konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

ANGIELSKI DLA FIRM I INSTYTUCJI

Nauka języka angielskiego w oparciu o potrzeby biznesowe klienta

Przykładowa oferta szkoleń:

General English- szkolenia językowe ogólne
Business EnglishBusiness English- szkolenia językowe biznesowe
English for HR- języka angielski dla działu HR
English for Management- język angielski dla kadry kierowniczej
English for PresentationsEnglish for Presentations - język angielski w prezentacji
English for Secretaries and Administrative Personnel- język angielski dla sekretarek
English for Hotels and Catering - język angielski dla pracowników hoteli
English or Negotiations- język angielski w negocjacjach
English for Business Meetings- spotkania biznesowe w języku angielskim
English for Banking- język angielski dla sektora bankowego
English for Call Centre- język angielski dla call centre

Więcej na stronie: http://www.communicationcorner.pl/

W ramach współpracy oferujemy:

• Precyzyjną diagnozę potrzeb szkoleniowych klienta

• Ocenę aktualnego poziomu kompetencji językowych
• Wspólne wypracowanie celów szkoleniowych
• Monitoring realizacji szkolenia
• Kontrolę jakości
• Okresową weryfikację założonych celów
• Ćwiczenia językowe i komunikacyjne w oparciu o rzeczywiste sytuacje i potrzeby klienta
• Szkolenia w siedzibie firmy klienta lub ustalone indywidualnie

Profesjonalne metody szkoleniowe:

• Szkolenia prowadzone w języku angielskim
• Case studies (analiza przypadków)
• Symulacje
• Dyskusje moderowane
• Praca indywidualna
• Praca w parach (tylko dla szkoleń grupowych)
• Praca w grupach (tylko dla szkoleń grupowych)
• Praca z kamerą
• Nagrania audio
• Nagrania video
• Testy
• Quizy
• Gry komunikacyjne

Dopasujemy się do rytmu życia Twojej firmy i przygotujemy najlepszy program szkoleniowy !!!


Dodatkowe informacje uzyskają Państwo pisząc do nas na adres: info@communicationcorner.pl lub dzwoniąc pod numerem tel.: ( + 48) 793 900 292.

Zapraszamy również do skorzystania z formularza kontaktowego na stronie http://www.communicationcorner.pl/
Michał Dąbrowski

Michał Dąbrowski Specjalista ds.
szkoleń zamkniętych,
KDK Info Sp. z o.o.

Temat: Reklama szkoleń

Trening dla trenerów


Obrazek

Projekty szkoleniowe z tego obszaru kierujemy do osób, które zawodowo zajmują się prowadzeniem szkoleń oraz do menadżerów i pracowników działów HR, którzy prowadzą szkolenia jedynie od czasu do czasu. W zależności od indywidualnych potrzeb organizacji oraz struktur trenerskich dobieramy odpowiednie komponenty do stworzenia skutecznego programu rozwojowego.

Rozwijaj kompetencje trenerskie:

- Budowa i tworzenie struktur trenerskich
- Rozwój zespołu trenerów
- Trener sprzedaży w organizacji
- Skuteczny trener biznesu
- Efektywne prowadzenie szkoleń
- Tworzenie projektów rozwojowych w organizacji
- Budowa programów szkoleniowych
- Projektowanie ćwiczeń szkoleniowych
- Coaching i Mentoring

Przedstawione zakresy tematyczne są tylko wstępną propozycją tego, co możemy Państwu zaoferować. Ostateczny program szkolenia i narzędzia i ćwiczenie które zostaną wykorzystane powstaje zawsze na bazie indywidualnych potrzeb i uzyskanych od państwa informacji dotyczących celu szkolenia, grupy odbiorców a także specyfiki branży.

