Rafał Pietrzak

Rafał Pietrzak Business & Life
Coach, Trener

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam na szkolenie:

Komunikacja - rozwój przez różnorodność

Opis szkolenia

Analiza silnych i słabych cech osobowości uczestników
Rozpoznanie swego naturalnego stylu zarządzania,
Analiza silnych i słabych cech zespołu jako całości
Rozwijanie umiejętności interpersonalnych

Profil uczestnika:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą rozwijać wiedzę i umiejętności z zakresu komunikacji biznesowej i osobistej efektywności.

Korzyści dla uczestnika:

Większe poznanie siebie, zwłaszcza w zakresie swego potencjału.
Zrozumienie różnic panujących między ludźmi odnośnie ich osobowości, potencjałów i indywidualnych
wymagań wobec zarządzania i komunikacji.

Więcej informacji i zapisy:

Right Path Polska
Więcej informacji i zapisy:
https://rightpathpolska.evenea.pl/
http://www.rightpathpolska.com
biuro@rightpathpolska.com
601072960
Warszawa
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Akademia HRnews zaprasza na najbliższe szkolenia:

Ścieżki kariery – wdrożenie w organizacji
2 marca 2015, Warszawa

Budowanie ścieżek karier pracowników jest jednym z kluczowych czynników wpływających na przyszłość firmy. Plan rozwoju pracowników ma na celu m.in. zwiększanie ich umiejętności i wiedzy w kierunku satysfakcjonującym zarówno ich samych, jak i zgodnym z potrzebami organizacji. Ścieżki kariery motywują pracowników do rozwoju, zwiększają ich lojalność (mniejsza rotacja kadr) oraz wpływają na szybszy rozwój firmy.

Modelowanie i Ocena Kompetencji. Jak zapewnić organizacji właściwych ludzi na właściwych stanowiskach?
5-6 marca 2015, Warszawa

Odpowiednie modele kompetencji to podstawa skuteczności strategii rozwoju zasobów ludzkich, ponieważ jasno wskazują umiejętności kluczowe dla efektywnego wykonywania danej pracy oraz niezbędne do osiągnięcia sukcesu przez firmę. Dla sprawnego zarządzania kompetencjami w organizacji ogromne znaczenie ma rzetelna ich ocena.

Efektywność biznesowa szkoleń - jak to osiągnąć?
12 marca 2015, Warszawa

Celem tego warsztatu jest prezentacja innowacyjnego podejścia do zarządzania szkoleniami w organizacji. Daje ono znacznie większe szanse, by inwestowanie w rozwój ludzi przestało być jedynie sloganem, a stało się narzędziową praktyką, kontrolowaną i dającą namacalne owoce “biznesowi”. Metodyka zarządzania projektem szkoleniowym wypracowana na bazie Modelu SEB/SEA daje możliwość odpowiedzi na pytanie: "Jak szkolenie wpłynęło na rezultaty biznesowe firmy?"

Procesy Assessment i Development Centre -czyli przygotowanie HR-owca do pełnienia roli asesora w procesach AC i DC - poziom I
18-20 marca 2015, Warszawa

AC i DC są najtrafniejszymi metodami oceny kompetencji. Warunkiem ich skuteczności jest to, że sesje AC/DC muszą być przeprowadzane przez profesjonalnie przygotowanych i doświadczonych asesorów, w oparciu o dobrze dobrany, czyli adekwatny w danej pracy, zestaw kompetencji.

Wywiad behawioralny. Jak pytać podczas rekrutacji, aby otrzymać od kandydatów wartościowe odpowiedzi?
26-27 marca 2015, Warszawa

Zajęcia praktyczne podnoszące efektywność i sprawność prowadzenia rekrutacji w oparciu o wywiad behawioralny. Dodatkowo jest to okazja do przyswojenia wiedzy oraz umiejętności dotyczących aktywnego słuchania i mówienia.

New Employee Orientation. Jak profesjonalnie wdrożyć nowych pracowników?
26-27 marca 2015, Warszawa

Pierwsze dni w pracy to wyzwanie nie tylko dla nowozatrudnionej osoby, lecz także dla firmy, która ją przyjmuje. Od jakości procesu wdrażania nowego pracownika jest uzależniona jego późniejsza efektywność w pracy. Źle przeprowadzony proces wdrażania skutkuje większą liczbą popełnianych błędów przez nową osobę, brakiem motywacji do pracy, zwiększoną fluktuacją kadr. Dlatego warto zadbać, aby proces adaptacji był przeprowadzony profesjonalnie i skutecznie.

