Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

http://isecman.org/projektowanie-systemu-zarzadzania-b...

Już 17-18 grudnia rusza ostatnia edycja szkolenia Projektowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001

Jest to jedno z najlepszych szkoleń z zakresu bezpieczeństwa IT.

Cena regularna 2500 netto/os
Obowiązuje rabat ! Cena last 1700 netto/os ! TYLKO TERAZ

zapraszam do kontaktu
Kontakt: Marlena Zaręba
Tel.: 22 427 36 72
E-mail: zareba.marlena@sqam.org
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek



Akademia HRnews zaprasza na szkolenie:

ZARZĄDZANIE WYNAGRODZENIAMI W ORGANIZACJI
20-21 stycznia 2014, Warszawa

Zarządzanie wynagrodzeniami jest jednym z kluczowych obszarów zarządzania nie tylko zasobami ludzkimi ale również w całej organizacji. Dzieje się tak dlatego, że większość kosztów przedsiębiorstwa stanowią właśnie wynagrodzenia pracowników.
Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób tworzyć kompleksowe systemy płacowe aby z jednej strony wspierały strategię firmy motywując pracowników do realizacji wyznaczonych przez nią celów a z drugiej strony spełniały oczekiwania zatrudnionych w niej ludzi.

Cele warsztatu:
Celem warsztatu jest dostarczenie rzetelnej wiedzy oraz rozwinięcie praktycznych umiejętności niezbędnych do samodzielnej:

• Analizy mocnych i słabych stron funkcjonującego w organizacji systemu wynagrodzeń
• Zaprojektowania efektywnego systemu wynagrodzeń w organizacji
• Konstruowania oraz wykorzystywania w praktyce wartościowania stanowisk pracy oraz kompetencji pracowników
• Oceny efektów pracy oraz kompetencji pracowników poprzez MBO oraz profilowanie kompetencji

Dla kogo:
Do udziału w warsztacie zapraszamy pracowników działów personalnych – specjalistów i menedżerów HR, menedżerów działów handlowych oraz właścicieli firm od małych po międzynarodowe korporacje.

Program:
http://akademiahrnews.pl/dokumenty_pdf/programy/PROGRA...

Cena: 1090 zł netto
Przy zgłoszeniu do: 07.01.2014r. – 950 zł netto

Gwarantujemy:
• Kompleksowy autorski program szkoleniowy mający na celu rozwój kompetencji z zakresu zarządzania wynagrodzeniami w organizacji
• Kameralną grupę sprzyjającą efektywności nauki
• Telefoniczne i mailowe wsparcie konsultanckie dla uczestników przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia w zakresie rozwijanych podczas warsztatu kompetencji
• Imienny Certyfikat
• Materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• Lunch i przerwy kawowe

Więcej informacji: http://akademiahrnews.pl/szkolenie_zarzadzanie_wynagro...
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszamy na bezpłatną konferencję: "Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie – kanały, narzędzia, trendy" 5 lutego 2014 w Warszawie

Zunifikowana komunikacja to technologia, która skupia w sobie różnorodne kanały komunikacji pomiędzy pracownikami (m.in. grupy dyskusyjne, wiadomości email, wideo rozmowy), pracownikiem a klientem (m.in. call center, digital signage, wideo konferencje). Powszechnie wykorzystuje się do tego standardowe aplikacje biurowe.

Do debaty zaprosiliśmy ekspertów – praktyków, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami z tego zakresu, a Partnerzy spotkania celem uzupełnienia całości zaprezentują najnowsze możliwości i technologie z zakresu komunikacji.

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/nowoczesna-k...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- ujednolicona platforma komunikacyjna,
- systemy telekomunikacyjne,
- outsourcing call i contact center
- interaktywna komunikacja multimedialna,
- rozwiązania komunikacji głosowej,
- rozwiązania contact center i call center,
- systemy digital signange w komunikacji wewnętrznej,
- komunikacja „w chmurze",
- komunikacja rozproszonych środowisk mobilnych,
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- dyrektorów/kierowników Call Center, Contact Center,
- dyrektorów/kierowników marketingu, sprzedaży,
- dyrektorów/kierowników działów IT,
- dyrektorów/kierowników działów komunikacji,
- dyrektorów/kierowników działów HR,
- dyrektorów/kierowników działów integracji systemów,
- kadrę zarządzającą pracownikami korzystającymi z technologii informatycznych,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie,
- osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej,
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie pracownikami mobilnymi

Udział jest BEZPŁATNY dla ww osób. Ilość miejsc jest ograniczona.

