Temat: Reklama szkoleń

ZAPRASZAMY NA NASZE WRZEŚNIOWE SZKOLENIA OTWARTE

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - WARSZTAT PRAKTYCZNY


Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Krzysztof Kodym

Absolwent The Polish Open University na wydziale „Zarządzanie Biznesem” ze specjalizacją
Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Certyfikowany Trener NLP oraz technik pamięciowych SPW.
Trener z dużym doświadczeniem. W ciągu 10 lat przeszkolił ponad 8000 uczestników spędzając
na sali szkoleniowej ponad 1500 dni. Ostrogi trenerskie zdobywał współpracując z takimi firmami
szkoleniowymi jak Specialist&Friends (House of Skills) oraz CS JET. Specjalista w zakresie sprzedaży,
negocjacji, obsługi Klienta i komunikacji. Twórca projektów szkoleniowych dla m.in. takich firm
jak Orange, Kruszwica, Netia, Unicolor, Nestle Waters, Uniwersytet Łódzki, CCIG. Brał czynny udział
w rebrandingu Orangu, wdrażaniu aplikacji CRM w wielu organizacjach oraz systemu ELIXIO_0 w Banku Handlowym.
Szkoli przedstawicieli handlowych korporacji: finansowych, FMCG, telekomunikacyjnych, IT, których
działalność opiera się na bezpośrednim kontakcie z Klientem.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BĄDŹ ASERTYWNY I WYGRAJ ZE STRESEM

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 27 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkach. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu
a także odczuwaniu objawów stresu.
WArsztat obejmuje także podstawowe zagadnienia z zakresu asertywności,
która jest elementem zarządzania stresem na co dzień.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwinąć swoje umiejętności zarówno zapobiegania,
jak i radzenia sobie na bieżąco z pojawiającym się stresem

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.
• Umiejętności asertywnego zachowania i wyrażania siebie

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)
• Stresogenne sposoby myślenia
• Test: Czynniki wywołujące stres
• Stres a osobowość

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza

5.Elementy asertywności
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Czym jest asertywność - definicja
• Autogianoza własnego poziomu asertywności postawy (kwestionariusz)
• Postawa asertywna a postawa uległa i postawa agresywna
• Asertywność w praktyce - podstawowe umiejętności
• Asertywna reakcja na krytykę
• Asertywne wyrażanie pochwały, asertywne przyjmowanie komplementów
• Stawianie granic zgodnie z zasadami asertywności
• Komunikat typu "Ja"
• Asertywne sposoby wyrażania gniewu

6.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EFEKTYWNY MENEDŻER, CZYLI JAK ZARZĄDZAĆ SWOIM ZESPOŁEM

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 25 września 2013, Warszawa,
480zł + 23% VAT = 590,40zł

Dodatkowo, przy 3 i więcej osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
727 924 618
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Poniżej odnośniki do najbliższych terminów, programu, referencji
WARSZAWA 12-13.09.2013 >>
KATOWICE 25-26.09.2013 >>
WROCŁAW 10-11.10.2013 >>
SOPOT 24-25.10.2013 >>


Obrazek


Więcej o tym atrakcyjnym szkoleniu na stronach:

KATOWICE - SZKOLENIE - PLANOWANIE PRODUKCJI
WARSZAWA - SZKOLENIE - PLANOWANIE PRODUKCJI

Serdecznie zapraszamy na organizowane prze nas Szkolenia.

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek

CO STANOWI O PRAWDZIWEJ SILE LIDERA?

Wzrost? Wygląd? Ton głosu? Umiejętność czarowania słowem? Wyniki i pieniądze? Władza?
Świat zna ludzi małych, jąkających się, kulawych, bez grosza przy duszy, którzy pociągnęli za sobą miliony. Zna też takich, którzy w swojej mniejszej skali powodują, że ludziom wokół chce się bardziej, mogą więcej. Razem. Bywa,
że nie są to ludzie specjalnie mili, mają swoje humory, potrafią być szorstcy. Niejednokrotnie nawet ich się nie lubi. A mimo wszystko podąża za nimi. Czemu?

W ramach odpowiedzi na ostatnie pytanie zapraszamy na pierwszy warsztat z cyklu Niektórzy mogą bardziej – warsztaty mechaniki lidera pod tytułem Skąd się bierze Lider w Liderze.

Więcej na naszej stronie i na stronie spotkania.

