Agnieszka D.

Agnieszka D. Making world more
open and connected
@Facebook

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Hr compass wraz z Europejskim Funduszem Społecznym, zaprasza właścicieli i pracowników mikro i małych firm z woj. małopolskiego do udziału w szkoleniu menadżerskim z zakresu doboru i adaptacji pracowników. W ramach projektu przeszkoliliśmy już ponad 150 osób z Małopolski!

Szkolenie współfinansowane w 80% z funduszu Unii Europejskiej.

„Efektywna rekrutacja kluczem do sukcesu w biznesie”
Obecnie trwają zapisy na XIII, ostatnią edycję szkolenia w terminie:
26-27 MAJA, KRAKÓW

Korzyści z uczestnictwa:

• Podniesienie umiejętności i wiedzy z zakresu:
• Tworzenia pozytywnego PR pracodawcy
• Płatnych i Bezpłatnych źródeł ogłoszeń
• Zasad prowadzenia wywiadu wstępnego
• Zadawania trafnych pytań na interview
• Jak skutecznie promować firmę
• Stosowania nowoczesnych technik wyboru pracowników: AC

Gwarancją wysokiego poziomu szkolenia są autorzy programu(więcej o autorach na stronie:http://hrcompass.pl/pracodawcy/28).
Przygotowaliśmy nowoczesne narzędzia szkoleniowe. Szkolenie ma charakter warsztatowy i aktywny.

Wielkość grupy: 12 osób

Cena: 191 zł za 2 dni szkolenia.

W cenie szkolenia:

• 16 godzin dydaktycznych szkolenia,
• Profesjonalne materiały szkoleniowe, w tym obszerny podręcznik
rekrutacyjny o wartości 150 złotych
• Catering
• Dyplom ukończenia szkolenia

Zapisy prosimy kierować na adres: na adres: [email]bpefs@hrcompass.pl[email]

Więcej informacji na : http://www.efs.hrcompass.pl

To już ostatnia okazja, aby wziąć udział w szkoleniu!
Pozdrawiam
_______________________
Pozdrawiam serdecznie,
tel. 12 34 100 15

Obrazek

„Wyznaczamy wspólny kierunek”

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam wszystkich zainteresowanych szkoleniami z zakresu HR, handlowego, menedżerskiego a także z rozwoju kompetencji osobistych do grupy – Empower Group http://www.goldenline.pl/forum/empower-group . Znajdziecie tam informacje o szkoleniach otwartych, zamkniętych a także opinie klientów.
Uwaga ! Każdy członek grupy na hasło „GoldenLine” dostanie 10% zniżki na szkolenia!

Zapraszam do grupy i udziału w dyskusji.

http://empower-group.pl
Agnieszka M.

Agnieszka M. HR, trener,
konsultant,
wykładowca

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

COACHING – METODĄ ZWIĘKSZANIA EFEKTYWNOŚCI PRACOWNICZEJ

DLA KOGO?
Szkolenie przeznaczone jest dla menedżerów, którzy poszukują skutecznych narzędzi kształtowania właściwych zachowań i postaw swoich pracowników, wspierania poszczególnych członków zespołu w ich rozwoju oraz inspirowania ich do osiągania przełomowych rezultatów. Dla tych, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności wydobywania z ludzi ich ukrytego potencjału i prowadzić do pełnego usamodzielnienia. Dla wszystkich, którym bliski jest coaching jako narzędzie rozwoju.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA:
Udział w szkoleniu pozwoli na zwiększenie przez Ciebie skuteczności realizowania swoich celów, dzięki zastosowaniu coachingu. Rozwiniesz indywidualne umiejętności wspierania innych w ich rozwoju i znajdowaniu właściwej strategii osiągania celów. W znaczny sposób poszerzysz swoją świadomość, co do możliwości wpływania na zachowania i postawy innych. Rozwiniesz swoje umiejętności właściwego motywowania innych.

PROGRAM SZKOLENIA:
1. Definicja coachingu. Istota procesu coachingowego.
- czym jest, a czym nie jest coaching?
- kiedy należy zastosować coaching?
- podstawowe zasady i etapy procesu coachingowego.

2. Menedżer jako coach.
- kiedy menedżer staje się coachem?
- coaching, jako nowoczesne narzędzie menedżera,
- udzielanie informacji zwrotnych – coachingowa informacja zwrotna.

