Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to" i uzyskaj 5% zniżki na wybrane szkolenia! :)

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to" i uzyskaj 5% zniżki na wybrane szkolenia! :)
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Reklama szkoleń

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI METODYKĄ PRINCE2®
- akredytowane szkolenia, Warszawa

Akademia Szybkiej Nauki jest jednym z nielicznych ośrodków szkoleniowych w Polsce, który poddał się procesowi akredytacji w APM Group, co daje nam możliwość organizowania akredytowanych szkoleń i egzaminów w zakresie metodyki PRINCE2.

PRINCE2(R) Foundation - 17-19.10.2011
PRINCE2(R) Practitioner - 20-21.10.2011

CENY OD 2500 ZŁ BRUTTO !!!

SZCZEGÓŁY SZKOLENIA

Zadzwoń i dowiedz się więcej:
Izabella Kapuściak
502-190-259
iza.kapusciak@akn.pl
http://prince2.akn.pl

-------------------------------------------------------------------
PRINCE2® jest znakiem handlowym Office Of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Reklama szkoleń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne

ABC ergonomii w biurze

Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS

Zapoznanie uczestników z podstawami wiedzy ergonomicznej oraz ukierunkowanie uczestników na metody rozwiązywania problemów ergonomicznych w ich zakładach pracy, w celu poprawy efektywności pracy oraz poziomu zadowolenia pracownika.

Opis szkolenia

Szkolenie dotyczy podstaw ergonomii, tj. nauki o dostosowaniu otoczenia człowieka, szczególnie w pracy, do jego potrzeb i możliwości. Z badań wynika, że ergonomiczna świadomość pracowników pomaga zwiększyć ich wydajność oraz zmniejszyć ich zmęczenie, spowodowane wysiłkiem umysłowym i fizycznym. Stosując proste środki, niewymagające żadnych nakładów finansowych, można istotnie zmaksymalizować wydajność pracy i efektywność pracowników.

Profil uczestnika

- Specjaliści do spraw BHP

- Osoby odpowiedzialne za ocenę ryzyka na poszczególnych stanowiskach pracy

- Menedżerowie

- Osoby na stanowiskach administracyjnych

Korzyści dla uczestników

Poznanie wiedzy dotyczącej praktycznych zasad stosowania ergonomii w pracy biurowej. Przełożenie zdobytej wiedzy na mierzalne korzyści finansowe we własnym miejscu pracy.

Metodologia

Wykłady, ćwiczenia oraz dyskusja otwarta.

Czas trwania

7h

Program szkolenia

1. Wprowadzenie

- przestrzeń biurowa w świetle przepisów

- gęstość zaludnienia przestrzeni biurowej

2. ERGONOMIA PRZESTRZENI BIUROWEJ

- zdrowe i ergonomiczne stanowisko pracy – BHP

- ergonomia w biurze – co trzeba o niej wiedzieć?

- oświetlenie dzienne i elektryczne

- ustawienie biurek, fotela, wybór monitorów

- klawiatura i myszka – to nie tak proste, jak się wydaje

- wybrane problemy zdrowotne, związane z pracą przy biurku

- zagospodarowanie i umeblowanie pomieszczeń


3. Rodzaje przestrzeni biurowej

- Open space

- Call center

- Hot desking

4. ERGONOMIA KRĘGOSŁUPA - PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA

- anatomia kręgosłupa, przyczyny bólu

- aktywne wykorzystywanie przerw w pracy

- zapoznanie z podstawowymi ćwiczeniami możliwymi do wykonania za biurkiem

- profilaktyka bólów kręgosłupa - przykładowe ćwiczenia mięśni kręgosłupa



5. Akustyka i mikrolklimat w biurze

- akustyka biur a efektywność i samopoczucie pracowników

- sposoby poprawy akustyki

- temperatura i wilgotność pomieszczenia

TERMIN SZKOLENIA: 19.09.2011 r.
CENA ZA OSOBĘ: 300 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Reklama szkoleń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne

Zarządzanie zmianą:

Gotowość wprowadzania innowacji jest podstawowym warunkiem kształtowania kultury przedsiębiorczości. Postawę tę wspomagać musi umiejętność dostrzeżenia nadarzających się sposobności i wprowadzania zmian. Aby innowacja była skuteczna, musi być stosunkowo prosta i ukierunkowana na konkretny cel. Bezpieczniej jest, gdy dotyczy jednego zagadnienia; w przeciwnym przypadku łatwo wprowadzić zamieszanie.