Szczegółowe informacje:

urszula.bienkowska@kdkinfo.pl
tel. 22 592 81 04

lub

http://www.kdkinfo.pl/trening-dla-trenerow

Zapraszamy


Obrazek

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Maj

Marta Maj Student, Uniwersytet
Wrocławski

Temat: Reklama szkoleń

Zapraszamy na Narzędziownię międzykulturową! Szansa na nabycie kompetencji międzykulturowych, na weryfikację swojej metody pracy w środowisku międzykulturowym oraz konsultacja jej z ekspertami, oraz możliwość wysłuchania ich propozycji i zobaczenia stworzonych przez nich narzędzi!
Kiedy? 28-29 stycznia 2012 roku we Wrocławiu. Dalsze informacje na profilu eventu
http://www.facebook.com/events/185835341512815/?ref=ts Serdecznie zapraszamy! Liczba miejsc ograniczona!

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

English for Human Resources- intensywne szkolenie otwarte z języka angielskiego dla działu HR

Szkolenie English for Human Resources ma formę intensywnego treningu i obejmuje zagadnienia, słownictwo i struktury leksykalno-gramatyczne związane z zarządzaniem personelem, ze szczególnym uwzględnieniem tematyki dotyczącej procesów rekrutacyjnych, szkoleń, motywowania pracowników, oceniania efektów pracy, polityki personalnej i relacji interpersonalnych.

Profil uczestników

Szkolenie English for Human Resources przeznaczone jest dla osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, managerów HR, specjalistów HR, konsultantów HR, managerów ds. rekrutacji i selekcji, specjalistów i konsultantów ds. rekrutacji.

Cel szkolenia

Szkolenie zaprojektowane jest w ten sposób, by rozwijać swobodną i efektywną komunikację w języku angielskim w kontekście biznesowym, powiązanym z zarządzaniem zasobami ludzkimi. Aby nabyć umiejętność płynnej komunikacji z użyciem specjalistycznego słownictwa, charakterystycznego dla działu HR, w trakcie szkolenia rozwija się wszystkie kompetencje językowe, tj. struktury gramatyczne, słownictwo, formy wypowiedzi pisemnej, rozumienie tekstu czytanego i i słuchanego.

Korzyści ze szkolenia

• Opanowanie słownictwa i zwrotów używanych w sektorze HR
• Ćwiczenie nowo nabytych umiejętności
• Rozwój umiejętności płynnej komunikacji z użyciem specjalistycznego słownictwa
• Nabycie umiejętności prowadzenia korespondencji biznesowej
• Nabycie umiejętności przygotowywanie dokumentacji biznesowej

Program szkolenia

• Podstawowe pojęcia dotyczące zasobów ludzkich
• Procesy rekrutacyjne
• Opisy stanowisk
• Selekcja pracowników
• Rozmowa kwalifikacyjna
• Formy zatrudnienia
• Nagrody i wynagrodzenia
• Rola relacji międzyludzkich w pracy
• Rozwój zasobów ludzkich
• Ocena roczna
• Raporty w dziale HR
• Relacje między firmami i instytucjami
• Procedury dyscyplinarne
• Rozpatrywanie skarg i zażaleń
• Rola związków zawodowych

Metody szkoleniowe

• Szkolenie prowadzone głównie w języku angielskim
• Case studies (analiza przypadków)
• Symulacje
• Dyskusje moderowane
• Praca indywidualna
• Praca w parach
• Praca w grupach
• Mini wykłady połączone z prezentacją multimedialną
• Praca z kamerą
• Nagrania audio
• Nagrania video

Dodatkowe informacje

Szkolenie skierowane jest do osób posługujących się językiem angielskim od poziomu B1.
Czas trwania szkolenia: 4 dni (2 weekendy, 40 godzin szkoleniowych)

Terminy szkolenia:

Warszawa: 18/19 luty i 25/26 luty
Wrocław: 03/04 marzec i 10/11 marzec
Kraków: 14/15 kwiecień i 21/22 kwiecień
Poznań: 12/13 maj i 19/20 maj
Łódź: 26/27 maj i 02/03 czerwiec

Szkolenie English for Human Resources odbywa się w ciągu 2 weekendów.