3. Model GROW w coachingu.
- rodzaje i formy coachingu, model GROW
- planowanie rozmowy coachingowej,
- praktyczne prowadzenie rozmowy coachingowej zgodnie z modelem GROW.

METODOLOGIA:
Szkolenie jest prowadzone w formule treningu interaktywnego. Wykorzystujemy szeroką gamę technik pracy tak, aby dotrzeć do wszystkich uczestników i wpłynąć na rozwój ich kompetencji poprzez: ćwiczenia aktywizujące, case study, symulacje rozmów coachingowych.

TERMIN I MIEJSCE:
28.05.2011 (sobota) godz. 10.00 – 17.00
Wrocław, Rynek 35, Centrum Europrofes

INWESTYCJA:
PROMOCJA - tylko teraz w przedpłacie do 13 maja jedynie 270 zł, po tym terminie 320 zł.
W cenie szkolenia otrzymujesz: certyfikat, materiały szkoleniowe, catering.
Dla zainteresowanych wystawiamy rachunki.

ZAPISY:
http://www.go4skills.pl/?dzial=szkolenia&szkolenie_int...

Monika Rokita - biuro@go4skills.pl
Agnieszka Madej – madej_agnieszka@wp.pl
Maciej M.

Maciej M. Employer Branding,
User Experience,
Sales & IT
outsourcing

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


REKRUTACJA TO ROZMOWY. Czy wiesz, jak rozmawiać, aby osiągać zamierzone cele?

Odpowiedź znajdziesz już 3 czerwca 2011r. w Krakowie, podczas otwartych warsztatów szkoleniowych:

Jak efektywnie rozmawiać z klientem, kandydatem i rynkiem.

Szkolenie jest organizowane i prowadzone przez twórców HEAD MADE Employer Branding - trenerów praktyków z zakresu HR, sprzedaży i marketingu.

W trakcie naszego szkolenia nauczysz się, jak:
- diagnozować i analizować potrzeby rekrutacyjne klientów, jak rozpoznawać ich cele i motywacje,
- prowadzić efektywną rozmowę z klientem (a szczególnie jakich pytań używać i jak poprawnie argumentować),
- przeprowadzić skuteczną analizę potrzeb rekrutacyjnych i wykorzystać zdobytą wiedzę w procesie rekrutacyjnym,
- przełamać stres pojawiający się w kontekście rozmowy z klientem i jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami wynikającymi z takiej rozmowy,
- określać potrzeby, motywacje, cele kandydatów i jak wykorzystać te informacje w “sprzedaży” kandydatowi oferty pracy,
- eliminować błędy popełniane przez rekrutera w czasie interview i jak wykorzystywać feedback do budowania pozytywnej relacji z kandydatem,
- dbać o swój wizerunek jako specjalisty,
- wykorzystywać wiedzę dotyczącą biznesowego savoir vivre’u do budowania pozytywnych relacji z kandydatem i klientem.

Warsztaty adresowane są przede wszystkim do:
- pracowników agencji pracy (stałej i tymczasowej) i agencji doradztwa personalnego,
odpowiedzialnych za pozyskiwanie, rekrutację i selekcję kadr dla swoich klientów,
- rekruterów – freelancerów, którzy prowadzą projekty rekrutacyjne dla klientów
zewnętrznych,
- osób zainteresowanych poszerzaniem wiedzy w zakresie HR i sprzedaży usług
rekrutacyjnych.

Zobacz szczegółowe informacje o szkoleniu oraz o promocjach dla użytkowników GoldenLine.

Kontakt:
Zyta Machnicka +48 728-508-080
Maciej Matrejek +48 728-508-090
e-mail: hello@head-made.pl

ZAPRASZAMY!


Obrazek
Agnieszka D.

Agnieszka D. Making world more
open and connected
@Facebook

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek
Katarzyna M.

Katarzyna M. szkolenia miękkie,
HR

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszamy na szkolenie "Ustawienia systemowe dla organizacji"

http://www.plus.wroc.pl/index.php?p=84
Tomasz W.

Tomasz W. Specjalista ds.
oprogramowania

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Organizujemy szereg atrakcji, które pomagają się integrować zespołom ludzi z pracy, stowarzyszenia, grupy studenckiej czy szkolnej. Do najpopularniejszych należą:

turnieje teambuildingowe
pikniki firmowe
imprezy wieczorne
gry scenariuszowe
innowacyjne szkolenia
paintball
quady, off road, buggy
atrakcje linowe
sporty wodne
narciarstwo
dmuchance

i wiele innych.



