konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w projekcie szkoleniowym skierowanym do dyrektorów personalnych, menedżerów i specjalistów HR, którzy chcą rozwijać umiejętności niezbędne w pracy HR Biznes Partnera, a tym samym wpływać na tworzenie wartości dodanej wymaganej przez interesariuszy.

Skuteczność Partnera Biznesowego jest określana przez zdolność do symultanicznego działania jako:

- ekspert w obszarze działań strategicznych firmy,
- rzecznik pracowników,
- ekspert mający bezpośredni wpływ na rozwój kapitału ludzkiego.

Wymaga to od HR Biznes Partnera posiadania zupełnie nowych umiejętności, takich jak podejście konsultacyjne oraz umiejętność budowania własnej wiarygodności, co pozwoli myśleć strategicznie i wpływać na struktury wyższego szczebla.

Program warsztatów objętych projektem zorientowany jest na doskonalenie umiejętności kluczowych w pracy HR Biznes Partnera. Tym co wyróżnia projekt od innych ofert szkoleniowych jest indywidualne podejście do każdego uczestnika i wsparcie poszkoleniowe w opracowaniu strategii personalnej.

Zapraszam do zapoznania się z celami i efektami udziału w projekcie „Certyfikowany HR Biznes Partner”.

CELE PROJEKTU:

- rozwój umiejętności kluczowych w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi i funkcji HR Biznes Partnera
- wsparcie w rozwoju indywidualnym uczestnika przez konsultacje z Trenerem
- opracowanie strategii personalnej.

ETAPY ROZWOJU UCZESTNIKA:

Warsztat I - Strategia personalna - Współpraca z Zarządem - 2 dni
Warsztat II - HR Biznes Partner - Jak wspierać menedżerów liniowych - 2 dni
Warsztat III - HR Biznes Partner - Lider i Przywódca - 2 dni
Warsztat IV - HR Biznes Partner - Agent Zmiany - 2 dni
Warsztat V - Ocena efektywności działań HR

PROGRAM SZKOLEŃ:

STRATEGIA PRESONALNA – WSPÓŁPRACA Z ZARZĄDEM – 2 dni

HR Biznes Partner– cechy i pełnione funkcje

- Strategia Biznesowa i jej wpływ na rozwój zasobów ludzkich
- Analiza strategii Biznesowej przez pryzmat strategii personalnej
- Zasady konstruowania strategii personalnej
- Opracowanie strategii personalnej – case study

HR Biznes Partner– JAK WSPIERAĆ MENEDŻERÓW LINIOWYCH – 2 dni

- Komunikacja z menedżerami – relacje, informacje zwrotne
- Analiza potrzeb menedżerów, diagnoza problemów
- Mierniki efektywności działań menedżerskich i działu HR
- Action learning – sposób na zespołowe usprawnianie działań i poszukiwanie rozwiązań
- Inne formy wsparcia dla menedżerów: coaching, on-the job training, doradztwo.

HR Biznes Partner– LIDER I PRZYWÓDCA – 2 dni

- Cechy przywódcze niezbędne w pracy HR Biznes Partnera
- Wizerunek lidera – autoprezentacja, komunikacja werbalna i niewerbalna
- Wystąpienia publiczne
- Budowanie autorytetu i wiarygodności podczas spotkań indywidualnych.

HR Biznes Partner– AGENT ZMIANY – 2 dni

- Inicjowanie zmian jako podstawa rozwoju organizacji
- Komunikowanie zmian
- Przełamywanie oporów przed zmianą
- Wsparcie na etapie wdrożenia zmiany

OCENA EFEKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ HR – 2 dni

- Model wartości działu HR
- KPI, ROI, elementy controllingu personalnego
- Badanie satysfakcji Klientów firmy
- Badanie satysfakcji pracowników
- Wskaźnik wydajności zasobów ludzkich
- Zysk brutto na pracownika
- Raporty dla Zarządu i menedżerów.

HARMONOGRAM SZKOLEŃ 2012:

Warsztat I – 26 – 27 kwietnia (czw-pt)
Warsztat II –17 – 18 maja (czw-pt)
Warsztat III – 31 maja – 1 czerwca (czw-pt)
Warsztat IV– 21 – 22 czerwca (czw-pt)
Warsztat V – 5 – 6 lipca (czw-pt)

MIEJSCE SZKOLEŃ: Gliwice, hotel 3 Światy

WARTOŚĆ INWESTYCJI: 3200 zł + 23% VAT

Cena obejmuje:

- Udział w 5 warsztatach rozwojowych (10 dni szkoleń)
- Konsultacje z Trenerami
- Opracowanie strategii personalnej własnej firmy
- Materiały szkoleniowe
- Certyfikat „Certyfikowany HR Biznes Partner”*
- Catering: przerwy kawowe, lunch

* Warunkiem otrzymania certyfikatu jest ukończenie 80% zajęć i opracowanie strategii personalnej dla własnej firmy/lub na bazie studium przypadku. Uczestnicy, którzy nie opracują strategii personalnej, otrzymają dyplom potwierdzający udział w szkoleniach.