Informacje w pigułce:

Gdzie?
Warszawa, ul. Sienna 82

Kiedy?
1 – 2 października

Kto prowadzi?
Maciek Cichocki
Norbert Grzybek

Czy warto?
Ludzie mówią, że tak!

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Reklama szkoleń

„Knowledge Management - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa” 19 listopada 2013r., Warszawa

W dzisiejszym zabieganym świecie, gdzie doba jest zbyt krótka, bardzo ważna jest optymalizacja naszego cennego czasu... Zadajmy sobie ważne pytanie!

- W jaki sposób go wykorzystać, aby nasze przedsiębiorstwo funkcjonowało jeszcze skuteczniej?
- Jak zarządzać pracownikami, aby zwiększać ich efektywność - oszczędzając ich czas?
- Co zrobić, żeby podnieść konkurencyjność naszego przedsiębiorstwa?

Knowledge Management - umiejętne wykorzystanie wiedzy kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa - pomogą nam zarządzać informacją, tworzyć nową i upowszechniać już istniejącą!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/jak-skuteczn...
Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/jak-skuteczn...

Tematyka konferencji:

- Narzędzia wspomagające pracę grupową, narzędzia komunikacyjne
- Systemy obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtownie danych
- Narzędzia nauczania zdalnego (e-learning)
- Portale korporacyjne, intranet, ekstranet
- Systemy do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracja systemowa i bezpieczeństwo w zarządzaniu wiedzą

Do udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji, Członków zarządu
- Osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwem
- Kadrę odpowiedzialną za optymalizowanie procesów biznesowych
- Kadrę zarządzającą, z działów: HR, sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki, informatyki
- Osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- Osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii
- Osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej

Udział w konferencji jest bezpłatny* dla ww. osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.
Barbara Żukowska

Barbara Żukowska business coach |
recruitment &
attraction
specialist

Temat: Reklama szkoleń

Nowoczesne HR z elementami NLP - NOWOŚĆ!

Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!

Zasoby ludzkie (ang. human resources, HR) – pojęcie mające dwojakie znaczenie. Pierwsze wywodzi się z nauk społecznych i zgodnie z klasyczną szkołą ekonomii oznacza pracę (siłę roboczą), jako jeden z trzech środków produkcji. Drugie, bardziej powszechne, mieszczące się w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, odnosi się do indywidualnych pracowników oraz działu firmy, który zajmuje się rekrutacją, szkoleniem, motywowaniem oraz zwalnianiem pracowników (czyli polityką personalną).

Czas trwania:

2 semestry

System zajęć:

zjazd co dwa/ trzy tygodnie: (sobota, niedziela)

Korzyści:

Jedyne Studia Podyplomowe w Polsce dające wszechstronną wiedzę i narzędzia do tworzenia i wdrażania polityki personalnej firmy.

Adresaci studiów:

Studia skierowane są do osób zainteresowanych strategiami zarządzania zasobami ludzkimi. Skutecznym wywieraniem wpływu na pracowników poprzez system motywacyjno-oceniający. U nas uczą się menadżerowie, pracownicy działów HR, działów marketingowych, a także sami właściciele firm chcący mieć rękę na pulsie.
Studia Nowoczesne HR z elementami NLP są dla wszystkich osób, które chcą zmienić profil zawodowy, a także dla kadry planującej karierę zawodową w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.

Program studiów obejmuje m.in. zagadnienia:

tworzenie i wdrażanie polityki personalnej firmy,
przepisy prawa pracy,
ZUS, KRUS, NFZ,
akta osobowe – archiwizacja,
rekrutacja a biznesplan firmy,
karta oceny pracownika,
ocena + planowanie,
assessment center,
strategie rekrutacji – struktury rozmowy kwalifikacyjnej,
szkolenia – sposoby doboru do grupy pracowników i sposoby organizacji,
elementy NLP

Wymagane dokumenty:

dowód osobisty (kserokopię robimy na miejscu),
karta zgłoszeniowa i podanie (do wypełnienia w sekretariacie),
dyplom ukończenia studiów wyższych,
potwierdzenie wpłaty I raty w kwocie 650 zł w siedzibie firmy lub na konto SKK:
SKK Sp. z o.o.
Bank Zachodni WBK I Oddział w Bydgoszczy
nr 80 1090 1072 0000 0001 0735 0423

w tytule przelewu należy podać imię, nazwisko, kierunek i miasto kształcenia!
(np. Jan Kowalski/ Studia podyplomowe HR/Warszawa)

Skontaktuj się z doradcami edukacyjnymi SKK:

e-mail.: poczta.warszawa@skk.pl

tel.: 533-995-800
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


SPRAWDŹ TERMINY ZJAZDÓW W SZKOLE COACHINGU ZESPOŁOWEGO I GRUPOWEGO!

