Joanna Niekraszewicz

Joanna Niekraszewicz coach i ewaluator
procesów zmiany i
rozwoju

Temat: Reklama szkoleń

Już 27 kwietnia ruszają kolejne edycje naszych szkół Akademii TROP:
Szkoła Trenerów Biznesu,
Szkoła Coachów
Szkoła Mediatorów.


Obrazek

Jeśli rozpoczynasz lub kontynuujesz rozwój, w którymś z wymienionych kierunków i chcesz zbudować siebie-coacha, siebie-trenera lub siebie-mediatora na solidnych fundamentach samopoznania, rozważ naszą propozycję.

W Akademii TROP pokazujemy jak odkrywać samego siebie, jak rozpoznawać swoje mocne strony i zrozumieć swój sposób postrzegania świata, uczymy uważności i wrażliwości na siebie i innych, uczymy patrzeć czyimiś oczami uczymy słuchać i rozumieć.

A tak o nas mówią absolwenci:

"Szkoła trenerów biznesu w grupie TROP poza narzędziami trenerskimi i wiedzą praktyczną dała mi znacznie więcej: wewnętrzną transformację. Zaczęłam dostrzegać rzeczy, które wcześniej znałam, ale nie zawsze widziałam, szczególnie w komunikacji z drugą osobą i grupą. Różnorodność uczestników jeżeli chodzi o wiek, wykształcenie, doświadczenie zawodowe i ich widzenie świata znacznie poszerzyło moje postrzeganie, że można widzieć, myśleć, czuć, mówić inaczej...
Wspaniali trenerzy prowadzący zajęcia na czele z Dorotą i Jackiem, pełni charyzmy, zaangażowania, wiedzy, pomysłów, radości tworzyli razem z uczestnikami szkoły wspaniałe, bardzo bezpieczne warunki do nauki. Uzależniłam się od TROP-u :-)"


Zanim wystartujemy - już 27 kwietnia 2013 - zaproponujemy Ci spotkanie, abyśmy mogli się poznać i odpowiedzieć na Twoje pytania.
Zgłoś chęć udziału w spotkaniu pod adresem: akademia@grupatrop.pl


Zapraszamy: tu znajdziesz dodatkowe informacje, m.in. ramowy program i harmonogram
Zapraszamy do kontaktu:
Marietta Banach akademia@grupatrop.pl, +48 22 615 28 91[/b]

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Reklama szkoleń

Potężna dawka wiedzy z zakresu psychologii personelu połączona z nauką przez doświadczenie, w oparciu o wyniki badań z lat 2000 - 2012.

Tematyka, termin i miejsce:
"Wielka Trójka": najskuteczniejsze narzędzia rekrutacji i selekcji pracowników w praktyce
- 27.03. - 28.03.2013
- Hotel Park Inn Krakow, ul. Monte Cassino 2

Program szkolenia obejmuje:
• Trafności narzędzi rekrutacyjnych, czyli po co tak naprawdę skuteczna rekrutacja i selekcja?
• Testy zdolności poznawczych w rekrutacji i selekcji, czyli jak dobrać, stworzyć, przeprowadzić i poddać ewaluacji najefektywniejsze kosztowo narzędzia rekrutacyjne?
• Wywiad ustrukturyzowany vs. wywiad nieustrukturyzowany, czyli naukowy przewodnik po znanym-nieznanym narzędziu rekrutacji i selekcji
• Kompetencyjne testy sytuacyjne (Situational Judgment Tests) w rekrutacji i selekcji, czyli dlaczego warto badać wiedzę ukrytą
• Podsumowanie, czyli czy potrzebujemy czegokolwiek poza „Wielką Trójką” w rekrutacji i selekcji

Podczas szkolenia uczestnicy stworzą własny kompetencyjny test sytuacyjny.

