konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Aneta Kadaj-Lipka

Aneta Kadaj-Lipka Student, Wyższa
Szkoła Promocji w
Warszawie

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

„Narzędzia informatyczne w zarządzaniu wiedzą”
15 listopada 2012r., Warszawa


Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w III edycji konferencji poświęconej dostępnym na rynku narzędziom informatycznym do zarządzania wiedzą (Knowledge Management, KM).

Wystąpią przed Państwem Niezależni Eksperci, którzy podzielą się Swoją wiedzą i doświadczeniami, a także Liderzy dostępnych na rynku rozwiązań m.in.: BSSG, IRS.
W programie m.in. tematy i Eksperci:
- "Zarządzanie wiedzą - uwarunkowania, koncepcje, konsekwencje praktyczne" - Pan Mariusz Sumiński, Ekspert Niezależny, Doktorant Akademii Leona Koźmińskiego
- „Jeżeli gadżety IT nie są kluczem do sukcesu w ZW, to co nim jest?" - Dr Ryszard Michalczyk, Kierownik Studiów Podyplomowych „Zarządzanie Talentami w Zespołach" na Collegium Civitas, Dyrektor Grupy CIECH ds. ZZL
- "Systemy wspierające zarządzanie wiedzą i społecznością w organizacji - case study z wdrożenia narzędzia w obszarze Business Intelligence w dużej korporacji." - BSSG Sp. z o.o.

Proponowana tematyka spotkania:
- Narzędzia wspomagające pracę grupową, narzędzia komunikacyjne
- Systemy obiegu i zarządzania dokumentami
- Systemy wspomagania decyzji, systemy ekspertowe
- Bazy wiedzy, hurtownie danych
- Narzędzia nauczania zdalnego (e-learning)
- Portale korporacyjne, intranet, ekstranet
- Systemy do zarządzania bezpieczeństwem
- Integracja systemowa i bezpieczeństwo w zarządzaniu wiedzą

Na konferencję zapraszamy:
Kadrę Kierowniczą: przedsiębiorstw i instytucji, członków zarządu; osoby decydujące o sposobie funkcjonowania przedsiębiorstwa; osoby odpowiedzialne za optymalizowanie procesów biznesowych w działach: sprzedaży, obsługi klienta, marketingu, logistyki; kadrę informatyczną; osoby odpowiedzialne za zarządzanie przepływem informacji, zarządzanie wiedzą; osoby decydujące o doborze rozwiązań i technologii; osoby odpowiedzialne za optymalne wykorzystanie zasobów wiedzy w celu uzyskania przewagi rynkowej.

Dla wyżej wymienionych Przedstawicieli wstęp jest bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje i rejestracja na
: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/zarzadzanie-...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/zarzadzanie-...

Kontakt z organizatorem:
Elżbieta Zitans
tel. +48 725 792 689
elzbieta.zitans@multitrain.pl
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


BEZPŁATNE SZKOLENIE

W dzisiejszych czasach, rządzonych przez pojęcia zysk i efektywność, jesteśmy świadkami wielu zmian w miejscu pracy. Obawiające się konkurencji organizacje, nie chcą przeznaczać środków na działania nieprzynoszące konkretnej wartości dodanej lub niepodnoszące jakości usług świadczonych klientowi.

Jak w takim środowisku może działać HR?
Tradycyjne funkcje wsparcia, jak zasoby ludzkie, audyt wewnętrzny, czy finanse coraz częściej postrzegane są raczej jako centrum kosztów niż wewnętrzne źródło ekspertyzy.

Outsourcing stał się branżą odnoszącą sukcesy na całym świecie, ponieważ organizacje wolą zlecać funkcje wsparcia osobom z zewnątrz.

Dlaczego tak się dzieje?
Wiele tradycyjnie funkcjonujących działów wsparcia w niewielkim stopniu wspiera tzw. biznes, skupiając się głównie na procedurach, kontroli i nadzorze.

Co zatem zrobić aby zająć pozycję partnera w równym stopniu przyczyniającego się do realizacji podstawowych celów organizacji?