Organizujemy także wewnątrz i międzyzakładowe turnieje sportowe. Zapraszamy do wzięcia udziału w zawodach:

Piłka nożna
Siatkówka
Siatkówka plażowa
Koszykówka
Curling
Hokej



Organizujemy zawody sportowe na specjalnie do tego przygotowanym boisku do Beach Soccera. Profesjonalne wymiary boiska, zaplecze, sędziowie. Zapraszamy firmy do organizowania turniejów zakładowych. i wiele innych. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą dostosowaną do Państwa potrzeb i zainteresowań.
__________________________________________________
KONTAKT:

TOMASZ WALASZCZYK
http://Integracje24.com.pl

t.walaszczyk@integracje24.pl

Tel: 510 172 465


Obrazek
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Firma HR High Touch zaprasza na warsztaty „Doskonały proces rekrutacji - AUDITION Facet5".

Obrazek


Audition Facet5 pomaga prowadzić rekrutacje na wszystkie stanowiska – niezależnie od ich poziomu, czy też liczby kandydatów branych pod uwagę.

Specjalna przedwakacyjna oferta warsztatów „Audition” Facet5 wynosi 700 PLN + VAT /od osoby

Cena warsztatów obejmuje:
- materiały szkoleniowe,
- test osobowości zawodowej FACET5,
- książkę „MAGIA ROZWOJU TALENTÓW Jak zdobyć, zatrudnić i zatrzymać właściwych ludzi w firmie.”
- przerwy kawowe, lunch, certyfikat uprawniający do korzystania z modułu "AUDITION" Facet5 w pracy zawodowej.

Nie wiesz czy nasz system spełnia Twoje oczekiwania odnośnie rekrutacji? Zaproś nas do swojej firmy w celu zaprezentowania systemu!

Możliwość otrzymania (przed warsztatami) przykładowych raportów generowanych z systemu AUDITION Facet5 oraz opisu narzędzia.

[/b]Audition Facet5 ułatwia:[/b]
1. Tworzenie profilu idealnego kandydata na podstawie Modelu Wielkiej Piątki ludzkiej osobowości.
2. Dobór odpowiednich słów do sformułowania ogłoszenia w sprawie poszukiwania kandydatów na określone stanowisko.
3. Badanie dopasowania osobowości kandydatów do określonego profilu - generowanie rankingu kandydatów na określone stanowisko oraz badanie dopasowania kandydata do wielu stanowisk w organizacji.
4. Projektowanie rozmów rekrutacyjnych - generowanie Indywidualnych Przewodników Prowadzenia Rozmowy Kwalifikacyjnej z każdym z kandydatów.
5. Budowanie ścieżek karier i tworzenie planów następstw.

Generowanie raportów dostępnych w systemie jak również definiowanie profili idealnych kandydatów jest w systemie bezpłatne.

Termin warsztatów: 20 czerwca 2011 r. (warsztat jednodniowy)
Miejsce warsztatów: Warszawa (w przypadku zgłoszenia się 3 i więcej osób z jednej firmy w Warszawie, możliwość przeprowadzenia warsztatów w siedzibie firmy w innym czerwcowym terminie)
Warsztaty prowadzi: Nina Sosińska

Jak się zgłosić na warsztaty lub umówić się na prezentację systemu?

Zgłoszenia oraz pytania prosimy kierować na adres:
olga.kuzniewska@hrht.pl tel.: +48 509 989 234
piotr.sosinski@hrht.pl tel.: + 48 698 656 696
Biuro HR High Touch : (+48) 22 468 03 00
ZAPRASZAMY!!!

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Pokaz warsztatów z użyciem innowacyjnych narzędzi szkoleniowych

Szanowni Państwo

Firma SHtraining ma przyjemność zaprosić Państwa na pokaz prezentujący nowatorskie narzędzia oceny i rozwoju pracowników.
Jeżeli zależy Ci na diagnozie potencjału Twoich współpracowników, efektywnym wykorzystaniu ich umiejętności i kompetencji oraz kompleksowym rozwoju, jesteś osobą do której skierowany jest ten warsztat.

