Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - warsztat praktyczny


Obrazek



Obrazek


Cele szkolenia:

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów
dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić im ich zadanie.

Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż

Czas, miejsce i cena szkolenia:

25 maja 2012, Warszawa ul. Domaniewska 37A, gmach WSZ-POU,
450,00 + 23% VAT= 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Program szkolenia:

1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji

• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające

2. Techniki skutecznej perswazji

• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych

3. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej

• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta
• Zamiana cech rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta

4. Radzenie sobie z obiekcjami

• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje

5. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę

• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu

6. Techniki zamykania sprzedaży - poligon sprzedaży - symulacje

• programowanie zamknięcia:
• zadam ci kilka pytań, będzie mi lepiej doradzić...
• ważne dla mnie jest...
• powiedz mi dokładnie...
• zależy mi na tym, żebyś...
• zamknięcie na założenie odgórne
• zamknięcie na wybór pozorny
• zamknięcie na koszt odwlekania decyzji

7. Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie pokazowe pt.: „Skuteczny handlowiec – jak zostać naprawdę dobrym handlowcem?”, które odbędzie się 29.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Zaproszenie kierujemy do: kadry zarządzającej, handlowców, przedstawicieli działów HR, osób poszukujących solidnego partnera wspierającego rozwój pracowników.

Miłą, przyjazną atmosferę, zdobycie nowych doświadczeń i interesującej wiedzy, dzień pełen emocji i wrażeń, pyszną kawę i smaczny obiad mają Państwo podczas treningu stuprocentowo zagwarantowane.

Decyzja o inwestowaniu w szkolenia pracowników powinna być dobrze przemyślana. Konsekwencją dobrego wyboru są nie tylko dobrze zainwestowane pieniądze ale coś znacznie cenniejszego – CZAS. Z tego powodu zapraszamy Państwa na bezpłatne szkolenie pokazowe zawierające fragmenty naszego NOWEGO cyklu warsztatów.

Nowe szkolenia prowadzone będą przy współpracy ekonomistów, psychologów, pedagogów i mistrzów neurolingwistycznego programowania - będących jednocześnie praktykami biznesu. Na szkoleniu pokazowym będziecie Państwo mieli możliwość sprawdzenia kompetencji i stylu pracy naszych Trenerów, przede wszystkim jednak przekonacie się o nadzwyczajnej skuteczności warsztatów - łączących biznesowe doświadczenie i wiedzę ekonomiczną z psychologią, nowoczesną pedagogiką i neurolingwistycznym programowaniem.

W trakcie spotkania poznacie Państwo elementy naszych treningów, podczas których uczestnicy uczą się skutecznej komunikacji, rozpoznawania potrzeb klientów, rozmawiania językiem korzyści klienta, przewodzenia kontaktem, prezentowania oferty, obrony ceny i zgrabnego finalizowania transakcji. Przekonacie się Państwo jak dzięki połączeniu różnego rodzaju narzędzi i technik - uczestnicy szybko zdobywają nową wiedzę oraz wprowadzają w swoich zachowaniach pożądane zmiany - nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji.

Tematy i zagadnienia szkolenia pokazowego:
- „Stopnie negocjacji i przykład strategii oraz możliwych pułapek przy prowadzeniu rozmowy w fazie analizy potrzeb.” - prowadzący Helmut V. Gläser
- „Komunikacja wielopoziomowa jako narzędzie skutecznej sprzedaży” – poprowadzi Katarzyna Stróżyńska.

Koszty: udział w szkoleniu jest bezpłatny dla osób, które odeślą wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA udziału w szkoleniu pokazowym oraz OTRZYMAJĄ od nas zwrotne POTWIERDZENIE uczestnictwa.

