Przemysław
Turek
Menadżer projektów
rozwojowych
Temat: Konsultacje społeczne z HR
Witajcie,Jak wyżej moje zapytanie dotyczy pomocy, którą mogę uzyskać jedynie ze strony osób pracujących w dziale HR, ZZL. Jest to swoiste badanie gruntu i dotyczy ono określenia potrzeb szkoleniowych dla waszej branży.
Ponieważ piszemy projekt skierowany do HR w ramach POKL, chciałem dopytać jakie kwestie były by dla was najbardziej odpowiednie do poruszenia w ramach szkolenia.
Sprawa dotyczy Województwa Mazowieckiego i być możne samej Warszawy (która ma z pewnością specyficzny "klimat" branży ( w odróżnieniu od reszty kraju a co za tym idzie inne wymagania). Pomimo tego zapraszam do włączenia się w dyskusje wszystkich zainteresowanych tą tematyką.
1.Czy waszym zdaniem odpowiedzią na potrzeby szkoleniowe Warszawy byłby twardy HR (szkolenia z kadr i wynagrodzeń kończące się certyfikacja)
2.Czy może miękki HR (rekrutacja, selekcja, system ocen, identyfikacji potrzeb szkoleniowych, motywacji itp.
3. Być może oba moduły połączone ze sobą, czy jednak mieszanie ich jest wskazane - czy w waszym mniemaniu ma to sens (swoisty misz masz).
4.Dalej ilu-dniowe szkolenie dawało by możliwości zgnębienia tematu w przypadku pojedynczego modułu jak i podwójnego.
5. Być może należy zapatrywać się na nowe trendy w HR (zarządzanie talentami, employer branding, CSR inne (jakie) być może tutaj jest potrzeba szkoleń.
Za wszystkie uwagi i konsultacje z góry dziękuję.