Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Team Building- komunikacja i współpraca w zespole- szkolenie integracyjne w języku angielskim

To, co stanowi wyższość pracy zespołowej nad wysiłkiem indywidualnym, to jej efektywność i większa kreatywność. Aby grupa stała się zespołem i była w stanie wypracowywać skuteczne metody działania, potrzebna jest dobra komunikacja, jasny podział ról i nastawienie na realizację wspólnych celów. Można to osiągnąć dzięki szkoleniom team building.

Team building to rodzaj zajęć mających na celu nawiązywanie między członkami grupy współpracy, zaufania i przyjaźni. To takie formy integracji grupy, które sprawią, że poszczególni jej członkowie wzajemnie poznają swoje mocne i słabe strony. Uczestnicy szkolenia stawiani są w sytuacji, gdzie cel gry jest jasno określony, ale metody jego osiągnięcia zespół wypracowuje samodzielnie.



Szkolenie Team Building to absolutna nowość na polskim rynku edukacyjnym. Szkolenie, całkowicie prowadzone w języku angielskim, skierowane jest do firm i instytucji zatrudniających pracowników z różnych krajów świata lub tworzących współpracę w ramach międzynarodowych zespołów. Podczas szkolenia uczestnicy rozwijają umiejętność efektywnej komunikacji, co przekłada się na poprawę relacji w firmach zatrudniającyh bądż współpracujących z międzynarodowymi zespołami.

CEL SZKOLENIAI



rozszerzenie płaszczyzny współpracy i wzajemnego zrozumienia
pogłębienie jedności wśród pracowników,
próba wytworzenia i/lub umocnienia emocjonalnych więzi opartych o wzajemne zaufanie,
poznanie strategii zachowań współpracowników w sytuacjach:

a. współzawodnictwa

b. stresu

c. współpracy

d. presji czasu

e. dużego ryzyka straty/zysku,

f. całkowitej współzależności od zespołu z wykluczeniem indywidualności (tzw. „ja”, „moje”)



poznanie kluczowych wykładników grupowych procesów negocjacyjnych
wytworzenie mechanizmów wzajemnego motywowania członków zespołu

rozszerzenie praktycznych umiejętności interpersonalnych w kontekście komunikacji grupowej

Wyżej wymienione cele są jedynie propozycją i podlegają dalszym negocjacjom, aby zmaksymalizować skuteczność przeprowadzanego szkolenia.

KORZYŚCI

rozwinięcie pełnej komunikacji
zbudowanie zaufania między pracownikami
przełamywanie wzajemnych lęków i oporów w realizacji wspólnych zadań
zapobieganie konfliktom wynikającym z niewłaściwej komunikacji
rozwinięcie umiejętności rozwiązywania konfliktów
rozwijanie komunikacji interpersonalnej wspierającej budowanie spójnego zespołu
zdiagnozowanie osobistych umiejętności nawiązywania i utrzymywania asertywnych relacji z
pracownikami, członkami zespołów i przełożonymi
rozwinięcia umiejętności funkcjonowania w grupie i w zespole
podejmowania osobistych i grupowych decyzji celem efektywnego realizowania zadań
opanowanie negatywnych emocji i stresów związanych z działalnością zawodową jak i prywatną
zwiększenie motywacji pracowników
poprawa atmosfery w departamencie
poprawa umiejętności współdziałania



Program szkolenia ustalany jest indywidualnie dla klienta i dostosowany jest do potrzeb i oczekiwań klienta.

Dodatkowe informacje uzyskają Państwo pisząc do nas na adres: info@communicationcorner.pl lub dzwoniąc pod numerem tel.: ( + 48) 793 900 292. Zapraszamy również do skorzystania z formularza kontaktowego na stronie http://www.communicationcorner.pl/
Adam Piasecki

Adam Piasecki Wykładowca i trener
technik negocjacji,
komunikacji i zar...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Organizuję bezpłatny webcast (webinar) w związku z wprowadzeniem tej metody prowadzenia szkoleń przez "Przerwę na kawę".

Szkolenie odbędzie się online w dn. 01.03 o godz. 20.00.

