Jolanta Koralska

Jolanta Koralska Student,
Politechnika
Poznańska

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek

Dla wszystkich osób działających w branży HR.
"Dokąd zmierza zarządzanie talentami? "
Wystąpią Pani Dagmara Hirsz-Sufin, Dyrektor HR, Eiffage oraz Pan Andrzej Wątrobiński, Dyrektor HR, Fiege , poruszą zagadnienia związane z tematyką zarządzania talentami, m.in:
- Jak rozpocząć inicjatywę Talent Management od zera?
- Co może dać nam proces oceny pracowniczej w różnych kontekstach biznesu i procesów HR? - Jak dostosować proces Zarządzania Talentami, aby sprostać wyzwaniom organizacyjnym?
- Jak zapewnić wysoką akceptację kierownictwa liniowego oraz organizacji dla takich inicjatyw oraz stosować rozwiązania efektywnie?

Organizatorem eventu jest firma Lumesse.
Rejestracja w linku poniżej, liczba miejsc ograniczona!

http://go.lumesse.com/go/summit2014/warszawa-september/Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.09.14 o godzinie 22:21
Marcin Mańka

Marcin Mańka Trener, Coach,
Konferansjer

Temat: Reklama szkoleń

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE OTWARTE
6-7 listopada 2014


NOWOCZESNE PREZENTACJE
I WYSTĄPIENIA BIZNESOWE


ZAPRASZAMY DO WZIĘCIA UDZIAŁU W DWUDNIOWYM SZKOLENIU OTWARTYM,
KTÓRE ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 6-7 LISTOPADA 2014 ROKU W WARSZAWIE



Polecają nas, m.in.:
"Jeśli zależy Państwu na jakości i pozytywnym klimacie podczas współpracy, polecamy".
Bartłomiej Główczyński, Marketing Director DISCOVERY

"Szkolenie było w pełni merytoryczne i zostało przeprowadzone przy pełnym
zaangażowaniu trenera. Jestem pewien, że przyniesie ono wymierne korzyści
naszym współpracownikom".
Jan Wernicki, Dyrektor Zarządzający Oriflame Polska

"Współpraca przebiegła w miłej atmosferze. Jesteśmy z niej zadowoleni."
Jadwiga Czartoryska, Prezes Zarządu FUNDACJA ORANGE
"Z przyjemnością polecam Pana Marcina Mańkę, jako osobę rzetelną,
doświadczoną i profesjonalną, wykazującą pełne zaangażowanie
w realizację powierzonego mu zadania".
Monika Czerska, Dyrektor Marketingu GOLUB GETHOUSE

"Szkolenie przebiegło w przyjaznej atmosferze, co pozwoliło jego uczestnikom
w pełni przyswoić przekazane informacje."
Dyrekcja Avenir Medical

Szkolenie poprowadzi doświadczony dziennikarz, konferansjer,
trener i coach - Marcin Mańka (http://www.marcinmanka.com):

- 12 lat pracy w mediach - prasie, radiu (Radio ZET, Roxy FM, Radiostacja),
a przede wszystkim w telewizji (TVP 1, TVP Info, Polsat, TVN)
- prowadzenie wielu prestiżowych eventów (także rangi europejskiej i światowej),
- szkolenia dla największych firm polskich i międzynarodowych,
- organizacja eventów sprzedażowych,
- współtworzenie dwóch najlepiej zarabiających w historii kraju programów call tv (Polsat),
- praca na stanowisku New Business Director,
- praca w pierwszej w Europie agencji marketingu rekomendacji.

W dzisiejszych czasach oprócz umiejętności sprzedaży produktów bardzo ważna jest także
umiejętność prezentacji samego siebie.

Dlatego tak ważne jest aby już na starcie zdobyć sobie przychylność rozmówców.
Jak tego dokonać? Stosując podstawowe zasady budowania profesjonalnego wizerunku.
Każdego dnia w życiu zawodowym i prywatnym, komunikujemy się z innymi.
Wymieniamy się prostymi informacjami, ale też dyskutujemy, negocjujemy, perswadujemy, prosimy.
Umiejętna i skuteczna prezentacja siebie i swoich produktów to podstawa każdego biznesu.
Trzeba umieć przyciągnąć uwagę, przekonać do siebie, a później do tego co oferujemy -
właśnie w takiej kolejności. Każdy pracownik buduje wizerunek firmy przez to jak wygląda,
jak się zachowuje i co mówi. Jak zwiększyć swoje szanse na osiągnięcie wyniku,
który będzie nas zadowalał? Kluczem jest zrozumienie mechanizmów rządzących
komunikacją interpersonalną oraz poznanie najważniejszych zasad związanych z autoprezentacją.