Cena szkolenia dla jednej osoby: 1500 zł netto (cena uzależniona jest od ilości zgłoszonych osób)

Osoby zainteresowane szczegółowym programem zapraszam do kontaktu:
Katarzyna Orlicka
e-mail: katarzyna.orlicka@313consulting.org
tel. 883 600 803

Temat: Reklama szkoleń

Potężna dawka wiedzy z zakresu psychologii personelu połączona z nauką przez doświadczenie, w oparciu o wyniki badań z lat 2000 - 2012.

Tematyka, termin i miejsce:
"Wielka Trójka": najskuteczniejsze narzędzia rekrutacji i selekcji pracowników w praktyce
- 27.03. - 28.03.2013
- Hotel Park Inn Krakow, ul. Monte Cassino 2

Program szkolenia obejmuje:
• Trafności narzędzi rekrutacyjnych, czyli po co tak naprawdę skuteczna rekrutacja i selekcja?
• Testy zdolności poznawczych w rekrutacji i selekcji, czyli jak dobrać, stworzyć, przeprowadzić i poddać ewaluacji najefektywniejsze kosztowo narzędzia rekrutacyjne?
• Wywiad ustrukturyzowany vs. wywiad nieustrukturyzowany, czyli naukowy przewodnik po znanym-nieznanym narzędziu rekrutacji i selekcji
• Kompetencyjne testy sytuacyjne (Situational Judgment Tests) w rekrutacji i selekcji, czyli dlaczego warto badać wiedzę ukrytą
• Podsumowanie, czyli czy potrzebujemy czegokolwiek poza „Wielką Trójką” w rekrutacji i selekcji

Podczas szkolenia uczestnicy stworzą własny kompetencyjny test sytuacyjny.

Cena szkolenia dla jednej osoby: 1500 zł netto (cena uzależniona jest od ilości zgłoszonych osób)

Osoby zainteresowane szczegółowym programem zapraszam do kontaktu:
Katarzyna Orlicka
e-mail: katarzyna.orlicka@313consulting.org
tel. 883 600 803

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Zapraszam na szkolenia z motywowania pracowników (handlowców, zespołów sprzedaży, zespołów projektowych, menedżerów), jakie współprowadzi:
Paweł Rańda - wicemistrz olimpijski z Pekinu w wioślarstwie.
MISTRZOSTWO W SPORCIE, MISTRZOSTWO W BIZNESIE - O sztuce motywacji



Obrazek

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Zapraszamy na BEZPŁATNE INDYWIDUALNE KONSULTACJE CV.

Proponujemy indywidualne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić pracę?
• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie.

ZAŁOŻENIA:
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże Tobie zaprojektować Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
• Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na „zwycięskie CV” łącznie z grafiką
• Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
• Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA:
Aby zapisać się na konsultacje, proszę o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@careerdesign.pl w treści wpisując:

• imię i nazwisko
• nr telefonu kontaktowego

Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy serdecznie

Careerdesign Agnieszka Kościuczyk
Właściciel, projektant kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087, 882-896-883
cd@careerdesign.pl
biuro@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

Temat: Reklama szkoleń

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 kwiecień 2013, Warszawa,
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Zapraszamy do wzięcia ze sobą wizytówek, z których na koniec szkolenia zostanie wylosowana niespodzianka.

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog, certyfikowany praktyk Hogan Assessment Systems, Praktyk NLP.

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizuje się w doskonaleniu
kompetencji menedżerskich oraz międzykulturowych, treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem,
zarządzaniu sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Ma za
sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak: Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA,
BUD-Invest. Na stałe współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu. Jest odpowiedzialna
za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
szkolenia@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Skuteczne, intensywne szkolenia dla Handlowców (również małych zespołów 3-5 osób).
Forma wyłącznie dedykowana - program po rozmowie ze zleceniodawcą, a nie przed ... :-)

pozdrawiam i zapraszam do kontaktu na priv

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Zapraszamy na pierwsze w Polsce szkolenie EvaluAction™ – praktyka efektywnych działań po zakończeniu szkolenia.