Więcej propozycji szkoleń otwartych na stronie: http://akademiahrnews.pl/szkolenia_otwarte.html

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szanowni Państwo,

zapraszamy na bezpłatną konferencję „Wdrożenia HR, które mają sens. Rozwiązania wspierające rozwój firmy i wzrost efektywności Pracowników”, która odbędzie się w Warszawie w hotelu Regent Warsaw Hotel**** (dawniej Hotel Hyatt Regency).
Konferencję dedykujemy właścicielom średnich firm, dyrektorom zarządzającym, dyrektorom i kierownikom działów personalnych i HR, dyrektorom handlowym.

Termin konferencji: 27 marca 2015 r.

Program konferencji: http://www.szkolenia.certes.pl/konferencja-rozwoj-firmy

Rezerwacja miejsc: http://www.szkolenia.certes.pl/rezerwacja

Udział w konferencji jest bezpłatny - prosimy o wypełnienie formularza do dnia 18.03.2015 (ilość miejsc ograniczona)
Tomasz Godlewski

Tomasz Godlewski Doradca, Konsultant,
Coach,

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Zapraszam na konferencję HR jakiej jeszcze nie było:

Będzie kameralnie, energetycznie i merytorycznie.

Dla kogo: dla Dyrektorów i Ekspertów HR
Kiedy: 28 maja 2015 r.
Gdzie: Wrocław, Hotel Scandic
Temat: HR - partner czy sługa?
Cena (promocyjna do 30 kwietnia 2015): od 670 zł netto.
Tylko 50 miejsc

Honorowy patronat nad konferencją objął ICF Poland

PRELEKCJA, DYSKUSJA, WARSZTAT

Program konferencji: http://partnerskihr.pl/#program

W dyskusji udział wezmą m.in.:
Ireneusz Miski - Country Manager Poland, Finance Partner NCP Tieto Poland Sp. z o.o.
Tomasz Ślęzak - V-ce President of Management Board Work Service SA
Aliki Jaworska - Dyrektor Personalny Parker Hannifin
Edyta Goryszewska-Szumska - Dyrektor Personalny Qubus Hotel Management Sp. z o.o.
Joanna Sosnowska - Dyrektor Departament Polityki HR EFL - Grupa Credit Agricole
Jarosław Michniuk - Prezes zarządu Grupy Selena

Warsztaty poprowadzą:
Małgorzata Maluśka - Executive Coach & Business Trainer
Anna Mroczyńska - Senior Executive & Personal Coach
Edyta Pazur - Executive Coach, Konsultant, Business Trainer
Agnieszka Borys-Gajda - Personal & Teamcoach & Business Trainer

Szczegóły na naszej stronie: http://partnerskihr.pl

Kontakt z organizatorem: biuro@partnerskihr.plTen post został edytowany przez Autora dnia 27.04.15 o godzinie 22:18
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
termin: 8-12 grudnia 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
zareba.marlena@sqam.org
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

PISZ I SPRZEDAWAJ.
INTENSYWNE WARSZTATY Z COPYWRITINGU


Co zyskasz dzięki dobremu copywritingowi?
Słowa sprzedają. Im lepsze słowa, tym większa sprzedaż. Im lepiej ktoś włada słowami, tym jest lepszym sprzedawcą. Naucz się zasad copywritingu i dowiedz się, jak zastosować je w praktyce.

Efekty szkolenia
• wiedza
• umiejętności
• konkretne materiały promocyjne opracowane podczas warsztatów: teksty i koncepcje

Obszary poruszanych zagadnień
• strona www
• oferta
• e-mailing
• kreacja reklamowa

Wyjątkowy charakter szkolenia
Jednodniowe szkolenie oparte w 100% na formule warsztatów. Nacisk postawiony jest na zdobywanie i ćwiczenie umiejętności, a nie samej wiedzy. Podczas szkolenia brane są pod lupę teksty i hasła wykorzystywane przez uczestników w ich firmach.

MIEJSCE
Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo - Doradcz y Sp. z o.o.
ul. Rejtana 53; 35-326 Rzeszów
TERMIN
29 czerwca 2015 roku

Ogólny plan warsztatów
1. Analiza marki.
2. Analiza materiałów promocyjnych.
3. Warsztat copywritera.
4. Strategia komunikacji i podstawy języka marki.
5. Nowe koncepcje i teksty materiałów promocyjnych.