Na szkoleniu nauczysz się:
- tworzyć konkretny plan prezentacji,
- panować nad tremą i stresem, poznasz techniki radzenia sobie z tymi emocjami,
- nabierzesz pewności siebie podczas wystąpień,
- zrozumiesz czym jest dialog w prezentacji,
- jak uatrakcyjnić prezentację, żeby miała lepszy odbiór wśród słuchaczy,
- jak zrobić dobre pierwsze wrażenie,
- jak wykorzystać swój potencjał podczas wystąpienia (pełen program dostępny jest na stronie
http://goldone.pl/6-7-listopada-2014-nowoczesne-prezen...
Podczas szkolenia używamy kamery. Szkolenia organizujemy w małych grupach,
dlatego masz gwarancję efektywności - trener będzie mógł poświęcić Ci dużo uwagi.


Zachęcamy do rezerwacji miejsca na szkoleniu - http://goldone.pl/zglaszania-uczestnika/

Miejsce szkolenia:
Al. Jerozolimskie 44, 00-024 Warszawa, budynek AS-BUD, tuż za Rotundą.
Bardzo dobry dojazd: Metro - przystanek Centrum; tramwaje: 7, 8, 9, 22, 24, 25, 27, 28, 77;
autobusy: 117, 127, 128, 131, 158, 171, 175, 501, 519, 522, 525; blisko do Dworca Centralnego
i przystanku WKD.

Cena dwudniowego szkolenia z cateringiem kawowym oraz lunchem: 1590 zł netto.
Pomożemy także Państwu wybrać odpowiedni nocleg oraz podpowiemy, jak zorganizować wolny czas między szkoleniami.

Zapraszamy do kontaktu. Chętnie odpowiemy na Państwa pytania:
kontakt@goldone.pl ; http://goldone.pl ; tel. 693 425 350



Obrazek
logo_gold_one by szkolenia.goldoneTen post został edytowany przez Autora dnia 07.11.14 o godzinie 15:06

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Szanowni Państwo,


Obrazek


serdecznie zaprasza na warsztatowe zakończenie października w stolicy Dolnego Śląska!

* Skuteczna rekrutacja pokolenia Y i Z


Obrazek
28.10.2014, Wrocław, Hotel Art

* Ofensywne techniki sprzedaży


Obrazek
29.10.2014, Wrocław, Hotel Art

Zgłaszając się na warsztaty do 24.10.2014 cena promocyjna od jednego uczestnika wynosi 799zł+VAT, zamiast 1150zł+VAT.

www.holbern.pl/szkolenia

Serdecznie zapraszam do kontaktu,

Przemysław Szumiński
Junior Account

M: +48 734 124 115
Email: p.szuminski@holbern.pl
Marcin Mańka

Marcin Mańka Trener, Coach,
Konferansjer

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek
logo_gold_one by szkolenia.goldone

10% rabatu dla każdego, kto do 28.10.2014 r. zapisze się na dwudniowe szkolenie z Nowoczesnych prezentacji i wystąpień biznesowych.
Zarejestruj się już dziś http://goldone.pl/zglaszania-uczestnika/
Na szkoleniu nauczysz się przygotowywać nowoczesne prezentacje oraz co zrobić by wystąpienia biznesowe były ciekawe, a Ty sam odebrany jako specjalista i autorytet w danej dziedzinie. Poznasz także skuteczne metody walki ze stresem oraz tremą.
Szkolenie poprowadzi doświadczony coach, trener i konferansjer - Marcin Mańka

Obrazek
Marcin_Mańka_coach_trener_konferansjer by szkolenia.goldone
Więcej na http://goldone.pl/6-7-listopada-2014-nowoczesne-prezen...Ten post został edytowany przez Autora dnia 07.11.14 o godzinie 15:06

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Skorzystaj z ostatniej w tym roku szansy na udział w wyjątkowych warsztatach
MISTRZOWSKA REKRUTACJA - NARZĘDZIA 2014

Informacje o programie na stronie: http://www.holbern.pl//media/strona/MISTRZOWSKA_REKRUT...