Korzyści dla Uczestników:
- bezpośrednie zweryfikowanie jakości, solidności i przydatności proponowanych warsztatów,
- sprawdzenie jakości merytorycznej szkoleń „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- jeszcze większa pewność przy podejmowaniu decyzji o współpracy z naszą firmą szkoleniową,
- zweryfikowanie planów szkoleniowych pod kątem doboru warsztatów i ćwiczeń,
- poznanie ciekawych i skutecznych metod szkoleniowych dotyczących znanych problemów
i zagadnień,
- zapoznanie się z wybranymi materiałami szkoleniowymi firmy „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- poznanie trenerów, ich kompetencji i specjalizacji,
- możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerami i uzyskanie odpowiedzi na pytania związane
z problematyką szkoleniową,
- … i nie mniej ważne: pożyteczne spędzenie czasu, dużo emocji i wrażeń.

Potwierdzenie uczestnictwa: ze względu na ograniczoną ilość miejsc bardzo prosimy o potwierdzenie swojej obecności najpóźniej do 24.05.2012 poprzez wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W SZKOLENIU POKAZOWYM i odesłanie jej na podane w formularzu dane kontaktowe. Grupa może liczyć ok. 15 osób – decyduje kolejność zgłoszeń!

Szczegóły dotyczące szkolenia, trenerów i Kartę Zgłoszenia udziału w szkoleniu pokazowym znajdziecie Państwo TUTAJ.

Dane kontaktowe:
Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia pokazowego:
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. Handlowych
„Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 61 6491481
tel. kom. 604 78 30 89
Anna Kacprzyk

Anna Kacprzyk Digital Team Leadar

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Serdecznie zapraszam na ostatnie terminy szkoleń, realizowanych w ramach projektu Akademia PARP - Zostań ekspertem ds. e-learningu Projekt skierowany jest do przedsiębiorstw związanych z edukacją i szkoleniami oraz osób prowadzących własną działalność gospodarczą o podobnym profilu.

Pozostałe terminy:
E-learning stymulatorem przedsiębiorczości i innowacyjności MMŚP: Warszawa 28-30.05.2012
Treści szkolenia w formule on line: Warszawa 28-30.05.2012
Szkolenie e-learningowe jako proces mentorski: Warszawa 4-5.06.2012

Wszystkie szkolenia są w 100% finansowane ze środków EFS Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://www.ekspert-elearningu.akademiaparp.gov.pl

Osoby zainteresowane bardzo proszę o kontakt:

Anna Kacprzyk
22 53 39 838
akacprzyk@betacom.com.pl

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Wakacyjny Pakiet Rozwojowy!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

W wakacje zajmiemy się rozwojem Twoich kwalifikacji:

- zaraz po zgłoszeniu otrzymasz podręcznik, z którego poznasz podstawy wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG),

- szkolenie w gwarantowanym terminie (czerwiec-sierpień):
Obrazek
prowadzone przez doświadczonego trenera, poszerzy wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu;

- testy kompetencyjne, zdiagnozują Twoje mocne strony i obszary rozwoju;

- coaching pomoże Ci określić ścieżkę udoskonalenia słabszych stron.

Zapisy i informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do współpracy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 24.05.12 o godzinie 11:50
Mieszko Maj

Mieszko Maj HR Manager

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Jak sprawdzić Kierownika Projektu?


Obrazek


Proponujemy praktyczne testy kompetencyjne : KOAN - Project Management Inventory (PMI) oraz 360° PM Assessment.

Testy kompetencyjne są pomocne przy ocenie zespołu w Zarządzaniu Projektami, w rozwoju osobistym, w coachingu i mogą być także używane są przy rekrutacji.

Polecamy je do weryfikacji słabych i silnych stron Kierowników Projektów, ze względu na specyficzny charakter ich pracy oraz wymagane na tym stanowisku umiejętności.

Korzyści jakie dają nasze testy kompetencyjne:

• pozwalają łatwiej i dokładniej zweryfikować osobę pod kątem oczekiwanych umiejętności międzyludzkich i zawodowych,

• pomagają przewidzieć przyszłe zachowania,

• dostarczają informacji na temat osobowości jednostki,

• dają pełen wgląd w posiadane umiejętności międzyludzkie i cechy charakteru osoby testowanej, potrzebne do pełnienia określonej funkcji,

• pomagają przewidzieć przyszłe zachowania,

• dodatkowe pytania dotyczące zarządzania projektami pozwalają przyjrzeć się bliżej umiejętnościom w różnych etapach zarządzania projektem,

• zachęcają do nauki i samorozwoju, w celu uzupełnienia braków wykazanych w teście.