Udział jest płatny*: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych w obszarze UC.Opłata za osobę wynosi 1 000 zł + 23%VAT.
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na otwarte SZKOLENIA i WARSZTATY eduFuturo w 2014 roku:
- Analiza biznesowa: Modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN – Warszawa, 22-23.01.2014
- Warsztaty Modelowanie procesów biznesowych z BPMN – Warszawa, 29.01.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: Model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML – Warszawa, 5-6.02.2014
- Modelowanie kontekstu projektu - Warszawa, 11.02.2014
- Marketing usług IT – Warszawa, 13-14.02.2014
- Modelowanie dziedziny systemu – Warszawa, 19.02.2014
- Komunikowanie zmiany – Warszawa, 24-25.02.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML – Warszawa, 26-27.02.2014
- Modelowanie architektury integracji – Warszawa, 5.03.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - Warszawa, 12.03.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT – Warszawa, 13-14.03.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes – Warszawa, 26-27.03.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne – Warszawa, 3-4.04.2014

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Witam serdecznie,
Pragnę poinformować, że wkrótce na naszej stronie będą do pobrania darmowe, dodatkowe materiały (demo materiałów szkoleniowych z różnych szkoleń/ testy/ pytania/ abstrakty/ artykuły/ ćwiczenia) z zakresu bezpieczeństwa informacji. Zachęcam do odwiedzenia strony ISecMan.

Przy okazji przesyłam kalendarz szkoleń z bezpieczeństwa IT na styczeń 2014r.

Najbliższe szkolenia:
- BCM- zarządzanie ciągłością działania
- Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
- Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych

Pozdrawiam serdecznie

Marlena Zaręba
zareba.marlena@sqam.org

http://isecman.org/
Monika Byczot (Czorniej)

Monika Byczot
(Czorniej)

Rekrutacja/Szkolenia
/Kadry

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Most Wanted! HR zaprasza serdecznie wszystkie panie związane zawodowo z HR na specjalnie dla nich przygotowane wydarzenie: „HR NA SZPILKACH” pierwsza z serii ogólnopolskich konferencji już 11 lutego w WARSAW CONFERENCE CENTER przy ulicy Górczewskiej 124.

Jeśli chcesz wiedzieć jak wykorzystać kobiecość w prezentacjach biznesowych, na czym polega synergia płci w biznesie, jak być szczęśliwym w pracy, jeśli chcesz zrozumieć czym jest myślenie wizualne w hr oraz poznać profesjonalną etykietę ubioru oraz– to jest to wydarzenie właśnie dla Ciebie!

Zapewniamy doskonale przygotowanych i mających ogromne doświadczenie prelegentów, a także znakomite towarzystwo. „HR na szpilkach” to okazja do spotkania pań pracujących na stanowiskach specjalistycznych, managerskich, kierowniczych oraz właścicielek firm.

Koszt udziału dla jednej osoby wynosi zaledwie 200pln netto. Więcej szczegółów i zapisy na: http://www.hrnaszpilkach.pl/index/

Serdecznie zapraszamy
kontakt@hrnaszpilkach.pl
Piotr T.

Piotr T. Sprzedać można
wszystko, trudniej
wszystko kupić

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szanowni Państwo,
Ponieważ współpracuję z wieloma osobami z działów HR, fachowcami/trenerami w zakresie doradztwa personalnego i zawodowego oraz wszystkimi pracownikami branży i sekcji pokrewnych serdecznie zapraszam do skorzystania z mojej pomocy przy zaopatrywaniu się w obcojęzyczną literaturę przedmiotową, także trudno dostępną, np. z rynku wtórnego. Osoby zainteresowane współpracą zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam!

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Dwa tygodnie temu na naszym profilu na Facebooku przygotowaliśmy dla naszych Fanów z Krakowa i Gdańska wyjątkową niespodziankę.

Tę ideę chcemy przenieść także na Goldenline.

Teraz czas na Warszawę! Jeśli chcą Państwo dowiedzieć się szczegółów, prosimy o wysłanie maila z dopiskiem w temacie: „Goldenline” na szkolenia@pmexperts.pl
Na Wasze maile czekamy do jutra (04.03.2014) do godziny 12:00. Ilość miejsc ograniczona!