TYLKO TERAZ cena za szkolenie wynosi 1399 zł netto!

KIEDY: 20-21.11.2014
GDZIE: Długopole-Zdrój
CENA STANDARDOWA: 2150 zł netto Ten post został edytowany przez Autora dnia 17.11.14 o godzinie 10:14
Aleksandra Walczak

Aleksandra Walczak Fundacja Banku
Ochrony Środowiska

Temat: Reklama szkoleń

Zapraszamy na I Mazurski turniej tenisa ziemnego HR Open!

Już w pierwszy grudniowy weekend odbędzie się I Mazurski turniej tenisa ziemnego HR Open w Jabłoń Lake Resort (5-7.12.2014)

Zapraszamy wszystkich grających w tenisa do rezerwacji miejsc:-)
Osoby nie grające zaś zapraszamy na lekcje.

Turniej tenisowy jest tematem przewodnim, a intencją spotkania po za znakomitą zabawą i rozgrywkami na krytych kortach jest wymiana w Waszym gronie doświadczeń oraz nawiązanie nowych znajomości.

Zgłoszenia na udział w turnieju prosimy nadsyłać najpóźniej do dnia 3.12.2014 na adres tomasz.warowny@jablon-resort.pl

W sprawie dodatkowych szczegółów oraz rezerwacji prosimy o kontakt na adres: joanna.osiak@jablon-resort.pl lub telefoniczny 601 55 66 17

Plan turnieju:
piątek – weryfikacja zawodników i losowanie (a dodatkowo ognisko nad brzegiem jezioro i zapoznanie się) – około godziny 20.
sobota – do południa gry eliminacyjne w grupach, w sesji popołudniowej gry finałowe, W między czasie obiad w Restauracji Imbirowy Sad.
niedziela – gry finałowe i uroczyste zakończenie zawodów.W między czasie obiad w Restauracji Imbirowy Sad.
Turniej poprowadzi licencjonowany sędzia PZT.

Jabłoń Lake Resort ściśle współpracuje z Warmińsko- Mazurskim Związkiem Tenisowym.

Więcej informacji: http://jablon-resort.pl/room/turniej-hr-open/


Obrazek
Jacek Manecki

Jacek Manecki Key Account Manager,
FS Group

Temat: Reklama szkoleń

"Wielcy liderzy nie wykorzystują ludzi po to, aby sami mogli wygrywać. Przewodzą ludziom, aby odnosić wspólne zwycięstwa." - John C. Maxwell

"Jako lider nigdy nie będziesz zadowolony z teraźniejszości, ponieważ w swojej głowie widzisz lepszą przyszłość, i rozdźwięk między tym "co jest", a tym "co mogłoby być" trawi cię, denerwuje i popycha naprzód. To właśnie jest przywództwo." - Marcus Buckingham

"Wspaniali liderzy nie są wielcy tylko dzięki temu, że przewodzą ludziom. Są wielcy przede wszystkim dlatego, że znakomicie nakłaniają innych do podejmowania nowych podróży ku Niewyobrażalnym Obszarom." - Tom Peters(Biznes od nowa)

"Budowanie zespołu do podróż - możliwy do przewidzenia proces przekształcania się zbioru indywidualności w dobrze funkcjonujący system." - Ken Blanchard

"Przywództwo to relacje z innymi. To relacje pomiędzy aspirującymi do przewodzenia i tymi, którzy za nimi podążają. Bez względu na to, czy jest to relacja tylko z jedną osobą, czy z wieloma, przywództwo wymaga zaangażowania innych. Nieważne, ile formalnej władzy i autorytetu wynika z naszego stanowiska - trwałe dziedzictwo pozostawimy jedynie w przypadku, gdy inni będą chcieli wejść z nami w ten rodzaj relacji." - James M. Kouzes, Barry Z. Posner (Dziedzictwo lidera)

Konferencja "Efektywne przywództwo"- Robert Cialdini - Warszawa - 30.01.2015 r.

INSPIRACJA!DZIAŁANIE!REZULTATY!