Więcej informacji na stronie:
http://shop.skills.pl/category/testy-kompetencyjne


Pozdrawiamy
Zespół skills
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Nowość.

Obrazek
Michał Faron

Michał Faron Trener biznesu,
Doradca HR,
Executive coach

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Dzień Dobry,
Zapraszam na inspirujące wydarzenie dotyczące rozumienia dynamiki grup i organizacji.

To szkolenie jest dla osób, które pracują z grupami:
* menedżerowie
* trenerzy
* konsultanci
* coache
* wszyscy, których fascynuje proces grupowy i podskórne mechanizmy relacji.

Czterodniowy program jest prowadzony w oparciu o metodologię group relations, wykorzystywaną w organizowanych na całym świecie seminariów adresowanych do liderów, trenerów, coachów i konsultantów pracujących z organizacjami.

To co na pewno się wydarzy:
Uczestnicy w intensywny sposób doświadczają dynamiki małych i większych grup, koncentrując uwagę na procesach działających "pod powierzchnią" obserwowanych zachowań.

Lepsze zrozumienie podskórnych mechanizmów determinujących funkcjonowanie zespołów i całych organizacji daje uczestnikom możliwość bardziej świadomego oddziaływania na ich rozwój. Osoby, które ukończą warsztaty zyskają większą elastyczność w pracy z ludźmi i staną się bardziej efektywni w odpowiadaniu na potrzeby grup, którymi kierują.


Więcej o programie: Warsztaty Dynamiki Grupowej

Termin: 11-14 października 2012 roku
Gdzie: Kraków
Cena: 2200 zł (netto) - do 2 czerwca cena promocyjna (1950 zł)

WAŻNA INFORMACJA
* Warsztaty prowadzone są w języku angielskim
* W programie może wziąć udział ok 60 osób - to daje niesamowite możliwości obserwowania nie tylko tego co w małej grupie ale również relacji międzygrupowych i doświadczania tego co dzieje się w dużych systemach/organizacjach

Chętnie udzielę więcej szczegółów merytorycznych
Michał Faron
tel. +48 601 626 444
e-mail: michal.faron@uj.edu.pl

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Gdzie znaleźć podręczniki standardów: PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O®?


Obrazek


U nas dostępne są podręczniki standardów: PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® oraz inne wartościowe pozycje. Można je kupić w naszym sklepie internetowym: http://shop.skills.pl/

serdecznie zapraszamy
zespół skills®

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 20.06.12 o godzinie 13:31
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zarządzanie stresem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 22 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Szkolenie przedstawia teorie i definicje stresu od strony psychologicznej i praktycznej.
Pokazuje również jak zarządzać stresem w codziennych obowiązkachoraz jak otworzyć się na
zmiany. Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu.
Podczas warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Korzyścią ze szkolenia jest większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod
zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Dla kogo:

Szkolenie jest skierowane do osób, które chciałyby radzić sobie lepiej z codziennym stresem.
Mogą być to osoby zarówno pracujące w stresującym zawodzie, środowisku jak również takie, które
czują wewnętrzną potrzebę zapanowania nad emocjami życia prywatnego.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

• Wzmocnienie umiejętności zarządzania w sytuacjach stresujących oraz w sytuacjach zmiany
• Wzmacnianie pozytywnego nastawienia do swojej pracy i życia
• Większa harmonia wewnętrzna oraz zdolność do pracy pod zwiększoną presją bez szkody dla organizmu.