Szkolenie „Zarządzanie zmianą" pokazuje jak wprowadzać zmiany w przedsiębiorstwie i jak uczestniczyć w procesie ich wdrażania.

Cele szkolenia

• zrozumienie procesu zmian w organizacji

• pokazanie korzyści wynikających z ustrukturalizowanego podejścia do dużego zadania jak do projektu

• powiązanie doświadczeń w zarządzaniu projektami z umiejętnościami potrzebnymi w zarządzaniu zmianą

• nabycie umiejętności spojrzenia z różnych punktów widzenia na proces zmian

• zmiana postrzegania sytuacji- od poczucia zagrożenia do osobistego rozwoju

Profil uczestnika

• menedżerowie szczebla średniego i wyższego

• specjaliści HR

• pracownicy wszystkich szczebli zarządzania

Metody pracy

• ćwiczenia indywidualne i grupowe

• wykład interaktywny

Czas trwania: 8 godzin/1 dzień

Program szkolenia

1. Psychologia zmiany

- Zmiana – szansa, czy konieczność?

- Stereotypy dotyczące zmiany

- Przygotowanie się do zmiany

2. Gotowość do zmiany

- Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wymuszające zmiany

- Rodzaje oporu wobec zmian

- Pozytywne i negatywne reakcje na zmiany

3. Automotywacja i pozytywne myślenie w procesie kreatywnego zarządzania i zmian organizacyjnych

- Jak prawidłowo rozpoznawać własne uczucia? Własny sposób myślenia – rozpoczynanie zmian od nas samych

- Szukanie nowych rozwiązań w znanych sytuacjach

4. Myślenie ukierunkowane na cel

- Parametry poprawnie wyznaczonych celów

5. Zmiana w organizacji

- Motywy, cele, rodzaje i istota zmian w przedsiębiorstwie

- Cykl procesu zmian

- Efektywna komunikacja w procesie zmian

- Radzenie sobie z oporem wobec zmian

- Angażowanie pracowników w proces zmian

6. Zmiana w układach organizacyjnych, jej rodzaje i implikacje dla zasobów ludzkich

- Komunikacja w procesie zmiany

- Wpływ zmian na zachowania pracowników. Model: reakcja na zmianę

- Przełamywanie niechęci pracowników do zmian

7. Kultura organizacyjna jako czynnik wpływający na zmiany

8. Zarządzanie projektami a zarządzanie zmianą

- Zarządzanie projektem w świetle wprowadzania zmian organizacyjnych

- Rola menadżera w zarządzaniu zmianą, jej kreowaniu i wprowadzaniu

- Procedura sterowania zmianami

9. Kreatywne zarządzanie zmianą

- Jak rozwiązać kluczowe problemy?

- Zarządzanie sobą wobec zmiany

- Wyznaczenie nowych priorytetów

- Wyznaczanie norm czasowych

- Wyznaczanie progów krytycznych

10. Lider w procesie zmian

- Jak być liderem w każdej sytuacji?

- Rola lidera w obliczu zmiany

- Dobór narzędzi i technik do zarządzania zmianą

TERMIN SZKOLENIA: 26.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 890 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 534 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/umiejetnosci-me...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Reklama szkoleń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne

Kreatywność w biznesie:

Kreatywność rozumiana jako cecha pozwala generować dużą ilość niepowtarzalnych, nowych pomysłów w różnych dziedzinach życia. Oznacza to, że twórczość nie jest zarezerwowana dla artystów czy wynalazców. Jak każda dyspozycja kreatywność poddawana treningowi może się rozwijać.

Jeżeli chcesz rozwijać swój kreatywny potencjał, poznać własny potencjał i zasady generowania oryginalnych rozwiązań a przy tym dobrze się bawić, zapraszamy Cię na te zajęcia.