SZCZECIN I WARSZAWA!!

http://teamcoach.pl/warunki-uczestnictwa/terminy/

ZAPRASZAMY!!

Więcej informacji w informatorze:
http://teamcoach.pl/wp-content/uploads/2013/10/Informa...

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Szkolenia dla Handlowców

zapraszam do kontaktu na priv

różne poziomy zaawansowania, różne cele w organizacji

proponuje drogie zaawansowane programem i metodyką szkolenia, realnie dedykowane, a nie z bajkami o dopasowaniu

jeżeli uważasz, że szkolenia to narzędzia zarządzania, a ich realizacja to proces (wypowiedź wcale nie jest wewnętrznie sprzeczna :-) ) i zgadzasz się aby przygotowanie szkolenia trwało 14 do 60 dni to ta propozycja jest dla Ciebie i Twojej organizacji
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Reklama szkoleń

EMPLOYER BRANDING: warsztat + doradztwo

Jeśli chcesz się dowiedzieć:

- Jaki wpływ na motywację i efektywność pracowników ma wizerunek pracodawcy?
- Jacy pracodawcy cieszą się największym powodzeniem wśród osób szukających pracy?
- Jak budować wizerunek pracodawcy w procesie rekrutacji?
- Jakie są narzędzia budowania polityki employer brandingowej?
- Jakie znaczenie dla pracowników ma proces komunikacji wewnętrznej?

zapraszam 15 listopada 2013 r. na WORK OUT Employer Branding:

- Praktyczny warsztat dla osób zajmujących się w swoich organizacjach budowaniem wizerunku pracodawcy
- Spotkanie umożliwiające poszerzanie wiedzy i zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu employer brandingu
- Miejsce wymiany doświadczeń i nawiązywania relacji pomiędzy specjalistami employer brandingu
- Spotkanie dające możliwość wypracowania konkretnego planu działań EB dla uczestników warsztatu
- Miejsce zaprezentowania najciekawszych projektów EB agencji Brand and People z Polski i zagranicy

Przy rejestracji do 6 listopada 2013 r. – cena 590 zł netto!

Więcej informacji na stronie WORK OUT Employer Branding
Katarzyna M.

Katarzyna M. redaktor treści:
lifestyle, design,
architektura;
specjal...

Temat: Reklama szkoleń

Szanowni Państwo! W imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja serdecznie zapraszam na:

Ogólnopolskie Forum Szkolenia 2014 Kreatywnie o Kadrach, którego celem jest dyskusja o kluczowych obecnie wyzwaniach związanych z zarządzaniem potencjałem ludzkim w organizacji.


Obrazek


Nasi eksperci przedstawią skuteczne sposoby i zaprezentują sprawdzone narzędzia w zakresie rozwoju ludzi w organizacji, planowania oraz przeprowadzania szkoleń tak, by jak najpełniej wykorzystać możliwości tkwiące w jednostkach i zespołach.

Program konferencji zaplanowaliśmy w taki sposób, aby oprócz wysłuchania prelekcji naszych ekspertów, istniała możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń, pomysłów i inspiracji, a także indywidualnych konsultacji z naszymi prelegentami i doradztwa w zakresie możliwości współpracy.

Inspiracje, działania, strategie – zainwestuj w rozwój!

Dołącz do Ogólnopolskiego Forum na GoldenLine >>

------------------------------------------------------

Mając świadomość odmienności zarządzania zasobami ludzkimi w różnych środowiskach i sektorach, ZAPRASZAMY pierwszego dnia Ogólnopolskiego Forum Szkolenia 2014 przedstawicieli firm, natomiast drugi dzień konferencji dedykowany jest przedstawicielom instytucji publicznych.

