Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Reklama szkoleń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia z zakresu rozwoju osobowości:

Efektywne zarządzanie sobą w czasie:
TERMIN SZKOLENIA: 30.03.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 590 zł netto/osoba

Cele szkolenia: Podniesienie efektywności wykorzystania czasu oraz organizacji pracy.

Profil uczestnika: Szkolenie jest skierowane do uczestników, dla których istotne jest efektywne wykorzystanie swojego czasu - handlowców, asystentów, menadżerów.

Korzyści dla uczestników: Zwiększenie efektywności wykorzystania czasu pracy oraz jego planowania.

Metodologia:
- Miniwykład
- Dyskusja
- Ćwiczenie indywidualne oraz grupowe

Czas trwania: 8 godzin/1 dzień

Program szkolenia:
- Wstęp do zarządzania sobą w czasie,
- Efektywne planowanie celów,
- Metody nadawania priorytetów,
- Metody planowania czasu,
- Narzędzia pomocne w planowaniu czasu,
- Efektywne planowanie i organizacja dnia pracy

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Reklama szkoleń

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z nowatorskim projektem powstałym w wyniku współpracy Ammer Zeitarbeit i JP Group .

Założeniem projektu jest zapewnienie kompleksowej obsługi w zakresie :
- Szkoleń
- Doradztwa
- Pracy Tymczasowej
- E-learningu

Aby poznać szczegóły i otrzymać katalog usług – prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny:
Biuro
tel. 71 794 81 90
fax. 71794 8191

Ul.Ostrowskiego 30 lokal 4.
53-238 Wrocław
natalia.rurak@jpgroup.com.pl
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Reklama szkoleń

Już jest dostępna!

Lekcja 1

Akademii Rozwoju Osobistego Systemów Aktywnej Sprzedaży

Moc Efektywnego Działania czyli zarządzanie czasem w praktyce

link:
http://systemysa.pl/wydarzenia.html

zapraszamy
Bożena S.

Bożena S. Turystyka, eventy,
integracje,
szkolenia.

Temat: Reklama szkoleń

Ruszyły właśnie zapisy do legnickiej edycji Akademii TRENERSKIEJ. Zostało jeszcze 6 wolnych miejsc! Cena wyjątkowo atrakcyjna. Szkolenie w naszej sali w Legnicy,ul. Bydgoska 2.

Program szkolenia i zapisy


Obrazek


Cel szkolenia
Doskonalenie własnego warsztatu szkoleniowego
Poznanie metod prowadzenia skutecznych szkoleń
Nabycie umiejętności projektowania szkolenia
Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych

Uczestnicy
Szkolenie adresowane jest do trenerów (do 1 roku stażu) lub osób, które zamierzają prowadzić szkolenia
Chcących doskonalić umiejętności trenerskie
Dla menedżerów, praktyków zawodowych, prawników, doradców finansowych, psychologów, chcących prowadzić szkolenia

Korzyści:
Pomiędzy zajęciami uczestnicy otrzymują zadania do przygotowania
Podczas całego szkolenia uczestnicy mogą konsultować się z trenerami prowadzącymi szkolenie
Każdy z uczestników przygotowuje swoją próbkę szkolenia i otrzymuje informację zwrotną od trenerów prowadzących
Płyta DVD z nagraniem jako portfolio trenerskie
Możliwość uczestniczenia jako kotrener w wybranych projektach szkoleniowych.
Aleksandra Potykanowicz

Aleksandra Potykanowicz Trener biznesowy
Piasecka & Żylewicz

Temat: Reklama szkoleń

Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.

Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.

Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.

Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.

Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.

Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.

Polecam!
Aleksandra Potykanowicz

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Reklama szkoleń


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w najbliższych akredytowanych szkoleniach z zarządzania projektami PRINCE2® Foundation&Practitioner, wraz z egzaminami.

Cel szkolenia
Poznanie terminologii i omówienia sylabusa egzaminów PRINCE2® Foundation&Practitioner w celu przygotowania uczestników do zdania egzaminów w trakcie szkolenia. Szkolenie pozwoli uczestnikom skutecznie porozumieć się z innymi osobami stosującymi ten sam standard wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, a uzyskanie certyfikatu potwierdzi wymagane przez pracodawcę kwalifikacje.

Adresaci szkolenia
Kierownicy wyższego szczebla mianowani ostatnio do ról projektowych lub osoby, które chciałyby uzyskać formalne kwalifikacje po zdobyciu wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu projektami. Szkolenie przyniesie korzyści osobom pełniącym rolę w Biurze Wsparcia projektów lub nadzorze projektu, kierownikom zespołów oraz członkom Komitetu Sterującego.

Najbliższe terminy
Szkolenie PRINCE2® Foundation&Practitioner:

• 02-06.04.2012
• 16-20.04.2012


Szkolenie to oferujemy wraz z egzaminami też równolegle przez Internet w trybie Live Learning - unikalnym systemie wideokonferencji, który pozwala uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu i zdać oba egzaminy, z każdego miejsca w Polsce: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenie:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie zapraszamy
Zespół skills

http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office

konto usunięte

Temat: Reklama szkoleń

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym skierowanym do dyrektorów personalnych, menedżerów i specjalistów HR, którzy chcą rozwijać umiejętności niezbędne w pracy HR Biznes Partnera, a tym samym wpływać na tworzenie wartości dodanej wymaganej przez interesariuszy.