Serdecznie zapraszamy!
http://pmexperts.pl
Katarzyna Kossowska

Katarzyna Kossowska własny ogródek

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Witam serdecznie,

w imieniu tatrzańskiego schroniska w Dolinie Roztoki chciałam Pana/Panią zainteresować unikalnym w Polsce typem szkoleń dedykowanych menadżerom oraz zespołom projektowym i roboczym, zespołom wysokiej efektywności i zarządom spółek.

Proponujemy kilkudniowy pobyt w tatrzańskiej głuszy pod okiem Tomka Kozłowskiego - czołowego szkoleniowca specjalizującego się w analizie procesów grupowych i teambuildingu. Jego wszechstronne doświadczenia w tej materii pozwalają na tworzenie autorskich programów analizy procesów grupowych poprzez prowadzone w górskiej scenerii gry szkoleniowo-diagnostyczne. Analiza ta ma stanowić punkt wyjścia do wdrożenia procesów naprawczych i zwiększenia efektywności szkolonego zespołu. Podczas pobytu przewidziany jest czas zarówno na pracę, przekazywanie wiedzy z zakresu funkcjonowania zespołów jak i na integrację w miejscu z wyjątkowym klimatem i historią.

Więcej informacji o naszej propozycji zamieściłam na stronie: http://schroniskoroztoka.com.pl/nowa/szkolenia/2-uncat...
Zapraszam do lektury :)

Jeżeli będę mogła udzielić dodatkowych informacji, służę pomocą.

pozdrawiam!
Kasia Buda
t: 661 168 309


Obrazek
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Beata Glowacka

Beata Glowacka Psycholog Biznesu
Lider Zmian

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Cześć
polecam super warsztaty z samorozwoju i motywacji:

RTZ (Racjonalna Terapia Zachowania)
25-27 kwiecień, Kraków.
To warsztat o podejmowaniu racjonalnych decyzji.

http://www.akademiaip.pl/#!denerwuj-ci-ludzie/c1eak

Warsztat Insights Discover -
05.kwiecień 2014 Kraków
To warsztat o różnorodności potencjałów ludzkich.

http://www.akademiaip.pl/#!zobacz-co-z-ciebie-za-typ/c4ra

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Intensywne treningi umiejętności sprzedażowych

Cele
- Doskonalenie skuteczności i umiejętności w procesie sprzedaży
- Eliminowanie ograniczających oraz budowanie wspierających nawyków
sprzedażowych
- Trenowanie konkretnych strategii i taktyk handlowych
- Podniesienie efektywności sprzedaży

Korzyści
- Rozwój umiejętności poprzez doświadczanie
- Rozwijanie sposobów efektywnej współpracy z klientem
- Intensywne ćwiczenie konkretnych umiejętności występujących w procesie sprzedaży
- Wyeliminowanie błędów i podniesienie skuteczności

Do kogo kierowane jest szkolenie?
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą wytrenować konkretne umiejętności sprzedażowe. Szkolenie polecamy wszystkim osobom, które w zakresie swoich obowiązków mają kontakty z ważnymi dla firmy klientami. Sprzedawcy z doświadczeniem znajdą aktualizację i inspirację, a początkujący będą mogli uporządkować swoje oczekiwania i wyobrażenia.

Program
Każdy trening skoncentrowany jest na doskonaleniu wybranych umiejętności.

Trening 1 – Rola przygotowania i autoprezentacji w sprzedaży

Trening 2 – Akwizycja- pokonywanie barier, aspekty praktyczne

Trening 3 – Skuteczna prezentacja produktu

Trening 4 – Rozpoznawanie potrzeb

Trening 5 – Reagowanie na obiekcje, wymówki i zastrzeżenia

Trening 6 – Techniki argumentowania

Trening 7 – Budowanie długoterminowych relacji

Na czym polegają treningi?
Nasza propozycja wychodzi naprzeciw potrzebie tworzenia nowych oraz trenowania już posiadanych umiejętności.

Poszczególne treningi są skoncentrowane na doskonaleniu określonych (jednej lub dwóch) umiejętności. Każdy trening trwa 4 godziny, w związku z tym uczestnictwo wymaga mniejszego zaangażowania czasowego i finansowego niż udział w dwudniowym szkoleniu, a równocześnie wymaga podobnej aktywności skoncentrowanej w krótszym czasie. Uczestnicy mogą wybrać spośród 7 treningów, co pozwala na precyzyjne dopasowanie zakresu rozwoju wybranych umiejętności do indywidualnych, realnych potrzeb i możliwości.