Pokaz obejmuje prezentację trzech innowacyjnych narzędzi szkoleniowych:
• Planszowe Symulacje i Gry Strategiczne dla biznesu – prowadzone przez Jerzego Niewińskiego, trenera i dyrektora zarządzającego SHtraining
• Testy kompetencyjne w oparciu o Assessment/Development Centre – prowadzone przez Klaudię i Mateusza Jastrzębskich, psychologów biznesu firmy Pario Solutions
• Gry szkoleniowe – prowadzone przez Marcina Łączyńskiego, twórcę i trenera gier biznesowych.

Oprócz teoretycznych prezentacji, podczas spotkania uczestnicy będą mieli okazję także zapoznać się osobiście z prezentowanym narzędziem, poprzez praktyczne uczestnictwo w pokazowym warsztacie planszowych symulacji i gier szkoleniowych oraz przyjrzeć się bliżej testom oceny pracowników.

Pokaz odbędzie się 31 maja 2011 (wtorek) w centrum Warszawy w godzinach 10.00-14.00.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w warsztacie proszone są o zgłoszenie chęci uczestnictwa pisząc na adres sht@shtraining.pl. Na zgłoszenia czekamy do 30.05 do godziny 15.

Serdecznie zapraszamy,

Zespół SHtraining

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Pokaz warsztatów z użyciem innowacyjnych narzędzi szkoleniowych

Szanowni Państwo

Firma SHtraining ma przyjemność zaprosić Państwa na pokaz prezentujący nowatorskie narzędzia oceny i rozwoju pracowników.
Jeżeli zależy Ci na diagnozie potencjału Twoich współpracowników, efektywnym wykorzystaniu ich umiejętności i kompetencji oraz kompleksowym rozwoju, jesteś osobą do której skierowany jest ten warsztat.

Pokaz obejmuje prezentację trzech innowacyjnych narzędzi szkoleniowych:
• Planszowe Symulacje i Gry Strategiczne dla biznesu – prowadzone przez Jerzego Niewińskiego, trenera i dyrektora zarządzającego SHtraining
• Testy kompetencyjne w oparciu o Assessment/Development Centre – prowadzone przez Klaudię i Mateusza Jastrzębskich, psychologów biznesu firmy Pario Solutions
• Gry szkoleniowe – prowadzone przez Marcina Łączyńskiego, twórcę i trenera gier biznesowych.

Oprócz teoretycznych prezentacji, podczas spotkania uczestnicy będą mieli okazję także zapoznać się osobiście z prezentowanym narzędziem, poprzez praktyczne uczestnictwo w pokazowym warsztacie planszowych symulacji i gier szkoleniowych oraz przyjrzeć się bliżej testom oceny pracowników.

Pokaz odbędzie się 31 maja 2011 (wtorek) w centrum Warszawy w godzinach 10.00-14.00.

Osoby zainteresowane uczestnictwem w warsztacie proszone są o zgłoszenie chęci uczestnictwa pisząc na adres sht@shtraining.pl. Na zgłoszenia czekamy do 30.05 do godziny 15.

Serdecznie zapraszamy,

Zespół SHtraining
Andrzej B.

Andrzej B. Unicorn Media

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Polski HR ma zaszczyt zaprosić Państwa na cykl seminariów biznesowych

EWOLUCJA POLSKIEGO RYNKU HUMAN RESOURCES & BUSINESS PROCESSES OUTSOURCING A POLSKI HOLDING REKRUTACYJNY S.A.

- 31 maja w Krakowie, godz. 12:00
- 1 czerwca w Warszawie, godz. 13:00

(szczegóły dotyczące miejsca spotkania zostaną przekazane osobom zainteresowanym drogą mailową)

W trakcie seminarium poruszymy tematy związane z perspektywami rozwoju branży Human Resources i Business Processes Outsourcing w Polsce oraz strategią rozwoju branży i Państwa firmy jaką proponuje Polski Holding Rekrutacyjny S.A.

Spotkanie będzie również doskonałą okazją do dyskusji i wymiany wizji oraz poglądów na temat rozwoju rodzimych firm HR i BPO na arenie międzynarodowej. Seminarium jest oczywiście niezobowiązującym, otwartym i bezpłatnym spotkaniem.

Jeśli macie Państwo dodatkowe pytania związane z seminarium lub jesteście zainteresowani udziałem proszę o potwierdzenie przybycia drogą mailową na adres: emilia.wasiuk@polskihr.pl bądź telefonicznie: +48 666 011 725, nie później niż do 26 maja.