Typ szkolenia: szkolenie otwarte

Cena szkolenia: 1290,00 brutto

Cena obejmuje:

• Materiały szkoleniowe
• Przerwy kawowe
• Lunch
• Certyfikat
• Konsultacje poszkoleniowe on-line

Minimalna ilość uczestników: 6 osób

Maksymalna ilość uczestników: 10 osób

Zgłoszenia na szkolenie prosimy kierować na adres .: info@communicationcorner.pl

Wszelkie dodatkowe informacje na temat szkolenia i formularz zgłoszeniowy znajdują się na naszej stronie: http://www.communicationcorner.pl/

Dodatkowe informacje uzyskają Państwo pisząc do nas na adres: info@communicationcorner.pl lub dzwoniąc pod numerem tel.: ( + 48) 793 900 292. Zapraszamy również do skorzystania z formularza kontaktowego na stronie http://www.communicationcorner.pl/

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenia otwarte organizowane w ramach Deklaracji Uczestnictwa:

- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole - 24-26.02.2012
- Negocjacje handlowe - 9-11.03.2012
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów - 23-25.03.2012
- Skuteczny handlowiec - jak zostać naprawdę dobrym handlowcem? - 13-15.04.2012

Proszę pamiętać, iż wypełnienie i przesłanie do nas Deklaracji Uczestnictwa na czas, gwarantuje Państwu specjalną zniżkę na powyższe szkolenia.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Zapisy na szkolenia"

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę uruchomglowe.pl
Zachęcamy też do śledzenia nas na Facebook'u i Twitterze.

W razie pytań prosimy o kontakt. Na życzenie prześlemy też dokładną ofertę wybranego szkolenia.

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 71 398-09-73

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Our Goal

Communication skills are important for every single person in the workforce. Many people think that just because they are not PR specialists or on the front lines of customer service, they don't have to develop good communication skills. However, this is as far from the truth as you can get. Even software developers and graphic designers, who spend much of their time working independently on their computers, must attain a professional level of communication in order to succeed. Once you realize how much you actually communicate with others in your company or external customers, you'll understand why it is so important to go through communication skills training and build the highest level of skill possible.

Companies that promote communication skills enjoy significant competitive advantage and achieve greater profitability overall, as they:

• Convey their vision more clearly
• Enhance customer service
• Unite their employees around company goals
• Make changes more easily
• Improve productivity and reduce waste

Our aim at Communication Corner is to help you learn how to become a master communicator in business. Effective communicators are powerful vehicles for change in organisations, families and the wider community. We can help you attain your interpersonal communication goals through a combination of an absolutely practical approach.

Thanks to this trainings you will:

• Understand the characteristics of effective verbal and nonverbal communication, such as body language and
sensitivity to others in the conversation
• Identify the most common barriers to effective listening and communication.
• Recognize basic communications styles and assess your own style
• Understand how your behavior impacts others and the way others respond to you, verbally and nonverbally
• Communicate effectively with words that are appropriate for a particular communication situation
• Discover the importance of the body language people in your organization use and what gestures you can put
into practice to communicate more effectively.
• Build instant rapport with anyone through highly effective interpersonal communication skills and techniques.
• Use verbal as well as nonverbal techniques to help get your message across to your audience
• Understand how to communicate with the basic personality types of people.
• Learn the ways to give and receive constructive feedback in business settings
• Develop effective listening skills
• Improve telephone communication skills
• Present more effectively
• Negotiate more effectively
• Know the ways to value yourself as a communicator
• Create an action plan for continually improving interpersonal skills

Programme:

• Communication dynamics
• Communication and personality types
• Building rapport
• Communication power words
• Effective listening
• Communication barriers
• The art of rhetoric
• Persuasion and manipulation
• Logic and emotions in communication
• Deception and communication
• Detecting lies
• Assertiveness in communication
• Solving problems and fixing mistakes without blaming or accusing
• Creating a "feedback loop" that promotes cooperation
• How to present a different opinion without creating hard feelings
• How to listen in a way that relaxes other people
• Separating facts from opinions
• Clarifying questions that help you get all the information you need
• Ways to identify and clear up mistaken assumptions
• Countering put-downs and unfair criticism in a way that preserves your integrity
• Specific "verbal buffers" that ease confrontations and convey urgency
• Dealing with conflict
• Effective negotiation and mediation
• Presenting to win
• The art of public speaking

Training methods:

multimedia presentation
case studies
communication games
simulations
discussions
group work
work in pairs
individual work
tests
quizes
video camera

Duration of training: 2 days (16 h)

Dates:

Cracow: 08/09 March 2012
Wroclaw: 22/23 March 2012
Warsaw: 12/13 April 2012
Poznan: 26/27 April 2012

Price: 1499, 00 net

What is included in the price:

Training materials
Lunch
Coffee breaks
Certificate of training
On-line consultation

If you are interested in attending this course, please contact us at info@communicationcorner.pl

For additional information go to our website at http://www.communicationcorner.pl/ or call us at (+ 48) 793 900 292.

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Intercultural Communication Skills Training

Effective intercultural communication is essential for smooth and successful operations. Communication, although challenging itself, is even more problematic when dealing with clients, vendors, communities, or overseas counterparts who are from a culture different than our own. Cultural risk is just as important as financial and political risk. Cultural mistakes can cost you! Being prepared and knowing a few things about culture can save you and your company a lot of money. Our intercultural training courses will raise your cultural awareness and enable you to communicate effectively across cultures.

Thanks to this training you will:

• Provide you with in-depth cultural awareness and understanding of the impact of cultural differences
• Provide you with practical tools to reduce cross-cultural misunderstanding and encourage positive cross-cultural
working relationships
• Provide you with foundation and tools to become culturally sensitive and competent
• Teach you how to create an efficient communication with your target audiences
• Develop a positive relationship with external publics
• Help you bring new perspectives to problem-solving
• Enhance responsiveness to customer needs in the global marketplace
• Increase overall productivity and profitability
• Provide you with better understanding of the cultural challenges facing multicultural workplaces
• Help you understand communication dynamics
• Teach you how to deal with assumptions
• Teach you how to work with differing points of view
• Help you understand patterns, habits and beliefs

Programme:

• Cultural awareness and intelligence
• The role of cultural stereotypes
• Culture - values, norms and attitudes
• Communication styles
• Intercultural communication skills
• Culture and communication pitfalls
• Culture and verbal communication
• Culture and nonverbal communication
• Developing cultural awareness
• Conflict resolution - negotiation and mediation
• Characteristics of multicultural teams

Duration of training: 1 day (8 h)

Dates:

Wroclaw: February 17, 2012
Warsaw: February 24, 2012
Lodz:March 16, 2012
Cracow: April 20, 2012
Poznan: May 11, 2012

Price: 799, 00 PLN net

What is included in the price:

Training materials
Lunch
Coffee breaks
Certificate of training
On-line consultation

If you are interested in attending this course, please contact us at info@communicationcorner.pl

For additional information go to our website at http://www.communicationcorner.pl/ or call us at (+ 48) 793 900 292.

Should you have any further questions, do not hesitate to contact us.

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Intercultural Communication Skills Training

Effective intercultural communication is essential for smooth and successful operations. Communication, although challenging itself, is even more problematic when dealing with clients, vendors, communities, or overseas counterparts who are from a culture different than our own. Cultural risk is just as important as financial and political risk. Cultural mistakes can cost you! Being prepared and knowing a few things about culture can save you and your company a lot of money. Our intercultural training courses will raise your cultural awareness and enable you to communicate effectively across cultures.