Trening twórczości jest skoncentrowany na osobistych dyspozycjach uczestników i ich rozwoju poprzez ćwiczenie technik wspomagających generowanie oryginalnych pomysłów i pokonywanie ,,ograniczeń’’. Oznacza to dwa dni dobrej zabawy, której celem jest praca nad rozwojem osobistym i poznanie własnych zasobów wspierających rozwiązywanie wszelkich problemów.

Cele szkolenia:
Zmiana postaw na bardziej otwarte wobec twórczego myślenia i rozwiązywania problemów

Osłabianie własnych ograniczeń utrudniających twórcze myślenie

Rozwój operacji myślowych związanych z twórczym myśleniem

Profil uczestnika:
Trening skierowany jest do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności kreatywnego myślenia z powodów zawodowych lub z powodu kaprysu. Zapraszamy kierowników, pracowników działów marketingu i wszystkich, którzy uważają się za kreatywnych i niekreatywnych.

Metody pracy:
- ćwiczenia indywidualne

- ćwiczenia zespołowe

- ćwiczenia rozwijające operacje myślowe,

- ćwiczenia osłabiające własne bariery i ograniczenia

Czas trwania: 16 godzin/2 dni
Program zajęć:
1.Twórczość elitarna czy egalitarna?.

pojęcie twórczości;
płynność, giętkość, oryginalność;
kreatywność indywidualna i grupowa;
myślenie schematyczne – myślenie kreatywne.
2.Operacje umysłowe również twórcze (rozwój) .

abstrahowanie
skojarzenia;
metafora;
analogia.
3.Grupowe formy generowania pomysłów.

zasady efektywnej burzy mózgów;
,,mordercy’’ pomysłów;
grupa jako inspiracja pomysłów;
zasady oceniania pomysłów.
4.Budowanie w grupie klimatu sprzyjającego generowaniu pomysłów

nastrój
presja czasu
5.Ja twórca

Określenie własnego potencjału jako twórcy
O co siebie nie podejrzewałem
6.Wybrana technika kreatywnego rozwiązywania problemów

Definicja – redefinicja problemu
Wybór jednej z technik najbardziej odpowiedniej do rozwiązywania problemu zaproponowanego przez grupę i przećwiczenie jej

TERMIN SZKOLENIA: 29-30.09.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Reklama szkoleń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie personalne

Negocjacje biznesowe

Nie ma obecnie przedsięwzięć gospodarczych, politycznych, jak i społecznych, które nie wymagałyby negocjacji. Dlatego umiejętność ich prowadzenia jest wymagana od coraz większej ilości osób działających na różnych stanowiskach, niekoniecznie kierowniczych.

Negocjacje to psychologiczna gra. Każdy ruch wywołuje określoną odpowiedź przeciwnika. Chodzi o to, żeby przewidzieć reakcję strony przeciwnej na nasze działania.

Szkolenie to pozwoli jego uczestnikom na zapoznanie się ze strategiami i technikami negocjacyjnymi oraz na poznanie własnych zasobów i predyspozycji w tym zakresie.

Profil uczestnika:

• pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta

• kadra kierownicza

• specjaliści biorący udział w negocjacjach

Cele szkolenia:

• rozwój umiejętności negocjacyjnych

• poznanie własnych zasobów i predyspozycji negocjacyjnych

• nauka strategii, taktyk i technik negocjacyjnych

• nabycie umiejętności rozpoznawania celów negocjacyjnych, obszarów wspólnoty i przeciwieństw interesów

• poznanie styli i orientacji negocjacyjnych

• nabycie umiejętności wpływania na partnera i proces, metod wywierania wpływu

• nauka wykrywania manipulacji oraz zapobiegania im

• nauka radzenia sobie z trudnym partnerem

Metody pracy

• ćwiczenia indywidualne i grupowe

• wykład interaktywny

Czas trwania: 16 godzin/2 dni

Program szkolenia

1. Uporządkowanie wiedzy na temat etapów negocjacji

- Przygotowanie do negocjacji

- Określenie celu głównego i celów pośrednich

- Określanie kryteriów brzegowych

- Przewidywanie możliwych wariantów końcowych

2. Między kooperacją a konfliktem czyli pomost negocjacyjny

- Kiedy negocjujemy, a kiedy dyskutujemy

- Rola kooperacji i konfliktu

- Co pomaga, a co przeszkadza negocjować (rola kontekstu, otoczenia, czasu)

