Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Akademia Komunikacji Wewnętrznej DULNIK communico to cykl otwartych warsztatów doradczych, przygotowujących do kompleksowego zarządzania komunikacją wewnętrzną w organizacji. Ich celem jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu realizacji działań komunikacyjnych w firmie.

Punktem wyjścia do wyboru tematów i przygotowania programów warsztatów były zadania, kompetencje i wiedza niezbędne do efektywnego pełnienia roli komunikatora i lidera opinii w organizacji, uwzględniając jeden z najważniejszych kanałów – komunikację menedżerską.

Akademia Komunikacji Wewnętrznej jest dedykowana w szczególności osobom, które są odpowiedzialne za:
• masową komunikację z pracownikami
• przygotowanie długofalowych działań komunikacyjnych
• uporządkowanie procesów komunikacji wewnętrznej
• zarządzanie narzędziami komunikacji wewnętrznej
• wzmocnienie lub zmianę określonych postaw pracowniczych
• przygotowanie organizacji do zmian
• zarządzanie zespołem

Podczas warsztatów odbywających się w ramach Akademii Komunikacji wewnętrznej dominują ćwiczenia, dzięki którym uczestnicy wypracowują konkretne rozwiązania i nabywają praktyczne umiejętności z zakresu komunikacji. Przytaczane studia przypadków są inspiracją i przestrogą. W trakcie dyskusji odnajdujemy prawidłowości występujące w ramach omawianego zagadnienia. Krótkie wykłady pozwalają na wprowadzenie do omawianych zjawisk i podsumowanie zdobytej wiedzy.

Warsztaty odbywają się w maksymalnie 10-osobowych grupach. Z jednej strony daje to możliwość wymiany różnych doświadczeń, z drugiej zapewnia kameralną atmosferę spotkań. Sprzyja jej także miejsce spotkań - sale szkoleniowe Creative Edge na warszawskich Bielanach.

Warsztaty w ramach Akademii Komunikacji Wewnętrznej:
01 Audyt Komunikacji Wewnętrznej
02 Strategia Komunikacji Wewnętrznej
03 Narzędzia Komunikacji Wewnętrznej
04 Biuletyn Firmowy
05 Intranet i Media Społecznościowe w Komunikacji Wewnętrznej
06 Wolontariat Pracowniczy w Kształtowaniu Kultury i Wizerunku
07 Storytelling i Kształtowanie Kultury Organizacji
08 Kompetencje Komunikacyjne a Autorytet Menedżera
09 Komunikator jako Nieformalny Lider Opinii
10 Komunikacja Wewnętrzna w Kryzysie i Zmianach


Szczegółowe informacje: AKW@dulnik.com.pl

http://dulnik.com.pl

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Szanowni Państwo,

W związku z nadchodzącym jesienno - zimowym sezonem szkoleniowym,
mamy ogromną przyjemność przedstawić Państwu propozycję
przygotowaną przez PM Experts.

Wraz z początkiem września rozpoczynamy kolejną edycję Akademii
PMP®. Została ona dostosowana do aktualnie obowiązującej, 5
edycji PMBOK®. Na ten cykl pięciu szkoleń zapraszamy wszystkie
osoby zainteresowane gruntownym przygotowaniem do certyfikacji
CAPM® oraz PMP®, ale także każdego, kto chciałby poznać
najlepsze praktyki z zakresu zarządzania projektami.

Wraz z naszą autorską Akademią PMP® ruszają kolejne szkolenia z
metodyki PRINCE2® na poziomie Foundation oraz Practitioner. Dzięki
posiadanej przez nas akredytacji, umożliwiają zdobycie pełnej
certyfikacji APMG®.

Dla osób, które chciałyby opanować wiedzę z zaawansowanych
obszarów zarządzania projektami, przygotowaliśmy szereg szkoleń
takich jak: Agile Project Management®, Zarządzanie Portfelem
Projektów®, Zarządzanie Programami® oraz Interpersonalne Aspekty
Zarządzania Projektami®.

Jeśli natomiast dopiero rozpoczynają Państwo swoją edukację w
świecie project managementu, zapraszamy do udziału w jednodniowych
szkoleniach z Podstaw Zarządzania Projektami®.

