Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

BEZPŁATNE KONSULTACJE INDYWIDUALNE – czyli o aromacie CV przy kawie

Proponujemy Tobie godzinne konsultacje w postaci informacji zwrotnej na temat Twojego CV.

ZAINTERESUJ PRACODAWCĘ SWOIM CV

• Jesteś absolwentem szkoły średniej, policealnej, studiów wyższych?
• Poszukujesz pracy?
• Planujesz zmienić prace?
• Jesteś ambitny?
• Poważnie myślisz o swojej karierze?
• Starasz się bezskutecznie o pierwszą pracę?
• Jesteś doświadczonym pracownikiem i marzysz o awansie?
• Chcesz się rozwijać na płaszczyźnie zawodowej i piąć się w górę?
• Szukasz obecnie wskazówek i technik, które pomogą Ci w skonstruowaniu skutecznego CV?

Jeżeli TAK, to te konsultacje są dla Ciebie. Zapraszamy serdecznie.

ZAŁOŻENIA
Zdecydowana większość CV jest nieskuteczna, a co za tym idzie, aplikujący nie są zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Zmniejszają sobie w ten sposób prawdopodobieństwo znalezienia, czy zmiany pracy. Większość napisanych życiorysów krzyczy: ,,Natychmiast wrzuć mnie do kosza…!,, Ale czy tak musi być?
Kluczem do zwycięstwa CV, jest uświadomienie sobie od samego początku, że ta kartka papieru to ja. Jestem wyjątkowa/wyjątkowy i również życiorys powinien być wyjątkowy, bo mój. Wiele przyczyn nieefektywności życiorysu leży zarówno po stronie technicznej, jak i w samym podejściu do konstrukcji CV np. brak motywacji i entuzjazmu. Cv są często pisane na podstawie dostępnych schematów i zawierają mnóstwo dyskwalifikujących błędów. Są nudne i nieinteresujące. CV jest wówczas skuteczne , jeżeli jest zaprojektowane indywidualnie (uszyte na miarę).

Podczas konsultacji otrzymasz informację zwrotną, która pomoże zaprojektować Tobie Twoje indywidualne CV.

KORZYŚCI:
•Otrzymasz możliwość przeprowadzenia wstępnej autoanalizy swojego CV, na podstawie autorskiego pomysłu na Zwycięskie CV i List Motywacyjny łącznie z grafiką
•Dowiesz się jak zwiększyć atrakcyjność i wyjątkowość swojej aplikacji
•Indywidualne podejście do CV już na etapie wstępnych konsultacji, pozwoli na jeszcze skuteczniejsze uszycie CV na Twoją miarę

LUTY 2013
Termin konsultacji: POZNAŃ 04.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: KATOWICE 06.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: KRAKÓW 07.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: GŁOGÓW 08.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WROCŁAW 11.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: WAŁBRZYCH 12.02.2013 (wtorek)
Termin konsultacji: JELENIA GÓRA 13.02.2013 (środa)
Termin konsultacji: ZIELONA GÓRA 14.02.2013 (czwartek)
Termin konsultacji: OPOLE 15.02.2013 (piątek)
Termin konsultacji: WARSZAWA 22.02.2013(piątek)
Termin konsultacji: ŁÓDŹ 21.02.2013(czwartek)
Termin konsultacji: GDAŃSK 18.02.2013 (poniedziałek)
Termin konsultacji: SZCZECIN 19.02.2013 (wtorek)

INSTRUKCJA ZGŁOSZENIA
W celu zarezerwowania konkretnego terminu, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres cd@careerdesign.pl w treści wpisując:
• imię i nazwisko
• miasto i termin
• nr telefonu kontaktowego
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się i ustalimy szczegóły konsultacji.

Zapraszamy

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery,wykładowca,trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

SPK jako uzupełnienie dla Szkół, Akademii, Studiów Podyplomowych.

