Katarzyna M.

Katarzyna M. redaktor treści:
lifestyle, design,
architektura;
specjal...

Temat: SZKOLENIA

Szanowni Państwo! W imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja serdecznie zapraszam na:


Obrazek


Ogólnopolskie Forum Szkolenia 2014 Kreatywnie o Kadrach to spotkanie branży szkoleniowej, HR, kadr, którego celem jest dyskusja o kluczowych obecnie wyzwaniach związanych z zarządzaniem potencjałem ludzkim w organizacji.

Nasi eksperci przedstawią skuteczne sposoby i zaprezentują sprawdzone narzędzia w zakresie rozwoju ludzi w organizacji, planowania oraz przeprowadzania szkoleń tak, by jak najpełniej wykorzystać możliwości tkwiące w jednostkach i zespołach.

Program konferencji zaplanowaliśmy w taki sposób, aby oprócz wysłuchania prelekcji naszych ekspertów, istniała możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń, pomysłów i inspiracji, a także indywidualnych konsultacji z naszymi prelegentami i doradztwa w zakresie możliwości współpracy.

Inspiracje, działania, strategie – zainwestuj w rozwój!

Dołącz do Ogólnopolskiego Forum na GoldenLine >>

------------------------------------------------------

Mając świadomość odmienności zarządzania zasobami ludzkimi w różnych środowiskach i sektorach, ZAPRASZAMY pierwszego dnia Ogólnopolskiego Forum Szkolenia 2014 przedstawicieli firm, natomiast drugi dzień konferencji dedykowany jest przedstawicielom instytucji publicznych.

19 listopada - dla FIRM
Temat przewodni: Jak efektywnie i skutecznie planować rozwój pracowników, by powiększać
potencjał firmy w dynamicznie zmieniającym się środowisku rynkowym

20 listopada - dla URZĘDÓW
Temat przewodni: Zarządzanie rozwojem pracowników metodą na trafne i profesjonalne wykorzystanie potencjału kadrowego w Urzędzie

Wśród tematów wystąpień m.in.:

• Narzędzia nowoczesnego menedżera HR, czyli jak wzmocnić narzędziowo proces planowana działań rozwojowych / Paweł Kopijer

• Budowa strategii szkoleń, a Pracownik generacji X i Y – fakty i mity, szanse i zagrożenia / Anna Międlarz

• Coachingowy Styl Zarządzania – czyli w stronę indywidualnego podejścia i elastyczności zachowań menadżerskich / Artur Przybyłowicz

• Oceny okresowe i ich związek z IPRZ oraz obowiązki w tym zakresie poszczególnych szczebli kierownictwa urzędu - analiza najczęstszych problemów w w tym zakresie/ Radosław Hancewicz

• Rozwój pracowników admnistracji publicznej w oparciu o model SEA / Paweł Kopijer

• Realizacja IPRZ w Urzędach/ Iwona Sługocka

KONTAKT/ ZAPISY:

AP Edukacja Sp. z o.o., Centrum Szkoleniowe
ul. Urzędnicza 20 lok. 8, 30-051 Kraków
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
Tel./ fax: 12 352-31-23 (wew. 3)
Tel. kom. 797 011 698, 517 752 770

CENNIK:

Udział jednej osoby - I dzień Forum (dla firm): 350 zł + 23% VAT
Udział jednej osoby - II dzień Forum (dla urzędów i intytucji publicznych): 300 zł / VAT zwoln.

PROMOCJE!

• Pierwsze 20 zgłoszeń na Ogólnopolskie Forum Szkolenia 2014 premiujemy rabatem - 10% TANIEJ!

• Przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z tej samej firmy/ instytucji - 50 zł TANIEJ dla drugiej i kolejnej osoby!