Thanks to this training you will:

• Provide you with in-depth cultural awareness and understanding of the impact of cultural differences
• Provide you with practical tools to reduce cross-cultural misunderstanding and encourage positive cross-cultural
working relationships
• Provide you with foundation and tools to become culturally sensitive and competent
• Teach you how to create an efficient communication with your target audiences
• Develop a positive relationship with external publics
• Help you bring new perspectives to problem-solving
• Enhance responsiveness to customer needs in the global marketplace
• Increase overall productivity and profitability
• Provide you with better understanding of the cultural challenges facing multicultural workplaces
• Help you understand communication dynamics
• Teach you how to deal with assumptions
• Teach you how to work with differing points of view
• Help you understand patterns, habits and beliefs

Programme:

• Cultural awareness and intelligence
• The role of cultural stereotypes
• Culture - values, norms and attitudes
• Communication styles
• Intercultural communication skills
• Culture and communication pitfalls
• Culture and verbal communication
• Culture and nonverbal communication
• Developing cultural awareness
• Conflict resolution - negotiation and mediation
• Characteristics of multicultural teams

Duration of training: 1 day (8 h)

Dates:

Wroclaw: February 17, 2012
Warsaw: February 24, 2012
Lodz:March 16, 2012
Cracow: April 20, 2012
Poznan: May 11, 2012

Price: 799, 00 PLN net

What is included in the price:

Training materials
Lunch
Coffee breaks
Certificate of training
On-line consultation

If you are interested in attending this course, please contact us at info@communicationcorner.pl

For additional information go to our website at http://www.communicationcorner.pl/ or call us at (+ 48) 793 900 292.

Should you have any further questions, do not hesitate to contact us.
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Reklama szkoleń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy:

FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
PREZENT dla każdego uczestnika za udział w szkoleniu! Do wyboru:

-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix

Opis szkolenia:
Szkolenia ma na celu przybliżyć jego uczestnikom obszar mediów społecznościowych i zaprezentować jego wpływ na działalność firm. Pomagamy odnaleźć się w nowej społecznościowej rzeczywistości oraz prezentujemy, jak firmy mogą wykorzystać możliwości, jakie dają im media społecznościowe -uczymy, jak skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów, budować z nimi trwałe więzi- co w konsekwencji prowadzi do wzrostu przychodów i satysfakcji.

Wartością dodaną tego szkolenia są warsztaty prowadzone online. Uczestnicząc w szkoleniu w jego trakcie będziesz pracował bezpośrednio na wybranych narzędziach mediów społecznościowych- Facebooku, Twitterze, Blipie, YouTube, dlatego wszystkich uczestników prosimy o (o ile to możliwe)zabranie ze sobą laptopów z dostępem Wi-Fi.

Cele szkolenia:
-poznanie szerokiego kontekstu, w jaki wpisują się social media
-poznanie podstawowych narzędzi social media
-zdobycie podstawowych umiejętności określania korzyści i zagrożeń poszczególnych narzędzi mediów społecznościowych
-określenie potencjału i możliwości jakie tkwią w social media dla marki
-zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia strategii social media dla marki
-poznanie sposobów efektywnego docierania do potencjalnych klientów w sieci oraz budowania relacji z konsumentami
-zdobycie podstawowych umiejętności budowania treści dedykowanych do Internetu
-zdobycie umiejętności rozpoznawania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi

Profil uczestnika:
-właściciele małych i średnich przedsiębiorstw
-specjaliści ds. e - marketingu
-specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w Internecie
-managerowie ds. komunikacji i PR
-osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz
-sympatycy Social Media

Korzyści dla uczestników:
-zapoznanie się z nowym, doskonałym narzędziem pracy i komunikacji związanym z promocją i reklamą firmy w Internecie
-zdobycie wiedzy umożliwiającej samodzielne wykonywanie działań na narzędziach mediów społecznościowych oraz strategii działań w sieci
-oszczędność-zdobycie nowych umiejętności przez pracownika pozwoli mu na samodzielne tworzenie i zarządzanie kampanią reklamową w sieci, a co za tym idzie zrezygnowanie z zlecenia działań firmom zewnętrznym