Skończyłeś szkołę coachów lub trenerów? Jesteś absolwentem akademii asesora lub profesjonalnego HR - owca? A może ukończyłeś studia podyplomowe w tym zakresie?

Z pewnością masz już odpowiednie kompetencje, wiedzę i doświadczenie, aby móc działać na swoim rynku. Ale czy robisz to efektywnie?

Czy w ogóle to robisz?


Skąd to pytanie?

Case 1:
Sami skończyliśmy wiele szkół i kursów – jesteśmy coachami, trenerami, asesorami… Dzięki temu wzbogaciliśmy swoje zaplecze kompetencyjne, jednakże program żadnej szkoły czy akademii nie nauczył nas jak sprzedawać swoje usługi, jak być profesjonalnym konsultantem w obszarze swojej ekspertyzy.
Mimo, że ukończyliśmy wiele szkoleń z zakresu sprzedaży – sprzedaż usług okazała się dużo trudniejsza niż przypuszczaliśmy…

Case 2:
Pracowaliśmy w działach HR i choć realizowaliśmy ważne projekty, mieliśmy poczucie, że nie jesteśmy traktowani jako partnerzy przez tzw. „biznes”. Nie zawsze udawało nam się pozyskać zainteresowanie projektami, jakie chcieliśmy prowadzić i uważaliśmy za przydatne dla naszych organizacji. Szukaliśmy zatem samorealizacji na zewnątrz…

Case 3:
Po szkołach trenerów i akademiach coachingu zderzyliśmy się z dużą konkurencja i wysyconym rynkiem usług rozwojowych. Z początku nie wiedzieliśmy, w jaki sposób zaistnieć na nim i zacząć prowadzić jakiekolwiek projekty…

Brzmi znajomo?

SPK jest efektem błędów jakie popełniliśmy, a także sposobów na ich unikanie, jakie sami wypracowaliśmy działając w korporacjach i biznesie. SPK jest o tym, jak zbudować swoją osobistą markę – zarówno wewnątrz firmy, jak i na wolnym rynku.

Szkoła Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska® to:

Zjazd I: Konsultant – najlepsza rola do budowania silnej pozycji zawodowej.

Program warsztatu koncentruje się na określeniu wizji siebie w roli konsultanta . Daje okazję do zastanowienia się, gdzie jesteś na drodze rozwoju, a gdzie tak naprawdę chcesz dojść. Jest to trudny fragment SPK, ponieważ wymaga on od uczestników skonfrontowania swoich pragnień z rzeczywistością. Być może okaże się, że działania, które podejmujesz są zwyczajnie nieskuteczne, a forma w jakiej komunikujesz się z Twoimi klientami, zamiast budować Twoją pozycję – osłabia ją?

Zjazd II: Narzędzia HR - owe, coachingowe, projektowe w „warsztacie” / „skrzynce”/ teczce Konsultanta.

Jesteśmy pewni , że część narzędzi, które omówimy z pewnością znasz. Pokażemy Ci jednak, jak je wykorzystać w roli konsultanta.
Po zjeździe I wiesz już, w jaki sposób chcesz pełnić rolę Konsultanta i wiesz w jakie relacje powinieneś wchodzić z Klientami.
Podczas zjazdu II dowiesz się jak nawiązywać kontakt, a następnie rozmawiać z potencjalnymi klientami (zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi) przy wykorzystaniu do tego modeli i technik z obszaru HR, zarządzania projektami oraz coachingu.
Nauczymy Cię jak prowadzić proces konsultingowy na każdym etapie – od pierwszego kontaktu z klientem, aż do raportu podsumowującego projekt. Na każdym etapie wykorzystywać będziemy konkretne, realnie działające narzędzia i techniki.

Zjazd III: Sprzedaż i marketing własnych usług.