Uwaga: ilość miejsc ograniczona, grupa szkoleniowa liczy max. 15 osób

W celu zgłoszenia udziału w projekcie, prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej do 18 kwietnia 2012 r. na adres: bozena.bukal@mdscentrum.pl

Więcej informacji na stronie internetowej MDS Centrum: http://www.mdscentrum.pl

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Oliwia Malwina Kos

Oliwia Malwina Kos HRBP, Crew For You /
Solar For You

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W BADANIU I SZKOLENIU OSOBY PERMANENTNIE SIĘ KSZTAŁCĄCE.

Udział w badaniu naukowym polegać będzie na wypełnieniu kwestionariuszy; czas trwania ok.1 godz.

Warunkiem udziału będzie okazanie dyplomów ukończenia:

• min. 2 kierunków studiów wyższych (fakultetów) lub

• min. 1 kierunku studiów wyższych (fakultetów) i min. 3 studiów podyplomowych

W nagrodę za udział w badaniu zapraszamy na bezpłatne szkolenie:

Business Manager™ - PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ PODSTAWĄ W BIZNESIE - Kształcenie umiejętności zarządzania i budowanie postawy probiznesowej.


Forma szkolenia: Planszowa Symulacja Biznesu – maksymalizująca efektywność szkolenia, bo uczysz się bawiąc!

Organizator: SHtraining - wyłączny przedstawiciel BTI GmbH w Polsce – europejskiego lidera na rynku Planszowych Symulacji i Gier Strategicznych dla Biznesu.

Udział w szkoleniu potwierdzony certyfikatem.

Szczegółowe informacje i zapisy: Oliwia Kos, tel. 663-361-243; e-mail: o.kos@shtraining.pl


Obrazek
Agnieszka M.

Agnieszka M. Human Resources /
Szkolenia

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Obrazek


ZAPRASZAM NA SZKOLENIA:

ASSESSMENT I DEVELOPMENT CENTER

Cele i korzyści szkolenia
• umiejętność współorganizowania projektów typu Assessment & Development Centre
• gotowość do prowadzenia sesji w charakterze administratora
• trafne opisywanie analizowanych kompetencji zgodnie ze standardami realizacji procedury
• efektywne opracowywanie scenariuszy ćwiczeń wykorzystywanych w trakcie sesji
• rzetelnie notować wyniki obserwacji zachowań uczestników
• interpretowanie zachowania uczestników sesji bez wyciągania nieuzasadnionych wniosków
• opanowanie podstawowych umiejętności assessora
Program szkolenia
DZIEŃ I
MODUŁ I: CHARAKTERYSTYKA PROCEDUR ASSESSMENT & DEVELOPMENT CENTRE
MODUŁ II: ROLA KOMPETENCJI W ASSESSMENT & DEVELOPMENT CENTRE
MODUŁ III: PROJEKTOWANIE SESJI
DZIEŃ II
MODUŁ I: REALIZACJA SESJI AC/DC
MODUŁ II: INTERPRETACJA WYNIKÓW I INFORMACJA ZWROTNA
Informacje organizacyjne
• CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
• TRENER: MARCIN BAŃSKI
• LICZEBNOŚĆ GRUPY: 10-12 osób
• MIEJSCE: Katowice
• CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 16 godzin (2 dni)
• TERMINY: 5-6.06.2012; 25-26.09.2012; 3-4.12.2012

Więcej informacji na stronie http://www.smgkrc.com/oferta/szkolenia/szkolenia-otwar...

