Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


zapraszam na FB

codziennie motywujące cytaty i inne informacje takie jak na przykład darmowa lekcja zarzadzania czasem :)

już 222 osoby lubią nas – dziękujemy :)

jak nas odwiedzisz Kliknij Lubię to dla naszej strony :)

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

EURO JUŻ NIEDŁUGO, A W GRUPIE SET®…

Obrazek
Dodatkowo otrzymujesz

50% rabatu na dowolne Szkolenie Otwarte z naszej oferty oraz…

10% rabatu na udział całej Akademii SET® - Szkoła Trenerów Biznesu + Szkoła Coachów Biznesu oraz…

100% gwarancji zadowolenia - możesz zrezygnować bez żadnych kosztów oraz …

raty 0% - opłaty możesz rozłożyć na ustalane indywidualnie raty bez dodatkowych opłat oraz …



Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Reklama szkoleń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-12.05.2012 r.
-26.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-10.05.2012 r.
-24.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-11.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMINY SZKOLENIA:
-12-13.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Excel 2010
TERMINY SZKOLENIA:
14.05.2012 r.
25.05.2012 r.
04.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Nowe zasady kontroli urzędów administracji rządowej
TERMIN SZKOLENIA: 14.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA: 19-20.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 09-10.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Adobe Flash poziom podstawowy
TERMINY SZKOLENIA:
-02-03.06.2012 r.
-30-01.07.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 699 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzyma książkę o tematyce Adobe Flash GRATIS!
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek

Szkolenie Supersprzedawca - poziom złoty

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?

Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To szkolenie jest właśnie dla Ciebie! Teraz w wyjątkowej cenie!

Program szkolenia

* Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
* Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
* Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
* Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
* Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
* Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
* Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Korzyści dla uczestników:

* wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
* zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
* zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
* zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:

* 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży
i szkoleń
* materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
* bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
* dyplom ukończenia szkolenia
* roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
* zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu*
* możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%


Obrazek


Lokalizacja: Warszawa
Termin: 16-17 czerwca 2012, 10:00 – 18:00

Kontakt:
Daniel Kowalski
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Zapisy i dodatkowe informacje na http://www.progresspartner.pl/promocje.php
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


SZKOLENIE: IT-Business Alignment

KIEDY? 21-22 maja 2012r. (kurs dwudniowy – 16 h)
GDZIE? W Warszawie


DLA KOGO?
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:
- są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami IT (CIO i dyrektorzy IT)
- są odpowiedzialne za zarządzanie departamentami, których działanie w istotnej mierze zależy od IT,
- dążą do integracji procesów decyzyjnych w obszarach biznesu i IT,
- pragną zapewnić, że potrzeby biznesu „przekładają się” na konkretne zdolności IT.

PO CO?
Udział w szkoleniu nauczy jak oceniać jakość relacji, jak identyfikować podstawowe problemy na styku IT i Biznesu i wskazywać możliwości poprawy. Nie należy się spodziewać, że dostarczy ono gotowych rozwiązań organizacyjnych i umiejętności coacha, pozwoli jednak zrozumieć istotę zagadnienia i nauczy, gdzie i jak szukać pomocy.

Program szkolenia i ZAPISY http://edufuturo.pl/katalog-szkolen/item/5-it-business...

Kontakt:
tel: 794 930 124
e-mail: biuro@eduFuturo.pl

Temat: Reklama szkoleń

Podkręć swoje kwalifikacje w wakacje!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

Szansę na to dają Pakiety Rozwojowe, jakie mamy w swojej ofercie zawierające:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych to:

CAPM®/PMP® Exam Prep: 04-06.06.2012
PRINCE2®: 11-15.06.2012; 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012; 06-10.08.2012; 20-24.08.2012
M_o_R®: 18-22.06.2012
P3O®: 02-06.07.2012
MSP®: 30.07-02.08.2012

W okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2012 r. gwarantujemy terminy prowadzonych przez nas szkoleń, a szkolenia wraz z egzaminami są dostępne w całej Polsce również poprzez Internet, dzięki platformie live learning

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami
handlowymi Project Management Institute

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 25-27.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

W ramach wiosennej promocji cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 800,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Reklama szkoleń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie z zakresu social mediów:

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLEŃ:
-16-17.06.2012 r.

FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
PREZENT dla każdego uczestnika za udział w szkoleniu! Do wyboru:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Koszt szkolenia: 1599 zł netto/osoba

Opis szkolenia:

Cele szkolenia:
-poznanie szerokiego kontekstu, w jaki wpisują się social media
-poznanie podstawowych narzędzi social media
-zdobycie podstawowych umiejętności określania korzyści i zagrożeń poszczególnych narzędzi mediów społecznościowych
-określenie potencjału i możliwości jakie tkwią w social media dla marki
-zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia strategii social media dla marki
-poznanie sposobów efektywnego docierania do potencjalnych klientów w sieci oraz budowania relacji z konsumentami
-zdobycie podstawowych umiejętności budowania treści dedykowanych do Internetu
-zdobycie umiejętności rozpoznawania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi

Korzyści dla uczestników:
-zapoznanie się z nowym, doskonałym narzędziem pracy i komunikacji związanym z promocją i reklamą firmy w Internecie
-zdobycie wiedzy umożliwiającej samodzielne wykonywanie działań na narzędziach mediów społecznościowych oraz strategii działań w sieci
-oszczędność-zdobycie nowych umiejętności przez pracownika pozwoli mu na samodzielne tworzenie i zarządzanie kampanią reklamową w sieci, a co za tym idzie zrezygnowanie z zlecenia działań firmom zewnętrznym

Metodologia:
-wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
-casy study
-ćwiczenia indywidualne
-dyskusje (burza mózgów)
-zajęcia warsztatowe
Czas trwania: 2 dni/16 godzin

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Reklama szkoleń

Zapraszamy na Warsztat Akredytacyjny FACET5-REKRUTACJA, BUDOWANIE ZESPOŁÓW, COACHING.
Obrazek


PROMOCYJNA CENA!!! wyłącznie dla osób/firm, które powołają się na poniższy kupon. Szczegóły pod podanymi nr telefonów.

Obrazek


LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!!!

Cena obejmuje: obszerne materiały szkoleniowe na temat osobowości człowieka oraz najskuteczniejszych sposobów postępowania z różnego typu ludźmi, test osobowości FACET5, bezpłatne badanie Facet5 dla wybranej osoby, przerwy kawowe, lunch, certyfikat akredytacyjny uprawniający do korzystania z narzędzia Facet5 w pracy zawodowej, książkę "Magia Rozwoju Talentów”

ZGŁOSZENIA NA WARSZTATY PRZYJMOWANE SĄ WYŁĄCZNIE:
pod nr tel.: 698 656 696 Piotr Sosiński p.sosinski@businesscreator.pl
509 989 234 Olga Sosińska o.sosinska@businesscreator.pl

Zapraszamy do odwiedzenia strony i zapoznania się z możliwościami systemu FACET5:
http://www.businesscreator.pl/produkty.html

Jeżeli chcecie Państwo poznać system zanim zdecydujecie się na warsztat z przyjemnością zaprezentujemy go w siedzibie Państwa firmy. W tym celu prosimy o kontakt za pośrednictwem podanych wyżej numerów telefonów.

SYSTEM FACET5 SKUTECZNIE WSPIERA PROJEKTY:
• Rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej, tworzeniu PROFILU KANDYDATA
• Assessment i Development Centre,
• Rozwoju Pracowników,
• Coachingu,
• Planowania ścieżek karier i planów następstw,
• Motywowania poprzez docenianie indywidualnych różnic,
Rozwoju umiejętności przywódczych,
• Budowania efektywnych zespołów,
• Rozwiązywania konfliktów,
• Doradcze związane z rozwojem karier.

Mamy opisane w systemie role zespołowe Belbina!

Naszymi Partnerami Biznesowymi w Polsce są zarówno specjaliści HR jak i firmy konsultingowe.

Termin warsztatów: 13-14 czerwca, 2012
Miejsce warsztatów: Warszawa
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Reklama szkoleń

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Reklama szkoleń

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Reklama szkoleń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Już od dziś można cieszyć się niesamowitymi możliwościami jakie niesie ze sobą wyprzedaż szkoleń w ODK SIMP! Ceny lecą w dół! Nawet o 50%! Nie ma się nad czym zastanawiać, ilość miejsc ograniczona...
Kursy, które zostały zaliczone do programu Training Outlet, będą miały oznaczenia "gwiazdki", jednocześnie informujemy, że ceny nie obejmują prezentów ani gratisów.

ZAPRASZAMY! Lista szkoleń poniżej:

o Photoshop – grafika rastrowa - 19-20.05.2012,
Przedtem 849 netto teraz 399 zł netto (min. ilość osób 6)

o ABC ergonomii w biurze – 24.05.2012
Przedtem 350 netto teraz 249 zł netto (min. ilość osób 7)

o Ekologiczne gospodarowanie odpadami – 26.05.2012
Przedtem 294 netto teraz 199 zł netto (min. ilość osób 7)

Informacje na stronie: http://www.odksimp.pl/aktualnosci/97-training-outlet-....