Temat do wyboru:
- "Kierowanie motywacyjne" lub
- "Zarządzanie talentami"

Są to szkolenia przygotowane dla HR-owców. Osoby zainteresowane udziałem wraz z wyborem tematu proszę o taką informację na maila: a.piasecki@przerwanakawe.pl lub na GL.

Zgłoszenia przyjmuję do 25 lutego. Po zgłoszeniu przesyłam link i instrukcję logowania.

Zapraszam
Ada Kopczyńska

Ada Kopczyńska HR Manager at Infor

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

To ja sie chetnie zglosze na "kierowanie motywacyjne"

Adam Piasecki:
Organizuję bezpłatny webcast (webinar) w związku z wprowadzeniem tej metody prowadzenia szkoleń przez "Przerwę na kawę".

Szkolenie odbędzie się online w dn. 01.03 o godz. 20.00.

Temat do wyboru:
- "Kierowanie motywacyjne" lub
- "Zarządzanie talentami"

Są to szkolenia przygotowane dla HR-owców. Osoby zainteresowane udziałem wraz z wyborem tematu proszę o taką informację na maila: a.piasecki@przerwanakawe.pl lub na GL.

Zgłoszenia przyjmuję do 25 lutego. Po zgłoszeniu przesyłam link i instrukcję logowania.

Zapraszam
Adam Piasecki

Adam Piasecki Wykładowca i trener
technik negocjacji,
komunikacji i zar...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Ada Kot:
To ja sie chetnie zglosze na "kierowanie motywacyjne"


Bardzo proszę, zapraszam :)
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Łukasz J.

Łukasz J. Sales trainer and
professional
development

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Meetingownia, czyli dobra praktyka na Dobrej

Jesteś trenerem biznesu? | Chcesz się rozwijać? | Czujesz potrzebę wymiany doświadczeń? | Jesteś gotowy na szczerość informacji zwrotnej?
MINDSTREAM zaprasza trenerów praktyków na cykl spotkań coachingowych o charakterze szkoleniowo-dyskusyjno-superwizyjnym.

Znajdź chwilę na konstruktywną dyskusję i dołącz do MEETINGOWNI.

Dodatkowe informacje oraz zapisy http://mindstream.pl
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenie personalne:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami

TERMINY SZKOLENIA:
-27.02.2012 r.
-10.03.2012 r.
-13.03.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto

Codziennie patrzysz na stertę rosnących w Twoim otoczeniu śmieci? Chcesz obniżyć wysokie rachunki za wodę i prąd w Twoim przedsiębiorstwie? Boisz się kar? Martwi Cię złe gospodarowanie odpadami? Do Twoich obowiązków należy ochrona środowiska w przedsiębiorstwie, a Ty nie wiesz od czego zacząć?
Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś "TAK" to szkolenie jest dla Ciebie.

Cele szkolenia:
Cel ogólny: zwiększenie świadomości i wiedzy w zakresie uwzględniania kwestii środowiskowych u osób pracujących lub prowadzących działalność gospodarczą.

Cele szczegółowe: usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy prawnej z wybranych zagadnień ekologicznych, umiejętne segregowanie odpadów, rozwijanie wrażliwości na problemy środowiska naturalnego oraz kształtowanie postaw proekologicznych.

Profil uczestnika:
Szkolenie skierowane jest zarówno do koordynatorów komórek jak i osób w nich pracujących, odpowiedzialnych za ochronę środowiska w przedsiębiorstwie, osób mogących pełnić w przyszłości funkcje związane z ogólnie pojętą ekologią oraz do wszystkich zainteresowanych osób, które na co dzień chciałyby poprawić swoje umiejętności w zakresie efektywnego zarządzania środowiskiem.

Korzyści dla uczestników:
Realizacja szkolenia umożliwi pracownikom usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy z zakresu obowiązującego prawa dotyczącego ochrony środowiska.
Podczas szkolenia stwarzamy możliwość aby przedyskutować problemy pojawiające się w życiu codziennym pracownika oraz kładziemy nacisk na to, aby rozwinąć indywidualne, przydatne w przedsiębiorstwie umiejętności pracownika z zakresu ekologii. Dzięki zastosowaniu różnorodnych metod aktywizujących, szkolenie staje się bardziej atrakcyjne, dzięki czemu wzrasta u uczestników poziom zapamiętywanej wiedzy.