Koncentracja na relacjach, strategii marketingowej, budowaniem własnej pozycji (zarówno w firmie, jak i na rynku jako freelancer).
To nie jest kolejne szkolenie ze sprzedaży, gdzie będziemy opowiadać o powszechnie znanych typologiach i zagrywkach sprzedażowych.
Zjazd III jest podzielony na dwie części:
Cz. 1 traktuje o tym, w jaki sposób napisać strategię marketingową, jak budować własną markę z wykorzystaniem nowoczesnego ujęcia marketingu zintegrowanego, a także co w praktyce oznacza PR jednoosobowej firmy.
Cz. 2 jest o praktycznych umiejętnościach budowania relacji z klientem, odpowiada na pytanie: gdzie szukać (a gdzie nie) swojego klienta, w jaki sposób do niego dotrzeć i jak prezentować się jako profesjonalny konsultant.

Dla kogo?
- DLA TRENERÓW
- DLA HR -OWCÓW
- DLA COACHÓW
I wszystkich tych, którzy sprzedają swoje usługi ZARÓWNO NA RYNKU JAK I W ŚRODOWISKU FIRMY.

Za ile?
Kwota za uczestnictwo w SPK to 3499 PLN brutto – w cenie:
- 6 dni szkoleniowych (trzy zjazdy po 2dni)!
- 2 sesje coachingowe (każdy uczestnik otrzyma dwie sesje coachingowe, wspierające wdrożenie wiedzy i umiejętności w praktykę)!
- nieograniczony kontakt mailowy w prowadzącymi!
- materiały podczas zjazdów,
- 3 skrypty (minipodręczniki – po każdym zjeździe),
- serwis kawowy, catering oraz obiady! w trakcie zjazdów.

Przy zapisie więcej niż jednej osoby – rabat 10%.
Możliwość rozłożenia opłaty na raty!!


Zapraszamy do Szkoły Profesjonalnych Konsultantów Tauro Bianche Polska®:

Pobierz szczegółowy informator:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwcebzhtRWJNOVZ...

Pobierz formularz zgłoszeniowy:
https://docs.google.com/file/d/0B2qJ4xtSiwceTTRxd2MwaHp...

UWAGA! SZKOŁA MOŻLIWA DO ZREALIZOWANIA RÓWNIEŻ W WERSJI ZAMKNIĘTEJ DLA FIRM! ZAPYTAJ NA: kontakt@taurobianche.plMichał Bloch edytował(a) ten post dnia 06.02.13 o godzinie 11:01
Magdalena Pilch

Magdalena Pilch Specjalista ds.
organizacji szkoleń

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szanowni Państwo,

Firma Training Spot zaprasza do bezpłatnego udziału w projekcie współfinansowanym ze środków unijnych: Śląska Szkoła Trenerów Biznesu.

Projekt skierowany jest do pracowników zajmujących stanowiska kierownicze/menadżerskie/koordynatorskie i zatrudnionych w firmach z następujących branż: IT, szkoleniowa, telekomunikacyjna, fotograficzna.

Projekt obejmuje zasięgiem obszar śląski, co oznacza, że uczestnikami projektu mogą być osoby zamieszkujące woj. śląskie lub zatrudnione w firmach z woj. śląskiego (na podstawie umowy o pracę/zlecenia/o dzieło).

Preferowana wielkość firm: małe, średnie przedsiębiorstwa.

Głównym celem projektu jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności trenerskich, potwierdzonych certyfikatem.

Oprócz profesjonalnie przeprowadzonego szkolenia uczestnicy otrzymają także materiały dydaktyczne, wyżywienie oraz ubezpieczenie NW.

Zajęcia prowadzone są przez najlepszych trenerów partnera projektu: firmy Brainstorm, w formie wykładowo-warsztatowej.