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Naprawdę warto być na tym szkoleniu:
Social HR – rekrutacja i employer branding w social mediach

Korzyści i gwarantowany rozwój umiejętności:

- zdobycie wiedzy dotyczącej mechanizmów i narzędzi social media możliwych do wykorzystania w działaniach HR (zewnętrznych i wewnętrznych)
- nabycie praktycznych umiejętności pozwalających wdrożyć wybrane narzędzia social media w działaniach rekrutacyjnych i/lub employer branding w organizacji
- poznanie najbardziej aktualnych, polskich i światowych przykładów implementacji zaproponowanych mechanizmów (case studies)
- opracowanie indywidualnego planu działań z obszaru social HR, gotowego do wdrożenia w organizacji

Zapraszam: beata.skorubska@akademiaatrium.pl

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek

Zapraszamy na szkolenie - praktyczny warsztat prowadzony przez Renatę Turską, eksperta od programów lojalnościowych:
Programy lojalnościowe - tworzenie i wdrażanie

30 maja 2012, Warszawa, biurowiec Atrium Centrum
Cena netto 790 zł, szkolenie 1-dniowe

Szkolenie przeznaczone dla:

dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. marketingu,
dyrektorów i menedżerów sprzedaży
menedżerów i specjalistów ds. programów lojalnościowych
specjalistów odpowiedzialnych za komunikację z klientami
specjalistów z agencji reklamowych, przygotowujących programy lojalnościowe
menadżerów zarządzających CRM oraz odpowiedzialnych za budowanie relacji z klientami.

Korzyści i gwarantowany rozwój umiejętności:
Organizacja i budowa programu lojalnościowego
Analiza marki i przedsiębiorstwa na potrzeby programu lojalnościowego
Segmentacja i budowa profilu klienta kluczowego
Planowanie kampanii informacyjnej, zarządzanie komunikacją
Budowanie schematów atrakcyjnego nagradzania
Zarządzanie zmianą w programie
Raportowanie i analityka

ZOBACZ PROGRAM SZKOLENIA: Programy lojalnościowe – tworzenie i wdrażanie

Polecamy również szkolenie zaawansowane pod kątem prawno-podatkowym z tej kategorii:
Programy lojalnościowe, konkursy, loterie – organizacja i obsługa prawno-podatkowa


Akademia Marketingu ATRIUM ● Firma szkoleniowa Warszawa ● Szkolenia marketing i biznesowe

www.SzkoleniaAtrium.pl

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie pokazowe pt.: „Skuteczny handlowiec – jak zostać naprawdę dobrym handlowcem?”, które odbędzie się 29.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Zaproszenie kierujemy do: kadry zarządzającej, handlowców, przedstawicieli działów HR, osób poszukujących solidnego partnera wspierającego rozwój pracowników.

Miłą, przyjazną atmosferę, zdobycie nowych doświadczeń i interesującej wiedzy, dzień pełen emocji i wrażeń, pyszną kawę i smaczny obiad mają Państwo podczas treningu stuprocentowo zagwarantowane.

Decyzja o inwestowaniu w szkolenia pracowników powinna być dobrze przemyślana. Konsekwencją dobrego wyboru są nie tylko dobrze zainwestowane pieniądze ale coś znacznie cenniejszego – CZAS. Z tego powodu zapraszamy Państwa na bezpłatne szkolenie pokazowe zawierające fragmenty naszego NOWEGO cyklu warsztatów.

Nowe szkolenia prowadzone będą przy współpracy ekonomistów, psychologów, pedagogów i mistrzów neurolingwistycznego programowania - będących jednocześnie praktykami biznesu. Na szkoleniu pokazowym będziecie Państwo mieli możliwość sprawdzenia kompetencji i stylu pracy naszych Trenerów, przede wszystkim jednak przekonacie się o nadzwyczajnej skuteczności warsztatów - łączących biznesowe doświadczenie i wiedzę ekonomiczną z psychologią, nowoczesną pedagogiką i neurolingwistycznym programowaniem.