Najczęściej poruszane zagadnienia
1. Pisz zgodnie z zasadami: Zasada 1/10, Zasada 1/1/1...
2. Co rządzi? Emocje czy rozum?
3. Czy Twoja marka ma swój język?
4. Idź drogą na skróty: USP, CTA, RTB, AIDA...
5. Jak precyzyjnie celować w „target”?
6. Czym różni się dobra reklama od bardzo dobrej, a czym bardzo dobra od wybitnej?
7. Dobre hasło? Jest jak bestseller.
8. Tekst, który naprawdę sprzedaje.
9. W czym jeszcze Hollywood może Ci pomóc?
10. Poznaj katalog słów o specjalnym działaniu i stosuj je świadomie.

Prezentowane zagadnienia mają charakter orientacyjny. Tematyka warsztatów jest dostosowywana do uczestników, a nie uczestnicy do tematyki.

Trener
Marek Paś – doświadczony copywriter, strateg, dyrektor kreatywny agencji reklamowych, właściciel butiku kreatywnego Harry Slogan (http://harryslogan.pl), trener, niezależny doradca, od 2004 r. związany z branżą reklamową.
Odpowiedzialny za działania promocyjne prowadzone dla renomowanych marek, m.in.: Bank BPS, Bayer, Bricomarché, Continental, Impel, Intermarché, Merck, Mobile Vikings, Money.pl., Osadkowski Raiffeisen, Orsay, Rőben, Skanska, Spalding. Realizował kampanie społeczne: Solidarny Wrocław oraz Jedni z wielu.
Z warsztatów copywritingu skorzystały już firmy takie jak: Akademia Białego Kruka, Bricomarché, Credit Agricolé, General Motors, Grupa Allegro, Hotele Qubus, Impel, Intermarché, Red Sky.

Możliwość zapłaty w ratach ( 60% przed szkoleniem, 40% po szkoleniu)

Więcej informację na naszej stronie internetowej http://posd.pl lub pod nr. telefonu 17 85 00 678
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam wszystkich chętnych na szkolenie:

„Microsoft Excel – średnio zaawansowany”

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które chciałyby poznać i zgłębić wiedzę na temat programu MS Excel. Uczestnik nabędzie wiedzę na temat najczęściej wykorzystywanych funkcji programu Microsoft Excel 2010 oraz pozna ich zastosowanie w praktyce. Każdy uczestnik posiądzie umiejętność edycji i formatowania danych, pozna możliwości wykorzystywania odwołań, funkcji logicznych i statystycznych, oraz będzie umiał wykonać popularne obliczenia za pomocą formuł i funkcji. Będzie potrafił wykonać wykresy i dostosować ich formę do typu danych. Dzięki praktycznym ćwiczeniom przygotowanym przez trenera będzie umiał sortować i filtrować dane, oraz nauczy się automatyzować pracę za pomocą prostych makr.
Wersja programu: MS Excel 2010.

Zajęcia prowadzone są przy komputerach i mają charakter warsztatowy. Zapewniamy indywidualne stanowisko komputerowe z notebookiem marki Lenovo dla każdego uczestnika.

Szkolenie prowadzi Pan Krzysztof Powaga – trener, wykładowca, właściciel firmy Edu partner. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia kursów i szkoleń informatycznych dla firm i instytucji publicznych. Współpracuje z wieloma firmami w Rzeszowie i nie tylko. Jako trener brał udział w wielu projektach finansowanych z Unii Europejskiej.

MIEJSCE:
Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy Sp. z o.o. Rzeszów, ul Rejtana 53
TERMIN:
25 -26 MAJA 2015

Zapisy na szkolenie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
http://www.posd.pl/FCK/image/Programy%20szkole%C5%84/F...

Termin zgłoszeń upływa: 21 MAJA 2015

Szczegółowe informacje pod nr . tel. 0178500678 lub na stronie internetowej http://posd.pl

Serdecznie zapraszam.
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


LETNIA AKADEMIA HR, 17 czerwca 2015, Warszawa

Zapraszamy do udziału w Letnich warsztatach: REKRUTACJA, MOTYWACJA, ROZWÓJ, BIZNES, organizowanych 17 czerwca br. w Warszawie przez Akademię HRnews.