Uwaga: Promocje nie łączą się

-------------------------

PARTNERZY:

GoldenLine, PIFS, PSTD, Wolters Kluwer, publiczni.pl, MATRIK, Personel i Zarządzanie, Obserwatorium Zarządzania, DISC Extended, Pracuj.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Szanowni Państwo,
aby zyskać kompleksową i nowoczesną wiedzę oraz umiejętności praktyczne z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym i ludzkim organizacji, a w szczególności – z zakresu pozyskiwania i rozwoju talentów, Qtalent Quality Talent Training Group zaprasza do udziału w niżej wymienionym szkoleniu:

"Zarządzanie talentami"

Miejsce i termin szkolenia:
Warszawa, 9-10 grudnia 2013 r.

Szkolenie skierowane jest do:

- kadry menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, jak również do osób kierujących zespołami zadaniowymi, których zamiarem jest pozyskiwanie i zatrzymywanie talentów w organizacji, jak również zwiększenie poziomu innowacyjności swojej firmy, pracownicy działów HR, wszystkich zainteresowanych diagnozowaniem i zarządzaniem talentami



NABÓR TRWA!

Szczegóły i zapisy http://www.qtalent.pl/szkolenia/zarz%C4%85dzanie-talen...

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

http://tiny.pl/qr9gr Ten post został edytowany przez Autora dnia 25.11.13 o godzinie 14:50

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Małgorzata P.

Małgorzata P. Trener /Konsultant
ds. Planowania
Szkoleń i Rozwoju /
Lif...

Temat: SZKOLENIA

Szkolenie: "Skuteczne metody rekrutacji i selekcji" - HUMAN SKILLS


Obrazek


Ekspert firmy HUMAN SKILLSz zakresu szkoleń dotyczących doskonalenia kompetencji „miękkich” pracowników oraz kadry zarządzającej, a także profesjonalistka w rozwiązywaniu konfliktów, trafnego podejmowania decyzji, siły perswazji, rozbudzania kreatywności, rozwijania umiejętności zarządzania emocjami i budowania relacji pozostaje do Państwa dyspozycji. Zapraszam do wzięcia udziału w intensywnym spotkaniu warsztatowo - szkoleniowym.

Cele szkolenia:

poznanie skutecznych metod weryfikacji kandydatów,
poznanie obecnych metod rekrutacji i selekcji,
uzyskanie skrzynki narzędziowej.

Korzyści dla uczestników:

uzyskanie wiedzy z zakresu typów osobowości kandydatów,
przećwiczenie wszystkich etapów poszukiwania pracownika – od weryfikacji potrzeb, poprzez emisję ogłoszenia po decyzję o zatrudnieniu,
poznanie zasad programu Orientation /wprowadzenie nowego pracownika do firmy.

Szkolenie prowadzone będzie m.in metodami:

paneli dyskusyjnych,
ćwiczeń grupowych i indywidualnych,
prezentacji,
odgrywanie ról,
analizy przypadków,
filmów poglądowych.

Miejsce: Firma szkoleniowa Human Skills (ul. Marszałkowska 84/92 lok.117 - ścisłe centrum, wejście od ul. Nowogrodzkiej).
Terminy: 06.12.2013r.
Godziny: 09:00 – 16:00 wraz z przerwą na lunch
Stała cena: 690 netto (+23% VAT) od osoby

Cena zawiera:

Materiały szkoleniowe oraz materiały dodatkowe rozdawane podczas szkolenia.
Lunch oraz serwis kawowy.
Konsultacje poszkoleniowe on-line do miesiąca czasu po zakończeniu szkolenia.
Dyplom ukończenia szkolenia.

Aby zapisać się na szkolenie prosimy o:

Przesłanie informacji o chęci udziału w szkoleniu na adres biuro@humanskills.pl lub/oraz kontakt telefoniczny w godzinach od 08:30 – 16:30 na nr tel: (22)2242195; (22)2242196

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Małgorzata P.

Małgorzata P. Trener /Konsultant
ds. Planowania
Szkoleń i Rozwoju /
Lif...