Program szkolenia:

1. Wprowadzenie do zarządzania stresem w procesie zmian
• Czym jest stres i z czego wynika?
• Oczekiwania otoczenia (im trudniejsze zadanie tym większy stres)
• Proces zmiany a stres
• Pojęcie stresu optymalnego
• Stres pozytywny (chęć do pracy, przyjmowanie wyzwań)
• Stres negatywny (strach, pustka w głowie, objawy fizyczne, niechęć do podejmowania wyzwań)
• Jak zarządzać stresem?
• Techniki antystresowe i relaksacyjne

2.Stres w miejscu pracy i jego przyczyny
• Diagnoza aktualnego stresu
• Rozpoznawanie objawów fizjologicznych stresu
• Efekty stresu
• Stres a zespół
• Przyczyny stresu (przepływ informacji, wprowadzanie zmian)

3.Konstruktywne strategie radzenie sobie ze stresem oraz procesem zmian
• Koncentracja na emocjach a koncentracja na zadaniu
• Strategie ucieczkowe
• Działanie oparte na strategii poznawczej
• Techniki odzyskiwania kontroli

4.Techniki radzenia sobie w sytuacjach trudnych
• Zmiana sposobu myślenia o otaczającej nas rzeczywistości
• Treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć, w pozycji leżącej)
• Trening autogenny Schulza
• Trening Jacobsona

5.Podsumowanie szkolenia – wnioski praktyczne
• Przypomnienie głównych punktów
• Omówienie wniosków z ćwiczeń
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre zachowania aby lepiej działać w zespole
- Zostawię za sobą – zostawię za sobą zachowania demotywujące

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Akredytowane szkolenia z zarządzania dostępne w całej Polsce


Obrazek


Zajmujemy się kompleksowym rozwojem Twoich kwalifikacji, dlatego proponujemy specjalne pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG) które są prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzają wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu i zwiększenie swojej wartości na rynku pracy oraz u pracodawcy.

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Najbliższe terminy szkoleń otwartych, organizowanych przez skills® :

PRINCE2®: 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 21.06.12 o godzinie 15:17

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:

Trening asertywności 28.06.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście
do funkcjonowania w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka
wyrażania w sposób otwarty własnych emocji, to sposób na życie zgodnie
ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza teorię asertywności
oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy
stawiać granice i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować
założone cele.

Trening umiejętności menedżerskich 29.06.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych.
Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Zarządzanie stresem 12.07.2012 Warszawa

Celem szkolenia jest zmiana w postrzeganiu a także odczuwaniu objawów stresu.
Na treningu antystresowym skupiamy się na zwiększaniu świadomości objawów występujących w ciele,
oraz informacji jakie niosą ze sobą. Uczestnicy przećwiczą szereg technik relaksujących służących
do codziennego relaksu oraz techniki służące do stosowania podczas objawów silnego stresu. Podczas
warsztatu prowadzone będą treningi antystresowe i relaksacyjne (ćwiczenia wykonywane w trakcie zajęć,
w pozycji leżącej). Marta Sykut edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 13:38

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Gdzie znaleźć wiedzę oraz narzędzia do zarządzania?


Obrazek


http://shop.skills.pl/ – to miejsce dla osób zainteresowanych szeroko pojętym zarządzaniem, rozwojem profesjonalnym i podnoszeniem kwalifikacji własnych lub pracowników.

Polecamy:

• podręczniki PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP®, PMBOK®Guide oraz inne wartościowe pozycje

• akredytowane szkolenia z egzaminami PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® oraz CAPM®/PMP® EXAM PREP - w formule live learning, dostępne z każdego miejsca „na żywo” przez Internet, z możliwością przystąpienia do egzaminu;

• akredytowane szkolenia e-learning wraz z egzaminami PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP®,

• oprogramowanie do zarządzania projektami i programami - Project in a box,

• testy kompetencyjne dla Kierowników Projektów - KOAN PM i 360 PM Assessment

Szybko i skutecznie dostarczamy wiedzę, oraz narzędzia jakich potrzebujesz.

zespół skills®

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 21.06.12 o godzinie 15:10
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 29 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

„Letnia Szkoła Kompetencji”
firmy Wild Market szkolenia i coaching
Zaprasza na szkolenie


Kompetencje asesora i lidera projektu diagnostycznego
ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTRE


Szkolenie składa się z 2 modułów:

• Moduł I – Asesor, termin: 7-8.07. 2012 Łódź
• Moduł II – Lider sesji AC/DC i projektu diagnostycznego, termin: do potwierdzenia

Cele szkolenia

Udział w naszym szkoleniu pozwoli Ci na rozwijanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do udziału w projektach diagnozy kompetencji, samodzielnego ich prowadzenia oraz zarządzania wynikami.