19 listopada - dla FIRM
Temat przewodni: Jak efektywnie i skutecznie planować rozwój pracowników, by powiększać
potencjał firmy w dynamicznie zmieniającym się środowisku rynkowym

20 listopada - dla URZĘDÓW
Temat przewodni: Zarządzanie rozwojem pracowników metodą na trafne i profesjonalne wykorzystanie potencjału kadrowego w Urzędzie

Wśród tematów wystąpień m.in.:

• Narzędzia nowoczesnego menedżera HR, czyli jak wzmocnić narzędziowo proces planowana działań rozwojowych / Paweł Kopijer

• Budowa strategii szkoleń, a Pracownik generacji X i Y – fakty i mity, szanse i zagrożenia / Anna Międlarz

• Coachingowy Styl Zarządzania – czyli w stronę indywidualnego podejścia i elastyczności zachowań menadżerskich / Artur Przybyłowicz

• Oceny okresowe i ich związek z IPRZ oraz obowiązki w tym zakresie poszczególnych szczebli kierownictwa urzędu - analiza najczęstszych problemów w w tym zakresie/ Radosław Hancewicz

• Rozwój pracowników admnistracji publicznej w oparciu o model SEA / Paweł Kopijer

• Realizacja IPRZ w Urzędach/ Iwona Sługocka

KONTAKT/ ZAPISY:

AP Edukacja Sp. z o.o., Centrum Szkoleniowe
ul. Urzędnicza 20 lok. 8, 30-051 Kraków
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
Tel./ fax: 12 352-31-23 (wew. 3)
Tel. kom. 797 011 698, 517 752 770

CENNIK:

Udział jednej osoby - I dzień Forum (dla firm): 350 zł + 23% VAT
Udział jednej osoby - II dzień Forum (dla urzędów i intytucji publicznych): 300 zł / VAT zwoln.

PROMOCJE!

• Pierwsze 20 zgłoszeń na Ogólnopolskie Forum Szkolenia 2014 premiujemy rabatem - 10% TANIEJ!

• Przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z tej samej firmy/ instytucji - 50 zł TANIEJ dla drugiej i kolejnej osoby!

Uwaga: Promocje nie łączą się

-------------------------

PARTNERZY:

GoldenLine, PIFS, PSTD, Wolters Kluwer, publiczni.pl, MATRIK, Personel i Zarządzanie, Obserwatorium Zarządzania, DISC Extended, Pracuj.pl
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Zajrzyj na nasze strony www. Kliknij



Interesujące? Napisz do nas już teraz:
akademia@grupatrop.pl

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Szanowni Państwo,

Zapraszam do uczestnictwa w

Ogólnopolskiej Konferencji Prawa Pracy
2-3 grudnia Warszawa Hotel Mercure Centrum

Program konferencji i warsztatów, stanowić będzie doskonałą okazję do konsultacji z ekspertami posiadającymi bogate doświadczenie w zakresie doradztwa i rozwiązywania problemów prawno–pracowniczych oraz dostarczy najbardziej aktualnej wiedzy oraz pomoże zastosować ją w praktyce.

Wydarzenie to będzie doskonałym miejscem do wymiany doświadczeń oraz poszerzenia wiedzy na tematy związane z praktyką stosowania prawa pracy.

W programie m.in.:

*Zmiany w przepisach prawa pracy - Monika Frączek – Prawnik, Główny specjalista w Departamencie Prawa Pracy, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej

*Czas pracy zagadnienia praktyczne i problematyka zwiększenia elastyczności - Anna Telec, Radca Prawny

*Zarządzanie zespołem pracowników - umiejętność radzenia sobie ze stresem w pracy - Andrzej Mazurek Państwowa Inspekcja Pracy

Ponadto zaprezentujemy kilkanaście wystąpień w trzech praktycznych ścieżkach tematycznych podczas których poruszymy min. poniższe zagadnienia:

• Praktyczne aspekty najnowszych zmian dotyczących czasu pracy
• Czynniki psychospołeczne a zarządzanie zasobami ludzkimi
• Rozwiązanie umowy o pracę – najczęstsze problemy i błędy
• System motywacyjny oparty na premii uznaniowej – ryzyka prawne
• Formułowanie wypowiedzenia umowy o pracę z przyczyn niedotyczących pracowników
• Związek zawodowy w przedsiębiorstwie – jakie obowiązki ma pracodawca i ile to kosztuje?

3 grudnia zapraszamy do uczestnictwa w praktycznych warsztatach :

1. Przejęcie zakładu pracy
2. Planowanie i rozliczanie czasu pracy – szanse i zagrożenia wynikające z nowych możliwości

W odpowiedzi na Państwa zapotrzebowanie wzbogaciliśmy tegoroczną konferencję o nową unikalną formułę indywidualnych porad eksperckich!!!