Każdy trening rozpoczynamy od krótkiego przypomnienia istoty danej kompetencji i związanych z nią technik. Na tej bazie przechodzimy do ćwiczenia wybranej umiejętności w mniejszych zespołach. Po krótkim omówieniu pierwszego doświadczenia przystępujemy do ćwiczeń w bardziej rozbudowanych i wymagających sytuacjach, w których uczestnicy korzystają z umiejętności wcześniej przećwiczonych. Spotkanie kończymy sesją informacji zwrotnej.

Oferta last minute:
Koszt jednego treningu dla osób zapisujących się na szkolenie prywatnie wynosi 208 PLN + 23% VAT.

Opiekun Klienta:
Patrycja Herda-Niszcz
patrycja.herda-niszcz@pl.ey.com
tel. +48 22 579 82 64

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszamy do udziału w projekcie MÓJ START UP – WARSZTATY WSPIERAJĄCE ROZWÓJ BIZNESU
Planujesz swój biznes, ale nie wiesz jak się do tego zabrać?
Masz wiele pytań i zbyt wiele wątpliwości?
A może marzysz o własnym interesie, bo masz dość pracy na etacie?
Właśnie znalazłeś rozwiązanie! Zapraszamy do udziału w warsztatach - MÓJ START UP
Absolutna nowość na polskim rynku. Trenerzy, z którymi współpracujemy to starannie wyselekcjonowani BIZNESMENI oraz PRAKTYCY, którzy odnieśli zawodowy sukces zarówno na polskiej, jak i międzynarodowej arenie biznesu.
PO ZAKOŃCZENIU WARSZTATÓW POSIĄDĄ PAŃSTWO PRAKTYCZNĄ WIEDZĘ W ZAKRESIE ZAKŁADANIA ORAZ EFEKTYWNEGO PROWADZENIA BIZNESU W DANEJ BRANŻY, UCZĄC SIĘ OD NAJLEPSZYCH!
ZYSKAJ CENNĄ WIEDZĘ OD KLUCZOWYCH GRACZY ORAZ EKSPERTÓW POLSKIEGO BIZNESU!

Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z branżą gastronomiczną, z pewnością zgodzi się, iż jest to jedna z najtrudniejszych gałęzi rynku. Nie ma jednak nic bardziej satysfakcjonującego niż prowadzenie Restauracji, z której wychodzą zadowoleni Klienci. Dzięki naszym warsztatom, dowiedzą się Państwo jak stworzyć i zarządzać miejscem, które będzie połączeniem doskonałej kuchni i rentownego biznesu. W trakcie warsztatów dowiesz się jak postępować, by podczas procesu otwierania nowej inwestycji popełnić, jak najmniej błędów, które mogę wpłynąć na rentowność obiektu oraz zasadność otwierania go w ogóle. Za do udziału w warsztatach
MÓJ STARTUP – Restauracja. Warsztaty odbędą się 12 kwietnia w Warszawie.

Do udziału w projekcie, zapraszamy osoby, które zamierzają otworzyć restaurację, bar, punkt gastronomiczny, a także obiekty hotelowe. Warsztaty dedykujemy również obecnym właścicielom omawianych inwestycji oraz menedżerom restauracji i obiektów hotelowych.
Kluczowe elementy, które zostaną omówione podczas warsztatów:
• Wyszukiwanie dogodnej lokalizacji - kryteria
• Współpraca z projektantem
• Przygotowanie technologii
• Praca nad listą kontrahentów i podwykonawców
• Przygotowanie schematu organizacyjnego
• Wybór programu gastronomicznego
• Przygotowanie ofert i menu
• Marketing oraz ogłoszenia prasowe
• Przygotowanie księgi jakości i standardów obsługi gości
• Przygotowanie regulaminu pracy i HACCP
• Opracowanie systemu motywacyjnego i lojalnościowego
• Rekrutacja, badania selekcyjne kandydatów
• Przygotowanie szkoleń dla pracowników, personelu restauracji i kuchni
• Ustawienia stołów – symulacja komputerowa
Trener:

JAROSŁAW WALCZYK - kucharz z wykształcenia i zamiłowania, należy do czołówki najlepszych i najbardziej rozpoznawalnych mistrzów kulinarnych w kraju. Swoją karierę zawodową rozpoczął na morzu, gdzie pełnił funkcję ExecutiveChef’a największego armatora linii promowych Stena Line. Po piętnastu latach zszedł na ląd i przyjął stanowisko Dyrektora Gastronomii Hotelu Nadmorskiego w Gdyni. Po czterech latach został Dyrektorem Gastronomii w Zamku Książ, a do grudnia 2008 roku był Dyrektorem Gastronomii Hotton Hotelu w Gdyni. Od 2010 roku dyrektorem Hotelu Lisewskiego Dworu. Od 2013 właścicielem restauracji. Od 2002 roku prowadzi firmę, która prowadzi konsultacje w zakresie modernizacji i konsultacji przy otwieraniu hoteli i restauracji. Należy do kapituły Fundacji Klubu Szefów Kuchni, która zrzesza najwybitniejszych kucharzy i w ramach jej działalności aktywnie uczestniczy we wszystkich najważniejszych wydarzeniach kulinarnych w kraju. Zasiada w jury oceniającym talenty kulinarne na festiwalach i konkursach w Polsce i poza jej granicami. W przeszłości wielokrotnie sam zdobywał wysokie noty, które wkrótce miały przyczynić się do osiągnięcia najwyższej klasy kunsztu kulinarnego.
Najlepsi praktycy biznesu w Polsce. Efektywny start w wymarzonej branży!

Więcej informacji o projekcie uzyskacie Państwo pod adresem:
http://restauracja.puremind.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Szanowni Państwo,

w związku z bliskim terminem szkoleń CISA i BCM - Zarządzanie ciągłością działania wprowadziliśmy specjalne warunki rejestracji. Przy zgłoszeniu dwóch osób - drugi uczestnik zapłaci tylko 50% od kwoty promocyjnej.

Zapraszam do kontaktu
Marlena Zaręba

tel: 22 427 36 72
fax: 22 244 24 59
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
http://isecman.org

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Prośba o pomoc w badaniu:

Wypełnij ankietę i wygraj Książkę "Partnerski HR!!

Książka "Partnerski HR" to nowe ujęcie istoty działań z zakresu human resources. To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie była tak oczywista.

Wypełnij 15 minutową, anonimową ankietę dotyczącą percepcji twarzy w selekcji pracowników.

Do badania szczególnie zapraszamy osoby mające chociaż jednorazowe doświadczenie związane z rekrutacją pracowników oraz do rozesłania ankiety do osób znajomych o powyższej charakterystyce.

Tutaj link do badania: http://lab.swps.edu.pl/badania/index.php?sid=11849&new...

Stworzenie badania oraz opracowanie wyników, stanowią podstawę do uzyskania oceny końcowej z kursu "Praca empiryczna" realizowanego w roku akademickim 2013/2014 na kierunku psychologia (SWPS).

W naszym badaniu będziemy sprawdzać w jaki sposób poza merytoryczne właściwości kandydata mogą oddziaływać na proces decyzyjny w selekcji pracowników oraz to w jaki sposób wnioskujemy o cechach charakteru po kształcie twarzy.

Książkę zostanie rozlosowana wśród osób, które prześlą na mlugowska2@st.swps.edu.pl wiadomość " wypełniłem/łam ankietę i rozesłałem/am ją swoim znajomym".

Pozdrawiam,
Marta Ługowska
500-003-678
mlugowska2@st.swps.edu.pl

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek
Piotr Marciniak

Piotr Marciniak Managing Director
Talent Bridge

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam na darmowe szkolenie on-line "Jak testy pomagają w rekrutacji?" z cyklu Talent Bridge Academy, które odbędzie się 24.04.2014 o godzinie 10.00. Aby dokonać rejestracji, prosimy zapisać się za pomocą poniższego formularza:
http://talentbridge.pl/warsztaty-online/zapisz-sie/79-...

Testy psychometryczne to narzędzie, które może usprawnić proces rekrutacji w każdej firmie. Często jest postrzegane jako drogie narzędzie, jednak tak naprawdę pomniejsza koszty rekrutacji i minimalizuje ryzyko zatrudnienia nieodpowiedniej osoby.

Na bezpłatnym szkoleniu, poruszymy następujące aspekty:

- Czy stosowanie testów rekrutacyjnych ma sens jedynie w dużych firmach?

- Czy testy mogą być wykorzystywane do rekrutacji na wszystkie stanowiska?