Dla Kogo dedykowane jest szkolenie

• Menedżerowie
• Specjaliści HR odpowiadający za rekrutację i selekcję
• Asesorzy w sesjach AC/DC
• Osoby chcące pełnić role asesorów w sesjach AC/DC
• Osoby zarządzające zespołami
• Osoby odpowiadające w organizacji za strategię rozwoju pracowników

Korzyści z uczestnictwa w szkoleniu

• Rozwinięcie wiedzy w obszarze:
o metodologii AC/DC i powiązania jej ze strategią HR w organizacji
o rozwoju kompetencji człowieka w organizacji i metod ich pomiaru
o struktury sesji AC/DC
o narzędzi AC/DC
o dopasowania programów rozwojowych do wyników AC/DC
• Rozwinięcie umiejętności w obszarze:
o Obserwacji i analizy zachowań podczas AC/DC
o Pomiaru kompetencji
o Budowania narzędzi i metodologii AC/DC
o Zarządzania sesją AC/DC
o Udzielania informacji zwrotnej
o Zarządzania wynikami AC/DC w organizacji

Metody szkoleniowe

Wykorzystywane metody: prezentacja, dyskusja, ćwiczenie wszystkich elementów sesji czyli zasady obowiązujące podczas sesji, otwarcie sesji, udzielanie instrukcji do zadań, obserwacja i ocena zachowań, przygotowanie ewidencji, omówienie obserwacji i ocen, przygotowanie raportu i informacji zwrotnej.

Koszt

• Koszt udziału w I module - Assesor (2 dni) w ramach „Letniej Szkoły Kompetencji” to 1200pln netto
• W przypadku wpłaty połowy kwoty do dnia 30.06.12 cena ulega obniżeniu o 15% wartości szkolenia
• Udział 3 osób zatrudnionych w ramach jednej organizacji dopuszcza możliwość indywidualnych negocjacji cenowych
• Cena obejmuje:certyfikat, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch

Liczebność grupy

Maksymalna ilość osób na szkoleniu - 12

Program szkolenia – moduł I Assessor

Szkolenie przeznaczone jest dla osób chcących pełnić rolę asesora w sesjach diagnostycznych AC/DC.
Założenia programowe:
• Kompetencje i wskaźniki behawioralne – jak przejawiają się w ćwiczeniach i symulacjach
• Jak „wyłowić” zachowania z matrycy kompetencji spośród ogromu interakcji podczas AC/DC
• Jak ocenić je na skali w arkuszu obserwacji?
• Czy ocena kompetencji Uczestnika zależy od grupy, w jakiej pracował podczas AC/DC?
• A co, jeśli kompetencja się nie ujawniła? Czy to znaczy, że Uczestnik jej nie ma?
• Kiedy ocena mówi więcej o asesorze niż obserwowanym uczestniku?
• Obiektywność podczas AC/DC
o Błędy percepcyjne
o Lubienie/ nielubienie
o Zmęczenie
o Osobowości asesorów
o Rozkład wpływów w zespole asesorskim

Program szkolenia moduł II – Lider sesji AC/DC

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, chcących samodzielnie budować i realizować sesje diagnostyczne AC/DC.
Założenia programowe:
• Rozpoznanie potrzeb diagnostycznych
• Definiowanie kompetencji
• Budowanie matrycy kompetencji oraz ćwiczeń
• Prowadzenie sesji
• Analiza i interpretacja wyników
• Sesje informacji zwrotnej
• Rekomendacje rozwojowe

http://wildmarket.pl/index.php/szkolenia-otwarte/
http://wildmarket.pl

"Ze wszystkich zasobów ekonomicznych najmniej sprawnie użytkuje się zasoby ludzkie, a największa szansa poprawy wydajności ekonomicznej tkwi w podniesieniu efektywności pracy ludzkiej".
P.F. Drucker

W razie pytań zapraszam do kontaktu

Pozdrawiam serdecznie



Wyślij zaproszenie do