Każdy z uczestników biorących udział w tym wydarzeniu będzie miał możliwość:

• aktywnego udziału w panelu dyskusyjnym z udziałem HR-owców i przedstawicieli takich firm jak Telewizja Polska, Microsoft, Poczta Polska czy AXA Polska, dotyczącym efektywności biznesowej działań HR

• udziału w 2 praktycznych i inspirujących warsztatach w ciągu jednego dnia, do wyboru spośród:
- MamaMia! złowiliśmy Talent! - czyli o trudnej sztuce rekrutacji Talentów do organizacji
- Wywiad kompetencyjny efektywnym i dostępnym narzędziem selekcji
- „Kim jesteś?” – całkiem nowe, indywidualne podejście do motywacji z wykorzystaniem „Reiss Motivation Profile”
- Human focus design. Nowoczesne narzędzia angażowania i motywowania pracowników
- Jak obudzić motywację pracowników do osiągania rzeczy niezwykłych?
- Rozwijanie pracowników w oparciu o trafnie określone potrzeby
- Dlaczego pracownik pracuje najgorzej jak umie? – Narzędzia do strategii ZZL
- Cele i wskaźniki w dziale HR

Miejsce: Millenium Plaza, al. Jerozolimskie 123A, Warszawa

Termin: 17 czerwca 2015 r. , godz. 9.00 – 16.30

Więcej informacji: http://akademiahrnews.pl/letnie_warsztaty.html

Rejestracja: http://akademiahrnews.pl/rejestracja_letnie_warsztaty....
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy serdecznie do bezpłatnego udziału w wyjątkowym wydarzeniu:

Mobilny handlowiec - systemy i narzędzia wspierające organizację, doradztwo, obsługę przed i po sprzedaży

16 czerwca w Warszawie.

Podczas spotkania słuchacze staną przed możliwością zdobycia wiedzy na temat aktualnych technologii wykorzystywanych w mobilnej sprzedaży. Zgromadzeni specjaliści opowiedzą m.in. o najnowocześniejszych narzędziach dostępnych na rynku, a także zaprezentują rozwiązania, które pozwolą unowocześnić sprzedaż oraz podnieść kompetencje i wizerunek firmy.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/mobilny-handlowiec

- W programie konferencji m.in.:
- Zarządzanie bezpieczeństwem pracowników mobilnych - Sławomir Kobus, Channel Sales Manager F-Secure
- System mobilny w zarządzaniu procesami sprzedaży i usług - Jerzy Sapieżko, Dyrektor Sprzedaży MERINOSOFT Sp. z o.o.
- Rozwiązania Apple dla biznesu całkowicie odmienią sposób w jaki pracujesz - Wojciech Gargul Kierownik Handlowy/PION ROZWIĄZAŃ MOBILNYCH - Innergo Systems Sp. z o.o.
- Łukasz Jasiński - Doktorant wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Zakład Ubezpieczeń)

Tematyka spotkania:

1.zarządzanie i bezpieczeństwo
2.mobilny handlowiec / agent
3.narzędzia wspierające organizację, obsługę sprzedażową i posprzedażową oraz doradztwo
systemy do obsługi polis i baz klientów, CRM
4.praca w sieci i wsparcie internetowe - alternatywne kanały informacji i sprzedaży

Ideą spotkania jest stworzenie przestrzeni wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy uczestnikami. Stąd wydarzenie skierowane jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstw i instytucji wszystkich branż, w tym przedstawicieli z działów:

- rozwoju i sprzedaży, IT, marketingu, komunikacji, wsparcia sprzedaży oraz obsługi klienta, bezpieczeństwa, zarządzania jakością i bezpieczeństwa danych,
- integracji oraz systemów i aplikacji, operacyjnych oraz telefonicznej obsługi klienta, Call Center, komunikacji wewnętrznej, finansowych, controllingu, windykacji i rozliczeń, zapobiegania nadużyciom i oszustwom, prawnych, analitycy baz danych

oraz kadry kierowniczej instytucji handlowych, finansowych / doradztwa finansowego, towarzystw / agencji ubezpieczeniowych:

- dyrektorów / kierowników placówek centralnych i oddziałów,
- kierowników zespołów sprzedażowych, agentów, brokerów oraz osób decydujących o zakupie nowych technologii

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: www://successpoint.pl/mobilny-handlowiec#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji .

Zapraszamy do kontaktu:

Agnieszka Zając
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISSP
terminy: 22-26 czerwca | 07-11 września | 07-11 grudnia 2015r.
miejsce: Warszawa

Oferujemy Państwu szkolenie przygotowujące uczestników do zdania egzaminu CISSP. Jest to 5-dniowe szkolenie z elementami warsztatu.

Szkolenie jest prowadzone przez doświadczonych trenerów posiadających certyfikaty CISSP.

Wydawany przez organizację (ISC)2, certyfikat CISSP jest jednym* z najbardziej rozpoznawalnych i uznawanych na całym świecie certyfikatów* potwierdzających wiedzę i umiejętności z zakresu bezpieczeństwa informacji.

Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Małgorzata Machniewicz

Małgorzata Machniewicz Robię w ludziach :)
Coach ICC, Trener,
Doradca HR

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam na szkolenie, którego przedmiotem jest obszar Controllingu Personalnego głównie skupiający się na tematach poza kadrami i płacami.

W miękkim HR trudno jest udowodnić swoją skuteczność a jeszcze trudniej obronić budżet na szkolenia, rozwój, badania czy motywowanie.

Szkolenie ma formę warsztatową i pozwala wyjść z gotowymi inspiracjami do wdrożenia od zaraz.

Serdecznie polecam, jako Trener prowadzący :)

http://www.kdkinfo.pl/index.php?pid=3&offer_id=8&id=5402
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


PROGRAM SZKOLENIA


Obrazek


Kontakt:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org
Aleksandra Bujak

Aleksandra Bujak Asystent, Success
Point Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

Dynamiczny rozwój rynku, powoduje, że współczesne przedsiębiorstwa muszą spełniać różnorodne, zmieniające się oczekiwania swoich klientów. Sprawna organizacja wewnątrz firmy, uporządkowane dokumenty i procesy, dobrze zorganizowana komunikacja i obsługa klienta, a także niezawodna infrastruktura - to klucz do osiągnięcia sukcesu.

Serdecznie zapraszamy do bezpłatnego udziału w dwudniowym wydarzeniu, łączącym wszystkie powyższe aspekty:

"Biznes i technologie"

21-22 lipca w Warszawie

Jest to wyjątkowe potkanie wszystkich branż mające na celu przedstawienie różnorodnych rozwiązań technologicznych, wspierających działalność firm.

Szeroki zakres tematyczny, pomoże wzbogacić wiedzę uczestników w zakresie zarówno infrastruktury oraz bezpieczeństwa IT jak również wsparcia strategii i zarządzania w przedsiębiorstwie.

Dwudniowy program, przewiduje poruszenie następujących tematów:

- Infrastruktura oraz wyposażenie serwerowni i data center
- Zapewnienie bezpieczeństwa – systemy zasilania awaryjnego, klimatyzacji
- Bezpieczeństwo danych i zasobów
- Strategia biznesowa i skuteczna metoda działania (Green IT, Wirtualizacja, Cloud Computing)
- Bezpieczeństwo fizyczne – monitoring i identyfikacja
- Narzędzia zarządcze i analityczne (BI, diagnoza i planowanie – Controlling finansowy, Big Data, BPM, Zarządzanie projektami)
- Systemy specjalistyczne, dedykowane branżom
- Platformy, systemy, aplikacje (ERP, CRM. HRMS
- Obieg dokumentów, zarządzanie, przechowywanie i archiwizacja
- Zarządzanie wiedzą i zarządzanie pracą grupową
- Zunifikowana komunikacja
- Technologie Mobilne dla biznesu

Więcej informacji na temat wydarzenia: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015

Do udziału serdecznie zapraszamy:

Kadrę kierowniczą przedsiębiorstw i instytucji:

- członków zarządu, osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa,
- osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji,
- osoby odpowiedzialne za rozwój i innowacje / osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii oraz zakup i wdrażanie
- kadrę odpowiedzialną za optymalizację procesów biznesowych, analitykę biznesową
- kadrę zarządzającą działów: HR, logistyki, finansowych
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- administratorów systemów informatycznych,
- administratorów sieci, administratorów bezpieczeństwa

Aby się zarejestrować, wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie: http://successpoint.pl/biznes-i-technologie-2015#zarej...

Organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt:

Klaudia Moskała
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 820
e-mail: klaudia.moskala[at]successpoint.pl
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy Sp. z o.o. w Rzeszowie ogłasza zapisy na szkolenie:

„Akademia menedżera”.

Dla kogo:
Szkolenie jest dedykowane kierownikom oraz menedżerom średniego i wyższego szczebla zarządzania.

Co zyskasz dzięki tym warsztatom ?
- Będziesz znał zasady skutecznego zarządzania zespołem
- Będziesz potrafił zwiększyć motywację pracowników (skuteczne karanie i nagradzanie)
- Będziesz znał własny preferowany styl kierowania
- Będziesz potrafił delegować zadania oraz przekazywać trudne decyzje

Wyjątkowy charakter szkolenia
5cio dniowe warsztaty szkoleniowe oparte w 90% na praktyce a tylko w 10% na teorii. Nacisk postawiony jest na zdobywanie i ćwiczenie umiejętności, a nie samej wiedzy (ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, odgrywanie ról, studia przypadków).