PHR S.A. w grudniu 2010 roku jako pierwsza firma z branży HR w Polsce z sukcesem zadebiutował na rynku NewCennect. Spółka obecnie poszukuje partnerów do współpracy – prężnie działających i nowoczesnych przedsiębiorstw prowadzących działalność w obszarze HR i BPO, w tym również firm szkoleniowych. Podczas seminarium dowiecie się również o możliwościach i korzyściach wynikających ze współpracy z PHR S.A.

Zapraszamy!

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Dla rekruterów i pracodawców, poszukujących pracowników
Startpraca to system wspomagający rekrutację online. Można go teraz wypróbować w pełnej wersji i bez żadnych zobowiązań. Startpraca oferuje aż 2-miesięczny, darmowy okres próbny, w czasie którego można przeprowadzać rekrutacje z jej wsparciem. System rekrutacyjny Startpraca jest przyjazny, prosty w obsłudze i dostępny online.

Pomaga:
• Uporządkować swoje projekty rekrutacyjne, ogłoszenia i CV
• Szybko publikować ogłoszenia na wielu portalach
• Zapanować nad chaosem informacyjnym
• Sprawniej komunikować się z kandydatami

Pozwala:
• Jednocześnie zarządzać wieloma rekrutacjami
• Wysyłać automatycznie swoje ogłoszenia na wiele portali pracy
• Budować własną bazę CV online
• Oznaczać, grupować i oceniać CV
• Efektywanie zarządzać korespondencją z kandydatami
• Tworzyć testy dla kandydatów
• Korzystać z wielu innych funkcji, przydatnych w rekrutacji
Katarzyna Sekuła

Katarzyna Sekuła ☛ Recruitment
Specialist,
Konsultant HR ✪
Agencja Rekru...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Innowacyjne szkolenie zespołu oparte na testach osobowości!
Zarządzasz ludźmi? Czy masz czasem problem ze zmotywowaniem zespołu? Czy wiesz jak najskuteczniej zarządzać ludźmi? Jak przydzielać im zadania? Jak wyzwalać potencjał swoich pracowników? Czy wiesz jak Twój zespół pracuje w stresie i sytuacji kryzysowej?
Brak motywacji pracowników, zmniejszona produktywność i efektywność, słabe wyniki firmy...i wszystko na Twoich barkach... Przydzielane przez Ciebie zadania są wykonywane z opóźnieniem lub w wątpliwej jakości... rzeczywisty czas produktywnej pracy Twoich pracowników z 8h przesuwa się stopniowo do 6 - 5h... podczas, gdy Twój dzień pracy to 12 – 15h zmartwień i głowienia, co robić...

POMÓŻ TWOIM PRACOWNIKOM ZNALEŹĆ ICH NATURALNE WEWNĘTRZNE MOTYWATORY! ZORGANIZUJ INNOWACYJNE SZKOLENIE, OPARTE NA BADANIACH OSOBOWOŚCI

Katarzyna Żmijewska wraz Active Coaching zaprasza Państwa do skorzystania z naszej najnowszej oferty warsztatów rozwoju potencjału zespołowego. Są wyjątkowe pod względem efektywności i ceny.
Najistotniejsze dla proponowanego przez nas warsztatu jest poprzedzenie go indywidualnymi testami osobowościowymi pracowników, które:
• pomogą dostosować przebieg szkolenia (formę, tempo, zakres) do osobowości uczestników;
• pokażą, jakie są ich mocne strony i jakie drzemią w nich talenty;
• w jakich rolach zespołowych i zadaniach są najbardziej efektywni oraz co ich motywuje.

Po testach coach biznesowy przeprowadzi warsztat komunikacji i współpracy zespołowej, który rozpocznie się od wyjaśnienia wyników badań (tj. grupowego feedbacku). Prowadzący pomoże w zrozumieniu różnic pomiędzy pracownikami. Wyjaśni, z czego one wynikają i jak w z związku z tym budować relacje tak, aby zespół był zgrany i wspólnie dążył do wyznaczonych celów. Coach, razem z uczestnikami, przygotuje plany zastosowania nowej wiedzy i umiejętności. Każdy otrzyma również raport opisujący jego typ osobowości.

W przypadku zainteresowania bardzo proszę o kontakt mailowy:
szkolenia@active-coaching.pl

oraz do odwiedzenia naszej strony internetowej:
http://www.active-coaching.pl/
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


POZNAŃ 04-06.07.2011r.