Temat: SZKOLENIA

Szkolenie: "Certyfikowany kurs na asesora projektów Assessment i Development Center" - Human Skills


Obrazek


Eksperci firmy Human Skills z zarządzania zasobami ludzkimi, Assessment i Development Center są do Państwa dyspozycji. Zapraszam do wzięcia udziału w intensywnym spotkaniu warsztatowo - szkoleniowym.

Miejsce: Firma szkoleniowa Human Skills
Terminy: 27.01-28.01.2014r,
Czas trwania: 09:00 – 16:00
Cena stała: 1190 zł netto (+23% VAT)

Cena szkolenia zawiera:
zajęcia prowadzone przez praktyka w branży,
materiały szkoleniowe,
dwudaniowy lunch oraz serwis kawowy,
konsultacje poszkoleniowe on-line do miesiąca po szkoleniu,
imienny dyplom ukończenia szkolenia.


Cele szkolenia:

Nabycie umiejętności efektywnego przygotowania i przeprowadzenia metody Assessment Center/Development Center w organizacji.

Zwiększenie umiejętności prawidłowego raportowania sesji Assessment Center/Development Center.
Korzyści dla uczestników:

Poszerzenie wiedzy dotyczącej projektowania i wdrażania narzędzi do oceny danych kompetencji w firmie.

Poznanie zasad analizy i oceny sesji Assessment Center/Development Center.

Zdobycie umiejętności samodzielnego projektowania ćwiczeń i przeprowadzania sesji ACDC.

Możliwość omówienia zrealizowanych przez prowadzących projektów ACDC.

Przećwiczenie każdego modułu zajęć.
Nauka prawidłowego udzielania kandydatom informacji zwrotnych.

Zdobycie informacji dotyczących profesjonalnego pełnienia roli asesora.

Uzyskanie dyplomu po zrealizowaniu wszystkich modułów kursu oraz przedstawieniu własnego projektu ACDC

Metoda szkolenia:

Prezentacja teoretyczna – wprowadzenie i usystematyzowanie wiedzy.
Omówienie.
Dyskusja grupowa.
Ćwiczenie praktyczne na arkuszach asesora.
Symulacja działań asesorskich.

PROGRAM KURSU

1 DZIEŃ X 7 GODZIN

09:00-12:15 ROZPOCZĘCIE SZKOLENIA


Omówienie celów szkolenia. Ustalenie kontraktu z grupą.
Dyskusja grupowa

Metoda Assessment i Development Center
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków

Specyfika metody AC/DC.
Możliwości zastosowania metod w kierowaniu kapitałem ludzkim.
Cele stosowania AC/DC w organizacji – pozyskiwanie, kształcenie i motywowanie pracowników.
Wady oraz zalety w kontekście rozwoju potencjału kadrowego.
Prezentacja kilku zrealizowanych projektów.

Baza kompetencji i ich rola z tworzeniu narzędzia AC – obowiązkowa podstawa projektu ACDC. Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, ćwiczenie praktyczne.

Sens tworzenia profili kompetencyjnych.
Rodzaje kompetencji.
Definiowanie kompetencji, ustalanie ich wartościowania oraz wskaźników.
Przykłady.
Rola kompetencji w ACDC.

12:30- 13:15 PRZERWA OBIADOWA

Przygotowanie sesji AC/DC
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, ćwiczenie praktyczne.

Konstruowanie harmonogramu projektu.
Analiza stanowisk pracy dla potrzeb projektu ACDC.
Przygotowanie profilu idealnego kandydata.
Przygotowanie odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia sesji AC/DC.

Ocena kompetencji
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, ćwiczenie praktyczne.

Budowanie pytań do wybranych kompetencji.
Pytania CBI – wywiad kompetencyjny i jego rola w ACDC.
Ocena 360 stopni – narzędzie wspierające ocenę

15:50-16:00 Podsumowanie pierwszego dnia zajęć
Uczestnik otrzyma zadanie domowe – przygotowanie ćwiczeń do trzech kompetencji.