W programie m. in.:
– uczenie się osób dorosłych i dynamika grup szkoleniowych
– trening interpersonalny: komunikowanie się i autoprezentacja
– badanie potrzeb szkoleniowych
– metodyka prowadzenia szkolenia
– tworzenie modułu szkolenia
– konstruowanie warsztatów tematycznych
– zarządzanie procesem szkoleń i badanie efektywności szkoleń

Szkolenie realizowane jest w systemie 8 weekendowych zjazdów i obejmuje łącznie 120h. W projekcie zostanie przeszkolonych 8 grup, z zachowaniem odpowiednich odstępów czasowych pomiędzy poszczególnymi grupami.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: http://szkolatrenerow.trainingspot.pl

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paulina Trzcińska

Paulina Trzcińska Specjalista ds.
szkoleń

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Imperium Szkoleniowe zaprasza do udziału w szkoleniach otwartych organizowanych w Warszawie. W okresie od 15.02 do 1.03 przy zapisie na szkolenia otwarte każdy otrzymuje zniżkę w wysokości 33% z okazji 3. Urodzin firmy.

Po więcej informacji zapraszam na stronę internetową http://imperiumszkoleniowe.pl.
Tel. (22) 402 15 04
Magdalena Pilch

Magdalena Pilch Specjalista ds.
organizacji szkoleń

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szanowni Państwo,

Firma Training Spot zaprasza do bezpłatnego udziału w projekcie współfinansowanym ze środków unijnych: Śląska Szkoła Trenerów Biznesu.

Projekt skierowany: do pracowników zajmujących stanowiska kierownicze/menadżerskie/koordynatorskie i zatrudnionych w firmach z następujących branż: IT, szkoleniowa, telekomunikacyjna, fotograficzna.

Zasięg projektu: obszar śląski, co oznacza, że uczestnikami projektu mogą być osoby zamieszkujące woj. śląskie lub zatrudnione w firmach z woj. śląskiego (na podstawie umowy o pracę/zlecenia/o dzieło).

Preferowana wielkość firm: mikro, małe, średnie przedsiębiorstwa.

Cel projektu: nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności trenerskich, potwierdzonych certyfikatem.

Uczestnicy otrzymują: profesjonalnie przeprowadzone szkolenie, materiały dydaktyczne, wyżywienie oraz ubezpieczenie NW.

Kadra: zajęcia prowadzone są przez najlepszych trenerów partnera projektu: firmy Brainstorm,w formie wykładowo-warsztatowej.

W programie m. in.:
– uczenie się osób dorosłych i dynamika grup szkoleniowych
– trening interpersonalny: komunikowanie się i autoprezentacja
– badanie potrzeb szkoleniowych; metodyka prowadzenia szkolenia
– tworzenie modułu szkolenia; konstruowanie warsztatów tematycznych
– zarządzanie procesem szkoleń i badanie efektywności szkoleń

Okres realizacji: 8 weekendowych zjazdów - łącznie 120h. Aktualny terminarz. Przewidywana także rekrutacja do następnej grupy.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami: http://szkolatrenerow.trainingspot.pl
Dariusz D.

Dariusz D. PROSZE DZIĘKUJĘ TO
MOJE DAWNE FOTO Z
KONTA NIE MAM
ZNAJO...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szukam pracy w HR we Wrocławiu jako STAŻYSTA .STAŻ dla pracodawcy jest darmowy chodzi tylko o odbycie przeze Mnie STAŻU przez 4 miesiące i oczywiście pracodawca ma Mnie przez ten okres w pracy .Ze swej strony na pewno będę się starał by był zadowolony Wiadomośc proszę wysłać na Moją skrzynkę w Golden line dziękuje .Komputer -podstawowa obsługa i jestem juz po szkoleniu 2 miesięcznym z UE

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Magdalena Pilch

Magdalena Pilch Specjalista ds.
organizacji szkoleń

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Witam serdecznie,

Reprezentacyjne sale szkoleniowe Training Spot zlokalizowane są w ścisłym centrum Katowic, przy ulicy 3 Maja 6/8 - w pięknej, zabytkowej kamienicy z początku XX wieku: secesyjnej z elementami neogotyku oraz modernizmu.