Jeśli zajmujesz czołową pozycję w firmie, to oznacza, że już wykorzystujesz swoje umiejętności przywódcze. Twoim kluczowym wyzwaniem jest podnoszenie ich na coraz wyższy poziom. Szczególnie obecnie, kiedy funkcjonowanie firmy w trudnych czasach wymaga przywództwa najwyższej klasy. Jakość przywództwa można i trzeba podnosić. To nie sprawa talentu, ale pracy, narzędzi i samoświadomości.

JAK W PRAKTYCE UCZYĆ SIĘ PRZEZ DOŚWIADCZENIE I DOSKONALIĆ JAKO PRZYWÓDCA?

Już 30 stycznia 2015 roku możesz odkryć właściwą drogę do efektywnego przywództwa i pomyślności Twojej organizacji. Nasi Prelegenci dostarczą Ci prostych, sprawdzonych i skutecznych narzędzi, które pomogą Ci jeszcze lepiej zarządzać biznesem i ludźmi, wzbogacą Twoje umiejętności przywódcze, jednocześnie inspirując do rozwoju i zmian.

To obowiązkowe wydarzenie dla:

Właścicieli firm, Prezesów, Członków zarządu, którzy konkurują osobistą marką i wizerunkiem organizacji

Najwyższej kadry zarządzającej, która chce doskonalić umiejętności przywódcze

Menedżerów, którzy chcą mieć coraz większy wpływ na działalność całej organizacji

Liderów, którzy chcą podnieść własną efektywność i wydajność zespołów.

Prowadzącym całe wydarzenie będzie Jerzy Zientkowski. Jako Prelegenci wystąpią, najwyższej klasy eksperci z dziedziny Przywództwa oraz praktycy znani Przedsiębiorcy i Menedżerowie największych polskich i zagranicznych firm oraz korporacji:

gen. Roman POLKO,Robert JASIŃSKI, Sebastian KOTOW, Jacek CHMIELECKI, Lech KANIUK, Rafał BRZOSKA, Michał NOWACKI i nasz główny gość-Robert CIALDINI.

EFEKTYWNE PRZYWÓDZTWO - inspiracja, działanie, rezultaty
Gdzie: Hotel Gromada Airport, 17 stycznia 32, Warszawa
Kiedy: 30-01-2015, godz. 08:30

Weź udział
Więcej informacji na stronie: http://efektywneprzywodztwo.evenea.pl

Do zobaczenia!
Wiktor Szot

Wiktor Szot asystent ds
marketingu i
sprzedaży,
Europejski Instytut
G...

Temat: Reklama szkoleń

Szkolenia wykorzystujące procesy grywalizacji. Nauka i wdrażanie do pracy poprzez zabawę, mało inwazyjne sposoby przekazywania wiedzy, wzrost motywacji i zaangażowania Twoich pracowników i aż o 40% lepsze efekty niż tradycyjne formy wykładowe.

Uczestnicy szkoleń już nigdy nie powiedzą że nudzili się w pracy!

Możesz mieć to wszystko dzięki współpracy z Europejskim Instytutem Grywalizacji Biznesu. Sprawdź naszą ofertę http://eigb.pl/nasze-gry i zostań naszym fanem https://www.facebook.com/EuropejskiInstytutGrywalizacji...
Karolina K.

Karolina K. Marketing & Growth

Temat: Reklama szkoleń

Zachęcam do lektury poradnika "Jak dbać o markę rekrutera w sieci" dostępnego tutaj: http://bit.ly/MarkaWSieci

Silna marka osobista to jasna odpowiedź na pytanie w czym jesteśmy dobrzy. Zwłaszcza w przypadku specjalistów HR powinna być kluczowym elementem wizerunku. W poradniku znajdziecie informacje jak zbudować swój profesjonalny wizerunek w sieci i w jaki sposób dbać o swoją wirtualną wizytówkę.
Monika Walczak

Monika Walczak Partner Zarządzający

Temat: Reklama szkoleń

SZKOLENIE DOSKONALĄCE WARSZTAT TRENERSKI

Skąd się bierze stres w trenerze? – czyli jak radzić sobie ze stresem w pracy szkoleniowca

Zapraszamy wszystkich trenerów, szkoleniowców i coachów, którzy w pracy odczuwają stres, chcą go przepracować i zamienić na pozytywną i twórczą pracę z ludźmi.

