Anna Kwiatek Sales Manager, XXX
Temat: zarządzanie zespołem
Ciekawa jestem Waszych opinii i pomysłów na następującą sytuację :zespół call center, stawka godzinowa dla konsultantów + prowizja od sprzedaży, zespół mocno zaniedbany -tzn. brak nadzoru, brak szkoleń produktowych oprócz szkolenia wstępnego, brak analizy ich wyników, brak ocen miesięcznych, rzadkie docenianie finansowe, za to sporo konkursów . -- to tak w wielkim skrócie, acha -spora rotacja, mają obowiązek pracy w dwie soboty , nikt tego nie robi
Sytuacja na dzień dzisiejszy wygląda tak - zespół nie wykonuje połączeń albo pozoruje pracę, to na dzień dzisiejszy największa bolączka....
Mają stawkę godzinową więc kombinują wg -jak to zrobić , żeby się nie narobić.
Były już zebrania, prośby
Mój pomysł -
ranking z czasów pracy przeznaczonych na dzownienie, najsłabszy co tydzień zostaje zwolniony
najlepsi -docenieni zwiększeniem stawki prowizyjnej
obowiązek pracy w dwie pierwsze soboty, za nieobecność - kara finansowa