Do tej pory nasz program szkoleń otwartych realizowaliśmy w
Gdańsku, Warszawie oraz Krakowie. W tym sezonie, rozpoczynamy
warsztaty również we Wrocławiu oraz Poznaniu.


Obrazek


Oprócz propozycji cyklicznych szkoleń otwartych organizujemy
również wyjazdowy warsztat Project Management Camp 2013.

Z uwagi na czas, jaki pozostał do rozpoczęcia warsztatów
przygotowaliśmy również propozycję rabatów, które w
zależności od terminu zapisu oraz ilości zgłoszonych osób może
wynieść nawet 30%.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu.

NAPISZ: szkolenia@pmexperts.pl
ZADZWOŃ: Tel. +48 22 395 64 20
SPRAWDŹ: http://pmexperts.pl

Wszystkim życzymy powodzenia w projektach!
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Wszystko co chcielibyście wiedzieć o finansach, a wstydzicie się zapytać… – tak można by scharakteryzować jednym zdaniem (parafrazując tytuł filmu znanego amerykańskiego reżysera) szkolenie z finansów dla „niefinansistów”.
Ile razy w pracy (bądź w domu, np. siedząc przezd TV) jesteśmy świadkami rozmów biznesowych o marży brutto, zysku netto, amortyzacji, kapitale obrotowym przedsiębiorstwa, niekoniecznie zdając sobie sprawę z tego, co dane pojęcia tak naprawdę oznaczają dla życia przedsiębiorstwa ?

Celem niniejszego warsztatu jest przybliżenie wiedzy o skomplikowanej dziedzinie finansowej w przystępny i praktyczny sposób, zrozumiały dla wszystkich odbiorców.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 9 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...
Maciej Mazuruk

Maciej Mazuruk Partner Zarządzający
- PMP, APICS
,SCRUM

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Każdy z nas w życiu codziennym, czy to osobistym, czy w biznesie, spotyka się z różnymi dylematami dotyczącymi racjonalnego gospodarowania pieniędzmi.
Na co mam wydać środki, którymi dysponuję ?
Jak oszacować i określić budżet dla wymaganego przedsięwzięcia ?
Jak monitorować wydatki i określić ich stopień wykorzystania wraz z upływającym czasem ?
Jak oszacować planowaną całość kosztów uwzględniając już poniesione nakłady ?
W przypadku projektów odpowiedzi na te pytania nurtują niejednego członka zarządu, kierownika projektu lub dyrektora finansowego. Tam gdzie pojawiają się pieniądze, akcjonariusze i różni interesariusze z otoczenia projektów domagają się również rzetelnej informacji tak, aby podejmować właściwe dla danej chwili decyzje.

Celem szkolenia jest wsparcie zarządzania projektami w aspekcie finansowym i przyswojenie niezbędnej wiedzy i technik służących określaniu i kontroli budżetów.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 10 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa

Czytaj więcej...

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szkolenia call center

Narzędzia:

► Struktura rozmowy telefonicznej
► Techniki aktywnego słuchania: parafraza, klaryfikacja, pytania
► Typologia Klientów

Kontakt:
Ewelina Zdzieszyńska
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Tel.: 500 029 886

Juan Castaneda

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Ewa Hełpa

Ewa Hełpa Nie chodzę utartymi
drogami | marketer |
lean manager

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Dzień dobry!

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu zaprasza na studia podyplomowe ze zniżką 595 zł do 16 września 2013. W roku akademickim 2013/2014 uczelnia przygotowała 43 kierunki, a w tym aż 15 nowości. Z obszaru, który Państwa może zainteresować są to m.in.

- HR dla Profesjonalistów

- Kadry i Płace - nowość! Ostatnie wolne miejsca.

- Zarządzanie Zasobami Ludzkimi

- Akademia Przywództwa - nowość!