Firma szkoleniowa Tauro Bianche Polska (http://taurobianche.pl) zaprasza na specjalistyczne, bezpłatne szkolenie Zostań wewnętrznym konsultantem, które skierowane jest do:

* Menedżerów HR.
* Kierowników Zespołów HRowych.
* HR Business Partnerów i Konsultantów HR.

Dowiedz się jak zostać konsultantem wewnętrznym i wykorzystać swoją wiedzę fachową i znajomość organizacji dla wypracowania wartości dodanej.

Cele:
• Poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci wspólnie z klientem biznesowym diagnozować problem w środowisku zawodowym i zamieniać go na cel do osiągnięcia;
• Poznasz techniki prowadzenia wywiadu diagnostycznego;
• Nauczysz się precyzować wspólnie z klientem jego oczekiwania względem przyszłego przedsięwzięcia i dokonywać podsumowania przebiegu dotychczasowych prac;
• Nauczysz się wspierać klienta w zakresie tego, co chciałby osiągnąć.
• Dowiesz się jak budować relację opartą na koncepcji doradca – klient;

Program / 16 godzin – 2 intensywne dni szkoleniowe /
1. Kim jestem w organizacji a kim chciałbym być?
- określenie wizji własnych działań

2. Kluczowe umiejętności wewnętrznego konsultanta:
- pozyskiwanie i analiza informacji;
- opracowywanie koncepcji działań;
- przedstawianie zalecanych rozwiązań i planów działania;

3. Zarządzanie projektem HR-owym – etapy projektu i wybrane techniki pracy:
- nawiązanie kontaktu i zawarcie porozumienia z klientem wewnętrznym;
- pozyskiwanie informacji;
- przedstawienie zebranych informacji;
- realizacja, ocena i zakończenie projektu;

4. Doradztwo wewnętrzne – marketing:
- sprzedaż i promocja swoich usług wewnątrz organizacja;
- mapowanie obszarów działania;
- opracowanie osobistej strategii marketingowej

Szkolenie dostarcza praktycznych technik i narzędzi do wykorzystania w procesie budowania relacji biznesowych.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest praca na stanowisku kierowniczym/eksperckim związanym z HR.

Formularz zgłoszeniowy można pobrać pod adresem:
https://docs.google.com/open?id=0B2qJ4xtSiwceQ2ZOZHo1dn...

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Wszystkie osoby zainteresowane tematyką rozwoju organizacji w nurcie systemowym zapraszam do udziału w bezpłatnym seminarium „Rozwój organizacji – nowa rola HR", które odbędzie się:

- 19 listopada w Toruniu
- 26 listopada w Warszawie
- 3 grudnia w Katowicach


Tematyka seminarium poświęcona jest nowej roli „hr’owców” w odniesieniu do rozwoju organizacji. W trakcie seminarium zostanie zaprezentowana koncepcja myślenia systemowego i integralnego w rozwoju organizacji oraz użyteczne podejście służące do prowadzenia projektów rozwojowych i wdrażania zmian w organizacji. Poza tym zostanie także omówiona nowa rola konsultanta rozwoju organizacji oraz zaprezentowane metodyki doradztwa organizacyjnego. Prowadzący to praktycy biznesu pracujący z organizacjami w standardzie doradztwa systemowego ISCTM.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://www.clsystems.eu/Seminaria_RO

Wszystkich zainteresowanych proszę o zapisywanie się za pomocą formularza internetowego dostępnego na stronie.

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko :)
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko :)
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jolanta Lewandowska

Jolanta Lewandowska HR Business Partner

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Mamy przyjemność zaproponować Państwu program Akademii HR Menedżera dedykowany dla Specjalistów i Menedżerów z działów personalnych.