Metodologia:
• ćwiczenia praktyczne (różnorodne metody aktywizujące)
• analiza przypadków
• mini-wykłady
Około 70% szkolenia zorganizowane jest w postaci ćwiczeń przy użyciu metod aktywizujących,
gdzie uczestnicy rozwiązują różnorodne zagadnienia z zakresu ekologii w przedsiębiorstwie.

Czas trwania: 1 dzień/8 godzin
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...
Urszula Firmanty

Urszula Firmanty Trener, Psycholog w
Human Skills

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

xTen post został edytowany przez Autora dnia 08.05.15 o godzinie 09:41
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Bartłomiej Świstak Piotrowski

Bartłomiej Świstak Piotrowski Zarządzanie
przedsiębiorstwem,
wdrażanie innowacji

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Kto: Krzysztof Sarnecki !
O czym: o SPRZEDAŻY TRANSFORMACYJNEJ
Kiedy: 6 marzec
Gdzie: Bukowina Tatrzańska
Za ile: inwestycja 147 zł

Dla kogo? Dla każdej osoby zainteresowanej rozwojem swoich umiejętności sprzedażowych (negocjacyjnych).

Więcej informacji: http://www.facebook.com/events/305747276150585/

Kamila G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

ABC ergonomii w biurze

TERMINY SZKOLENIA:
-22.03.2012 r.
-05.04.2012 r.
-19.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)

Zapoznanie uczestników z podstawami wiedzy ergonomicznej oraz ukierunkowanie uczestników na metody rozwiązywania
problemów ergonomicznych w ich zakładach pracy, w celu poprawy efektywności pracy oraz poziomu zadowolenia pracownika.

Opis szkolenia
Szkolenie dotyczy podstaw ergonomii, tj. nauki o dostosowaniu otoczenia człowieka, szczególnie w pracy, do jego potrzeb i możliwości. Z badań wynika, że ergonomiczna świadomość pracowników pomaga zwiększyć ich wydajność oraz zmniejszyć ich zmęczenie, spowodowane wysiłkiem umysłowym i fizycznym. Stosując proste środki, niewymagające żadnych nakładów finansowych, można istotnie zmaksymalizować wydajność pracy i efektywność pracowników.

Profil uczestnika
- Specjaliści do spraw BHP
- Osoby odpowiedzialne za ocenę ryzyka na poszczególnych stanowiskach pracy
- Menedżerowie
- Osoby na stanowiskach administracyjnych

Korzyści dla uczestników
Poznanie wiedzy dotyczącej praktycznych zasad stosowania ergonomii w pracy biurowej. Przełożenie zdobytej wiedzy na mierzalne korzyści finansowe we własnym miejscu pracy.

Metodologia
Wykłady, ćwiczenia oraz dyskusja otwarta.

Czas trwania: 7h

Program szkolenia
1. Wprowadzenie
- przestrzeń biurowa w świetle przepisów
- gęstość zaludnienia przestrzeni biurowej
2. ERGONOMIA PRZESTRZENI BIUROWEJ
- zdrowe i ergonomiczne stanowisko pracy – BHP
- ergonomia w biurze – co trzeba o niej wiedzieć?
- oświetlenie dzienne i elektryczne
- ustawienie biurek, fotela, wybór monitorów
- klawiatura i myszka – to nie tak proste, jak się wydaje
- wybrane problemy zdrowotne, związane z pracą przy biurku
- zagospodarowanie i umeblowanie pomieszczeń
3. Rodzaje przestrzeni biurowej
- Open space
- Call center
- Hot desking
4. ERGONOMIA KRĘGOSŁUPA - PRZYKŁADOWE ĆWICZENIA
- anatomia kręgosłupa, przyczyny bólu
- aktywne wykorzystywanie przerw w pracy
- zapoznanie z podstawowymi ćwiczeniami możliwymi do wykonania za biurkiem
- profilaktyka bólów kręgosłupa - przykładowe ćwiczenia mięśni kręgosłupa
5. Akustyka i mikroklimat w biurze
- akustyka biur a efektywność i samopoczucie pracowników
- sposoby poprawy akustyki
- temperatura i wilgotność pomieszczenia