- Kto jest kim, czyli z kim naprawdę negocjujemy – negocjacje w zespołach

- Po co nam BATNA i jak określić swoje minimalne żądania

3. Przebieg negocjacji

- Obszar negocjacji

- Osiąganie skuteczności w negocjacjach

- Ujawnianie alternatyw

- Style negocjacji

- Dobór negocjatorów ze względu na cechy lub style negocjacji

- Test autodiagnozy negocjatora

- Role w zespole negocjacyjnym

- Wywieranie wpływu

- Manipulacja i chwyty negocjacyjne

- Proksemika, zarządzanie i aranżacja przestrzeni

- Blef czy manipulacja

4. Negocjacje wokół stanowisk

- Wysokość oferty początkowej

- Rodzaje skutecznych ustępstw wobec kupców

- Znaczenie nastawienia psychicznego

5. Negocjacje rzeczowe (wokół interesów)

- Umiejętności komunikowania się

- Zachowanie równowagi pomiędzy mówieniem i słuchaniem

- Podtrzymywanie pozytywnej atmosfery rozmów

- Interpretowanie sygnałów werbalnych i niewerbalnych

6. Techniki, taktyki i triki negocjacyjne

- Czym są techniki, czym taktyki, a czym triki negocjacyjne

- Na czym polega rola taktyk i ich rodzaje (Nagroda w raju, Próbny balon, Imadło, Krakowski targ, Skubanie, Śmieszne pieniądze, Zdechła ryba, Optyk z Brooklyn'u)

- Jak stosować taktyki a unikać błędów w ich stosowaniu

- Jak się bronić przed nieuczciwymi taktykami

7. Empatia w negocjacjach czyli sprawne „czytanie" i wyczuwanie zachowań i intencji drugiej strony

- Najważniejsze zasady ułatwiające obserwacje drugiej strony (na co zwracać uwagę, jakie szczegóły zachowania powinny być brane pod uwagę)

8. Odczytywanie informacji wynikających ze sposobu mówienia i zachowania drugiej osoby

- Zadawanie pytań i parafraza jako elementy kontrolujące przebieg negocjacji

9. Dwie metody zadawania pytań będących siłą wiodącą negocjacji

- Kształtowanie precyzowania wypowiedzi, wydobywanie informacji dających przewagę strategiczną

10. Wywieranie wpływu w sytuacjach negocjacyjnych

- Wybór strategii i adekwatnych metod wywierania wpływu

- Określanie słabych punktów partnera

- Manipulacja werbalna i niewerbalna

- Demaskowanie gier handlowych drugiej strony

- Obniżanie wartości ofert konkurencyjnych

- Sposoby kontroli emocji i zachowań drugiej strony

- Techniki wpływania na ludzi

- Jak radzić sobie w sytuacjach patowych

- "Brudne chwyty"

- Blef w negocjacjach- rola blefu, metody pozwalające rozpoznać blef

TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA REGULARNA: 1450 zł netto
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Jeżeli chcesz:
- szybciej i efektywniej osiągać swoje cele zawodowe,
- zwiększyć swoją motywację do działania,
- udoskonalić swoje relacje z otoczeniem,
- bardzo szybko rozwinąć swoje kompetencje,
- osiągnąć równowagę pomiędzy życiem osobistym i zawodowym,
- nauczyć się lepiej wykorzystywać umiejętności i wiedzę, którą już posiadasz,
To skontaktuj się ze mną…
tel. 796-104-474
email: kamil.plasan@coaching-art.pl

Więcej informacji na stronie: http://www.coaching-art.pl

Zapraszam serdecznie,
Kamil Plasan
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Reklama szkoleń

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe – prowadzenie sesji coachingowych w firmie z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Superwizor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 20 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Reklama szkoleń

SZKOLENIE - MłODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8h (1 dzień szkoleniowy), 26 październik 2011, Warszawa
690 + VAT
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
biuro@adeptia.pl
22 414 60 01

Temat: Reklama szkoleń

Trzy systemy zakupu szkolenia czyli jak kupować szkolenia, aby obniżyć ich koszty.