SKUTECZNA REKRUTACJA I SELEKCJA

Cele i korzyści szkolenia
• nabycie świadomości konsekwencji źle przeprowadzonej rekrutacji dla organizacji
• nabycie wiedzy w zakresie tradycyjnych i nowoczesnych metod selekcji oraz ich wartości prognostycznej
• opanowanie wiedzy z zakresu głównych technik rekrutacyjnych
• opanowanie wiedzy z zakresu podstawowych technik selekcyjnych
• zapoznanie się z ideą i zasadami stosowania testów psychologicznych w procesie selekcji
• zapoznanie się z techniką profesjonalnego prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz różnymi rodzajami interview
• zapoznanie się z błędami, jakimi może być obarczony proces oceny kandydatów
• nabycie wiedzy w zakresie niestandardowych metod selekcyjnych
Program szkolenia
DZIEŃ I
MODUŁ I: CZYNNIKI WARUNKUJĄCE SKUTECZNOŚĆ REKRUTACJI. SCHEMAT DZIAŁAŃ REKRUTACYJNYCH
MODUŁ II: PRE-SELEKCJA – ZASADY ANALIZY APLIKACJI (CV I LIST MOTYWACYJNY)
MODUŁ III: ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
DZIEŃ II
MODUŁ I: TESTY PSYCHOLOGICZNE
MODUŁ II: INNE METODY SELEKCJI (GRAFOLOGIA, ANALIZA REFERENCJI, PRÓBKI PRACY, ASSESSEMENT CENTRE)
MODUŁ III: PROCES WNIOSKOWANIA W PRZEBIEGU DZIAŁAŃ SELEKCYJNYCH
Informacje organizacyjne
• CENA SZKOLENIA: 890,00 PLN netto
• TRENER: MAGDALENA KRACZLA
• LICZEBNOŚĆ GRUPY: 10-12 osób
• MIEJSCE: Katowice
• CZAS TRWANIA SZKOLENIA: 16 godzin (2 dni)
• TERMINY: 15-16.05.2012; 2-3.10.2012; 27-28.11.2012

Więcej informacji na stronie http://www.smgkrc.com/oferta/szkolenia/szkolenia-otwar...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami

TERMINY SZKOLENIA:
-16.04.2012 r.
-20.04.2012 r.
-28.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-19.04.2012 r.
-10.05.2012 r.
-24.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-20.04.2012 r.
-11.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMINY SZKOLENIA:
-21-22.04.2012 r.
-12-13.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA:21.04-22.04.2012
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Excel 2010
TERMINY SZKOLENIA:
27.04.2012 r.
14.05.2012 r.
25.05.2012 r.
04.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Nowe zasady kontroli urzędów administracji rządowej
TERMIN SZKOLENIA: 14.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Photoshop – grafika rastrowa
TERMIN SZKOLENIA: 19-20.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 849 zł netto
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

CorelDRAW – grafika wektorowa
TERMIN SZKOLENIA: 09-10.06.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 700 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzymuje Tablet graficzny GRATIS!
Więcej na stronie: http://www.odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-kompu...

Adobe Flash poziom podstawowy
TERMINY SZKOLENIA:
-02-03.06.2012 r.
-30-01.07.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 699 zł netto/osoba
Każdy uczestnik otrzyma książkę o tematyce Adobe Flash GRATIS!
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie pokazowe pt.: „Budowanie i motywowanie zespołów, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów”, które odbędzie się 25.04.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Zaproszenie kierujemy do: kadry zarządzającej, przedstawicieli działów HR, osób poszukujących solidnego partnera wspierającego rozwój pracowników.

Miłą, przyjazną atmosferę, zdobycie nowych doświadczeń i interesującej wiedzy, dzień pełen emocji i wrażeń, pyszną kawę i smaczny obiad mają Państwo podczas treningu stuprocentowo zagwarantowane.

Decyzja o inwestowaniu w szkolenia pracowników powinna być dobrze przemyślana. Konsekwencją dobrego wyboru są nie tylko dobrze zainwestowane pieniądze ale coś znacznie cenniejszego – CZAS. Z tego powodu zapraszamy Państwa na bezpłatne szkolenie pokazowe zawierające fragmenty naszego NOWEGO cyklu warsztatów.

Nowe szkolenia prowadzone będą przy współpracy ekonomistów, psychologów, pedagogów i mistrzów neurolingwistycznego programowania - będących jednocześnie praktykami biznesu. Na szkoleniu pokazowym będziecie Państwo mieli możliwość sprawdzenia kompetencji i stylu pracy naszych Trenerów, przede wszystkim jednak przekonacie się o nadzwyczajnej skuteczności warsztatów - łączących biznesowe doświadczenie i wiedzę ekonomiczną z psychologią, nowoczesną pedagogiką i neurolingwistycznym programowaniem.

W trakcie spotkania poznacie Państwo elementy treningów związanych z budowaniem i motywowanie zespołów, komunikowaniem się, rozwiązywaniem konfliktów w zespole oraz negocjacjami. To nie będzie szkolenie typu „siądź i posłuchaj” - szkolimy poprzez aktywny i pełen emocji udział wszystkich uczestników oraz doświadczanie i praktykowanie nabytej wiedzy. Przekonacie się Państwo jak dzięki połączeniu różnego rodzaju narzędzi i technik - uczestnicy szybko zdobywają nową wiedzę oraz wprowadzają w swoich zachowaniach pożądane zmiany - nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji.

Tematy i zagadnienia szkolenia pokazowego:
- „Decydent, kto to tak naprawdę jest?” - elementy warsztatów z negocjacji - prowadzący Helmut V. Gläser
- „Konflikt interpersonalny w pracy – przyczyny, rozpoznanie, rozwiązania” - warsztaty Beaty Strzyżewskiej
- „Aby grupa stała się zespołem - porozumiewanie się na świadomym i nieświadomym poziomie jako narzędzia budowania i motywowania zespołów” – poprowadzi Katarzyna Stróżyńska.