Szkolenie poprowadzi
Tomasz Pielichowski – Trener, psycholog oraz ekonomista. Absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania (Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK). Posiada certyfikat oraz licencję: Master Praktyk Programowania Neurolingwistycznego / Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce oraz Małopolski Instytut NLP. Właściciel Firmy Szkoleniowo-Doradczej Instytut HR.
Prowadził dział HR w jednej z największych spółek doradztwa podatkowego działających na rynku polskim (m.in. rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne, szkolenia wewnętrzne, coaching, rozwiązywanie konfliktów). Współpracował również z czołowymi agencjami doradztwa personalnego jako trener oraz specjalista ds. rekrutacji.
Przeprowadził skutecznie ponad 100 projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania.

Termin szkolenia:
06 lipca 2015 (poniedziałek)
13 lipca 2015 (poniedziałek)
20 lipca 2015 (poniedziałek)
27 lipca 2015 (poniedziałek)
03 sierpnia 2015 (poniedziałek)

Zajęcia prowadzone w maksymalnie 10-osobowych grupach. Szkolenie trwa 5 dni raz w tygodniu i składa się z 8 modułów.
Zapisy na szkolenie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Zgłoszenia należy przesyłać do 26 czerwca 2015 r.

Miejsce szkolenia:
Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy Sp. z o.o. Rzeszów, ul Rejtana 53
Szkolenie w godzinach: 8:30 - 15:30.

Cena: jedynie 990 zł brutto
Cena obejmuje cały proces szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, ciepły posiłek i serwis kawowy

Więcej informacji na naszej stronie internetowej http://posd.pl
lub pod nr. tel. 17 85 00 678
Serdecznie zapraszamy.Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.06.15 o godzinie 09:21
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Alternatywa dla szkoleń - bezpłatne spotkanie warsztatowe dla działów HR.

W organizacjach realizowane są różnorodne projekty szkoleniowe, często jednak nie przynoszą one spodziewanych skutków. Najczęściej jest to związane z tym, że istotą nieefektywności nie jest luka w wiedzy i umiejętnościach pracowników - tylko w takich przypadkach szkolenia są skuteczne.

Często nieefektywność wynika z innych powodów: braku motywacji, nieefektywnych procesów organizacyjnych, braku zasobów czy niedrożnej komunikacji. W takich sytuacjach coaching grupowy i zespołowy może być skuteczniejszym rozwiązaniem, ponieważ angażuje pracowników w samodzielna poszukiwanie rozwiązań. Rozwiązania wypracowane przez samych pracowników mają zdecydowanie większą szanse na praktyczne wdrożenie niż nawet najciekawsze treści prezentowane przez dobrego trenera podczas szkolenia.

Zapraszamy Cię na 6-godzinne spotkanie warsztatowe, podczas którego zaprezentujemy możliwości i zastosowania coachingu grupowego i zespołowego w organizacjach. Pokażemy, kiedy coaching może być dobrym rozwiązaniem i zademonstrujemy przykładową sesję coachingu grupowego.

CELE SPOTKANIA:

1. Prezentacja istoty coachingu grupowego i zespołowego.
2. Prezentacja przykładowych zastosowań coachingu grupowego i zespołowego w organizacjach.
3. Stworzenie okazji do doświadczenia na sobie przykładowej struktury coachingowej

TREŚCI PROGRAMOWE:

Istota i definicja coachingu grupowego i zespołowego
Warunki i możliwości zastosowania coachingu grupowego i zespołowego w organizacji
Modele i struktury wykorzystywane w procesach coachingu grupowego i zespołowego
Metoda aktywizująca przeżywanie w coachingu z menedżerami:
Sesja przygotowawcza
Sesja właściwa
Menedżer jako coach zespołowy
Przykładowe procesy coachingu zespołowego i grupowego

Szkolenie odbędzie się 16 lipca 2015r. w godzinach 10:00 -16:00 w Warszawie przy ul. Czerskiej 14 (sale szkoleniowe Europrofes).

WARUNKIEM UCZESTNICTWA JEST PRACA NA STANOWISKU W DZIALE HR

Zgłoszenia proszę wysyłać na mail: biuro@pracownianovo.pl
W wiadomości proszę podać nazwę firmy, stanowisko oraz służbowy adres mailowy.

ZAPRASZAMY!

Od: Agnieszka Bloch NOVO <biuro@pracownianovo.pl>
Data: wtorek, 16 czerwca 2015 17:51
Do: Michał Bloch <michal.bloch@pracownianovo.pl>
Temat: Zaproszenie na szkolenie- bezpłatne spotkanie warsztatowe dla działów HR -18.06.2015

Alternatywa dla szkoleń - bezpłatne spotkanie warsztatowe dla działów HR.