Podniesiesz swoje kompetencje w zakresie:
- zarządzania stresem zawodowym
- radzenia sobie z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi
- efektywnego odpoczywania

Po co jest to szkolenie?

Jeśli praca trenera oprócz satysfakcji przynosi ci przykre napięcie

Jeśli praca trenera nie daje ci satysfakcji, ponieważ więcej w niej stresu i napięcia niż radości tworzenia sytuacji edukacyjnej

Jeśli na sali szkoleniowej dopada cię poczucie niemocy i bezradności i nie wiesz, skąd się ono bierze

Jeśli zdarza ci się, że podczas pracy zaczynają ci drżeć kolana, czujesz suchość w ustach i ścisk w gardle, a myśli blokują ci się w głowie i nie chcą wyjść pod postacią słów

Jeśli masz czasem wrażenie, że stres odbiera ci zmysły i zaczynasz bredzić, a Twoim celem jest mówić z sensem i na temat

Jeśli zmagasz się z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi – „natrętny gaduła”, „nieobecny arbiter”, „loża szyderców”, „uczestnik nie-bo-nie” – i chcesz znaleźć skuteczne dla siebie metody reagowania

więcej na www

więcej na FB

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

PROJEKTANT KARIERY - Poznaj Nowy Zawód - Darmowe warsztaty we

Wrocławiu
8.1.2015 godz 17,30-20,30 Klub Gniazdko Pl. Staszica 22
Katowice
14.01.2015 (środa) godzina 17:00 - 20:00
Krakowie
15.01.2015 (czwartek) godzina 17:30-20:30, kawiarnia MASA, ul. Grodzka 50

zapisy:
http://akademiacareerdesign.pl/szkolenia-bezplatne/

zapraszamy
Akademia Career Design
Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek Specjalista ds.
szkoleń, GOODMAN

Temat: Reklama szkoleń

EDYCJA 2015 "ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE"

Obrazek


Obrazek


26-27 LUTY 2015 WROCŁAW
19-20 MARCA 2015 POZNAŃ
16-17 KWIETNIA 2015 SOPOT

Serdecznie zapraszam
Grzegorz Olechniewicz
http://www.goodm.eu
Katarzyna Matuszczak

Katarzyna Matuszczak trener freelancer -
szkolenia z zakresu
umiejetności psyc...

Temat: Reklama szkoleń

Dzień dobry,

zapraszamy na szkolenia otwarte, a także "szyte na miarę projekty doradczo szkoleniowe".
Jako nieliczni w Polsce prowadzimy analizę kompetencji pracowniczych trójwymiarowym narzędziem diagnostycznym D3™, łączącym w sobie trzy analizy:

DISC – bada styl komunikacji, poziom decyzyjności, poziom analitycznego myślenia, samodzielność, reakcję na zmianę, odporność na stres, organizację pracy, wartości, które wnosi do zespołu – mocne strony i obszary do rozwoju
TEAMS – mierzy poziom 5 ról zespołowych, wskazując te, które badany preferuje pełnić w zespole i w których będzie najbardziej efektywny: kreator, realizator, analityk, manager, strateg
VALUES – mierzy wewnętrzny system wartości, którymi kieruje się badany przy podejmowaniu decyzji: lojalność, niezależność, sprawiedliwość, równość

Zapraszamy do kontaktu biuro@edutraining.com.pl, na naszego funpage na FB i na stronę http://edutraining.com.pl
Katarzyna Matuszczak

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

SZKOLENIA BEZPŁATNE – Projektant Kariery – Poznaj Nowy zawód!
ZAPRASZAMY

Katowice 05.03.2015 (wtorek) godzina 17:00-20:00
Kraków 06.03.2015 (środa) godzina 17:30-20:30
Wrocław 10.03.2015 (poniedziałek) godzina 17:30-20:30
Poznań 12.03.2015 (czwartek)
Szczecin 19.03.2015 (czwartek)
Łódź 24.03.2015 (wtorek)
Bydgoszcz 26.03.2015 (czwartek)

Zapisy: http://akademiacareerdesign.pl/szkolenia-bezplatne/

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Szanowni Państwo,

zapraszamy na bezpłatną konferencję „Wdrożenia HR, które mają sens. Rozwiązania wspierające rozwój firmy i wzrost efektywności Pracowników”, która odbędzie się w Warszawie w hotelu Regent Warsaw Hotel**** (dawniej Hotel Hyatt Regency).
Konferencję dedykujemy właścicielom średnich firm, dyrektorom zarządzającym, dyrektorom i kierownikom działów personalnych i HR, dyrektorom handlowym.