Metodologia:
-wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
-case studies
-ćwiczenia indywidualne
-dyskusje (burza mózgów)
-zajęcia warsztatowe

Czas trwania: 2 dni/16 godzin
Koszt szkolenia: 1599 zł netto/osoba
Termin szkolenia: 25-26.02.2012

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

EFFECTIVE NEGOTIATION SKILLS TRAINING

Our Goal

Effective Negotiation Skills Training is crafted to provide comprehensive advice, background information and guidance on the most relevant topics in terms of business negotiations. Our aim at Communication Corner is to help you develop and improve your negotiation skills. We can help you achieve your business negotiation goals through a mixture of a highly practical negotiation approach, supported by effective methodology that caters for any business negotiations.



Thanks to this training:

You'll learn techniques that neutralize "ambushes" from the other side.
You'll see how to read your opponent like a book (unveil hidden meanings in conversations and analyze your opponent's nonverbal behavior.)
You'll discover why some negotiators succeed time and time again
You'll be shown how to prepare and plan for a negotiation
You'll be shown how to choose and prepare your strategy



You will learn to:

Discover new solutions to business and personal problems.
Prevent or resolve disputes and conflicts.
Improve individual, department, and company productivity.
Improve your worth to your organization.
Improve your management and interpersonal skills.
Improve selling/purchasing skills.
Increase your profitability and gain new opportunities.
Negotiate in any situation with skills that will last a lifetime.
Achieve financial success.

Your success is directly related to the outcome of your negotiations.



Program:

I The essence of negotiation
II The negotiators’ competencies
III Preparation, intelligence, planning, BATNA, ZOPA
IV The strategy and tactics of confrontational negotiation
V The strategy and tactics of integrative negotiation
VI Perception, communication, emotions, logic
VII Persuasion, manipulation, power in negotiations, "reading" the other side, power words
VIII Creativity in negotiations, problem solving, decision-making
IX Difficult negotiations
X Ways to cope with tension and stress during the talks.
XI Negotiation tricks

Duration of training: 2 days (16 h)

Dates:

Wroclaw: 09/10 February 2012

Warsaw: 01/02 March 2012

Poznan: 29/30 March 2012

Cracow: 17/18 May 2012



Price: 1800 PLN net

What is included in the price:

Training materials

Lunch

Coffee breaks

Certificate of training

On-line consultation

For more information go to our website at: http://www.communicationcorner.pl/


If you are interested in attending this course, please contact us at info@communicationcorner.pl


Alternatively, if you are interested in a custom course at your location, please contact us at info@communicationcorner.pl to discuss your requirements.

Temat: Reklama szkoleń

UWAGA, uwaga!
Rekrutacja do wrocławskich Szkół Rozwoju Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL startuje już za 1 dzień!

Trzymiesięczny cykl szkoleń o różnym stopniu intensywności kierujemy do studentów i działaczy organizacji pozarządowych.

W edycji wiosennej, która potrwa od lutego/marca do końca maja, zapraszamy do pogłębienia kompetencji w obszarach HR, PR, coachingu, zarządzania projektami i trenerstwa.

Już w połowie lutego wystartuje III Edycja Szkoły HRowców, której uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób prowadzić rozmowy kwalifikacyjne oraz zgłębią techniki Assessment i Development Centre Na aplikacje kandydatów do Szkoły HRowców czekamy do 9 lutego.

Formularz rekrutacyjny jest dostępny na stronie WWW Szkoły HRowców od 30 stycznia.

http://szkolahrowcow.apulengo.pl

Serdecznie zapraszamy!

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

SZUKAM PRACY ! media , nowe...




Wyślij zaproszenie do