Witam serdecznie,

Szkolenie odbędzie się 18 czerwca 2015r. w godzinach 10:00 -16:00 w Warszawie przy ul. Czerskiej 14 (sale szkoleniowe Europrofes).

W organizacjach realizowane są różnorodne projekty szkoleniowe, często jednak nie przynoszą one spodziewanych skutków. Najczęściej jest to związane z tym, że istotą nieefektywności nie jest luka w wiedzy i umiejętnościach pracowników - tylko w takich przypadkach szkolenia są skuteczne.

Często nieefektywność wynika z innych powodów: braku motywacji, nieefektywnych procesów organizacyjnych, braku zasobów czy niedrożnej komunikacji. W takich sytuacjach coaching grupowy
i zespołowy może być skuteczniejszym rozwiązaniem, ponieważ angażuje pracowników w samodzielna poszukiwanie rozwiązań. Rozwiązania wypracowane przez samych pracowników mają zdecydowanie większą szanse na praktyczne wdrożenie niż nawet najciekawsze treści prezentowane przez dobrego trenera podczas szkolenia.

Zapraszamy Cię na 6-godzinne spotkanie warsztatowe, podczas którego zaprezentujemy możliwości i zastosowania coachingu grupowego i zespołowego w organizacjach. Pokażemy, kiedy coaching może być dobrym rozwiązaniem i zademonstrujemy przykładową sesję coachingu grupowego.

CELE SPOTKANIA:

Prezentacja istoty coachingu grupowego i zespołowego.
Prezentacja przykładowych zastosowań coachingu grupowego i zespołowego w organizacjach.
Stworzenie okazji do doświadczenia na sobie przykładowej struktury coachingowej
TREŚCI PROGRAMOWE:

Istota i definicja coachingu grupowego i zespołowego
Warunki i możliwości zastosowania coachingu grupowego i zespołowego w organizacji
Modele i struktury wykorzystywane w procesach coachingu grupowego i zespołowego
Metoda aktywizująca przeżywanie w coachingu z menedżerami:
Sesja przygotowawcza
Sesja właściwa
Menedżer jako coach zespołowy
Przykładowe procesy coachingu zespołowego i grupowego
Agnieszka Z.

Agnieszka Z. Podkarpacki Ośrodek
Szkoleniowo -
Doradczy Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy Sp. z o.o. w Rzeszowie ogłasza zapisy na szkolenie:

„Obsługa trudnego klienta”.

Dla kogo:
Dla wszystkich, którzy w swojej pracy kontaktują się z klientami, dbając o długofalowe relacje i budując dobry wizerunek firmy oraz dla osób, które na co dzień zajmują się obsługą klienta i chcą poprawić swoją efektywność w kontakcie z trudnym klientem.

Co zyskasz dzięki dobremu szkoleniu z Obsługi trudnego klienta?
Będziesz potrafić zapobiegać sytuacjom konfliktowym lub łagodzić ich skutki, poprawisz umiejętność komunikowania się z klientem i nauczysz się świadomie kierować przebiegiem rozmowy, aby zmniejszyć poziom stresu pojawiający się w tego typu sytuacjach.

Wyjątkowy charakter szkolenia.
Dwudniowe szkolenie oparte w 100% na formule warsztatów. Nacisk postawiony jest na zdobywanie i ćwiczenie umiejętności, a nie samej wiedzy.

Szkolenie poprowadzi
Tomasz Pielichowski – Trener, psycholog oraz ekonomista. Absolwent Szkoły Trenerów Zarządzania (Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK). Posiada certyfikat oraz licencję: Master Praktyk Programowania Neurolingwistycznego / Stowarzyszenie Trenerów NLP w Polsce oraz Małopolski Instytut NLP. Właściciel Firmy Szkoleniowo-Doradczej Instytut HR.
Prowadził dział HR w jednej z największych spółek doradztwa podatkowego działających na rynku polskim (m.in. rekrutacje wewnętrzne i zewnętrzne, szkolenia wewnętrzne, coaching, rozwiązywanie konfliktów). Współpracował również z czołowymi agencjami doradztwa personalnego jako trener oraz specjalista ds. rekrutacji.
Przeprowadził skutecznie ponad 100 projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania.

Termin szkolenia: 14 – 15 lipca 2015 r.
Zapisy na szkolenie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Zgłoszenia należy przesyłać do 6 lipca 2015 r.