Warsztat „Efektywny szkoleniowiec” przygotuje Uczestników do tego, aby potrafili w efektywny i ciekawy sposób prezentować treści techniczne bądź prawne przed grupą szkoleniową, czy też w gronie współpracowników. Skierowany jest do osób, którym zależy na atrakcyjnej i skutecznej formie przekazywania przez nich wiedzy i umiejętności.

Warsztat rozwija kompetencje z zakresu efektywnego prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Odbywa się w formule 2+1 co oznacza, że Uczestnik może brać udział zarówno w całości szkolenia (3dni) lub też w jego części - pierwszych dwóch dniach lub w dniu ostatnim.

Pierwsze dwa dni koncentrują się na kompetencjach prowadzenia szkoleń i ich intensywnym treningu.

Dzień ostatni, trzeci skupia się na kompetencjach interpersonalnych, które są niezbędne w budowaniu kontaktu i pracy z grupą.

Uczestnik, po zaliczeniu egzaminu podsumowującego trzydniowy warsztat, otrzymuje Certyfikat Ukończenia Szkolenia potwierdzający poziom wiedzy w obszarze prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Natomiast Uczestnik, który weźmie udział tylko w dwudniowych lub jednodniowych warsztatach otrzyma Zaświadczenie Ukończenia Szkolenia w jednym z dwóch obszarów - kompetencjach prowadzenia szkoleń lub kompetencjach interpersonalnych pracy z grupą.

-------------------------------------------------------

Szczegóły szkolenia:

KOMPETENCJA: Prowadzenie szkoleń i praca z grupą
TEMAT SZKOLENIA: Efektywny szkoleniowiec
GRUPA DOCELOWA: Wykładowcy BHP, Szkoleniowcy techniczni i produktowi.

CZAS TRWANIA:

Opcja 1: 24 godziny / 3 dni; - kompletny program szkoleniowy uprawniający do otrzymania Certyfikatu po zdaniu egzaminu zaliczeniowego. Realizowane w dniach 04.07-06.07.2011r.

Opcja 2: 16 godzin / 2 dni; - Pierwsze dwa dni szkolenia - uprawnia do otrzymania zaświadczenia potwierdzającego udział w szkoleniu. Realizowane w dniach 04.07-05.07.2011

Opcja 3: 8 godzin / 1 dzień - Obejmuje tylko treści szkoleniowe z dnia 3. Realizowane w dniu 06.07.2011r.

------------------------------------------------------

CENY
Opcja 1 - 999zł brutto / osoba.
Opcja 2 - 799zł brutto / osoba.
Opcja 3 - 299zł brutto / osoba.

-------------------------------------------------------

UMIEJĘTNOŚCI I WIEDZA PO SZKOLENIU: Uczestnik będzie:

? Umiał efektywnie i ciekawie przekazywać wiedzę, informacje i umiejętności.
? Znał różnorodne metody pracy z grupą.
? Potrafił zaprojektować i poprowadzić skuteczny moduł szkoleniowy.
? Umiał stosować techniki budowania szybkiego kontaktu z grupą.
? Wiedział jak dbać o komfort pracy swój i grupy.
? Potrafił adekwatnie reagować w sytuacji trudnych.

-------------------------------------------------------

PROGRAM SZKOLENIA:

DZIEŃ PIERWSZY:

Co warto wiedzieć:
• Kiedy wiesz jak uczą się dorośli, wiesz jak ich nauczyć.
• Szkolenie – czym jest i na co trzeba zwrócić uwagę.
• Zadania i rola szkoleniowca.
• Metody szkoleniowe – co wybrać, aby było ciekawie.

Zanim zaczniesz szkolenie upewnij się, że … :
• Czy wiesz co chcesz osiągnąć? Znaczenie celu szkolenia.
• Wszystko, co musisz wiedzieć zanim zaczniesz szkolenie.
• Jak dobrze rozpocząć.
• Jak nie rozpoczynać.

No to zaczynamy:
• Znaczenie wstępu a proces grupowy.
• Struktura wstępu.
• Nie daj się złapać w zasadę Murphy’ego – czyli „dobra współpraca” z materiałami pomocniczymi podczas szkolenia.
• Metody dydaktyczne – czy chcesz, żeby wiedzieli czy żeby umieli?
• Projektowanie krótkiego modułu szkoleniowego.


DZIEŃ DRUGI:

Prezentacja modułów szkoleniowych:
• Wystąpienia uczestników przed grupą.
• Podstawowe zasady udzielania efektywnej informacji zwrotnej.
• Sesja informacji zwrotnych.