- Studia Menedżerskie

Atuty studiów podyplomowych w WSB:
- nowoczesne programy nauczania opracowane przez praktyków
- koordynator-opiekun każdego kierunku
- komplet materiałów dydaktycznych
- wykładowcy z doświadczeniem praktycznym
- interaktywne formy zajęć - gry biznesowe, gry kierownicze, case studies, symulacje, warsztaty
- możliwość udziału w 4 dodatkowych szkoleniach zakończonych certyfikatem WSB we Wrocławiu
- możliwość zdobycia dodatkowych certyfikatów branżowych
- świadectwo w języku polskim i angielskim
- przyjazna dla uczestników organizacja studiów
- Program Firma
- dogodny, ratalny system płatności

Zachęcam do zapoznania się ze szczegółami kierunków i zapisów - aktualna promocja, zasady rekrutacji, zapisy on-line są możliwe na stronie: Rekrutacja i dokumenty

Pozdrawiam,
Ewa Hełpa
Daniel Kowalski

Daniel Kowalski Trener Konsultant i
Coach Biznesu -
ProgressPartner.pl -
...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku ? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki ?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

Program Warsztatu:
• Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Lokalizacja: Warszawa
Terminy: 16-17 października oraz 26-27 października 2013, 10:00 – 18:00

Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Trener prowadzący:
Doświadczony Trener i Konsultant biznesu specjalizujący się w treningach oraz budowaniu procesów doradczo-rozwojowych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert w obszarze rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz branży Call Center. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu SET oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Doświadczenie menadżerskie oraz trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowe nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ponad 1500 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie. Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Progress Partner.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o, Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o, Firma2000 sp. z o.o, Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm
Marta Barlak

Marta Barlak ekspert ds. public
relations

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam do udziału w największej konferencji branży HR w Polsce - Rozwiązania HR, już 1 października 2013 w Warszawie. Wstęp bezpłatny po rejestracji. Więcej na: http://www.goldenline.pl/spotkanie/rozwiazania-hr-najw...
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szkolenia MS Office ze zniżką Last Minute -21% - szkolenia MS Access i MS Excel na poziomie podstawowym:

MS Access Podstawowy.
Termin: 14-15.10.2013.
Koszt szkolenia: 395 zł netto.

MS Excel Podstawowy.
Termin: 14-15.10.2013.
Koszt szkolenia: 395 zł netto.

Miejsce szkoleń: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04

Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.10.13 o godzinie 15:52
Wojciech G.

Wojciech G. rainmakers.pl

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Dzien Dobry!

mam do sprzedania okazyjnie drugie wydanie ksiazki "Management-Diagnostik" Wydawca: Werner Sarges. Ksiazka nieuzywana, w b. dobrym stanie. Przywiozłem ją ze sobą ze stypendium w Niemczech i ostatnio znalazlem przy okazji robienia porzadkow.

Zainteresowanch prosze o kontakt przez moj profil na GL lub tel. 504772448

Ponizej opis z niemieckiego Amazona, na ktorym ksiazka otrzymala 5 gwiazdek od wszystkich opiniujacych.

"Die Rekrutierung, Identifizierung und Entwicklung von Führungs- und Nachwuchsführungskrńften wird in den nńchsten Jahren immer dringlicher werden. Eine verbesserte Eignungsdiagnostik zur Potentialfeststellung, Auswahl und Plazierung von Führungskrńften kann das Problem erheblich mildern. Die vorliegende, vollstńndig überarbeitete und erweiterte Auflage des erfolgreichen Handbuches liefert einen einzigartigen Überblick zur Management-Diagnostik und stellt so ein sehr umfangreiches, so nirgends gebündeltes und hochaktuelles Expertenwissen dar."

http://www.amazon.de/Management-Diagnostik-Werner-Sarg...
Katarzyna M.

Katarzyna M. trener biznesu,
doradca ds
przedsiębiorczości

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

adres email: k.machalowska@poczta.onet.pl

Szanowni Państwo,

Jestem doradcą z zakresu szeroko pojętego prawa pracy / w tym z elastycznych form świadczenia pracy, ubezpieczeń społecznych itp./ w projekcie realizowanym przez Mazowiecką Izbę Rzemiosła i Przedsiębiorczości oraz Związek Rzemiosła Polskiego w Warszawie pod nazwą : „ Partnerstwo w realizacji projektów szansą rozwoju sektora MŚP. Poddziałanie 2.1.2 Partnerstwo dla zwiększenia adaptacyjności”.