Koszty: udział w szkoleniu jest bezpłatny dla osób, które odeślą wypełnioną KARTĘ ZGŁOSZENIA udziału w szkoleniu pokazowym oraz OTRZYMAJĄ od nas zwrotne POTWIERDZENIE uczestnictwa.

Korzyści dla Uczestników:
- bezpośrednie zweryfikowanie jakości, solidności i przydatności proponowanych warsztatów,
- sprawdzenie jakości merytorycznej szkoleń „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- jeszcze większa pewność przy podejmowaniu decyzji o współpracy z naszą firmą szkoleniową,
- zweryfikowanie planów szkoleniowych pod kątem doboru warsztatów i ćwiczeń,
- poznanie ciekawych i skutecznych metod szkoleniowych dotyczących znanych problemów
i zagadnień,
- zapoznanie się z wybranymi materiałami szkoleniowymi firmy „Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”,
- poznanie trenerów, ich kompetencji i specjalizacji,
- możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerami i uzyskanie odpowiedzi na pytania związane
z problematyką szkoleniową,
- … i nie mniej ważne: pożyteczne spędzenie czasu, dużo emocji i wrażeń.

Potwierdzenie uczestnictwa: ze względu na ograniczoną ilość miejsc bardzo prosimy o potwierdzenie swojej obecności najpóźniej do 20.04.2012 poprzez wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIA UDZIAŁU W SZKOLENIU POKAZOWYM i odesłanie jej na podane w formularzu dane kontaktowe. Grupa może liczyć ok. 15 osób – decyduje kolejność zgłoszeń!

Szczegóły dotyczące szkolenia, trenerów i Kartę Zgłoszenia udziału w szkoleniu pokazowym znajdziecie Państwo TUTAJ.

Dane kontaktowe:
Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia pokazowego:
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. Handlowych
„Uruchom głowę, rozwiń skrzydła”
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 61 6491481
tel. kom. 604 78 30 89

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek

Szanowni Państwo,

Przygotowaliśmy specjalne pakiety rozwojowe, czyli kompleksowe rozwiązania wspierające rozwój profesjonalny Kierownika Projektu.

Nasze pakiety rozwojowe zawierają:

1. szkolenia z międzynarodowych standardów zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantują najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę oraz doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów;

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy do kontaktu, w celu uzyskania szczegółowych informacji o pakietach rozwojowych dla Kierowników Projektów:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie zapraszamy

Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).

PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 11.04.12 o godzinie 13:54

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

W imieniu firmy Sandler, Hays Poland oraz BPCC zapraszam na warszatat:

ZAPROSZENIE NA WARSZTAT DLA DZIAŁÓW HR
“NEGOCJACJE Z KLIENTEM WEWNĘTRZNYM”


• Jak skutecznie przekonywać innych do nowych rozwiązań - zachęcać czy zniechęcać?
• Elastyczne formy pracy w środowisku specjalistów i menedżerów jako sposób na niespodziewane decyzje Klienta wewnętrznego.

Kiedy: 25 kwietnia 2012
Gdzie: : Budynek ING, ul. Chorzowska 50, Katowice
Godzina: : 9.00-13.00

Serdecznie zapraszamy na bezpłatny warsztat, którego uczestnikami będą praktycy, szefowie i przedstawiciele działów HR, po którym zapraszamy na lunch.

Więcej informacji na stronie Warsztat HR

Zapraszam!Agnieszka Kazimierczak (Smyk) edytował(a) ten post dnia 12.04.12 o godzinie 15:41
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenia komputerowe:

Adobe Flash – poziom podstawowy
Książka Adobe Flash dla każdego uczestnika GRATIS!

TERMINY SZKOLENIA:
-02-03.06.2012 r.
-30-01.07.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 699 zł netto/osoba

Program szkolenia Adobe Flash – poziom podstawowy:

1.Omówienie interfejsu programu
Narzędzia służące do rysowania (prosta, elipsa, prostokąt, krzywa)
Narzędzia służące do zaznaczania
Obszar roboczy
Okno warstw
Linia czasowa

2.Ustawienia dokumentu
Rozmiar
Kolor tła
Szybkość animacji

3.Omówienie i zastosowanie różnych rodzajów animacji
Animacja poklatkowa
Animacja kształtu
Animacja klasyczna

4.Omówienie obiektów używanych w poszczególnych rodzajach animacji
Grupy
Symbole graficzne
Klipy filmowe
Przyciski

