Agnieszka
Yilmaz
Specjalista PR w
Stowarzyszenie
Agencji Zatrudnienia
Temat: Śniadanie HR z SAZ „Odkryj kluczowe czynniki budowania...
Szanowni Państwo,Mamy przyjemność zaprosić na kolejne z cyklu spotkań organizowanych przez Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, których ideą jest integracja środowiska, przekazywanie informacji, nowinek branżowych i inspiracji oraz inicjowanie ważnych dla środowiska agencji zatrudnienia debat – zawsze z udziałem interesujących gości!
Bylibyśmy bardzo wdzięczni za zamieszczenie informacji na Państwa stronie oraz newsletterze o odbywającym się spotkaniu śniadaniowym.
„Śniadanie HR z SAZ” to możliwość pozyskania specjalistycznej wiedzy oraz dyskusji w gronie interesujących osobowości, zarówno ze środowiska agencji rekrutacji i doradztwa personalnego, pracy tymczasowej i outsourcingu, jak i specjalistów z obszaru HR, rynku pracy, zarządzania oraz innych dziedzin.
Temat najbliższego spotkania: „Odkryj kluczowe czynniki budowania zmotywowanego zespołu”
Warsztat poprowadzi Sebastian Sauter, uznany ceniony trener biznesu psycholog i coach. Praktyk biznesu. Posiada certyfikat Practitioner of Art Of NLP. Pracował m.in. dla firm: Agro- Man Sp. z o.o. , BP Techem S.A., Danfoss LPM Sp. z o.o, Fox International Channels, Fujifilm Sp. z o.o., Hestia S.A., LOT S.A. , Urząd Miasta Gdyni ,Darmar AP Orange i wielu innych, w których po szkoleniach został odnotowany wzrost sprzedaży o minimum 30%. Motto jakim kieruje się w swojej pracy z ludźmi to „Dobry trener jest animatorem ludzkiego entuzjazmu” oraz „To czego musimy nauczyć się robić, uczymy się robiąc”.
Najważniejsze cele spotkania :
· Nabycie wiedzy o czterech obszarach motywacji w zarządzaniu przez cele i wartości
· Nabycie umiejętności zaplanowania i przeprowadzenia rozmowy motywacyjnej
· Uświadomienie roli czterech punktów w motywowaniu zespołu oraz procesowości motywacji ludzkiej
· Potrzeby klienta, a budowanie relacji
· Nabycie wiedzy czym jest potrzeba, opis sytuacji i stanowisko wyrażane przez klienta
· Cele organizacji w relacji z celami indywidualnymi
· Rozróżnienie potrzeb od sytuacji klienta i stanowiska klienta w danej sprawie
Dyskusję poprowadzi Dominika Staniewicz, Członek Zarządu SAZ. Więcej o prelegentach poniżej.
Zapraszamy już w czwartek, 27 września 2012 o godz. 9.00 do kawiarni Dream Coffee przy ul. Al. Jerozolimskie 42 (100 m od Rotundy) w Warszawie.
Spotkanie dedykowane jest głównej kadrze zarządzającej i właścicielom:
· agencji rekrutacji i doradztwa personalnego
· agencji pracy tymczasowej
· firm outsourcingowych
· dyrektorom, kierownikom handlowym, którzy chcą zwiększyć sprzedaż swoich konsultantów
Koszt udziału (obejmuje poczęstunek: śniadanie w formie szwedzkiego stołu):
Członkowie SAZ: 40 zł brutto
Pozostali uczestnicy: 100 zł brutto
Liczba miejsc ograniczona
Zgłoszenia i informacje
Agnieszka Yilmaz
a.yilmaz@saz.org.pl
tel. 507 201 018
Sylwetka prelegenta
Sebastian Sauter
Certyfikowany trener biznesu i coach, psycholog, Praktyk biznesu. Posiada certyfikat Practitioner of Art Of NLP. Edukacją zajmuje się od 14 lat – uczył ludzi już na studiach. Specjalizuje się i prowadzi projekty związane ze szkoleniami tzw. "umiejętności miękkich" dla różnych branż. Od początku swojego doświadczenia trenerskiego przeprowadził około 4800 godzin pracy trenersko–konsultacyjnej, co daje około 600 dni. Prowadzi także własny gabinet coachingowy, pracując z klientami w obszarze coachingu biznesowego i personalnego. Jest człowiekiem aktywnym w życiu zawodowym i prywatnym, ciekawym świata i ludzi. W swoim życiu realizuje przesłanie, które propaguję także podczas szkoleń i w pracy z ludźmi: „zawsze jest dobry czas, żeby zacząć się rozwijać”. Pracował m.in. dla firm: Agro- Man Sp. z o.o. , BP Techem S.A. , Danfoss LPM Sp. z o.o, Fox International Channels, Fujifilm Sp. z o.o., Hestia S.A., LOT S.A. , Urząd Miasta Gdyni ,Darmar AP Orange i wielu innych w których po szkoleniach został odnotowany wzrost sprzedaży o minimum 30%. Motto jakim kieruje się w swojej pracy z ludźmi to „Dobry trener jest animatorem ludzkiego entuzjazmu” oraz „To czego musimy nauczyć się robić, uczymy się robiąc”.
Prowadząca spotkanie
Dominika Staniewicz
Twórczyni pierwszego w Polsce działu HR do wynajęcia. W przeszłości była HR managerem oraz wice prezesem agencji rekrutacyjnej. Od ponad 10 lat pracuje w branży HR. Absolwentka UW na wydziale anglistyki oraz Collegium Civitas na wydziale socjologii. Ukończyła studia podyplomowe Kapitał Ludzki w Przedsiębiorstwie i wykłada w Collegium Civitas. Pracuje nad doktoratem z zakresu tematyki komunikacji na tej samej uczelni. Od kilku lat jest ekspertem BCC ds. rynku pracy, uczestniczy w projektach rządowych z zakresu dialogu społecznego. Członek założyciel Stowarzyszenia Interim Managerów. Obecnie piastuje funkcję vice prezesa zarządu SAZ.
O organizatorze:
Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia - branżowa organizacja pracodawców od 2005 roku zrzeszająca firmy wyspecjalizowane w dostarczaniu usług HR:
rekrutacji i doradztwa personalnego
pracy tymczasowej i outsourcingu
Obecnie członkami organizacji jest 58 agencji zatrudnienia. Wśród nich są zarówno podmioty duże, ogólnokrajowe i międzynarodowe, jak i regionalne i lokalne, działające w kilku województwach lub mniejszych ośrodkach. Taki przekrój członków pozwala postrzegać kwestie branży w sposób kompleksowy.
Więcej na http://saz.org.pl
Miejsce :
Kawiarnia Dream Coffee to nowa marka na warszawskim rynku. Nazwa lokalu w pełni oddaje ideę miejsca – bogate menu oraz otwartość i fantazja baristów sprawia bowiem, że każdy Klient znajdzie tu swoją wymarzoną kawę oraz miło spędzi czas. Przytulny i kameralny charakter wnętrza Dream Coffe zawdzięcza ciekawej architekturze oraz doskonale przemyślanym elementom wystroju – ciepłe kolory ścian ozdobione różnorodnymi zdjęciami i grafikami, jasne meble oraz wygodne kanapy tworzą idealny klimat zarówno na niezobowiązujące spotkania towarzyskie, jak i formalne spotkania biznesowe. Lokal oferuje również możliwość zorganizowania przyjęć okolicznościowych oraz imprez firmowych.
Więcej informacji:
http://www.dreamcoffee.com.pl