Usługi doradcze skierowane są do firm z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw zlokalizowanych na terenie województw: mazowieckiego, podlaskiego, lubelskiego i łódzkiego. W ramach doradztwa jedna osoba z danej firmy może skorzystać z 4 h. Doradztwo realizowane jest w ramach pomocy de minimis, a doradca przyjeżdża do siedziby przedsiębiorstwa.

Obok doradztwa stacjonarnego, każdy uczestnik otrzymuje login i hasło do platformy edukacyjnej na której znajduje się szkolenie e-learningowe z tematyki „Elastycznych form świadczenia pracy”.

Zgłoszenie do projektu następuje poprzez zalogowanie na platformie edukacyjnej : http://partnerstwo.mirip.org.pl.

Bardzo proszę o przekazanie niniejszej informacji zaprzyjaźnionym przedsiębiorstwom, być może znajdzie ona zainteresowanie wśród ich właścicieli i/lub pracowników. Doradztwo realizowane jest do końca 2013 roku i niestety liczba miejsc jest ograniczona.

W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą, dane adresowe znajdują się powyżej. Zwłaszcza w kwestii technicznej przystąpienia do projektu.
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


SPRAWDŹ TERMINY ZJAZDÓW W SZKOLE COACHINGU ZESPOŁOWEGO I GRUPOWEGO!

SZCZECIN I WARSZAWA!!

http://teamcoach.pl/warunki-uczestnictwa/terminy/

ZAPRASZAMY!!

Więcej informacji w informatorze:
http://teamcoach.pl/wp-content/uploads/2013/10/Informa...
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszamy do udziału w szkoleniach objętych zniżką Last Minute (-21%):

MS Access Podstawowy.
Termin: 4-5.11.2013.
Koszt szkolenia: 395 zł netto.

MS Excel Podstawowy.
Termin: 4-5.11.2013.
Koszt szkolenia: 395 zł netto.

Miejsce szkoleń: Warszawa, ul. Piaskowa 4.

Imperium Szkoleniowe
http://imperiumszkoleniowe.pl
biuro@imperiumszkoleniowe.pl
Tel. (22) 402 15 04

Obrazek
Katarzyna N.

Katarzyna N.
psycholog,trener,rek
ruter,terapeuta TSR

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Poznaj możliwości DRAMY...

VI edycja Szkoły Dramy Stosowanej- polecam i zapraszam. Warto!

DRAMA jest metodą pracy z grupą, która wykorzystuje naturalną umiejętność człowieka do wchodzenia w role. Jest uważana za jedną z najefektywniejszych metod edukacyjno-profilaktycznych.
Wyniki międzynarodowych badań naukowych nad dramą, prowadzone w ramach projektu DICE (Drama Improves Lisbon Keys Competences in Education) na grupie ponad 4500 osób z 12 krajów wskazują, że zajęcia dramowe przyczyniają się m.in. do łatwiejszego przyswajania wiedzy, rozwijania elastyczności, kreatywności, pewności siebie, przedsiębiorczości i aktywności społecznej.

Zapraszamy osoby, które:

- chcą wzbogacić swój warsztat pracy z ludźmi
- sprawić by ich szkolenia były ciekawsze
- poznać innowacyjne techniki pracy szkoleniowej
- zależy im na własnym rozwoju
- pragną poznać inne osoby, które stawiają na wysoką jakość swojego warsztatu
- chcą wyróżnić się na rynku pracy
- zwiększyć swoje kompetencje zawodowe i osobiste

Cały czas się rozwijamy, więc w tej edycji będzie jeszcze więcej praktyki, ćwiczeń, zdobywania nowych umiejętności.

I Stopień Szkoły Dramy Stosowanej to 80h dydaktycznych zajęć (4 weekendowe zjazdy), podczas których:
- poznasz i doświadczysz na sobie wszystkich technik dramowych,
- dowiesz się jak wygląda struktura warsztatu dramowego oraz w jaki sposób rozpocząć pracę dramą z grupą warsztatową, zajęciową, czy z klasą
- pod okiem trenerów i superwizorów dramy stworzysz własne narzędzia pracy z grupą,
- poprowadzisz fragmenty warsztatów dramowych oraz otrzymasz w bezpiecznej atmosferze informację zwrotną od prowadzących i grupy
- poznasz ludzi, z którymi będziesz mógł/ mogła realizować własne działania dramowe,
- masz szansę dołączyć do grona rekomendowanych trenerów dramy;
- będziesz mógł/ mogła rozwinąć swoje umiejętności pracy z grupą;
- twórczo i aktywnie spędzisz czas