Termin konferencji: 27 marca 2015 r.

Program konferencji: http://www.szkolenia.certes.pl/konferencja-rozwoj-firmy

Rezerwacja miejsc: http://www.szkolenia.certes.pl/rezerwacja

Udział w konferencji jest bezpłatny - prosimy o wypełnienie formularza do dnia 18.03.2015 (ilość miejsc ograniczona)
Katarzyna Matuszczak

Katarzyna Matuszczak trener freelancer -
szkolenia z zakresu
umiejetności psyc...

Temat: Reklama szkoleń

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe szkolenie: 09.04-10.04.2015
Szkolenie z zakresu asertywnych relacji przeznaczone jest dla osób, które chcą zwiększyć swoją efektywność i poprawić komunikację w obszarze zawodowym, a także w relacjach osobistych i rodzinnych. Szkolenie zawiera elementy pracy nad swoim potencjałem, zasobami i trudnościami, pokazuje nowe możliwości i uczy technik asertywnego działania w praktyce.

Korzyści ze szkolenia:

Nauczysz się jak wyrażać własne zdanie i opinie w sposób dobitny, konkretny a jednocześnie nieagresywny,
Dowiesz się jak rozpoznać symptomy agresji, uległości i skutki takiego zachowania,
Poznasz zasady myślenia i mówienia o swoich zaletach, będziesz pracować nad zwiększeniem pewności siebie
Nauczysz się konstruktywnie wyrażać emocje (wobec przełożonych i podwładnych, w pracy i życiu osobistym)
Nabędziesz umiejętność przyjmowania krytyki i negatywnych ocen, oraz szybkiego reagowania
Dowiesz się jak asertywnie odmawiać.

Cena:
650 zł brutto przy zapisie od 28.02.2015

Szkolenie "Asertywne relacje" ma formę intensywnych warsztatów, opartych na aktywnych metodach pracy: odgrywanie scenek, prace w małych i dużych grupach, gry strategiczne, mini wykłady, dyskusje problemowe, autoanalizy (praca na własnych doświadczeniach) i analiza przypadków (scenariusze i opisy sytuacji, jakie występują w danej pracy), burze mózgów i wiele innych.
Serdecznie zapraszamy do zapisu biuro@edutraining.com.pl

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 10.03.15 o godzinie 16:26
Sylwia  Zajdel-Goleniows ka

Sylwia
Zajdel-Goleniows
ka
Marketing, PR,
komunikacja

Temat: Reklama szkoleń

Czerwiec 2015 Polskie Forum HR rozpocznie otwartym szkoleniem na temat rynku pracy tymczasowej - "Kompendium wiedzy na temat zatrudnienia pracowników tymczasowych", które poprowadzi Piotr Wojciechowski.

Termin szkolenia: 17 czerwca 2015 r. (w godzinach 10.00-17.00)
Miejsce: Al. Jana Pawła II 23, Warszawa
Zgłoszenia prosimy kierować na adres: biuro@polskieforumhr.pl
Ilość miejsc ograniczona.

PROGRAM
Kompendium wiedzy na temat zatrudniania pracowników tymczasowych, ze szczególnym uwzględnieniem stosowania tzw. „leasingu pracowniczego” oraz zatrudniania na podstawie umów cywilnoprawnych.
1. Różnice prawne pomiędzy leasingiem pracowników, pracą tymczasową, a tradycyjnym stosunkiem pracy.
- umowa o pracę,
- umowa o pracę tymczasową,
- umowa tzw. leasingu pracowniczego.

2. Pojęcie trójstronnej formuły zatrudnienia: pracownik tymczasowy, pracodawca użytkownik, agencja pracy tymczasowej.

3. Niezbędne uzgodnienia pomiędzy pracodawcą użytkownikiem, a agencją pracy tymczasowej przed zatrudnieniem pierwszego pracownika tymczasowego:
- zasady sporządzania tzw. umów ramowych z pracodawcą użytkownikiem i załączników do nich,
- zakres informacji niezbędnych od pracodawcy użytkownika,
- forma odbierania informacji niezbędnych od pracodawcy użytkownika,
- ustalenie zakresu przejęcia przez pracodawcę użytkownika obowiązków pracodawcy.