5.Omówienie i zastosowanie warstw
Normal
Mask/Masked
Guide/Guided

6.Publikacja animacji

7.Umieszczanie animacji na stronach WWW

8.Praca z tekstem - rodzaje tekstu
Static Text
Dynamic Text
Input Text

9.Zastosowanie przycisków
Tworzenie prostych przycisków
Tworzenie animowanych przycisków

10.Podstawowa składnia języka ActionScript
Najczęściej wykorzystywane polecenia:
- Play
- Stop
- GetURL
- Goto

11.Dopisywanie skryptów:
Dopisywanie skryptów do tekstu
Dopisywanie skryptów do ujęć kluczowych
Dopisywanie skryptów do przycisków
Dopisywanie skryptów do Movie Clipów

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Wiosenna promocja podręczników


Obrazek

Szanowni Państwo,

Dystrybuujemy specjalistyczne podręczniki ze standardów zarządzania projektami, programami, ryzykiem, zarówno w jęz. polskim, jak i w jęz. angielskim:

• Portfolio, Programme and Project Offices
• P3O® Biura Portfeli, Programów i Projektów (polskie tłumaczenie)

• Management of Risk: Guidance for Practitioners 2010 Edition
• M_o_R® Zarządzanie ryzykiem: Poradnik dla praktyków (polskie tłumaczenie)

• Managing Successful Programmes 2011 Edition
• MSP® Skuteczne Zarządzanie Programami (polskie tłumaczenie)

Dla osób zainteresowanych przygotowaliśmy 5 % rabatu na dowolny podręcznik z naszej oferty, na podstawie hasła „goldenline”, przy składaniu zamówienia.

Zapraszamy do odwiedzenia strony:
http://shop.skills.pl/category/ksiazki


Serdecznie pozdrawiamy

Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska)
M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 18.04.12 o godzinie 12:43

Łukasz Wittenberg

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-12.05.2012 r.
-26.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto

Codziennie patrzysz na stertę rosnących w Twoim otoczeniu śmieci? Chcesz obniżyć wysokie rachunki za wodę i prąd w Twoim przedsiębiorstwie?Boisz się kar? Martwi Cię złe gospodarowanie odpadami? Do Twoich obowiązków należy ochrona środowiska w przedsiębiorstwie, a Ty nie wiesz od czego zacząć?

Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś "TAK" to szkolenie jest dla Ciebie.

Cele szkolenia:
Cel ogólny: zwiększenie świadomości i wiedzy w zakresie uwzględniania kwestii środowiskowych u osób pracujących lub prowadzących działalność gospodarczą.
Cele szczegółowe: usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy prawnej z wybranych zagadnień ekologicznych, umiejętne segregowanie odpadów, rozwijanie wrażliwości na problemy środowiska naturalnego oraz kształtowanie postaw proekologicznych.

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-10.05.2012 r.
-24.05.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)

Zapoznanie uczestników z podstawami wiedzy ergonomicznej oraz ukierunkowanie uczestników na metody rozwiązywania problemów ergonomicznych w ich zakładach pracy, w celu poprawy efektywności pracy oraz poziomu zadowolenia pracownika.

Opis szkolenia
Szkolenie dotyczy podstaw ergonomii, tj. nauki o dostosowaniu otoczenia człowieka, szczególnie w pracy, do jego potrzeb i możliwości. Z badań wynika, że ergonomiczna świadomość pracowników pomaga zwiększyć ich wydajność oraz zmniejszyć ich zmęczenie, spowodowane wysiłkiem umysłowym i fizycznym. Stosując proste środki, niewymagające żadnych nakładów finansowych, można istotnie zmaksymalizować wydajność pracy i efektywność pracowników.

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Szanowni Państwo,

Nasze pakiety rozwojowe zapewniają kompleksowe rozwiązania, wspierając profesjonalny rozwój Managerów (Kierowników Projektów, Zarządzających ryzykiem, Pracowników Biura Programów i Portfela, Właścicieli Programów i Kierowników Programów).

W skład pakietu rozwojowego wchodzi:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych:

07-11.05.2012 PRINCE2®
14-17.05.2012 MSP®
21-25.05.2012 PRINCE2®
04-06.06.2012 CAPM®/PMP®
11-15.06.2012 PRINCE2®
18-22.06.2012 M_o_R®
25-29.06.2012 PRINCE2®

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Wkrótce w Krakowie odbędą się pierwsze targi dedykowane osobom "mówiącym językami", które chciałyby swoje umiejętności wykorzystać w pracy. Na targach wystawcami będą korporacje i agencje rekrutacyjne szukające ludzi do pracy w Polsce i zagranicą. Będą tam z konkretnymi ofertami pracy :)

Więcej informacji tutaj, a zarejestrować można się tutaj
:)

P.S.
Udział w konferencji jest bezpłatny! :)

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Gra strategiczna negocjacje ze związkami zawodowymi