- Czy kandydaci mogą oszukiwać podczas rozwiązywania testów i jak temu zaradzić?

- Na czym polega etyka w stosowaniu testów psychometrycznych?

- Czym się kierować przy zakupie testów?

- Testy jako narzędzie do mierzenia wskaźnika talens per recruitment?

- Dlaczego warto korzystać z testów?

W trakcie szkolenia skoncentrujemy się na realnych studiach przypadku.

Dodatkowo każdy z uczestników otrzyma dostęp do 5 testów badających kompetencje sprzedażowe oraz do pełnej wersji systemu rekrutacji i selekcji pracowników Talent Bridge na okres jednego miesiąca.
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z propozycją szkoleń prowadzonych przez profesjonalnych prelegentów według nowo obowiązujących norm 2013:

Audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
26-30 maja 2014r.
5-dniowe szkolenie dające uprawnienia do przeprowadzenia zewnętrznych i wewnętrznych audytów bezpieczeństwa.

BCM - Zarządzanie Ciągłością Działania
29-30 maja 2014r. Termin jest pewny
Na szkoleniu każdy uczestnik otrzyma przykładowy dokument planu wznowienia działalności w języku polskim.
Nasz Prelegent prowadzi tego typu szkolenie od wielu lat, dlatego nie jest to sucha teoria. Wykorzystuje On wiele ćwiczeń, a także popiera je sytuacjami kryzysowymi które wydarzyły się w prawdziwym życiu.

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISA
9-11 czerwca 2014r.
Szkolenie przygotowujące kandydatów na Audytorów Systemów Informatycznych do egzaminu niezbędnego, aby uzyskać certyfikat CISA. Zajęcia prowadzone są w j. polskim.

Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005
12-13 czerwca 2014r.
Prowadzone jest według świeżo obowiązujących norm 2013. Każdy uczestnik otrzyma najnowsze materiały szkoleniowe.
Wg uczestników poprzednich edycji szkolenie jest niezbędne, by wypracować odpowiednie metody zarządzania ryzykiem.

Bezpieczeństwo informacji - szkolenie podstawowe
24 czerwca 2014r.
Celem szkolenia jest uświadomienie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem informacji, przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w oparciu o normy przy uwzględnieniu ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej oraz Krajowych Ram Interoperacyjności.

Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
zapytaj o termin
Na życzenie naszych Klientów rozbudowaliśmy szkolenie i przedłużyliśmy o jeszcze jeden dzień. Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznać się z normą i przećwiczyć jej wykorzystanie przy konstruowaniu mierników i ćwiczeniu w ich praktycznym wykorzystaniu.

Zapraszamy ! :)

Kontakt:
Marlena Zaręba
tel: +48 22 427 35 33, w. 41
zareba.marlena@sqam.org
Piotr Marciniak

Piotr Marciniak Managing Director
Talent Bridge

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Polecam darmowy cykl szkoleń on-line Talent Bridge Academy

http://talentbridge.pl/warsztaty-online
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

Zapraszam na szkolenie

Bezpieczeństwo informacji - szkolenie podstawowe
24 czerwca 2014r., Warszawa
Cele szkolenia:
Uświadomienie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem informacji. Przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w oparciu o normy przy uwzględnieniu ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej oraz Krajowych Ram Interoperacyjności.

Audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
30 czerwca- 4 lipca 2014r., Warszawa
Cele szkolenia:
- Przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w aspekcie ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej, Krajowych Ram Interoperacyjności.
- Przekazanie wiedzy i doświadczeń wynikających z opracowywania, wdrażania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) według wymagań normy ISO/IEC 27001 (PN-ISO/IEC 27001).
- Przedstawienie zasad wyboru zabezpieczeń. Uzyskanie uprawnień Audytora Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji do prowadzenia audytów zewnętrznych i wewnętrznych SZBI.

Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
2-3 lipca 2014r., Warszawa
UWAGA! Nowa formuła szkolenia.
Na życzenie naszych Klientów rozbudowaliśmy szkolenie i przedłużyliśmy o jeszcze jeden dzień. Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznać się z normą i przećwiczyć jej wykorzystanie przy konstruowaniu mierników i ćwiczeniu w ich praktycznym wykorzystaniu.

Zapraszam do kontaktu:
zareba.marlena@sqam.org
http://isecman.org
http://sqam.org



Wyślij zaproszenie do