Program Akademii to szkolenia otwarte. Najbliższe terminy szkoleń:

• Efektywne zarządzanie rozwojem pracownika – Talent Management termin 27 – 28 listopad 2012 r.
Program szkolenia obejmuje poznanie najlepszych praktyk rynkowych, zdobycie wiedzy z zakresu identyfikacji talentu organizacyjnego a także poznanie skutecznych metod rozwoju pracownika
poznaj szczegóły programu

Zapewniamy kameralne grupy szkoleniowe zapewniając tym samym ich wysoką interaktywność.
Stawiamy na zdobycie praktycznej wiedzy w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe.
Szkolenia prowadzą trenerzy posiadający wieloletnie doświadczenie zawodowe w biznesie w zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Przy jednoczesnym* zgłoszeniu więcej niż jednego uczestnika, oferujemy 10% zniżki.
Dla stałych uczestników korzystających z naszych szkoleń zniżka 10%.

Na życzenie przedstawiamy opinie uczestników Akademii HR Menedżera z odbytych szkoleń.
Zapraszamy do zapoznania się z szczegółami oferty na naszej stronie: http://hhrr.pl/szkolenia

Wszelkich informacji udzielamy pod telefonem: +48 503 003 899 lub mailowo: Joanna.Nowosielska@HHRR.pl

Nasze szkolenia realizujemy także w systemie szkoleń zamkniętych.
Dla firm, które wybiorą taki model programu proponujemy próbkę szkoleniową oraz możliwość konsultacji po szkoleniu dla wszystkich uczestników.
Jolanta Lewandowska

Jolanta Lewandowska HR Business Partner

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Już tylko 2 tygodnie do zgłoszenia uczestników na poniższe szkolenia!
Mamy przyjemność zaproponować Państwu program Akademii HR Menedżera dedykowany dla Specjalistów i Menedżerów z działów personalnych.

Program Akademii to szkolenia otwarte. Najbliższe terminy szkoleń:
• Wywiad kompetencyjny – skuteczna rekrutacja termin 19 listopad 2012 r.
W czasie szkolenia zdobędziesz praktyczną wiedzę oraz przećwiczysz przeprowadzenie efektywnego wywiadu opartego na modelu kompetencyjnym poznaj szczegóły programu

Zapewniamy kameralne grupy szkoleniowe zapewniając tym samym ich wysoką interaktywność.
Stawiamy na zdobycie praktycznej wiedzy w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe.
Szkolenia prowadzą trenerzy posiadający wieloletnie doświadczenie zawodowe w biznesie w zarządzaniu kapitałem ludzkim.
Przy jednoczesnym* zgłoszeniu więcej niż jednego uczestnika, oferujemy 10% zniżki.
Dla stałych uczestników korzystających z naszych szkoleń zniżka 10%.

Na życzenie przedstawiamy opinie uczestników Akademii HR Menedżera z odbytych szkoleń.
Zapraszamy do zapoznania się z szczegółami oferty na naszej stronie: http://hhrr.pl/szkolenia

Wszelkich informacji udzielamy pod telefonem: +48 503 003 899 lub mailowo: Joanna.Nowosielska@HHRR.pl

Nasze szkolenia realizujemy także w systemie szkoleń zamkniętych.
Dla firm, które wybiorą taki model programu proponujemy próbkę szkoleniową oraz możliwość konsultacji po szkoleniu dla wszystkich uczestników.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

PRAWNIK W BIZNESIE - szkolenia

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE

”Projektant własnej ścieżki kariery zawodowej”

ZAPLANUJ SWOJĄ KARIERĘ. ZRÓB TO TERAZ. NIE CZEKAJ.

Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz?

Założenia:
Czym jest kariera/ ścieżka zawodowa?
Minęły już czasy, kiedy to pracownik/pasażer wsiadał do samolotu o nazwie praca i do końca lotu był głównie pasażerem tego samego samolotu. Pilotem był ten sam pracodawca, który zapewniał prace do emerytury. Dzisiaj to Ty jesteś również pilotem. Jakie zatem wyzwania i wymagania stoją przed Tobą?
Coraz częściej firmy zatrudniają na krótkotrwałe kontrakty. W związku z tym liczą się takie umiejętności jak:
- elastyczność, skłonność do ryzyka, gotowość do przekwalifikowania się oraz do pogłębiania i rozszerzania swoich umiejętności, umiejętność pracy w zespole i współpraca.
A zatem pilocie – stoi przed Tobą wyzwanie samodzielnego podejmowania decyzji i długofalowego planowania. Tego coraz częściej oczekują pracodawcy.