DZIEŃ TRZECI:

Zanim zaczniesz przekazywać to, co masz do przekazania:
• Nastawienie własne do budowania relacji.
• Korzystanie z potencjału własnych zasobów.

Praca z grupą - nawiązywanie kontaktu:
• Pierwsze wrażenie.
• Postawa.
• Kontakt wzrokowy.
• Znaczenie dystansu.

Techniki wspierające proces komunikacji:
• Aktywne słuchanie.
• Nawiązywanie do wypowiedzi.
• Parafraza.

Szybkie techniki budowania kontaktu (wybrane elementy NLP):
• Dostrojenie się do rozmówcy.
• Pacing i Leading.

Sytuacje trudne:
• Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli co robić, a czego nie robić.
• Trema i stres podczas prowadzenia szkolenia.


======================================================
Dodatkowe informacje


Informacje o trenerach:

Marcin Szpak

Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.

Sławomir Krzysztofik

Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich. Budował, zarządzał i szkolił zespoły z branży FMCG, finansowej, usługowej, gastronomicznej i przemysłowej, zarówno w kraju jak i za granicą. Bogate doświadczenie menedżerskie i trenerskie pozwala mu sprawnie poruszać się różnorodnym środowisku. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych i interpersonalnych. Pracuje w takich obszarach jak: komunikacja interpersonalna i biznesowa oraz rozwój osobisty, rozmowa sprzedażowa i obsługa klienta, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie sobą w czasie. Praktyk empowermentu i coachingu w pracy z zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.

=======================================================

Forma zgłoszenia:

Przesłanie formularza zgłoszenia.

W celu otrzymania formularza prosimy o kontakt ze Sławomirem Krzysztofikiem

=======================================================

Osoba kontaktowa:

Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl
http://gntb.eu - Szkoleniea Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa Wiedzy
Marta Sosińska

Marta Sosińska Trenerka,
Specjalista HR,
Coach

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam trenerów, firmy szkoleniowe i pasjonatów nowych technologii na bezpłatne webinarium o narzędziu do samodzielnego tworzenia szkoleń online – QuickLessons!

Termin: 30 czerwca (czwartek)
Czas trwania: 10.00 - 11.00

Podczas spotkania online dowiesz się:
-jakie możliwości daje narzędzie QL?
-jak tanio i szybko można samemu stworzyć kurs on-line?
-jakie korzyści daje QL?

Każdy z uczestników webinarium otrzyma 2 tygodniowy, bezpłatny dostęp do narzędzia QuickLessons.

Kliknij i zapisz się już dziś

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


W związku z rosnącą ilością zapytań Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu & BusinessTrainers rozszerzyła swoją ofertę o szkolenia otwarte. Poniżej znajdą Państwo zestawienie tematów i terminów szkoleń otwartych, jakie będziemy realizowali od lipca do października 2011r.

W naszej aktualnej ofercie znajdą Państwo:
- Szkolenia dla handlowców
- Szkolenia dla menedżerów / kierowników zespołów
- Szkolenia dla szkoleniowców (np. prowadzących szkolenia BHP, techniczne, stanowiskowe itp.)
- Szkolenia dla windykatorów

Termin / Miejsce / Nazwa / Cena od os.
18.07.2011 - Warszawa - Prospecting - pozyskiwanie klientów:549zł+VAT
08.08.2011 - Kraków - Zarządzanie zespołem: 549zł+VAT
29.08.2011 - Trójmiasto - Zarządzaie zespołem: 549zł+VAT
05.09.2011 - Łódź - Efektywny szkoleniowiec: 999zł+VAT
26.09.2011 - Katowice - Trening i coaching menedżerski: 549zł+VAT
06.10.2011 - Poznań - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT
20.10.2011 - Wrocław - Psychologiczne aspekty windykacji:649zł+VAT

Szczegóły każdego ze szkoleń

Zapraszam również do bezpośredniego kontaktu:

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
szpak.marcin@gntb.eu
http://gntb.eu
Krystian Golba

Krystian Golba Asystent, Czarny
Rycerz-biuro
organizacji imprez i
eventó...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

http://Komunikacja.biz . Sprzedam ten atrakcyjny adres internetowy. Ma ogromny potencjał . Info tel. 516 637 312
Olga Król

Olga Król HR partners -
Rekrutacja Doradztwo
Szkolenia

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

.Olga Król edytował(a) ten post dnia 31.08.11 o godzinie 13:48
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./ fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail: biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie:

„Magia” relacji z Klientem

Szkolenie „Magia relacji” jest skierowane szczególnie do osób, które w swojej pracy lub życiu osobistym mają kontakt z ludźmi, a od jakości tych kontaktów zależą ich zarobki, wyniki w pracy czy dobre samopoczucie oraz satysfakcja z relacji.

