Temat: SZKOLENIA
Efektywnie funkcjonujące przedsiębiorstwo, czy instytucja państwowa, to konsekwencja wyboru odpowiednich rozwiązań. Systemy zarządzania obiegiem dokumentów z pewnością można uznać za niezbędne narzędzia, prowadzące do synonimu sprawnie funkcjonującej organizacji.
Chciałabym zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnej konferencji poświęconej elektronicznemu obiegowi dokumentów.
Konferencja „Nowoczesna firma i administracja – efektywne zarządzanie dokumentami oraz procesami biznesowymi”
odbędzie się 18 września 2012r. w Warszawie.
Tematyka konferencji, ma na celu zaprezentowanie w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów, usprawniają i optymalizują pracę przedsiębiorstw prywatnych oraz instytucji państwowych.
Swoje produkty i usługi zaprezentują kluczowi gracze na rynku, a wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi.
Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji!
Przykładowe zagadnienia poruszane podczas konferencji:
• platformy automatyzujące pracę recepcji oraz administracji,
• e-urzędy – elektronizacja administracji państwowej,
• workflow - automatyzacja procesów biznesowych,
• systemy korporacyjne - intranet, extranet,
• e-faktura,
• elektroniczny podpis,
• systemy automatyzujące pracę działu kadr i księgowości,
• dokumenty w chmurze,
• OCR/ICR/OMR - inteligentna rejestracja dokumentów,
• digitalizacja dokumentów,
• zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
• elektroniczna archiwizacja,
• skanowanie i przetwarzanie dokumentów,
• zarządzanie dokumentami papierowymi,
• masowe wydruki.
Do udziału zapraszamy:
• Naczelników, Dyrektorów, Kierowników oraz Koordynatorów podmiotów organizacyjnych
administracji państwowej
• Głównych i Starszych Specjalistów, odpowiedzialnych za dokumentację urzędu
(kadry, księgowość, administracja etc.),
• CIO / Szefów departamentów IT infrastruktury i technologii IT
• Dyrektorów i Managerów ds. infrastruktury oraz nowych technologii
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów i Kierowników Finansowych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów HR
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów Administracyjnych
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów
Strona konferencji:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny:
http://www.pureconferences.pl/kalendarium/konferencje/...
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w wydarzeniu, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.
KONTAKT:
tel: 22-468-80-72 kom: 531806841
mail: biuro@pureconferences.pl
website:
http://pureconferences.pl
Joanna Turek edytował(a) ten post dnia 21.10.12 o godzinie 13:03