Przeprowadzanie ewaluacji stało się standardowym działaniem, którego celem jest pomiar „przyrostu” kompetencji po szkoleniu. Najczęściej za pomocą ankiety uczestnicy pytani są o użyteczność szkolenia. Zakłada się przy tym, że pomiędzy zakończeniem szkolenia, a pomiarem wyników zdarzy się „cud” sprawiający, że kompetencje u pracowników pojawią się same.
Jak zatem realnie uzyskać po szkoleniu pożądaną zmianę w postaci transferu kompetencji do codziennej pracy?

Odpowiedzią na to pytanie jest metoda „EvaluAction™, którą prezentujemy na szkoleniu EvaluAction™ – praktyka oceny szkoleń w dniu 12-13 czerwca w Warszawie
. Pozwala ona wdrożyć w organizacji praktykę uczenia się, a przez to w sposób efektywny dokonać transferu kompetencji do codziennej praktyki zawodowej.

Szczegóły znajdą Państwo na stronie:
http://www.clsystems.eu/EvaluAction_-_praktyka_efektyw...


Serdecznie zapraszamy!Karolina Skolska edytował(a) ten post dnia 12.04.13 o godzinie 11:00

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Iwona Skowronek

Iwona Skowronek Sprzedaż, finanse,
HR

Temat: Reklama szkoleń

JAK BUDOWAĆ SYSTEMY KOMPETENCYJNE W POWIĄZANIU Z WYNAGRADZANIEM PRACOWNIKÓW – WARSZTATY PRAKTYCZNE

Europejskie Centrum Kształcenia „EUREKA” Sp. z o. o. zaprasza Państwa na dwudniowe warsztaty z tematu „Jak budować systemy kompetencyjne w powiązaniu z wynagradzaniem pracowników”.

Uczestnicy szkolenia zapoznają się krok po kroku z zasadami tworzenia i wdrażania systemu zarządzania kompetencjami powiązanego z ocenianiem pracowników;

Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą potrafili:
• W oparciu o nabytą wiedzę, dokonać świadomego wyboru wdrożenia systemu zarządzania kompetencjami,
• Przygotować plan wdrożenia,
• Przygotować wewnętrzną kampanię informacyjną,
• Dokonać wyboru kompetencji dopasowanych do organizacji i do stanowisk,
• Definiować kompetencje i opisać skale kompetencji,
• Tworzyć profile kompetencyjne stanowisk,
• Budować tabele płac w oparciu o profile kompetencyjne stanowisk,
• Rekomendować sposób premiowania dopasowany do organizacji.

Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa ECK Eureka Sp. z o.o., Lublin, ul. Wojciechowska 9A

Termin szkolenia: 15-16 maja 2013 roku

Adresaci szkolenia:
Osoby zarządzające działami HR, specjaliści ds. wynagrodzeń, pracownicy odpowiedzialni za wdrożenie modelu kompetencyjnego w organizacji, właściciele firm rozważających wprowadzenie zarządzania kompetencjami w ich przedsiębiorstwie.

Cena : 1.290,00 zł netto

ZGŁOSZENIE DO 09 MAJA 2013 R.
- mailowo (i.skowronek@eckeureka.pl)
- telefonicznie (506 722 252)

Szczegóły na stronie http://www.eckeureka.pl
ZAPRASZAMY!!!
Iwona Skowronek

Iwona Skowronek Sprzedaż, finanse,
HR

Temat: Reklama szkoleń

JAK BUDOWAĆ SYSTEMY OCEN PRACOWNICZYCH OPARTE NA MODELU KOMPETENCYJNYM – WARSZTATY PRAKTYCZNE

Europejskie Centrum Kształcenia „EUREKA” Sp. z o. o. zaprasza Państwa na dwudniowe warsztaty z tematu „Jak budować systemy ocen pracowniczych oparte na modelu kompetencyjnym”.