I dlatego wszystkich pasjonatów oraz zainteresowanych zapraszamy do wynajmu właśnie naszych sal:

* Sala Innowacyjność
* Sala Zaangażowanie
* Sala Charyzma

Sale szkoleniowe wyposażone są m.in. w sprzęt multimedialny, bezprzewodowy internet, klimatyzację. Zapewniony jest także catering.

Klientom przygotowujemy indywidualną wycenę oraz proponujemy atrakcyjne rabaty, dlatego zachęcamy do stałej współpracy. A do obejrzenia naszych sal zapraszamy osobiście, bardzo chętnie ugościmy Państwa pyszną kawą.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu.Magdalena Pilch edytował(a) ten post dnia 21.03.13 o godzinie 09:37
Jolanta Lewandowska

Jolanta Lewandowska HR Business Partner

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Pozostały ostatnie miejsca na szkolenie Nowoczesne systemy wynagradzania w praktyce
w promocyjnej cenie 750 PLN!

Zapraszamy w terminie 26-27 marzec 2013 r.
Uczestnicy szkolenia zapoznają się z innowacyjnymi praktykami rynkowymi, rozwojem umiejętności planowania zasobów i potrzeb rekrutacyjnych, zdobędą praktyczną wiedzę z zarządzania procesem naboru i selekcji pracowników oraz poznają zasady efektywnej współpracy z firmami rekrutacyjnymi

Na szkoleniu odpowiemy na pytania:
• Jak skutecznie pozyskiwać kandydatów, gdy nasza firma ma specyficzne potrzeby rekrutacyjne?
• W jaki sposób docierać do kandydatów o nietypowym profilu?
• Kiedy w proces rekrutacji angażować agencje rekrutacyjne i w jaki sposób zarządzać współpracę z nimi?

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty na naszej stronie: http://hhrr.pl/szkolenia

Wszelkich informacji udzielamy pod telefonem: +48 503 003 899 lub mailowo: Joanna.Nowosielska@HHRR.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Już pod koniec kwietnia firma Dedal Konsulting zaprasza na szkolenie otwarte Skuteczna i mądra rekrutacja – zysk dla firmy i pracownika (24-25.04.2013 r., Warszawa).

Wszelkie informacje dostępne są >>>TUTAJ<<<.

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszamy na pierwsze w Polsce szkolenie EvaluAction™ – praktyka efektywnych działań po zakończeniu szkolenia.

Przeprowadzanie ewaluacji stało się standardowym działaniem, którego celem jest pomiar „przyrostu” kompetencji po szkoleniu. Najczęściej za pomocą ankiety uczestnicy pytani są o użyteczność szkolenia. Zakłada się przy tym, że pomiędzy zakończeniem szkolenia, a pomiarem wyników zdarzy się „cud” sprawiający, że kompetencje u pracowników pojawią się same.
Jak zatem realnie uzyskać po szkoleniu pożądaną zmianę w postaci transferu kompetencji do codziennej pracy?

Odpowiedzią na to pytanie jest metoda „EvaluAction™, którą prezentujemy na szkoleniu EvaluAction™ – praktyka oceny szkoleń w dniu 12-13 czerwca w Warszawie
. Pozwala ona wdrożyć w organizacji praktykę uczenia się, a przez to w sposób efektywny dokonać transferu kompetencji do codziennej praktyki zawodowej.

Szczegóły znajdą Państwo na stronie:
http://www.clsystems.eu/EvaluAction_-_praktyka_efektyw...


Serdecznie zapraszamy!Karolina Skolska edytował(a) ten post dnia 12.04.13 o godzinie 11:19
Paweł Grzesik

Paweł Grzesik metoda Re-Aktor (a w
środku: coach,
reżyser, trener,
inst...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zaproszenie na prezentację teatralnej metody szkoleń biznesowych Re-Aktor

Jesteś HR-owcem, menedżerem, dyrektorem lub właścicielem firmy?