Witam,

Zapraszam Państwa 30 i 31 maja do warszawskiego Businessman Institute na warsztaty zatytułowane "Gra strategiczna - negocjacje ze związkami zawodowymi "

Warsztaty będą miały charakter interaktywnej gry:

- Gra daje możliwość zasiadania po obu stronach negocjacji: pracodawca - związki zawodowe.
- Eksperci prowadzący grę będą wspierać uczestników podzielonych na grupy w prowadzeniu prawdziwych negocjacji oraz zaproponują najbardziej skuteczne techniki negocjacyjne.
- Zostaną ocenione postawy wypracowane u uczestników oraz przedstawione będą propozycję najlepszych rozwiązań.
- Uczestnicy pozyskają w najbardziej praktyczny sposób wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia mediacji i negocjacji ze związkami zawodowymi.
- Rzetelny ekspercki feedback od prowadzących warsztat.
- Kompleksowe zapoznania się z problematyką relacji pomiędzy pracodawcą a związkami zawodowymi.

Po szczegóły zapraszam tutaj.

Dołącz do nas również na Facebooku

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Już 29 maja br. rozpocznie się w Krakowie i Warszawie cykl szkoleń skierowanych do firm rekrutacyjnych, działów HR, konsultantów social media oraz przedstawicieli świata biznesu z wykorzystania social media w rekrutacji i Human Resources. Szkolenia te poprowadzi jeden z najbardziej znanych konsultantów w tej dziedzinie w Wielkiej Brytanii, a mianowicie Jorgen Sundberg. Poniżej zamieszczamy kilka szczegółowych informacji na temat naszych szkoleń.

Jorgen Sundberg

Jorgen Sundberg jest social media trenerem i konsultantem specjalizującym się w LinkedIn, employer branding online i rekrutacji. Jest założycielem i dyrektorem firmy konsultingowej „Link Humans” z siedzibą w Londynie i Paryżu. Jego klientami są takie firmy jak Adecco, Intel, DHL, Tesco, Smurfit-Kappa, Prudential i HSBC.

Jorgen Sundberg wcześniej był Dyrektorem Sprzedaży na całą Europę w firmie Red Commerce – największej na świecie firma rekrutacyjnej SAP-a. Za jego kadencji obroty firmy wzrosły z £ 2 mln do £ 55 mln. Jorgen jest regularnym mówcą wielu konferencji branżowych oraz szkół biznesu w calej Europie. Cytowany w angielskim The Times, The Guardian i The Australian, nazwany „social networking guru” przez Mail on Sunday.

Jorgen jest również blogerem, prowadzi kilka swoich blogów, a między innymi jeden z najbardziej popularnych blogów rekrutacyjnych w Wielkiej Brytanii pod nazwą The Undercover Recruiter, którego miesięcznie czyta 75.000 czytelników.

O szkoleniach

Podczas naszych szkoleń dowiesz się jak:

Wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych do rekrutacji i budowania profesjonalnego wizerunku pracodawcy w sieci
Skutecznie wyszukiwać właściwych kandydatów z użyciem następujących portali społecznościowych: Linkedin, Facebook, Google +
Korzystać z zaawansowanych technik wyszukiwania w celu identyfikacji najlepszych kandydatów
Podnieść renomę firmy i konsultantów wykorzystując social media
Zbudować stałe i trwałe społeczności wokół twojej firmy
Utrzymać dobre relacje z klientami i kandydatami
Precyzyjnie określić potrzeby pracodawców
Jak informować kandydatów o ofertach pracy w darmowy i wirusowy sposób
z wykorzystaniem mediów społecznościowych
Nasze szkolenia obejmują:

Profil: Dowiedz się, jak zbudować profesjonalny i przyjazny wyszukiwarkom profil, który przyciąga biznes.

Sieć: Jak połączyć się z klientami i potencjalnymi kandydatami w profesjonalny sposób.

Komunikacja: Jak zbudować swój profesjonalny wizerunek online przy pomocy grup dyskusyjnych na Linkedin, dyskusji, eventów i innych aplikacji oraz na Facebook-u i Google +.

Badania: Jak korzystać z zaawansowanych technik wyszukiwania kandydatów przy użyciu rzeczywistych case studies.