W trakcie spotkania poznacie Państwo elementy naszych treningów, podczas których uczestnicy uczą się skutecznej komunikacji, rozpoznawania potrzeb klientów, rozmawiania językiem korzyści klienta, przewodzenia kontaktem, prezentowania oferty, obrony ceny i zgrabnego finalizowania transakcji. Przekonacie się Państwo jak dzięki połączeniu różnego rodzaju narzędzi i technik - uczestnicy szybko zdobywają nową wiedzę oraz wprowadzają w swoich zachowaniach pożądane zmiany - nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji.

Tematy i zagadnienia szkolenia pokazowego:
- „Stopnie negocjacji i przykład strategii oraz możliwych pułapek przy prowadzeniu rozmowy w fazie analizy potrzeb.” - prowadzący Helmut V. Gläser
- „Komunikacja wielopoziomowa jako narzędzie skutecznej sprzedaży” – poprowadzi Katarzyna Stróżyńska.

Koszty: udział w szkoleniu jest bezpłatny dla osób, które odeślą wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA udziału w szkoleniu pokazowym oraz OTRZYMAJĄ od nas zwrotne POTWIERDZENIE uczestnictwa.

Korzyści dla Uczestników:
- bezpośrednie zweryfikowanie jakości, solidności i przydatności proponowanych warsztatów,
- sprawdzenie jakości merytorycznej szkoleń „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- jeszcze większa pewność przy podejmowaniu decyzji o współpracy z naszą firmą szkoleniową,
- zweryfikowanie planów szkoleniowych pod kątem doboru warsztatów i ćwiczeń,
- poznanie ciekawych i skutecznych metod szkoleniowych dotyczących znanych problemów
i zagadnień,
- zapoznanie się z wybranymi materiałami szkoleniowymi firmy „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- poznanie trenerów, ich kompetencji i specjalizacji,
- możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerami i uzyskanie odpowiedzi na pytania związane
z problematyką szkoleniową,
- … i nie mniej ważne: pożyteczne spędzenie czasu, dużo emocji i wrażeń.

Potwierdzenie uczestnictwa: ze względu na ograniczoną ilość miejsc bardzo prosimy o potwierdzenie swojej obecności najpóźniej do 24.05.2012 poprzez wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W SZKOLENIU POKAZOWYM i odesłanie jej na podane w formularzu dane kontaktowe. Grupa może liczyć ok. 15 osób – decyduje kolejność zgłoszeń!

Szczegóły dotyczące szkolenia, trenerów i Kartę Zgłoszenia udziału w szkoleniu pokazowym znajdziecie Państwo TUTAJ.

Dane kontaktowe:
Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia pokazowego:
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. Handlowych
„Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 61 6491481
tel. kom. 604 78 30 89
Małgorzata U.

Małgorzata U. EURO WORK- SZKOLENIA
HR, Katowice

Temat: Reklama szkoleń

Jesteśmy Instytucją Szkoleniową wpisaną do RIS w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Katowicach pod nr 2.24/00001/2012.

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane rozwojem umiejętności z zakresu selekcji oraz rekrutacji kandydatów do pracy za granicą na profesjonalne szkolenie w zakresie:

SPECJALISTA DS REKRUTACJI NA RYNKI ZAGRANICZNE - SKUTECZNA REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW

Oferowane Państwu szkolenie jest 2 dniowe, zakończone uzyskaniem zaświadczenia.

Program szkolenia:
Agencja zatrudnienia- wyjaśnienie i omówienie pojęć.
Prawa i obowiązki agencji zatrudnienia.
Wyjaśnienie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych.
Zasady współpracy agencji zatrudnienia z pracodawcą zagranicznym.
Specyfika rekrutacji zagranicznej – rekrutacja na rynku polskim a na rynkach zagranicznych - podobieństwa - różnice.
Wyjaśnienie pojęcia rekrutacja.
Tworzenie opisu stanowiska pracy.
Nauka tworzenia ogłoszeń o pracę.
Serwisy pracy- odpowiednie do rekrutacji na rynki zagraniczne.
Inne metody dotarcia do odpowiednich kandydatów w zależności od wymagań pracodawcy.
Wyjaśnienie pojęcia selekcja.
Zebranie wszystkich dokumentów aplikacyjnych.
Nauka analizowania dokumentów aplikacyjnych.
Wstępna selekcja aplikacji najbardziej spełniających wymagania oferty.
Zastosowanie technik naboru kandydatów wobec wyselekcjonowanych osób oraz dokonanie na ich podstawie dalszej selekcji, metody selekcji.
Odpowiednie prowadzenie interview telefonicznego.
Przygotowanie i prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej.
Rodzaje pytań na rozmowie kwalifikacyjnej.
Metody sprawdzania języka obcego podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Sporządzenie notatek i raportów z przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.
Błędy w postrzeganiu wpływające na wybór właściwych kandydatów.
Sposoby zbierania i sprawdzania referencji kandydatów oraz weryfikacja informacji zamieszczonych w CV.
Sporządzanie raportów do pracodawcy zagranicznego z przebiegu procesu rekrutacji w trakcie i po zakończeniu rekrutacji.
Rodzaje testów jako narzędzi selekcji.
Nauka udzielania informacji zwrotnej kandydatom.
Przygotowanie osób zaakceptowanych przez pracodawcę zagranicznego do wyjazdu.
Rodzaje przekazywanych informacji niezbędnych dla osób wyjeżdżających do pracy za granicę.
Zorganizowanie wyjazdu pracowników.
Omówienie problemów mogących zaistnieć po wyjeździe osób za granicę i sposoby ich rozwiązania.
Konsekwencje niewłaściwego doboru kandydata na stanowisko pracy.
Podsumowanie.