Chcesz wiedzieć więcej dołącz do grupy Systemy Aktywnej Sprzedaży

http://www.goldenline.pl/forum/systemy-aktywnej-sprzed...

zapraszam
Łukasz Łukaszewicz

Łukasz Łukaszewicz Trener/ Coach/
Terapeuta
Racjonalnej Terapii
Zachowania/A...

Temat: Reklama szkoleń

Już w październiku 6 EDYCJA
Coaching w Biznesie ©

Ucz się i Praktykuj podczas rocznego kursu
wyjątkowa oferta na rynku
CENTRUM EDUKACJI COACHINGU
w Krakowie

teraz w nowej, udoskonalonej odsłonie

• ABSOLUTNA UNIKATOWOŚĆ NA RYNKU POLSKIM – Praktykuj Coaching ©. Jako jedyni zapewniamy praktyki zawodowe prowadzenia coachingu z klientem w firmie TESCO POLSKA z klientami biznesowymi. Nad przebiegiem procesu czuwa Coach Mentor.

• Po egzaminach końcowych uczestnicy otrzymują certyfikat Centrum Edukacji Coachingu oraz Międzynarodowy Certyfikat Transforming Comunnication™

• Maksymalnie kładziemy nacisk na rozwój i praktykę – zajęcia w formie warsztatowej prowadzone przez doświadczonych, certyfikowanych coachów (ICF, ICC), praktyki w firmie, superwizje podczas Coach Forum ©, przeprowadzonych minimum 20 sesji coachingowych.

• Kurs spełnia kryteria dydaktyczne (ilość i jakość godzin szkoleniowych oraz mentoringu) konieczne do przystąpienia do procesu egzaminacyjnego w ICF celem uzyskania tytułu Coacha ACC.

• Kurs zorganizowany w ramach Centrum Edukacji Coachingu jest zmodyfikowanym oraz udoskonalonym programem studiów podyplomowych prowadzonych od 2006 roku. Sprawdzony już wielokrotnie. Program kursu

a wszystko to podczas:
• 7 zjazdów obejmujących 132 godziny szkoleniowe
• 10 godzin Mentor Coachingu w trakcie praktyk zawodowych w firmach
• 2 spotkań superwizyjnych z doświadczonym Coachem Opiekunem podczas Coach Forum ©

EXTRA BONUS 300 zł dla tych, którzy zdecydują się do 26 września 2011r

Tak więc jeśli chcesz:
• Zostać Coachem
• Lepiej zarządzać swoim zespołem
• Być Mentorem dla swoich podwładnych
• Doradzać innym w ich rozwoju osobistym lub zawodowym
• Lepiej rozumieć siebie …
…ten kurs jest dla Ciebie.
Ucz się
Kompleksowo! Intensywnie! Praktycznie!

Zaintrygowało Cię to?
Chcesz więcej informacji?
Chcesz się zapisać?
• więcej na: http://perla.edu.pl/Coaching_w_Biznesie.html
• informacje w sprawach merytorycznych – Małgorzata Klimczyk, kom. 601 477 764, mail: szkolenia@perla.edu.pl, biuro@perla.edu.pl

Transformuj siebie i świat – sięgnij po nową jakość życia.
Do zobaczenia w Krakowie

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku - kliknij "Lubię to"! :)

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Wszystkich zainteresowanych tematyką spraw personalnych i zarządzania ludźmi w organizacji serdecznie zapraszam na szkolenie:

Procesy Zarządzania Zasobami Ludzkimi w organizacji – specjalistyczny kurs 3-dniowy

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawami najważniejszych procesów zarządzania personelem w organizacji, dotyczących pozyskiwania nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbania o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób zainteresowanych tematyką HR i procesami zarządzania zasobami ludzkimi - zarówno tych, którzy pracują w działach personalnych przedsiębiorstw, jak i osób wiążących swoją zawodową przyszłość z działem personalnym, a także wszystkich pragnących uporządkować swoją wiedzę w dziedzinie związanej z pracą z zasobami ludzkimi, tj. m.in. rekruterów, szkoleniowców, kadrowców, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną oraz Employer Branding.