Uczestnicy szkolenia zapoznają się krok po kroku z zasadami tworzenia i wdrażania systemu zarządzania kompetencjami powiązanego z ocenianiem pracowników;

Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą potrafili:
• W oparciu o nabytą wiedzę, dokonać świadomego wyboru wdrożenia systemu zarządzania kompetencjami,
• Przygotować plan wdrożenia,
• Przygotować wewnętrzną kampanię informacyjną,
• Dokonać wyboru kompetencji dopasowanych do organizacji i do stanowisk,
• Definiować kompetencje i opisać skale kompetencji,
• Tworzyć profile kompetencyjne stanowisk,
• Dokonać wyboru metodyki oceniania pracowników dopasowanej do potrzeb firmy,
• Dokonywać ocen pracowniczych na bazie profili kompetencyjnych stanowisk,
• Tworzyć profile kompetencyjne pracowników i identyfikować luki kompetencyjne.

Miejsce szkolenia: Sala szkoleniowa ECK Eureka Sp. z o.o., Lublin, ul. Wojciechowska 9A

Termin szkolenia: 12-13 czerwca 2013 roku

Adresaci szkolenia:
Osoby zarządzające działami HR, pracownicy działów HR, pracownicy odpowiedzialni za wdrożenie modelu kompetencyjnego w organizacji, właściciele firm rozważających wprowadzenie zarządzania kompetencjami w ich przedsiębiorstwie, osoby, które wzięły udział w szkoleniu „Jak budować systemy kompetencyjne w powiązaniu z wynagradzaniem pracowników” (te osoby zapraszamy na drugi dzień szkoleniowy)

Cena :
1.290,00 zł netto

860,00 zł netto
za udział wyłącznie w drugim dniu szkoleniowym dla osób, które wzięły udział w szkoleniu „Jak budować systemy kompetencyjne w powiązaniu z wynagradzaniem pracowników”

ZGŁOSZENIE DO 06 CZERWCA 2013 R.
- mailowo (i.skowronek@eckeureka.pl)
- telefonicznie (506 722 252)

Szczegóły na stronie http://www.eckeureka.pl
ZAPRASZAMY!!!

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paweł Grzesik

Paweł Grzesik metoda Re-Aktor (a w
środku: coach,
reżyser, trener,
inst...

Temat: Reklama szkoleń

Zaproszenie na prezentację teatralnej metody szkoleń biznesowych Re-Aktor

Jesteś HR-owcem, menedżerem, dyrektorem lub właścicielem firmy?

Przyjdź na prezentację innowacyjnej metody szkoleniowej wykorzystującej teatr

Co się tam dzieje?
- pracujesz ze specjalnie przeszkolonymi aktorami, reżyserem-moderatorem i coachem
- ćwiczysz praktyczną umiejętność zarządzania w czasie realistycznych symulacji
- analizujesz całościowy obraz sytuacji, a nie tylko wycinkowe dane
- mierzysz się z realnymi wyzwaniami menedżerskimi, doświadczasz wielu trudności i satysfakcji z ich przezwyciężenia
- podglądając innych uczysz się wykorzystywać swoje zasoby
- generujesz dużą liczbę rozwiązań jednego problemu
- poznajesz pionierską, niebywale skuteczną metodę rozwoju

Kiedy i gdzie?
Piątek 26 kwietnia, g. 11.00-13.00, ul. Bolesława Wallek Walewskiego 4/2 w Krakowie
Przestrzeni do prezentacji użycza firma Inspiring People.