Skuteczność Partnera Biznesowego jest określana przez zdolność do symultanicznego działania jako:

- ekspert w obszarze działań strategicznych firmy,
- rzecznik pracowników,
- ekspert mający bezpośredni wpływ na rozwój kapitału ludzkiego.

Wymaga to od HR Biznes Partnera posiadania zupełnie nowych umiejętności, takich jak podejście konsultacyjne oraz umiejętność budowania własnej wiarygodności, co pozwoli myśleć strategicznie i wpływać na struktury wyższego szczebla.

Program warsztatów objętych projektem zorientowany jest na doskonalenie umiejętności kluczowych w pracy HR Biznes Partnera. Tym co wyróżnia projekt od innych ofert szkoleniowych jest indywidualne podejście do każdego uczestnika i wsparcie poszkoleniowe w opracowaniu strategii personalnej.

Zapraszam do zapoznania się z celami i efektami udziału w projekcie „Certyfikowany HR Biznes Partner”.

CELE PROJEKTU:

- rozwój umiejętności kluczowych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi i funkcji HR Biznes Partnera
- wsparcie w rozwoju indywidualnym uczestnika przez konsultacje z Trenerem
- opracowanie strategii personalnej.

ETAPY ROZWOJU UCZESTNIKA:

Warsztat I - Strategia personalna - Współpraca z Zarządem - 2 dni
Warsztat II - HR Biznes Partner - Jak wspierać menedżerów liniowych - 2 dni
Warsztat III - HR Biznes Partner - Lider i Przywódca - 2 dni
Warsztat IV - HR Biznes Partner - Agent Zmiany - 2 dni
Warsztat V - Ocena efektywności działań HR

PROGRAM SZKOLEŃ:

STRATEGIA PRESONALNA – WSPÓŁPRACA Z ZARZĄDEM – 2 dni

HR Biznes Partner– cechy i pełnione funkcje

- Strategia Biznesowa i jej wpływ na rozwój zasobów ludzkich
- Analiza strategii Biznesowej przez pryzmat strategii personalnej
- Zasady konstruowania strategii personalnej
- Opracowanie strategii personalnej – case study

HR Biznes Partner– JAK WSPIERAĆ MENEDŻERÓW LINIOWYCH – 2 dni

- Komunikacja z menedżerami – relacje, informacje zwrotne
- Analiza potrzeb menedżerów, diagnoza problemów
- Mierniki efektywności działań menedżerskich i działu HR
- Action learning – sposób na zespołowe usprawnianie działań i poszukiwanie rozwiązań
- Inne formy wsparcia dla menedżerów: coaching, on-the job training, doradztwo.

HR Biznes Partner– LIDER I PRZYWÓDCA – 2 dni

- Cechy przywódcze niezbędne w pracy HR Biznes Partnera
- Wizerunek lidera – autoprezentacja, komunikacja werbalna i niewerbalna
- Wystąpienia publiczne
- Budowanie autorytetu i wiarygodności podczas spotkań indywidualnych.

HR Biznes Partner– AGENT ZMIANY – 2 dni

- Inicjowanie zmian jako podstawa rozwoju organizacji
- Komunikowanie zmian
- Przełamywanie oporów przed zmianą
- Wsparcie na etapie wdrożenia zmiany

OCENA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ HR – 2 dni

- Model wartości działu HR
- KPI, ROI, elementy controllingu personalnego
- Badanie satysfakcji Klientów firmy
- Badanie satysfakcji pracowników
- Wskaźnik wydajności zasobów ludzkich
- Zysk brutto na pracownika
- Raporty dla Zarządu i menedżerów.

HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2012:

Warsztat I – 26 – 27 kwietnia (czw-pt)
Warsztat II –17 – 18 maja (czw-pt)
Warsztat III – 31 maja – 1 czerwca (czw-pt)
Warsztat IV– 21 – 22 czerwca (czw-pt)
Warsztat V – 5 – 6 lipca (czw-pt)

MIEJSCE SZKOLEŃ: Gliwice, hotel 3 Światy

WARTOŚĆ INWESTYCJI: 3200 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

- Udział w 5 warsztatach rozwojowych (10 dni szkoleń)
- Konsultacje z Trenerami
- Opracowanie strategii personalnej własnej firmy
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat „Certyfikowany HR Biznes Partner”*
- Catering: przerwy kawowe, lunch

* Warunkiem otrzymania certyfikatu jest ukończenie 80% zajęć i opracowanie strategii personalnej dla własnej firmy/lub na bazie studium przypadku. Uczestnicy, którzy nie opracują strategii personalnej, otrzymają dyplom potwierdzający udział w szkoleniach.

Uwaga: ilość miejsc ograniczona, grupa szkoleniowa liczy max. 15 osób

W celu zgłoszenia udziału w projekcie, prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej do 18 kwietnia 2012 r. na adres: bozena.bukal@mdscentrum.pl

Więcej informacji na stronie internetowej MDS Centrum: http://www.mdscentrum.pl

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

SZUKAM PRACY ! media , nowe...




Wyślij zaproszenie do