Szkolenie jest kompleksowe - skupione na najważniejszych procesach zarządzania personelem w organizacji: pozyskiwaniu nowych pracowników poprzez działania rekrutacyjne, dbaniu o rozwój ich kompetencji, właściwą ocenę wykonywanej przez nich pracy, tworzeniu programów szkoleń i rozwoju personelu oraz kryteria doboru pracowników do zwolnień. Szkolenie przedstawi zakres wiedzy i umiejętności potrzebnych do piastowania stanowiska specjalisty w wewnętrznym dziale personalnym nowoczesnych firm.

Uczestnicy nauczą się:
• Definiowania kompetencji i istoty budowania modeli kompetencyjnych
• Prowadzenia efektywnych procesów rekrutacyjnych osadzonych na kluczowych kompetencjach firmy
• Bazowych zagadnień prawa pracy związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy
• Identyfikacji potrzeb rozwojowych pracowników i przeprowadzania rozmowy oceniającej jakość pracy pracownika
• Podstaw tworzenia procesu zarządzania talentami
• Komunikowania procesów restrukturyzacji zatrudnienia

Termin:
30 września – 2 października 2011

Czas trwania:
Szkolenie potrwa 3 dni, tj. 30 godzin szkoleniowych, czyli 24 godziny zegarowe.

Cena:
Regularna:
800 zł netto

Dla osób posiadających status studenta oraz absolwentów pozostających bez pracy:
Zniżka Last Minute 45% - 440 zł netto
Zniżka 50 % - 400 zł netto – w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby)

Dla osób pracujących, zatrudnionych na stanowiskach nie-managerskich:
Zniżka Last Minute 25% - 600 zł netto
Zniżka 30 % - 560 zł netto - w przypadku zgłoszeń grupowych (min. 2 osoby)

Do szkoleń dolicza się 23% VAT. Wystawiamy faktury.
Istnieje równeiż możliwość rozłożenia płatności za szkolenie na raty.

Miejsce:
Profesjonalnie przygotowana sala szkoleniowa w centrum szkoleniowym w Warszawie.

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
- komplet materiałów szkoleniowych
- obiad każdego dnia zajęć
- napoje i przekąski w trakcie przerw
- komfort związany z pracą w profesjonalnej sali szkoleniowej
- certyfikaty uczestnictwa

Serdecznie zapraszam do kontaktu,
_______________________________
Szczegóły i zgłoszenia:

Angelika Pieńkowska
e-Mail: angelika.pienkowska@y-consulting.pl
Tel: 792-077-897
Zachęcam także do kontaktu przez wiadomość prywatną.
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Reklama szkoleń

SZKOLENIE Zarządzanie sobą w czasie

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

16 h (dwa dni szkoleniowe), 10 i 11 październik 2011, Warszawa, ul Pawia 55, gmach WSFiZ sala 57
1250,00 + 23% VAT
gwarantujemy: podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy, efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań. Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania Czasem - ISZC.

Szkolenie ma na celu rozwinięcie wszystkich powyższych kompetencji osób obsługujących Klienta:

Wiedza: uczestnicy poznają teorie zarządzania czasem, metody efektywnego planowania i wyznaczania priorytetów oraz poznają bariery, na które napotykamy w zarządzaniu swoim czasem.

Umiejętności: warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% niezbędnej praktyki. Uczestnicy przećwiczą w praktyce na ile stosują określone techniki podczas symulacji, case study oraz gier.

Postawa: Podczas warsztatów zadbamy o to, aby uczestnicy poczuli wewnętrzną motywację do wykorzystywania poznanych technik oraz własnego potencjału. Osiągamy to dzięki odgrywaniu scenek przez uczestników oraz przeprowadzaniu rzeczywistych symulacji.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do tematyki zarządzania czasem

• Zarządzanie czasem, czy zarządzanie sobą w czasie?
• Odczuwanie upływającego czasu – indywidualna percepcja czasu
• Wpływ własnych wartości i przekonań na zarządzanie czasem
• Główne bariery w zarządzaniu własnym czasem pracy

2. Organizacja swojego stanowiska pracy

• Elementarz zasad aranżacji swojego miejsca pracy
• Wykorzystanie przestrzeni, stanowiska i warsztatu pracy