Program i zgłoszenie pod adresem http://prawo-pracy.nf.pl/

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

http://tiny.pl/qr9gr Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.11.13 o godzinie 14:50
Katarzyna Kusio

Katarzyna Kusio 3D Coaching,
Dyplomowany Coach
Akademii TROP

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Zajrzyj na nasze strony www. Kliknij

Interesujące? Napisz do nas już teraz:
akademia@grupatrop.pl

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Szkolenia handlowe dla małych i dużych zespołów.

Proszę o kontakt na priv
Mateusz Bartosik

Mateusz Bartosik Learning &
Development
Specialist at Nokia

Temat: Reklama szkoleń

Wystartowała rekrutacja do wrocławskich Szkół Rozwoju Stowarzyszenia Centrum Edukacji CEL!

Trzy- lub czteromiesięczny cykl szkoleń o różnym stopniu intensywności kierujemy do studentów i działaczy organizacji pozarządowych.

Zapraszamy do pogłębienia kompetencji w obszarach HR i PR, a od lutego także coachingu, zarządzania projektami i trenerstwa.

W V edycji Szkoły HRowców uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób prowadzić rozmowy kwalifikacyjne, przygotowywać procedury rekrutacyjne, dbać o personal branding w sieci, zrobić pierwsze kroki w obszarze prawa pracy, zgłębić techniki Assessment i Development Center, a także stworzyć system motywacyjny dla organizacji. Na aplikacje kandydatów do Szkoły HRowców czekamy do 18 stycznia.

Formularz rekrutacyjny jest dostępny na stronie www:

http://www.szkolahrowcow.apulengo.pl

Serdecznie zapraszamy!
Monika Byczot (Czorniej)

Monika Byczot
(Czorniej)

Rekrutacja/Szkolenia
/Kadry

Temat: Reklama szkoleń

Most Wanted! HR zaprasza serdecznie wszystkie panie związane zawodowo z HR na specjalnie dla nich przygotowane wydarzenie: „HR na szpilkach” Pierwsza z serii ogólnopolskich konferencji już 11 lutego w WARSAW CONFERENCE CENTER przy ulicy Górczewskiej 124.

Jeśli chcesz wiedzieć jak wykorzystać kobiecość w prezentacjach biznesowych, zrozumieć jak wygląda przywództwo w biznesie, a także poznać profesjonalną etykietę ubioru, a także dowiedzieć się jak działa synergia płci w biznesie oraz czym jest myślenie wizualne w hr – to jest to wydarzenie właśnie dla Ciebie.

Zapewniamy doskonale przygotowanych i mających ogromne doświadczenie prelegentów, a także znakomite towarzystwo. „HR na szpilkach” to okazja do spotkania pań pracujących na stanowiskach specjalistycznych, managerskich, kierowniczych oraz właścicielek firm.

Koszt udziału dla jednej osoby wynosi zaledwie 200pln netto. Więcej szczegółów i zapisy na: http://www.hrnaszpilkach.pl/index/

Serdecznie zapraszamy

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Szkolenia dla mobilnych zespołów handlowych, jak i szkolenia indywidualne.
Wszystkie poziomy zaawansowania

Możliwość działań komplementarnych - audyt organizacji i działań handlowych, doradztwo, wdrażanie zmian ...

Prowadzimy również projekty polegające na nowych struktur, czy realizacji zadań w trudnych/kryzysowych sytuacjach.

Zapraszam do kontaktu na priv.
Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek Specjalista ds.
szkoleń, GOODMAN

Temat: Reklama szkoleń

ZACZYNAMY EDYCJĘ SZKOLEŃ NA ROK 2014, PROGRAM ZOSTAŁ WZBOGACONY O KILKA NOWYCH ZAGADNIEŃ.


Obrazek


NAJBLIŻSZE SZKOLENIA OTWARTE DLA KADRY KUPIECKIEJ:

WARSZAWA 27-28.02.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-warszawa...
WROCŁAW 06-07.03.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-wroclaw-...
KATOWICE 24-25.03.2014 - http://goodm.eu/zakupy-i-negocjacje-w-biznesie-katowic...
POZNAŃ 24-25.04.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-poznan-0...
SOPOT 23-24.06.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-sopot-06...

Opust 10% dla członków: PMI, PSML, BPUG i SPZ.

Kontakt:
szkolenia@goodm.euTen post został edytowany przez Autora dnia 05.02.14 o godzinie 18:33

Następna dyskusja:

SZUKAM PRACY ! media , nowe...




Wyślij zaproszenie do