Kariera zawodowa to również korzyści:
Kariera zawodowa wiąże się z korzyściami nie tylko materialnymi (wysokie zarobki, zdobycie kwalifikacji itp.), duże znaczenie mają również korzyści psychologiczne (satysfakcja, poczucie spełnienia, samorealizacja, zdobycie uznania, szacunku itp.) Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz? Żeby to marzenie się spełniło-zaplanuj swoją ścieżkę kariery zawodowej dokładnie, wnikliwie, z autorefleksją, z wyobraźnią, z dłuższą chwilą skupienia.

Nam udało się spełnić to marzenie i dlatego chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem w tym temacie.
Zostań projektantem własnej ścieżki kariery zawodowej- pomożemy Ci w tym.

Do kogo kierujemy szkolenie:
-Jesteś rodzicem i planujesz zapewnić efektywny start swojemu dziecku w życiu zawodowym?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, czy kierunek kształcenia, który wybrałeś to odpowiednia dla Ciebie droga?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się ,co dalej, po skończeniu edukacji?
-Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
-Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań?
-Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące?
-Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść?
-Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy?
-Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym?

Cele szkolenia:
Określenie etapu kariery zawodowej, na jakim się znajdujesz oraz wyznaczenie drogi jej rozwoju.
Analiza Twoich mocnych i słabych stron.
Poznanie sposobów na przejmowanie inicjatywy.
Poznanie technik i strategii planowania.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
Będzie wiedział na czym polega planowanie własnej kariery zawodowej.
Będzie znał koncepcje proaktywności.
Będzie wiedział, jakie są jego predyspozycje zawodowe.
Będzie znał wybrane techniki planowania.
Będzie wiedział jak określić swój cel zawodowy i skutecznie zaplanować go w czasie.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Model Efektywnego Treningu Metodologii SET®

Termin i miejsce szkolenia: WARSZAWA 15.12.2012+16.12.2012

Cena szkolenia to 345 zł za dwa dni szkoleniowe

DLA PIERWSZYCH 4 OSÓB cena szkolenia to 250 PLN
Jeżeli zarezerwujesz dwa miejsca, otrzymasz rabat 25% !!!

Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty!

Więcej szczegółów oraz formularz rezerwacji miejsc tutaj http://www.careerdesign.pl/index.php/projektant-wlasne...

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Firma szkoleniowa poszukuje prelegenta na szkolenie z zakresu :„geodezja w świetle aktualnych przepisów prawa”

osoby chętne proszę o kontakt:
magdalena.saczuk@dlakadr.pl
530 999 804

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Zaprasza do wzięcia udziału w warsztacie z zakresu:

KURS ASESORA

Assessment/Development Center

DLA KOGO?

....jesteś absolwentem, lub studentem ostatniego roku Zarządzania Zasobami Ludzkimi /Psychologii /Socjologii?

... chcesz w przyszłości realizować AC/DC?

....brakuje Ci doświadczenia?

....chcesz uzupełnić swoją teoretyczną wiedzę o praktyczne umiejętności?

....brakuje Ci czasu na standardowe szkolenia?

TO PROPOZYCJA DLA CIEBIE!

KORZYŚCI

- sprawdzisz w praktyce wiedzę nabytą podczas studiów

- Skorzystasz z doświadczeń i know-how doświadczonych konsultantów

- Nauczysz się jak przygotować i zrealizować AC/DC

- Nie musisz brać urlopu ponieważ warsztaty będą realizowane w dogodnych godzinach

DLA NAJLEPSZYCH PRZEWIDZIELIŚMY MOŻLIWOŚĆ WZIĘCIA UDZIAŁU W DEVELOPMENT CENTER REALIZOWANYM DLA JEDNEGO Z NASZYCH KLIENTÓW!!!

Będziesz mieć szansę od razu zastosować nowe umiejętności!