Miejsce szkolenia:
Podkarpacki Ośrodek Szkoleniowo - Doradczy Sp. z o.o. Rzeszów, ul Rejtana 53

Szkolenie w godzinach: 8:30 - 15:30.

Cena: jedynie 589 zł brutto
Cena obejmuje cały proces szkolenia, materiały szkoleniowe, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, ciepły posiłek i serwis kawowy

Więcej informacji na naszej stronie internetowej http://posd.pl
lub pod nr. tel. 17 85 00 678
Serdecznie zapraszamy.
Anna Maria Bednarska

Anna Maria Bednarska Junior Researcher,
CTER InterSearch

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Rusza nowa inicjatywa PSTD - projekt pod nazwą Akademia Menedżera Rozwoju.
Nie jest to jednak kolejny cykl szkoleń dla HR. Projekt ma dość innowacyjny i wyjątkowy charakter, bo bazuje na koncepcji lansowanej przez PSTD - "Efektywności biznesowej działań rozwojowych".

AMR jest dedykowany do doświadczonych przedstawicieli HR, mających plany lub ambicje:
Krok 1. Poprawić Efektywność Polityki Szkoleniowo-Rozwojowej swojej organizacji.
Krok 2. Móc udokumentować decydentom rezultaty biznesowe swojego sukcesu. pokazanego na wskaźnikach TDI i ROI
Krok 3. Dołączyć do grupy profesjonalistów, których dokonania są promowane na rynku
Krok 4. Promować polskie rozwiązania i praktyki na arenie międzynarodowej

Zapraszamy do kontaktu i rezerwowania miejsca na stronie: http:/www.amr.edu.pl
Obecnie działa promocja 40% rabatu (5160zł taniej!!!) za zgłoszenia do 30 czerwca
a także wyjątkowa okazja, dzięki sponsorowi projektu AMR, firmie Training Broker, aż 3 osoby mogą uzyskać 80% dofinansowania do udziału uzyskując tym samym oszczędność aż 10320zł!!! i płacąc za udział w całym projekcie jedynie 2580zł - decyduje kolejność zgłoszeń w formularzu zgłoszeniowym na stronie projektu.
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam na szkolenie z zakresu "Zarządzanie Kryzysowe w praktyce" 28-29 września 2015r., Warszawa

Szkolenie jest kontynuacją cyklu szkoleń dla managera/Koordynatora systemu zarządzania ciągłością działania. Jednym z kluczowych elementów, które wymuszają wdrożenie i realizację planów ciągłości działania jest kryzys lub sytuacja kryzysowa (zależnie od przyjętych rozwiązań). Często odróżnienie kryzysu od incydentu jest bardzo trudne, dlatego w niektórych przypadkach uruchomienie planów ciągłości działania, czy planów reagowania kryzysowego jest spóźnione. Może to spowodować eskalację siły zdarzenia, oddziaływania (impactu), a w niektórych przekroczyć założone parametry co do przestoju, zarówno co do czasu przestoju jak i jego skutku (w zależności od przyjętych rozwiązań – MAO, MTPD, BIL lub podobne). Dlatego właściwe przygotowanie działań kryzysowych jest kluczowe, do ograniczenia skutków zdarzenia.

Celem szkolenia jest przygotowanie osób, w których kompetencjach leży zarządzanie ciągłością działania organizacji, do przygotowania obsługi kryzysu w organizacji. Poprzez organizację szkolenia, opartą o ćwiczenia praktyczne, Uczestnik po zakończeniu szkolenia będzie potrafił przygotować zarządzanie kryzysowe w organizacji, a istniejące – będzie potrafił udoskonalić.

Korzyści ze szkolenia:
Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.

A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.

Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.

Więcej informacji o szkoleniu tutaj

Kontakt:
Marlena Zaręba
zareba.marlena@sqam.org
600-811-803
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Witam serdecznie,
zapraszam na szkolenie z zakresu "Zarządzania Ryzykiem w Organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005"

Szkolenie obejmuje najnowsze normy i rekomendacje !

Termin: 26-27 sierpnia 2015r., Warszawa

Zapraszam do kontaktu:
Marlena Zaręba
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
tel: 600-811-803
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam na szkolenie przygotowujące do egzaminu CISA
28-30 września 2015r., Warszawa

Szkolenie zostanie poprowadzone przez jednego z najlepszych trenerów CISA w Polsce.
Wysoka zdawalność egzaminów!


Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:
Marlena Zaręba
Tel. komórkowy: 600-811-803
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://sqam.org



Wyślij zaproszenie do