Przyjdź na prezentację innowacyjnej metody szkoleniowej wykorzystującej teatr

Co się tam dzieje?
- pracujesz ze specjalnie przeszkolonymi aktorami, reżyserem-moderatorem i coachem
- ćwiczysz praktyczną umiejętność zarządzania w czasie realistycznych symulacji
- analizujesz całościowy obraz sytuacji, a nie tylko wycinkowe dane
- mierzysz się z realnymi wyzwaniami menedżerskimi, doświadczasz wielu trudności i satysfakcji z ich przezwyciężenia
- podglądając innych uczysz się wykorzystywać swoje zasoby
- generujesz dużą liczbę rozwiązań jednego problemu
- poznajesz pionierską, niebywale skuteczną metodę rozwoju

Kiedy i gdzie?
Piątek 26 kwietnia, g. 11.00-13.00, ul. Bolesława Wallek Walewskiego 4/2 w Krakowie
Przestrzeni do prezentacji użycza firma Inspiring People.

Zgłoś się wysyłając wiadomość
na adres kontakt@re-aktor.pl

W tytule wpisz „Prezentacja Re-Aktora”
W treści podaj:
- imię i nazwisko
- nazwa firmy, który oddział
- zajmowane stanowisko

Wstęp wolny (po zapisie i potwierdzeniu mailem zwrotnym)
Liczba miejsc ograniczona

zobacz filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=VZAwPqiBKx0&feature=pla...
http://www.re-aktor.pl/

Opis pełnej metody
Po ustaleniu tematu specjalnie przeszkoleni aktorzy wraz z reżyserem przygotowują scenariusz spektaklu dotyczący wybranego zagadnienia np. narastających konfliktów w zespole.

Szkolenia zaczynają się od swobodnej i rozluźniającej „rozgrzewki tematycznej”, której celem jest uwolnienie potencjału twórczego uczestników.
Następnie aktorzy odgrywają przygotowany spektakl (ok. 12 minut) ukazujący perypetie menedżera próbującego rozwiązać narastające problemy swojego zespołu.
Kiedy już wszyscy znają doskonale temat, kontekst i przebieg akcji, aktorzy grają ponownie.
Tutaj zaczyna się część najważniejsza, w której uczestnicy szkoleń mogą przerwać spektakl i wcielając się w rolę menedżera szukają rozwiązań trudnej sytuacji. Aktorzy improwizują tak, by interweniującym stworzyć warunki jak najbliższe rzeczywistości.

Metoda jest bardzo skuteczna: uczestnicy mogą wypróbować różne wersje pomysłów, obserwować strategie innych, bezkarnie popełniać błędy i zdobywać realne doświadczenie w pracy z zespołem.

Bardzo ważnym momentem jest refleksja i podsumowanie po zakończonych symulacjach. Dają one szansę na przeanalizowanie wszystkich strategii działań, ujawnienie motywacji, sprawdzenie prawdopodobieństwa i ocenę wdrażanych rozwiązań.

Cykl szkoleniowy zamykają indywidualne sesje coachingowe, połączone z feedbackiem trenerskim. Pozwalają one rozpocząć proces systematycznej pracy nad ćwiczonymi umiejętnościami.
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

"Unified Communications - systemy ujednolicenia platformy komunikacji w przedsiębiorstwie"
23 maja 2013r., Warszawa


Jak połączyć istniejące systemy i narzędzia by maksymalnie wykorzystać zasoby?
Jak uniknąć kłopotów związanych z zagubieniem się pracownika w gąszczu informacji?


Unified Communications to platforma komunikacji, która doskonale sprawdza się w instytucjach z rozbudowaną siecią pracowników, firmach z mobilną siecią sprzedaży, towarzystwach ubezpieczeniowych, bankach oraz innych przedsiębiorstwach wielodziałowych.