MIEJSCE WARSZTATÓW I TERMINY:

Sale szkoleniowe Maroney Group:

Warszawa ul. Świętokrzyska 36/56
3 warsztaty:
28 listopada – 4 godziny 17.00-21.00
29 listopada – 4 godziny 17.00-21.00

1 grudnia – 8 godzin 9.00-17.00

NAUCZYMY JAK:

- konstruować właściwe narzędzia

- przygotowywać dokumentację

- prowadzić sesje AC/DC w oparciu o kompetencje wymagane na konkretnym stanowisku

- obserwować pracę uczestników w ćwiczeniach zespołowych oraz zadaniach indywidualnych gromadzić informacje z różnych źródeł

- zachować obiektywizm

- tworzyć rekomendacje oraz wskazówki rozwojowe

- przygotowywać raporty indywidualne i zestawienia zbiorcze

- udzielać informacji zwrotnej po sesji AC/DC


KOSZT:

Cena rynkowa, to nawet 8 700 PLN za tego typu szkolenie

Z nami nie tracisz czasu i pieniędzy gdyż nasz program opiera się wyłacznie o zajęcia praktyczne – nie będziemy powtarzać teorii którą poznałaś/eś w trakcie studiów

500 zł netto (615 PLN z VAT) za 16 godzin warsztatów!



W RAMACH WARSZTATÓW OTRZYMASZ:

- 16 godzin intensywnego i praktycznego warsztatu

- przydatne materiały szkoleniowe

- możliwość dzielenia się wiedzą i doświadczeniami z innymi uczestnikami szkolenia
poczęstunek w czasie przerw kawowych (kawa, herbata, ciastka, kanapki)

- możliwość uczestnictwa w wyjątkowym cyklu warsztatów przygotowanym i prowadzonym przez bardzo doświadczony zespół konsultantów


UWAGA! ILOŚĆ MIEJSC JEST OGRANICZONA LICZY SIĘ KOLEJNOŚĆ ZGŁOSZEŃ


SZCZEGÓŁOWY PROGRAM SZKOLENIA:

Dzień 1 (4 godziny):

Kompetencje – które badać i w jaki sposób?

Skuteczne narzędzia AC/DC – rodzaje ćwiczeń.

Zadanie domowe.

Dzień 2 (4 godziny):

Behawioralne wskaźniki kompetencji oraz przygotowywanie arkuszy oceny.

Obserwacja pracy uczestników AC/DC oraz sposoby gromadzenie informacji

Zadanie domowe.

Dzień 3 (8 godzin):

Zachowanie asesora (Role-play and real-play, studium przypadku)

Analiza danych, raporty

Wskazówki rozwojowe, rekomendacje

Udzielanie informacji zwrotnej

Egzamin i wybranie osób zakwalifikowanych do przeprowadzenia AC/DC

Zadanie domowe dla osób zakwalifikowanych do AC/DC

ZGŁOSZENIA NALEŻY PRZESYŁAĆ NA ADRES:
katarzyna.krzykowska@maroney.pl

Kontakt telefoniczny: 22 242 80 73, lub 537 40 99 33

ZAPRASZAMY!Katarzyna Krzykowska edytował(a) ten post dnia 24.11.12 o godzinie 11:43
Piotr Podlaś

Piotr Podlaś „Wielcy ludzie nie
rodzą się wielkimi,
tylko się nimi
sta...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszam wszystkich na szkolenie „Daj się zatrudnić – czyli skuteczna autoprezentacja podczas rekrutacji” Poniżej kilka słów o szkoleniu i prowadzących.

Niezależnie od tego czy szukasz pracy/stażu/praktyk czy udało Ci się już zdobyć wymarzoną posadę nasze szkolenie pozwoli Ci osiągnąć wyższy stopień wtajemniczenia w świadomym kreowaniu swojego wizerunku na potrzeby rekrutacji.

Na szkoleniu dowiesz i nauczysz się m.in.:

- jak skutecznie prezentować swoje zalety
- jak odpowiadać na trudne pytania rekruterów
- używać mowy ciała w taki sposób, aby wspierała przekaz werbalny
- jak dopasować się do rekruterów i zdobyć pracę

Będziesz miał również okazję do rozmowy z prawdziwym rekruterem
Szkolenie poprowadzą fachowcy w swoich dziedzinach, czyli rekrutacji i autoprezentacji.

