stronie projektu: http://www.hr.brainstorm.biz.pl/

W przypadku pytań prosimy o kontakt, chętnie udzielimy szczegółowych informacji:

Kinga Strach, tel: 509 967 053, e-mail: kstrach@brainstorm.biz.pl
Zuzanna Hołodok, tel. 509 967 003, e-mail: zholodok@brainstorm.biz.pl
Karolina Fornalska

Karolina Fornalska Starszy Specjalista
ds. zarządzania
zasobami ludzkimi

Temat: SZKOLENIA

Mając na uwadze potrzeby naszych klientów, a także rosnącą ilość zapytań dotyczącą działalności szkoleniowej, firma HR Connection – ekspert w zakresie doradztwa personalnego, wznawia cykl szkoleń otwartych w zakresie:
• Rozwoju kompetencji i umiejętności,
• Menedżerskich programów rozwoju,
• Sprzedaży i obsługi klienta,
• Prawa i finansów.
Zapraszamy już od września!
Szczegółowe informacje znajdą Państwo na naszej stronie internetowej: http://www.hrconnection.pl/szkolenia/
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy" 5 lutego 2014 w Warszawie

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje). Powszechnie wykorzystuje się do tego standardowe aplikacje biurowe.

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania celem uzupełnienia całości zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu komunikacji.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- ujednolicona platforma komunikacyjna,
- systemy telekomunikacyjne,
- outsourcing call i contact center
- interaktywna komunikacja multimedialna,
- rozwiązania komunikacji głosowej,
- rozwiązania contact center i call center,
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
- komunikacja „w chmurze",
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
- dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
- dyrektorów/kierowników działów HR,
- dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
- kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
- osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi

Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.

Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC.Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji!

O rozwoju i konkurencyjności współczesnej organizacji w znacznej mierze decyduje wykwalifikowana kadra funkcjonująca w przedsiębiorstwie oraz posiadana przez nią wiedza.
W związku z tym niezwykle istotne jest nie tylko tworzenie nowej wiedzy, którą mogliby przyswoić sobie pracownicy, ale również wykorzystywanie dotychczasowej i wyciąganie wniosków z doświadczeń.

Zatem jeżeli chcesz poznać najnowsze metody i techniki, które pozwolą Ci zapewnić najefektowniejsze wykorzystanie zasobów wiedzy w Twojej firmie, zapraszamy do udziału w konferencji pod patronatem honorowym Instytutu Rozwoju Biznesu:

„Knowledge Managemetnt - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa”

Już 8 Stycznia 2015 w Warszawie

Wydarzenie to będzie stanowiło forum poglądów i doświadczeń osób zainteresowanych problemem zastosowania wiedzy w przedsiębiorczości oraz specjalistów, którzy wiedzą jak ten problem rozwiązać.

Pragniemy wzbogacić Państwa wiedzę w zakresie:

- Narzędzi wspomagających pracę grupową, narzędzi komunikacyjnych
- Systemów obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemów wspomagania decyzji, systemów ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtowni danych
- Narzędzi nauczania zdalnego (e-learning)
- Portali korporacyjnych, intranetu, ekstranetu
- Systemów do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracji systemowej i bezpieczeństwa w zarządzaniu wiedzą

Więcej informacji na stronie: http://successpoint.pl/knowledge-management

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji,
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą z działów: HR, administracji, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Zapraszamy do rejestracji: http://successpoint.pl/knowledge-management#zarejestru...

Kontakt:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
fax. +48 0-22 244 25 37
agnieszka.zajac@successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: SZKOLENIA

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl

Następna dyskusja:

Szkolenia z controllingu




Wyślij zaproszenie do