Terminy zjazdów (sobota-niedziela) w Warszawie:

7-8 grudnia 2013
18-19 stycznia 2014
22-23 lutego 2014
15-16 marca 2014

Koszt Szkoły to 1900 zł/ osobę płatne w całości lub 4 ratach rozłożonych na 5 m-cy
Istnieje indywidualna możliwość rozłożenia płatności

• I rata: 600 zł jest równoznaczna z potwierdzeniem udziału w Szkole, płatna do 30.11.2013 r.
• II rata: 550 zł: płatna do 18.01.2014 r.
• III rata: 400 zł płatna do 22.02.2014 r.
• IV rata: 350 zł płatna do 15.03.2014 r.
Istnieje możliwość wykupienia KUPONU PODARUNKOWEGO na całość lub część kursu…

Cena obejmuje udział w 4 zjazdach dramowych, łącznie 80 godzin dydaktycznych; pakiet materiałów szkoleniowych (w tym książka „DRAMA w STOP-KLATCE w kierunku pozytywnej zmiany społecznej”; wyd: Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA, Warszawa, 2010 rok; płyta DVD z filmami o technikach i projektach dramowych).

Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA to grupa pasjonatów, trenerów i praktyków dramy.

Od ponad 11 lat wykorzystujemy dramę w obszarach takich jak edukacja, profilaktyka, resocjalizacja, rozwój kompetencji interpersonalnych, społecznych i obywatelskich, przeciwdziałanie dyskryminacji i marginalizacji oraz budowanie więzi w społecznościach lokalnych. Zrealizowaliśmy już 69 projektów i programów dramowych, docierając do ponad 27 tysięcy osób. Zajmujemy się również popularyzowaniem, promowaniem i nauczaniem metody dramy stosowanej. Przeprowadziliśmy szkolenia z pracy dramą dla ponad 2 600 osób, zorganizowaliśmy trzy międzynarodowe konferencje dramowe, wydaliśmy trzy publikacje o wykorzystaniu dramy w kreowaniu zmiany społecznej, prowadzimy certyfikację trenerów i superwizorów dramy, prowadzimy Szkołę Dramy Stosowanej

Więcej informacji i zapisy:
http://www.stop-klatka.org.pl/warsztaty/uczenie-dramy/...
rekruterka: Katarzyna Niekraszewicz, szkolenia@stop-klatka.org.pl
program szkoły: Małgorzata Winiarek-Kołucka, tel. 691 657 033; m.winiarek@stop-klatka.org.pl
Marcin Nowak

Marcin Nowak Payroll, Personnel,
HR Administration

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Witam serdecznie!
Pracuję nad projektem do swojej pracy dyplomowej i chciałbym prosić o pomoc w postaci wypełnienia/przesłania ankiety do osób związanych z HR i rekrutowaniem nowych pracowników.
Skierowana jest do rekruterów i osób uczestniczących w rozmowach typu manager, team leader itp.
Zdecydowałem się na taka formę dotarcia do Państwa, ponieważ forma CV to najczęstszy bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a kandydatem.
W przypadku pytań i sugestii proszę kontakt pod adresem dyskryminacjawrekrutacji@gmail.com lub za pośrednictwem ankiety, gdzie w końcowej części można wpisywać swoje uwagi i komentarze. Postaram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Będę również wdzięczny za pomoc!
Link do ankiety:
https://docs.google.com/forms/d/1UzOo_16QZtwPajf-9Ukl3K...

Z poważaniem,
Marcin Nowak
Leszek B.

Leszek B. Technical Writer -
Specjalista ds.
dokumentacji
technicznej

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Indywidualny COACHING dla menedżerów z woj. mazowieckiego! Dofinansowany z EFS!

Zalety?
- Żadnych grup! Spotykasz się z trenerem indywidualnie
- Masz pełną kontrolę nad czasem i miejscem spotkań
- Pracujemy na konkretnych przykładach z Twojej pracy
- Narzędzia i tematy dostosowujemy do Ciebie.

Chcesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl

Zobacz przykładowe tematy:

- Jakie popełniam błędy w zarządzaniu ludźmi?
- Jakie mam silne i słabe strony jako menedżer/lider?
- Jak dopasować styl przewodzenia do mojego charakteru?
- Jak budować autorytet wśród pracowników?
- Jak ukształtować spójny i wiarygodny wizerunek lidera w oczach pracowników?
- Jak zarządzać konfliktami w firmie?
- Jak przekazywać załodze negatywne informacje?
- Jak rozpoznać opór wobec zmian wśród pracowników i jak go przezwyciężać?
- Jak radzić sobie z pracownikami, którzy pracują bez zarzutu, ale przez swój charakter psują morale zespołu i atmosferę w firmie?
- Jak radzić sobie w sytuacjach konfrontacyjnych, kiedy nie mam pełnej wiedzy na temat zagadnienia?
- Jak wpłynąć na pracownika z dłuższym stażem pracy niż mój i ograniczonymi perspektywami rozwoju?
- Jak zaangażować biernych pracowników w procesy twórcze w firmie?
- Jak przekazywać zastrzeżenia pracownikowi (w zależności od typu jego charakteru)?
- Jak wykazywać się większą asertywnością w stosunku do pracowników, przy uszanowaniu ich opinii i pomysłów?
- Jak radzić sobie z przesadnym perfekcjonizmem i niechęcią delegowania zadań innym osobom?
- Jak określić/wykorzystać/rozwijać potencjał pracowników?
- Jak ustalać priorytety w pracy w przypadku obłożenia dużą ilością obowiązków?
- Jak dobrze przygotowywać się do spotkań biznesowych, by osiągać zakładane cele?
- Jak odkrywać potrzeby pracowników?
- Jak poprawić swoje umiejętności prezentacyjne?
- Jak monitorować postępy pracowników?
- Jak stać się coachem dla własnych pracowników?

Kontakt:

Marta Lechowicz
Specjalista ds. Rekrutacji
tel. (22) 514 07 41
e-mail: marta.lechowicz@profesja.com.pl
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Witam,
Zapraszam na jedne z najlepszych szkoleń dotyczących bezpieczeństwa IT.
DUŻE RABATY NA PONIŻSZE SZKOLENIA!

Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa informacji według ISO 27001:2007 10-11 grudnia, Warszawa
http://isecman.org/audyt-wewnetrzny-bezpieczenstwa-inf...
Możliwość przystąpienia do egzaminu i uzyskania certyfikatu: “Audytora Wewnętrznego ISO 27001” wydanego przez szwajcarską jednostkę QS Zurich. Certyfikat w cenie szkolenia!
Cena regularna 2500 netto/os
Cena last 1950 nett/os

Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych 13 grudnia, Warszawa
http://isecman.org/bai
Uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą prowadzenia testów aplikacji internetowych zgodnie z najlepszymi praktykami oraz zaleceniami OWASP. Szkolenie ze stanowiskami komputerowymi (praktyka).
Cena regularna 950 netto/os
Cena last 800 netto/os

Projektowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001 17-18 grudnia, Warszawa
http://isecman.org/projektowanie-systemu-zarzadzania-b...
Na podstawie zdobytej wiedzy można przystąpić do budowania i wdrażania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w swojej organizacji.
Cena regularna 2500 netto/os
Cena last 1950 nett/os

DODATKOWO DLA PIERWSZEJ OSOBY KTÓRA W DNIU 28-30 LISTOPADA ZGŁOSI UCZESTNICTWO, BON NA ZAJĘCIA FITNESS O WARTOŚCI 100ZŁ. CENTRUM WARSZAWY.

Pozdrawiam serdecznie
--
Marlena Zaręba

tel: 22 427 36 72
fax: 22 244 24 59
zareba.marlena@sqam.org
http://isecman.org
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szkolenia dotyczące reklamacji

Adresaci szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy zajmują się obsługą klienta.
► działy obsługi klienta, serwisu, obsługi technicznej, call center
► działy obsługi reklamacji
► pracownicy recepcji
► sprzedawcy w sklepach

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia dla firm
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886



Wyślij zaproszenie do