WAŻNE!! Aby wziąć udział w szkoleniu należy przesłać swoje zgłoszenie oraz CV na adres szkoleniadlay@gmail.com oraz opłacić szkolenie w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia.

Szkolenie poprowadzą:

Paulina Czarkowska – Konsultant ds. HR, Trener, Coach.
Posiada ponad 3-letnie doświadczenie w szeroko pojętym obszarze zarządzania zasobami ludzkimi od rekrutacji, poprzez oceny pracowników, na prowadzeniu szkoleń kończąc. Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z zakresu miękkich umiejętności psychospołecznych (m.in. komunikacji interpersonalnej, zarządzania czasem, inteligencji emocjonalnej i innych); prowadzi life & career coachingi. Doradca w zakresie rozwoju kariery, odnajdywania zainteresowań zawodowych, aktywnych metod poszukiwania pracy i tworzenia profesjonalnych dokumentów aplikacyjnych. Studentka ostatniego roku Psychologii na UW oraz Szkoły Trenerów Biznesu w Ośrodku Edukacji Psychologicznej INTRA.

Piotr Podlaś – Praktyk NLP, licencjonowany trener Akademii Nauki. Prowadzi szkolenia m.in. z "Przemówień publicznych" oraz "Autoprezentacji w pracy trenera"; prowadzi life coaching. Interesuje się zmianą w kontekście organizacyjnym oraz osobistym. Na co dzień odpowiedzialny jest za rozwój projektu OpenCard gdzie m.in. prowadzi rekrutację pracowników.

Zaczynamy 16.12.2012 o 10 i pracujemy do 17 w Black Sheep na Jana Pawła II 45A lok. 56 (wejście od Nowolipki)

Zapraszamy!
----------------------------------------------------------------------------------
Koszt szkolenia to symboliczne 60 zł za dzień. W cenie dostajesz:

-dużą dawkę wiedzy
-możliwość przećwiczenia nowych umiejętności w sprzyjającej atmosferze
-7 godzin szkolenia
-obiad
-możliwość otrzymania rocznej karty OpenCard, której cena rynkowa wynosi 250zł

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Na rynku dostępna jest już unikalna książka dedykowana dla działów HR - Ochrona danych osobowych w działach kadr. Odpowiedzi na 340 najtrudniejszych pytań

Więcej informacji dostępnych jest tu:

http://www.sklep.presscom.pl/kadry-i-place/98,ochrona-...
Dorota W.

Dorota W. HR Project Director

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszamy do udziału w najbliższych szkoleniach otwartych WYG Consulting:

Zarządzania Zmianą – dwudniowe szkolenie prowadzone w Warszawie (ul. Marynarska 15); Najbliższy termin: 20 – 21 grudnia 2012

Zarządzanie Wiekiem w Organizacji – dwudniowe szkolenie w Warszawie (ul. Marynarska 15); Najbliższy termin: 16 – 17 stycznia 2013

Szkolenia prowadzone są w formie warsztatowej przez naszego eksperta z wieloletnią praktyką biznesową i doświadczeniem akademickim Panią Adriannę Filiks.

Adrianna Filiks psycholog organizacji i pracy, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz EMBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Doświadczony trener, konsultant i coach z ponad 15-letnią praktyką zawodową w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Ekspert w zakresie badania i wdrażania strategicznych obszarów ZZL. Specjalizuje się m.in. w strategicznej analizie ZZL, zarządzaniu zmianą, zarządzaniu wiekiem, zarządzaniu przez kompetencje, strategii szkolenia i rozwoju personelu oraz coachingu kariery. Wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim, ALK w Warszawie oraz w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.

Formularz zgłoszeniowy i krótkie opisy szkoleń znajdą Państwo w załączeniu. Dla firm, które zgłoszą 3 lub więcej uczestników oferujemy 10% rabatu.

Serdecznie zapraszamy!
http://www.wygconsulting.pl/pl/aktualnosci/116-najbliz...



Wyślij zaproszenie do