Zgłoś się wysyłając wiadomość
na adres kontakt@re-aktor.pl

W tytule wpisz „Prezentacja Re-Aktora”
W treści podaj:
- imię i nazwisko
- nazwa firmy, który oddział
- zajmowane stanowisko

Wstęp wolny (po zapisie i potwierdzeniu mailem zwrotnym)
Liczba miejsc ograniczona

zobacz filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=VZAwPqiBKx0&feature=pla...
http://www.re-aktor.pl/

Opis pełnej metody
Po ustaleniu tematu specjalnie przeszkoleni aktorzy wraz z reżyserem przygotowują scenariusz spektaklu dotyczący wybranego zagadnienia np. narastających konfliktów w zespole.

Szkolenia zaczynają się od swobodnej i rozluźniającej „rozgrzewki tematycznej”, której celem jest uwolnienie potencjału twórczego uczestników.
Następnie aktorzy odgrywają przygotowany spektakl (ok. 12 minut) ukazujący perypetie menedżera próbującego rozwiązać narastające problemy swojego zespołu.
Kiedy już wszyscy znają doskonale temat, kontekst i przebieg akcji, aktorzy grają ponownie.
Tutaj zaczyna się część najważniejsza, w której uczestnicy szkoleń mogą przerwać spektakl i wcielając się w rolę menedżera szukają rozwiązań trudnej sytuacji. Aktorzy improwizują tak, by interweniującym stworzyć warunki jak najbliższe rzeczywistości.

Metoda jest bardzo skuteczna: uczestnicy mogą wypróbować różne wersje pomysłów, obserwować strategie innych, bezkarnie popełniać błędy i zdobywać realne doświadczenie w pracy z zespołem.

Bardzo ważnym momentem jest refleksja i podsumowanie po zakończonych symulacjach. Dają one szansę na przeanalizowanie wszystkich strategii działań, ujawnienie motywacji, sprawdzenie prawdopodobieństwa i ocenę wdrażanych rozwiązań.

Cykl szkoleniowy zamykają indywidualne sesje coachingowe, połączone z feedbackiem trenerskim. Pozwalają one rozpocząć proces systematycznej pracy nad ćwiczonymi umiejętnościami.
Kinga Strach

Kinga Strach Project Manager,
www.kongreslean.pl

Temat: Reklama szkoleń

Firma doradczo-szkoleniowa BRAINSTORM ogłasza rekrutację na bezpłatne szkolenia finansowane ze środków EFS

PROFESJONALNA HR MANAGER MMŚP

Oferujemy:
• Ciekawy program szkoleń adekwatny do potrzeb Uczestników obejmujący tematykę m.in. z zakresu tworzenia kart opisu stanowisk, systemów ocen pracowniczych, projektowania systemów szkoleń oraz tworzenia ścieżek kariery i programów rozwoju talentów.
• Bezpłatne szkolenia w formie wykładowo-warsztatowej prowadzone przez profesjonalnych trenerów z wieloletnim doświadczeniem.
• Materiały dydaktyczne, wyżywienie i ubezpieczenie.
• 80 godzin szkoleń w centrum miasta.

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY kobiety, zatrudnione w działach personalnych na terenie Dolnego Śląska z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branży:
• chemicznej (produkcja wyrobów chemicznych),
• elektronicznej (produkcja sprzętu i urządzeń radiowych, telewizyjnych i telekomunikacyjnych),
• turystycznej (hotele, restauracje, uzdrowiska)

Jeśli Pani firma nie zalicza się do ww. branż prosimy o kontakt

Osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz zgłaszania udziału na stronie projektu: http://www.hr.brainstorm.biz.pl/

W przypadku pytań prosimy o kontakt, chętnie udzielimy szczegółowych informacji:

Kinga Strach, tel: 509 967 053, e-mail: kstrach@brainstorm.biz.pl
Zuzanna Hołodok, tel. 509 967 003, e-mail: zholodok@brainstorm.biz.pl

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Szkolenia dla zespołów handlowych.

Dedykowane programy.

Ustalenia indywidualne.

Doświadczenie w różnych branżach.

zapraszam do kontaktu na priv

Następna dyskusja:

SZUKAM PRACY ! media , nowe...




Wyślij zaproszenie do