Miejsca szkoleń:

Kraków: Lokalizacja: Hotel Logos, ul. Szujskiego 5, 31-123 Kraków

Terminy: 29 maj 2012, 09:00 – 18:00; 18 wrzesień 2012 09:00 – 18:00

Warszawa: Lokalizacja: Zebra Tower, AIP Business Link

Terminy: 30 maj 2012, 09:00 – 18:00; 19 wrzesień 2012 09:00 – 18:00

Cena: Bilety 1.099 PLN + VAT od osoby (Cena obejmuje szkolenie, certyfikat, materiały drukowane, kawa i herbata, lunch)

Więcej szczegółów: Jeśli chcesz wziąć udział w jednym z naszych szkoleń w Krakowie lub Warszawie to napisz do nas na adres office@smls.pl lub zadzwoń na numer 797-738-658 aby zarezerwować swoje miejsce

Język szkolenia: język angielski

Liczba uczestników: 10 osób na każdym szkoleniu

http://smls.pl

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Podkręć swoje kwalifikacje w wakacje!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

Szansę na to dają Pakiety Rozwojowe, jakie mamy w swojej ofercie zawierające:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych to:

CAPM®/PMP® Exam Prep: 04-06.06.2012
PRINCE2®: 11-15.06.2012; 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012; 06-10.08.2012; 20-24.08.2012
M_o_R®: 18-22.06.2012
P3O®: 02-06.07.2012
MSP®: 30.07-02.08.2012

W okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2012 r. gwarantujemy terminy prowadzonych przez nas szkoleń, a szkolenia wraz z egzaminami są dostępne w całej Polsce również poprzez Internet, dzięki platformie live learning

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami
handlowymi Project Management Institute

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na kolejne szkolenie otwarte pt.: „Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i motywowanie zespołów”, które odbędzie się w dniach 25-27.05.2012 r. w Pałacyk pod Lipami w Swarzędzu, woj. wielkopolskie.

Proponujemy ten trening osobom i zespołom mającym świadomość, że o sprawności w realizacji zadań zespołu decydują zarówno umiejętności zawodowe jak i kreatywność, empatia, altruizm, budowanie dobrej atmosfery, zaufanie, sympatyczne relacje, zgodna współpraca, umiejętność motywowania się „od środka”, świadomość korzyści z dążenia do relacji wygrany-wygrany i wiele innych cech i umiejętności zwanych „miękkimi”. Grupa staje się zespołem, kiedy wspólnie realizuje te same cele. Gdy cele nie są wspólne można mówić jedynie o zlepku indywidualnych aktywności.

Zagadnienia i tematy realizowane podczas treningu:
Efekt synergii (2+2=5) i strategie win-win – praca z celem i z misją życiową
Idea trzeciego wyjścia – różnica między kompromisem a konsensusem
Komunikacja i porozumiewanie werbalne i niewerbalne – język ciała, strój, kolory,
słowa klucze, słowa magiczne, słowa kasowniki i osłabiacze - uczestnicy trenują skuteczne
sposoby werbalnego i niewerbalnego porozumiewania się.
Podstawy nawiązania dobrego kontaktu z drugim człowiekiem - zasady konstruowania
przekazu w oparciu o świadome i nieświadome sposoby oddziaływania.
Dopasowanie jako wstęp do przewodzenia: modalności, metaprogramy, poziomy logiczne. Uczymy rozpoznawać systemy motywacji innych ludzi i w razie konfliktu stanowisk lub interesów znajdować rozwiązania korzystne dla obu stron. Pokazujemy podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływające na sposób widzenia świata i podejmowania decyzji.
Ograniczające przekonania i sposoby ich przekraczania – polubisz innych, gdy polubisz
siebie, zrozumiesz siebie, gdy zrozumiesz innych.
Zarządzanie stresem i „stanem wewnętrznym”
Przywódca, lider, menedżer - czyli jak prezentować się wiarygodnie i profesjonalnie i jak
przy tym budzić zaufanie i sympatię.
Spójność komunikatów werbalnych i niewerbalnych na poziomie świadomym
i nieświadomym: kolory, symbole, słowa – klucze, mowa ciała, niektóre metaprogramy.
Jak przekonać innych do swoich racji, jak pociągnąć zespół za sobą - przygotowanie
do pracy w stresie i niesprzyjających warunkach.
Zasady i stosowanie "burzy mózgów"
Reguły wystąpień publicznych – autoprezentacja

Efektem treningu jest zdobycie przez uczestników szeregu umiejętności m.in.: motywowania siebie i zespołu, negocjacji i budowania porozumienia poprzez znajdowanie rozwiązań korzystnych dla obu stron, rozumienia korzyści z dążenia do relacji "wygrany – wygrany" panowania nad emocjami i stresem prezentowania sądów, opinii, uwag zrozumiałych dla pracowników o różnych systemach reprezentacji umiejętność odczytywania intencji i systemu wartości drugiej stron nie ulegania presji, naciskom i manipulacjom, wzmocnienie poczucia własnej wartości i wzrost motywacji do działania.