3. Autodiagnoza produktywności i efektywności w pracy

• Czas jako wyznacznik granic
• Kwestionariusz MEQ
• Kwestionariusz typów rannych – wieczornych J.A. Horne & O.Ostberg
• Wzorce aktywności dobowej – tzw. sowy i skowronki
• Krzywa wydajności w poszczególnych godzinach dnia
• Jak wykorzystujemy czas: test auto-diagnostyczny + plan naprawczy
• Złodzieje czasu: mapa problemu + plan naprawczy

4. Zarządzanie własnym czasem

• Jak efektywnie wyznaczać priorytety
• Matryca Eisenhovera – macierz zadań pilnych i ważnych
• Zadania ważne i pilne
• Zadania ważne i niepilne
• Zadania nieważne i pilne
• Zadania nieważne i niepilne
• Techniki zarządzania własnym czasem
• Technika „ początek końca"
• Tworzenie harmonogramu dnia pracy

5. Organizowanie i sporządzanie planów

• Zadaniowa analiza ABC
• 65% do 15%
• 20% do 20%
• 15% do 65%
• Taktyka salami
• Metoda Kartezjusza
• Technika planowania od końca
• Reguła Pareto
• Wyznaczani celów: (bieżący, krótkoterminowy, średnioterminowy, długoterminowy)
• Plany: tygodniowy, miesięczny
• Reguła 60:40 100% czasu = 60% zaplanowane czynności + 20%. nieoczekiwane czynności + 20% spontaniczne czynności
• Reguła Parkinsona

6. Balanced Scorecard (BSC) jako narzędzie zarządzania sobą w czasie

• Zdefiniowanie perspektyw i celów metodą SMART
• Monitoring kamieni milowych

7. Osobiste techniki wspomagające zarządzanie czasem

• Diagnoza i usunięcie barier
• Określenie mniejszych kroków dojścia do celu
• Nagradzanie się i utrzymywanie motywacji wewnętrznej
• Szybkie uporanie się z tym to, co najgorsze
• Ogłaszamy publicznie, że nad czymś pracujemy

8. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

trener prowadzący - Anna Wtulich-Smulska

Jest trenerem i doradcą zawodowym z wieloletnim doświadczeniem. Rozpoczęła swoją karierę od szkoleo młodzieży z metod zdobywania zatrudnienia, autoprezentacji i komunikacji. Od tego czasu prowadzenie szkoleo i doradztwo stały się jej pasją. Współpracowała między innymi z: Akademią Rozwoju Osobistego Kompas, Uniwersytetem Warmiosko – Mazurskim, Asset Business Development. Prowadziła również projekty dla takich firm jak: Cyfra+ Sp. z o. o., IKEA, OPEK, Auchan, DeLaval, Instytut Badawczo – Szkoleniowy, Fundacja Nowe Media, Business Travel Club. Uczestnicy jej warsztatów podkreślają dynamiczne i interesujące prowadzenie oraz perfekcyjne przygotowanie.

Wykształcenie i certyfikaty:

Uniwersytet Warmiosko – Mazurski w Olsztynie -
Administracja
Certyfikat Train the Trainer Trener Biznesu
Certyfikat Ministra Gospodarki i Pracy na prowadzenie doradztwa zawodowego i doradztwa personalnego

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Szkoleń
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6003
Marzenna Mazurkiewicz

Marzenna Mazurkiewicz Kierownik Biura, ACT
Advanced Corporate
Training Sp. z o.o.

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Czy wiesz, że pełne wykorzystanie swoich talentów to umiejętność, którą można wyćwiczyć?

Weź udział w Warsztatach Talentów Menedżerskich - praktycznych, jednodniowych szkoleniach ACT Advanced Corporate Training adresowanych do wszystkich osób, które chcą odkryć i przećwiczyć, jak jeszcze mogą wykorzystać swoje talenty.

Już od października: „Zahipnotyzuj się na sukces”, „Od stresu do równowagi”, „Komunikacja: Trudno powiedzieć, łatwo powiedzieć” , „Jakość życia: Droga do równowagi”, „Motywacja: Od kija i marchewki do kierowania swoim życiem” oraz warsztaty w języku angielskim „Effective Presentations” i „Highly Effective Interview Techniques.