Konspekt szkolenia ma charakter ogólny.
Program szkolenia może być dowolnie modyfikowany z uwzględnieniem potrzeb klienta.

Cena szkolenia: (w siedzibie firmy Katowice)

1200 zł netto + (23 %Vat )

cena zawiera:
-uczestnictwo w szkoleniu,
-materiały dydaktyczne,
-dyplom potwierdzający ukończenie szkolenia
-konsultacje poszkoleniowe do 30 dni po ukończenia szkolenia!
-oraz serwisy kawowe (cena nie obejmuje noclegu)

UWAGA PROMOCJA
Dla osób które zgłoszą chęć uczestnictwa w szkoleniu do 30 czerwca 2012 cena szkolenia wynosi

900 zł + (23 %Vat )

Cena w siedzibie firmy klienta do ustalenia (w zależności od ilości osób)

W celu uzyskania szczegółowej oferty zapraszamy do kontaktu z nasza firmą pod numerem telefonu 32 258 05 64 bądź przez adres mailowy szkolenia@eurowork.net.pl

Euro Work
Ul. Słowackiego 10/4
40-093 Katowice
32 258 05 64
http://szkolenia-rekrutacja.pl

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

UWAGA! WAŻNE WYDARZENIE!

Obrazek
We wrześniu 2012 roku Akademia SET® rozpocznie działalność już w ósmym mieście w Polsce - w Łodzi.

Z tej okazji cena udziału w "Edycji XXXVIII - Łódź" Szkoły Trenerów Biznesu spada do 5 999 PLN brutto i dodatkowo "Trening Interpersonalny i Warsztat Pracy z Grupą" dokładamy za 0 PLN.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....

DZIEŃ DOBRY ŁÓDŹ :)

Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

UWAGA! WAŻNE WYDARZENIE!

Obrazek
W maju 2012 roku Akademia SET® rozpocznie działalność już w siódmym mieście w Polsce - w Szczecinie.

Z tej okazji cena udziału w "Edycji XXXIV - Szczecin" Szkoły Trenerów Biznesu spada do 5 999 PLN brutto i dodatkowo "Trening Interpesonalny i Warsztat Pracy z Grupą" dokładamy za 0 PLN.

Więcej informacji o promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji....

Więcej informacji o Akademii SET® znajdziesz tutaj: Strona Szkoły Trenerów Biznesu....

DZIEŃ DOBRY SZCZECIN :)

Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

ZOBACZ JAK WIELE MOŻESZ SIĘ NAUCZYĆ W 41 GODZINI…


Obrazek

Zapraszam na intensywny kurs dla osób, które chcą efektywnie prowadzić szkolenia i prezentacje.

Poznasz najszybsze i najbardziej użyteczne techniki, dzięki którym Twoje szkolenia i prezentacje staną się atrakcyjną i lekkostrawną porcją wiedzy...


Do 30 czerwca 2012 dodatkowe korzyści z udziału w „Edycji III – Warszawa”:

# Ponad 40% rabatu na udział w Kursie.
# Raty 0%.
# Bon Rabatowy 100 PLN na dowolne Szkolenie Otwarte Grupy SET.


Więcej informacji o Promocji znajdziesz tutaj: Strona Promocji….

Więcej informacji o Kursie znajdziesz tutaj: Strona Kursu....


Serdecznie zapraszam

Karolina Koseska
www.GrupaSET.pl

Następna dyskusja:

SZUKAM PRACY ! media , nowe...




Wyślij zaproszenie do