Trening trwa 3 dni i bazuje na technikach i narzędziach neurolingwistycznego programowania. Wykłady i prezentacje zajmują ok. 15% czasu, reszta to: ćwiczenia, gry i "zabawy" omawiane następnie przez uczestników, którzy dyskutują i wyciągają samodzielnie wnioski. Gry i zabawy skonstruowane są tak, aby uczestnicy sami doświadczyli, że tylko współpraca, współdziałanie, porozumienie i synergia są dla nich osobiście jedynym „opłacalnym” życiowo i zawodowo rozwiązaniem. Zastosowane techniki pozwalają wprowadzić pożądane przez uczestników zmiany w zachowaniach nie tylko na poziomie umiejętności, ale również w sferze przekonań i emocji. Dzięki generowaniu emocji i przeżyć, oraz „prawdziwemu” doświadczaniu, uczestnicy nie tylko nabywają umiejętności, ale także zmieniają ograniczające przekonania na własny temat i na temat otoczenia.

W ramach wiosennej promocji cena trzydniowego treningu wynosi jedynie 800,00 zł netto – w tej cenie uczestnik otrzymuje: szkolenie prowadzone przez dwóch doświadczonych trenerów, dwa noclegi, pełne wyżywienie i przerwy kawowe, dokumentację szkoleniową, dokumentację fotograficzną, certyfikat udziału w treningu.

Nasza strona internetowa

W razie pytań zapraszamy do kontaktu z naszym biurem – tludwichowski@intelkom.eu

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tel. 71 398-09-73
Olga S.

Olga S. Konsultant HR,
pedagog

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Zapraszamy na Warsztat Akredytacyjny FACET5-REKRUTACJA, BUDOWANIE ZESPOŁÓW, COACHING.
Obrazek


PROMOCYJNA CENA!!! wyłącznie dla osób/firm, które powołają się na poniższy kupon. Szczegóły pod podanymi nr telefonów.

Obrazek


LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!!!

Cena obejmuje: obszerne materiały szkoleniowe na temat osobowości człowieka oraz najskuteczniejszych sposobów postępowania z różnego typu ludźmi, test osobowości FACET5, bezpłatne badanie Facet5 dla wybranej osoby, przerwy kawowe, lunch, certyfikat akredytacyjny uprawniający do korzystania z narzędzia Facet5 w pracy zawodowej, książkę "Magia Rozwoju Talentów”

ZGŁOSZENIA NA WARSZTATY PRZYJMOWANE SĄ WYŁĄCZNIE:
pod nr tel.: 698 656 696 Piotr Sosiński p.sosinski@businesscreator.pl
509 989 234 Olga Sosińska o.sosinska@businesscreator.pl

Zapraszamy do odwiedzenia strony i zapoznania się z możliwościami systemu FACET5:
http://www.businesscreator.pl/produkty.html

Jeżeli chcecie Państwo poznać system zanim zdecydujecie się na warsztat z przyjemnością zaprezentujemy go w siedzibie Państwa firmy. W tym celu prosimy o kontakt za pośrednictwem podanych wyżej numerów telefonów.

SYSTEM FACET5 SKUTECZNIE WSPIERA PROJEKTY:
• Rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej, tworzeniu PROFILU KANDYDATA
• Assessment i Development Centre,
• Rozwoju Pracowników,
• Coachingu,
• Planowania ścieżek karier i planów następstw,
• Motywowania poprzez docenianie indywidualnych różnic,
Rozwoju umiejętności przywódczych,
• Budowania efektywnych zespołów,
• Rozwiązywania konfliktów,
• Doradcze związane z rozwojem karier.

Mamy opisane w systemie role zespołowe Belbina!

Naszymi Partnerami Biznesowymi w Polsce są zarówno specjaliści HR jak i firmy konsultingowe.

Termin warsztatów: 13-14 czerwca, 2012
Miejsce warsztatów: Warszawa
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Tablica ogłoszeń - umieszaj swoje ogłoszenia ,...

Trening umiejętności menedżerskich

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 1 czerwca 2012, Warszawa, ul. Domaniewska 37A (gmach WSZ-POU)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 i więcej osobach z tej samej firmy 5% zniżki na 1 uczestnika)

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Marta Sykut

Trener biznesu, psycholog ,certyfikowany Praktyk NLP.
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Specjalizuje się w doskonaleniu kompetencji menedżerskich,
treningach asertywności, zarządzaniu konfliktem w oparciu
o mediacje i negocjacje, wystąpieniach publicznych, zarządzaniu
sobą w stresie i w czasie. Prowadzi szkolenia w języku polskim
i angielskim. Ma za sobą 240 dni szkoleniowych dla takich firm jak:
Solid Consulting, IT School, Ignea, TELEA, BUD-Invest. Na stałe
współpracuje ze szkołą językową Helen Doron w Warszawie oraz z New Academy.
Obecnie jest Trenerem i Project Managerem w Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu.
Jest odpowiedzialna za opiekę merytoryczną, szkolenia oraz za kontakt
z kluczowymi klientami.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01



Wyślij zaproszenie do