Rozwiązanie to niesie za sobą szereg korzyści zarówno finansowych - w postaci redukcji kosztów jak i organizacyjnych. Dzięki zunifikowanej komunikacji możliwa jest szybka i sprawna wymiana informacji oraz większa skuteczność i mobilność pracowników.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Strona konferencji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/9-05-2013-un...

Partnerzy konferencji:

- Jabra
- Veracom

Proponowana tematyka:

- rozwiązania usprawniające komunikację
- infrastruktura i platformy komunikacyjne
- komunikacja "w chmurze"
- zarządzanie usługami
- systemy pracy grupowej (systemy wideokonferencyjne)
- ochrona przed wyciekiem istotnych danych
- rozwiązania contact center
- rozwiązania nowoczesnej komunikacji głosowej
- rozwiązania sprzętowe i akcesoria

Na konferencję zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami, korzystającymi z technologii informatycznych
- Dyrektorów/Kierowników działów marketingu, sprzedaży
- Kierowników działów obsługi klienta, call center, kierowników serwisów, infolinii, helpdesków
- Kierowników działów komunikacji oraz osoby odpowiedzialne za zarządzanie wiedzą i przepływ informacji w firmie
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację i optymalizację procesów biznesowych
- Dyrektorów/kierowników działów IT,
- Dyrektorów/Kierowników działów HR/Personalnych
- Kierowników działów Integracji systemów
- Kierowników projektów
- Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej

Każdy z uczestników w ramach udziału w konferencji otrzymuje materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji (po zakończeniu konferencji) oraz certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji.

Udział w konferencji dla ww. osób jest BEZPŁATNY*.

*Udział jest płatny wyłącznie dla przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę w konferencji wynosi 1000 zł + 23% VAT.
Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Kontakt:
Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
mail: agnieszka.roznicka@multitrain.pl
tel. 721 729 134
Kinga Strach

Kinga Strach Project Manager,
www.kongreslean.pl

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Firma doradczo-szkoleniowa BRAINSTORM ogłasza rekrutację na bezpłatne szkolenia finansowane ze środków EFS

PROFESJONALNA HR MANAGER MMŚP

Oferujemy:
• Ciekawy program szkoleń adekwatny do potrzeb Uczestników obejmujący tematykę m.in. z zakresu tworzenia kart opisu stanowisk, systemów ocen pracowniczych, projektowania systemów szkoleń oraz tworzenia ścieżek kariery i programów rozwoju talentów.
• Bezpłatne szkolenia w formie wykładowo-warsztatowej prowadzone przez profesjonalnych trenerów z wieloletnim doświadczeniem.
• Materiały dydaktyczne, wyżywienie i ubezpieczenie.
• 80 godzin szkoleń w centrum miasta.

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY kobiety, zatrudnione w działach personalnych na terenie Dolnego Śląska z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branży:
• chemicznej (produkcja wyrobów chemicznych),
• elektronicznej (produkcja sprzętu i urządzeń radiowych, telewizyjnych i telekomunikacyjnych),
• turystycznej (hotele, restauracje, uzdrowiska)

Jeśli Pani firma nie zalicza się do ww. branż prosimy o kontakt

Osoby zainteresowane zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oraz zgłaszania udziału na stronie projektu: http://www.hr.brainstorm.biz.pl/

W przypadku pytań prosimy o kontakt, chętnie udzielimy szczegółowych informacji:

Kinga Strach, tel: 509 967 053, e-mail: kstrach@brainstorm.biz.pl
Zuzanna Hołodok, tel. 509 967 003, e-mail: zholodok@brainstorm.biz.pl

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Zapraszamy na szkolenie:

Mistrzowska prezentacja
Jak ją prowadzić z pasją i swobodą?

Zgłaszając się otrzymasz 10% zniżki na hasło „Golden Line”

Zgłoszenia przez stronę http://prooptima.pl/mistrzowska-prezentacja-prowadzeni...



Wyślij zaproszenie do