2 DZIEŃ x 7 GODZIN


Rola ćwiczeń w projekcie ACDC
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, ćwiczenie praktyczne.
Uczestnicy będą tworzyć własne ćwiczenia do wybranych kompetencji.

Rodzaje ćwiczeń – omówienie wstępne.
Typy ćwiczeń.
Matryca ćwiczeń i kompetencji do AC/DC.
Kryteria wyboru ćwiczeń.
Tworzenie instrukcji do ćwiczeń dla asesorów i
uczestników.
Tworzenie formularzy, raportów itp.
Podział zadań asesorów przy ćwiczeniach i raportach.

12:30- 13:15 PRZERWA OBIADOWA

Role w projekcie AC/DC
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, test indywidualny, ćwiczenie praktyczne – symulacje asesorskie.

Podział ról – dział personalny, przełożeni, asesorzy oraz uczestnicy.
Wybór uczestników, kryteria.
Przygotowanie oraz rola asesora.
Rola asesora w czasie sesji – obserwacja, odgrywanie ról, słuchanie, notowanie, wnioskowanie.
Odpowiedzialność asesora.
Ocenianie i błędy oceniania.
Fakty a interpretacje i hipotezy.
Mechanizmy ograniczania błędów oceniania.
Techniczne przygotowanie asesora – przed, w trakcie oraz po.
Typologie osobowości wg.Junga/MBTI a ograniczanie błędów oceniania.

Raporty i sesja integracyjna
Prezentacja teoretyczna, omówienie, analiza przypadków, ćwiczenie praktyczne.

Współpraca między asesorami – ustalenia lidera.
Zasady sesji integracyjnej.
Unikanie pułapek psychologicznych – psychologia tłumu, zbiorowe myślenie.
Decyzje asesorskie.
Tworzenie raportów – zawartość, ocena kompetencji, wyniki szczegółowe, zbiorcze, analiza SWOT.
Tworzenie rekomendacji rozwojowych dla uczestnika – szkolenia, coaching, ścieżka kariery itp.
Tworzenie raportów dla uczestników przy AC oraz przy DC.
Zasady przekazania informacji zwrotnej do Klienta o sugestiach rozwojowych dla organizacji – programy rozwoju talentów itp.

15:50-16:00 Podsumowanie szkolenia.

Trener: Iwona Firmanty – Asesor / Socjolog / Psycholog / Coach – z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych. Obecnie cieszący się sporym uznaniem trener kadry zarządzającej i nie tylko.

Aby zapisać się na szkolenie prosimy o:

Napisz: biuro@humanskills.pl
Zadzwoń:w godzinach od 08:30 – 16:30 na nr tel: (22)2242195; (22)2242196
http://humanskills.pl
Patrycja K.

Patrycja K. Employer Branding
Executive

Temat: SZKOLENIA


Obrazek



Akademia HRnews zaprasza na szkolenie:

ZARZĄDZANIE WYNAGRODZENIAMI W ORGANIZACJI
20-21 stycznia 2014, Warszawa

Zarządzanie wynagrodzeniami jest jednym z kluczowych obszarów zarządzania nie tylko zasobami ludzkimi ale również w całej organizacji. Dzieje się tak dlatego, że większość kosztów przedsiębiorstwa stanowią właśnie wynagrodzenia pracowników.
Na szkoleniu dowiesz się, w jaki sposób tworzyć kompleksowe systemy płacowe aby z jednej strony wspierały strategię firmy motywując pracowników do realizacji wyznaczonych przez nią celów a z drugiej strony spełniały oczekiwania zatrudnionych w niej ludzi.