Szkolenia odbywają się w centrum Warszawy.
Sprawdź szczegóły: http://act.edu.pl/warsztaty

Na hasło Goldenline: 15% rabat!Marzenna Mazurkiewicz edytował(a) ten post dnia 28.09.11 o godzinie 14:53

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Informacja również pod adresem mailowym:
szkolenia@ntbc.pl

Regulamin oraz formularz zgłoszeniowy
www.ntbc.pl

Dołącz do nas na Facebooku
- kliknij "Lubię to"! :)

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Reklama szkoleń

ZAPRASZAMY NA WARSZTAT AKREDYTACYJNY FACET5!
OSTATNIE WOLNE MIEJSCE – BARDZO ATRAKCYJNA CENA!!!
(szczegóły można uzyskać pod nr tel.: 509 989 234 Olga Sosińska)

Facet5 to wszechstronne narzędzie, które skutecznie wspiera projekty:
– Rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej
– Assessment i Development Centre
– Rozwoju Pracowników
– Coachingu
– Planowania ścieżek karier i planów następstw
– Motywowania poprzez docenianie indywidualnych różnic
– Rozwoju umiejętności przywódczych
– Budowania efektywnych zespołów
– Rozwiązywania konfliktów
– Doradcze związane z rozwojem karier

Zapraszamy do odwiedzenia stron:
http://www.businesscreator.pl/produkty.html
http://hrht.pl

Cena obejmuje: obszerne materiały szkoleniowe na temat osobowości człowieka oraz najskuteczniejszych sposobów postępowania z różnego typu ludźmi, test osobowości FACET5, przerwy kawowe, lunch, certyfikat akredytacyjny uprawniający do korzystania z narzędzia Facet5 w pracy zawodowej.

Bezpłatne opcje systemu, które udostępniane są jedynie akredytowanym użytkownikom Facet5, to:
• Korzystanie z wielu wersji językowych.
• Możliwość generowania raportów Facet5 w różnych wymiarach - dla różnych celów.
• Tworzenie profili idealnych kandydatów na określone stanowiska w firmie.
• Generowanie przewodników rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami.
• Generowanie raportów ułatwiających analizy skuteczności i dopasowania zespołów oraz rozwiązywanie konfliktów.
• Możliwość projektowania kultury organizacji.

Nie pobieramy rocznych opłat z tytułu przekazania dostępu do systemu ani żadnych innych opłat licencyjnych oraz nie zobowiązujemy użytkowników do wykorzystywania jakiejkolwiek ilości badań! Nasi akredytowani użytkownicy korzystają z systemu zawsze wtedy, kiedy tego potrzebują a nie wtedy kiedy muszą.

Termin warsztatów: 6 i 7 października, 2011
Miejsce warsztatów: Warszawa
Warsztaty prowadzi: Nina Sosińska
Olga Sosińska
tel.: +48 509 989 234
o.sosinska@businesscreator.pl
Jeżeli chcecie Państwo poznać system zanim zdecydujecie się na warsztat z przyjemnością zaprezentujemy go w siedzibie Państwa firmy. W tym celu prosimy o kontakt na powyższy nr tel.

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek
Jesteś zainteresowany podnoszeniem kwalifikacji?

W ramach jedynego w Wielkopolsce kompleksowego projektu szkoleniowego z zakresu zarządzania pracownikami zapraszamy do udziału w szkoleniu dofinansowanym z EFS:

Motywowanie – obudź energię do działania
• Jakie są metody, narzędzia i systemy motywowania;
• Jakie są wciąż rozpowszechniane mity związane z motywowaniem;
• Jak rozpoznać potrzeby pracownika w celu doskonalenia sposobów motywowania.

Dzięki dofinansowaniu Unii Europejskiej szkolenia o wartości rynkowej ok. 1500 zł , są dla Państwa bezpłatne!*!!!
*Pracownicy przedsiębiorstw, którzy wezmą udział w szkoleniu w trakcie swojego czasu pracy nie ponoszą żadnych kosztów.

Szkolenie odbywa się w: Poznaniu
w terminie 13-14 października

Zgłoś się już teraz wysyłając e-mail na adres kompetencje@eureka-hr.pl lub dzwoniąc pod numer +48 512 391 875

http://www.kompetencje.eureka-hr.pl


Obrazek

Następna dyskusja:

SZUKAM PRACY ! media , nowe...




Wyślij zaproszenie do