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...Cecylia Kolanowska edytował(a) ten post dnia 02.03.12 o godzinie 09:35

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 23-25.03.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

Cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 1200,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

...Mariusz Pyc edytował(a) ten post dnia 11.10.12 o godzinie 22:47
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

Business Way zaprasza na szkolenie:
Savoir-vivre i etykieta w biznesie


Obrazek

W dzisiejszym świecie przed menedżerami stawiane są coraz większe wymagania. Poza kompetencjami merytorycznymi, jedną z najważniejszych zalet jest umiejętność budowania relacji biznesowych. Jednak nie jest to takie proste gdy mamy do czynienia z międzynarodowymi korporacjami, w których nasi klienci lub kontrahenci pochodzą z różnych krajów i kultur. Często posługują się innym kodem kulturowym, nadają inne znaczenia słowom i gestom. Jak zatem nie popełnić gafy, być dobrze zrozumianym i zbudować dobre wrażenie własne i firmy? Poniższe szkolenie uczy właśnie takich umiejętności.

Cele szkolenia:

Koncepcja kultury narodowej
Zasady komunikacji w biznesie międzynarodowym
Reguły pierwszeństwa w codziennych kontaktach
Small talk w rozmowach biznesowych
Spotkania i przyjęcia biznesowe
Profesjonalna korespondencja w biznesie międzynarodowym
Kreowanie pozytywnego wizerunku biznesowego
Podejmowanie gości
Wyjazd w delegację zagraniczną

Oczekiwane rezultaty:

Uczestnicy nauczą się:

Jak wykorzystywać różnorodność stylów komunikacji werbalnej
Wpływu mowy niewerbalnej na skuteczność działań biznesowych: ukłony, uściski, gesty
Podobieństw i różnic – międzynarodowej interpretacje języka niewerbalnego
Rozsadzanie gości przy stole – zarządzanie pierwszeństwem i przestrzenią – jak to robić w praktyce
Jak w praktyce unikać i reagować na gafy, przejęzyczenia, nietaktowne pytania
Jak wybrać najlepszą formę spotkania
Jak pełnić rolę gospodarza i gościa
Zasad adresowania i tytułowania w korespondencji
Kultury słowa pisanego
Najważniejsze zasady e-mailingu
Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności
Ogólnych zasad składania i przyjmowania wizyt
Organizacji spotkań biznesowych w firmie
Jak profesjonalnie przygotować się do wyjazdu służbowego

Grupa docelowa:

Kadra menedżerska

Czas trwania:

2 dni

Cena:

Dwudniowe szkolenie - 1.200pln netto

Najbliższy termin szkolenia:

18-19 czerwca 2012r.

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w najbliższych akredytowanych szkoleniach z zarządzania projektami PRINCE2® Foundation&Practitioner, wraz z egzaminami.

Cel szkolenia
Poznanie terminologii i omówienia sylabusa egzaminów PRINCE2® Foundation&Practitioner w celu przygotowania uczestników do zdania egzaminów w trakcie szkolenia. Szkolenie pozwoli uczestnikom skutecznie porozumieć się z innymi osobami stosującymi ten sam standard wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, a uzyskanie certyfikatu potwierdzi wymagane przez pracodawcę kwalifikacje.

Adresaci szkolenia
Kierownicy wyższego szczebla mianowani ostatnio do ról projektowych lub osoby, które chciałyby uzyskać formalne kwalifikacje po zdobyciu wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu projektami. Szkolenie przyniesie korzyści osobom pełniącym rolę w Biurze Wsparcia projektów lub nadzorze projektu, kierownikom zespołów oraz członkom Komitetu Sterującego.

Najbliższe terminy
Szkolenie PRINCE2® Foundation&Practitioner:

• 02-06.04.2012
• 16-20.04.2012


Szkolenie to oferujemy wraz z egzaminami też równolegle przez Internet w trybie Live Learning - unikalnym systemie wideokonferencji, który pozwala uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu i zdać oba egzaminy, z każdego miejsca w Polsce: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenie:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie zapraszamy
Zespół skills

http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do