Cele warsztatu:
Celem warsztatu jest dostarczenie rzetelnej wiedzy oraz rozwinięcie praktycznych umiejętności niezbędnych do samodzielnej:

• Analizy mocnych i słabych stron funkcjonującego w organizacji systemu wynagrodzeń
• Zaprojektowania efektywnego systemu wynagrodzeń w organizacji
• Konstruowania oraz wykorzystywania w praktyce wartościowania stanowisk pracy oraz kompetencji pracowników
• Oceny efektów pracy oraz kompetencji pracowników poprzez MBO oraz profilowanie kompetencji

Dla kogo:
Do udziału w warsztacie zapraszamy pracowników działów personalnych – specjalistów i menedżerów HR, menedżerów działów handlowych oraz właścicieli firm od małych po międzynarodowe korporacje.

Program:
http://akademiahrnews.pl/dokumenty_pdf/programy/PROGRA...

Cena: 1090 zł netto
Przy zgłoszeniu do: 07.01.2014r. – 950 zł netto

Gwarantujemy:
• Kompleksowy autorski program szkoleniowy mający na celu rozwój kompetencji z zakresu zarządzania wynagrodzeniami w organizacji
• Kameralną grupę sprzyjającą efektywności nauki
• Telefoniczne i mailowe wsparcie konsultanckie dla uczestników przez 3 miesiące od zakończenia szkolenia w zakresie rozwijanych podczas warsztatu kompetencji
• Imienny Certyfikat
• Materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• Lunch i przerwy kawowe

Więcej informacji: http://akademiahrnews.pl/szkolenie_zarzadzanie_wynagro...
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Temat: SZKOLENIA

Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy na otwarte SZKOLENIA i WARSZTATY eduFuturo w 2014 roku:
- Analiza biznesowa: Modelowanie procesów biznesowych i notacja BPMN – Warszawa, 22-23.01.2014
- Warsztaty Modelowanie procesów biznesowych z BPMN – Warszawa, 29.01.2014
- Dokumentowanie wymagań i zarządzanie nimi: Model motywacji biznesowej, Przypadki Użycia i Wymagania w SysML – Warszawa, 5-6.02.2014
- Modelowanie kontekstu projektu - Warszawa, 11.02.2014
- Marketing usług IT – Warszawa, 13-14.02.2014
- Modelowanie dziedziny systemu – Warszawa, 19.02.2014
- Komunikowanie zmiany – Warszawa, 24-25.02.2014
- Analiza obiektowa i projektowanie logiki oprogramowania z użyciem notacji UML – Warszawa, 26-27.02.2014
- Modelowanie architektury integracji – Warszawa, 5.03.2014
- Analiza i modelowanie biznesowego celu projektu - Warszawa, 12.03.2014
- Zarządzanie problemami i diagnozowanie systemów IT – Warszawa, 13-14.03.2014
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes – Warszawa, 26-27.03.2014
- IT-Business Alignment – warsztaty praktyczne – Warszawa, 3-4.04.2014

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
Monika Byczot (Czorniej)

Monika Byczot
(Czorniej)

Rekrutacja/Szkolenia
/Kadry

Temat: SZKOLENIA

Most Wanted! HR zaprasza serdecznie wszystkie panie związane zawodowo z HR na specjalnie dla nich przygotowane wydarzenie: „HR NA SZPILKACH” pierwsza z serii ogólnopolskich konferencji już 11 lutego w WARSAW CONFERENCE CENTER przy ulicy Górczewskiej 124.

Jeśli chcesz wiedzieć jak wykorzystać kobiecość w prezentacjach biznesowych, na czym polega synergia płci w biznesie, jak być szczęśliwym w pracy, jeśli chcesz zrozumieć czym jest myślenie wizualne w hr oraz poznać profesjonalną etykietę ubioru oraz– to jest to wydarzenie właśnie dla Ciebie!

Zapewniamy doskonale przygotowanych i mających ogromne doświadczenie prelegentów, a także znakomite towarzystwo. „HR na szpilkach” to okazja do spotkania pań pracujących na stanowiskach specjalistycznych, managerskich, kierowniczych oraz właścicielek firm.