5. Różnice w zakresie sporządzania umowy o pracę z pracownikiem tymczasowym, a zatrudnionym w tradycyjnym stosunku pracy: wskazanie stron umowy, rodzaju umowy, długości czasu jej trwania, miejsca wykonywania umowy oraz rodzaju pracy, którą ma wykonywać pracownik tymczasowy.

6. Zasady sprawowania nadzoru nad pracownikiem tymczasowym, rozdzielenie obowiązków pomiędzy pracodawcą użytkownikiem, a agencją pracy tymczasowej:
-nadzór nad czasem pracy,
-nadzór nad sposobem wykonywania przez pracownika tymczasowego powierzonych mu zajęć,
-zasady ponoszenia odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.

7. Zasady udzielania urlopu wypoczynkowego pracownikom tymczasowym i nie tymczasowym.
- sposób nabycia prawa do urlopu,
- realizacja prawa do urlopu: dni wolne, ekwiwalent pieniężny,
- odwoływanie i przesuwanie terminów urlopów wypoczynkowych,
- urlop na żądanie.

8. Zasada równego traktowania pracowników tymczasowych i pozostałych.
- pojęcie niedyskryminacji,
- weryfikacja sposobu zatrudniania u pracodawcy użytkownika w zakresie praktyk dyskryminacyjnych,
- roszczenia pracownika tymczasowego z tytułu nierównego traktowania.

9. Zasady ponoszenia odpowiedzialności materialnej przez pracowników, w tym pracowników tymczasowych.

10. Zasady rozwiązywania umów o pracę z pracownikiem tymczasowym, różnice i podobieństwa z regulacjami Kodeksu pracy.
- na mocy porozumienia stron,
- z zachowaniem okresu wypowiedzenia,
- bez zachowania okresu wypowiedzenia.
Izabela P.

Izabela P. Koordynator
projektów

Temat: Reklama szkoleń

Zapraszamy do udziału w szkoleniach osoby zainteresowane swoim rozwojem w zakresie e-learningu: http://mediakursy.pl/akademia-e-learningu.htmlTen post został edytowany przez Autora dnia 23.03.15 o godzinie 16:56
Katarzyna Gzyl

Katarzyna Gzyl Specjalista ds.
Rozwoju / Menadżer
projektów / Trener /
P...

Temat: Reklama szkoleń

Serdecznie zapraszamy do udziału w Szkole Coachów ROZVIYAK!

- Już w drugiej połowie maja rozpoczynamy nowe edycje Szkoły w trzech lokalizacjach: Krakowie, Bydgoszczy i Lublinie.
- Program Szkoły Coachów to 140 godzin zegarowych zajęć. Program jest zgodny z modelem kompetencyjnym International Coach Federation (ICF).
- Po ukończeniu Szkoły możliwe jest ubieganie się o akredytację ICF na poziomie ACC metodą portfolio.
- Zajęcia prowadzone są wyłącznie przez profesjonalnych i doświadczonych coachów, którzy osiągnęli poziom PCC ICF.

Szkoła Coachów ROZVIYAK to autorski program szkoleń rozwijających kompetencje kluczowe w zawodzie coacha, dedykowany osobom, które lubią pracę rozwojową z ludźmi. Do uczestnictwa w szkole zachęcamy początkujących coachów, jak i osoby mające już pewne doświadczenia w prowadzeniu sesji coachingowych, które nie miały dotychczas okazji uczestniczyć w kompleksowych programach podnoszących kompetencje z zakresu coachingu.

Serdecznie zapraszamy do rozwijania swoich kompetencji zawodowych wspólnie z nami i zapoznania się ze szczegółami oferty.

Jeśli są Państwo zainteresowani udziałem oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji i szczegółowego programu proszę o kontakt z Katarzyną Gzyl - Koordynatorem Organizacyjnym Szkół ROZVIYAK, pod adresem e-mail: katarzyna.gzyl@prorozvoyovo.com lub numerem telefonu: 609 200 002 oraz 12 296 12 22.

Następna dyskusja:

SZUKAM PRACY ! media , nowe...




Wyślij zaproszenie do