Zdobyta w trakcie szkolenia wiedza oraz rozwijanie umiejętności mogą być natychmiastowo wdrażane w życie i mogą zostać wykorzystane między innymi w:

-sprzedaży,
-wywieraniu wpływu,
-komunikacji z pracownikami,
-zdobywania poparcia,
-lepszym zrozumieniu mechanizmów działania ludzi ze swojego otoczenia,
-polepszenia relacji w rodzinie,
-przekazywaniu swoich idei,
-czerpaniu większej przyjemności z kontaktów z innymi ludźmi i w wiele innych obszarach.

Szkolenie to jest złożone z poszczególnych modułów (min. kalibracja, modelowanie, raport, systemy reprezentacji, metaprogramy, pozycje percepcyjne, metamodel, język perswazji, wystąpienia publiczne, zabawy głosem), które mogą być realizowane w cyklu szkoleniowym, bądź też przeprowadzane w formie pojedynczych szkoleń w zależności od Państwa potrzeb. Ponieważ zależy nam na jak najlepszym spełnieniu Państwa oczekiwań, szkolenie to może być do nich dopasowane i indywidualnie modyfikowane. Dodatkowo poszczególne moduły mogą być realizowane zarówno w zakresie podstawowym (gdzie uczestnicy otrzymują najważniejsze informacje i umiejętności do dalszej pracy nad wybranym zagadnieniem) jak i zaawansowanym (gdzie uczestnicy, po określonym okresie pracy własnej, spotykają się ponownie i pracują nad jeszcze lepszym rozwojem umiejętności z danego zakresu).

Moduł 1. Kalibracja - podstawy:

Cel szkolenia: Zwiekszenie umiejętności obserwacji zachowań rozmówców oraz świadomości własnego działania przez rozwijanie wrażliwości sensorycznej.

Korzyści dla uczestników:

-praktyczne ćwiczenia polepszenia wykorzystania zmysłów,
-rozwój umiejętności kalibrowania rozmówców,
-zwiększenie świadomości i zrozumienia rozmówców przez poznanie jego schematów myślowych.

Ramowy program modułu:

-definicja kalibracji,
-zmysły i ich rola skuteczności działania z ludźmi,
-możliwości rozwoju wrażliwości sensorycznej,
-kalibracja rozmówcy - od wyglądu do tożsamości,
-wykorzystanie kalibracji w sprzedaży
-pułapki i trudności kalibracji - jak sobie z nimi poradzić?

Moduł 2. Sztuka dobrego kontaktu - podstawy raportu

Cel szkolenia: zwiększenie skuteczności budowania kontaktu oraz pozyskiwania zaufania klienta.

Korzyści dla uczestników:

-praktyczne poznanie zasad stosowania raportu,
-rozwinięcie umiejętności pozyskiwania zaufania rozmówcy,
-zwiększenie poziomu zrozumienia rozmówcy,
-wykorzystanie raportu w sprzedaży,
-polepszenie jakości komunikacji interepersonalnej.

Ramowy program modułu:

-definicja raportu,
-dopasowanie, odzwierciedlenie i prowadzenie - wykorzystanie mechanizmu w praktyce,
-systemy reprezentacji i ich wykorzystanie w budowaniu dobrego kontaktu,
-pułapki i trudności w budowaniu raportu - jak sobie z nimi poradzić?

Metody szkoleniowe:

Szkolenie będzie przeprowadzone w formie interaktywnej, z jak największym wykorzystaniem aktywności uczestników. Przyswajanie wiedzy i rozwijanie umiejętności odbędzie się szczególnie poprzez udział uczestników w dyskusjach, ćwiczeniach grupowych i indywidualnych, demach szkoleniowych.

Dodatkowo po szkoleniu możliwość konsultacji oraz wsparcia dla uczestników w zakresie tematyki szkolenia (e-mali, telefon)

Termin szkolenia: 19.08.2011
Regularna cena: 790 zł netto
Oferta specjalna -40%

więcej: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...



Wyślij zaproszenie do