Koszt udziału dla jednej osoby wynosi zaledwie 200pln netto. Więcej szczegółów i zapisy na: http://www.hrnaszpilkach.pl/index/

Serdecznie zapraszamy!
kontakt@hrnaszpilkach.pl
Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek Specjalista ds.
szkoleń, GOODMAN

Temat: SZKOLENIA

ZACZYNAMY EDYCJĘ SZKOLEŃ NA ROK 2014, PROGRAM ZOSTAŁ WZBOGACONY O KILKA NOWYCH ZAGADNIEŃ.


Obrazek


NAJBLIŻSZE SZKOLENIA OTWARTE DLA KADRY KUPIECKIEJ:

WARSZAWA 27-28.02.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-warszawa...
WROCŁAW 06-07.03.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-wroclaw-...
KATOWICE 24-25.03.2014 - http://goodm.eu/zakupy-i-negocjacje-w-biznesie-katowic...
POZNAŃ 24-25.04.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-poznan-0...
SOPOT 23-24.06.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-sopot-06...

Opust 10% dla członków: PMI, PSML, BPUG i SPZ.

Kontakt:
szkolenia@goodm.euTen post został edytowany przez Autora dnia 05.02.14 o godzinie 18:33
Katarzyna Kossowska

Katarzyna Kossowska własny ogródek

Temat: SZKOLENIA

Witam serdecznie,

w imieniu tatrzańskiego schroniska w Dolinie Roztoki chciałam Pana/Panią zainteresować unikalnym w Polsce typem szkoleń dedykowanych menadżerom oraz zespołom projektowym i roboczym, zespołom wysokiej efektywności i zarządom spółek.

Proponujemy kilkudniowy pobyt w tatrzańskiej głuszy pod okiem Tomka Kozłowskiego - czołowego szkoleniowca specjalizującego się w analizie procesów grupowych i teambuildingu. Jego wszechstronne doświadczenia w tej materii pozwalają na tworzenie autorskich programów analizy procesów grupowych poprzez prowadzone w górskiej scenerii gry szkoleniowo-diagnostyczne. Analiza ta ma stanowić punkt wyjścia do wdrożenia procesów naprawczych i zwiększenia efektywności szkolonego zespołu. Podczas pobytu przewidziany jest czas zarówno na pracę, przekazywanie wiedzy z zakresu funkcjonowania zespołów jak i na integrację w miejscu z wyjątkowym klimatem i historią.

Więcej informacji o naszej propozycji zamieściłam na stronie: http://schroniskoroztoka.com.pl/nowa/szkolenia/2-uncat...
Zapraszam do lektury :)

Jeżeli będę mogła udzielić dodatkowych informacji, służę pomocą.

pozdrawiam!
Kasia Buda
t: 661 168 309


Obrazek

Temat: SZKOLENIA

Szanowni Państwo,

zapraszam do Centrum Językowego Kierunek Wschód!

jesteśmy centrum językowym specjalizującym się w obszarach pozaeuropejskich. W skład naszego zespołu wchodzą doświadczeni polscy orientaliści i native-speakerzy.

Oferujemy kursy językowe z następujących języków (stacjonarne w naszej sali i in-company z dojazdem):

rosyjski, arabski, turecki, hebrajski, gruziński, perski, hindi, japoński, koreański i chiński.


Obrazek


Serdecznie zapraszam do zapoznania się z prezentacją naszych usług i wizyty na naszej stronie - http://www.kierunek-wschod.pl/dla-firm

Zachęcam do współpracy.

W przypadku wszelkich pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Piotr Kukuła,
Koordynator Językowy

Obrazek

Kierunek Wschód - Centrum Językowe
Żurawia 43, 00-680 Warszawa
tel. 502 904 709
http://kierunek-wschod.pl
biuro@kierunek-wschod.pl
http://facebook.com/kierunekwschod
Tomasz Gardian

Tomasz Gardian IT - HR - Sprzedaż

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na II Śląskie Forum HR które odbędzie się 27 marca 2014 w Katowicach GPP Business Park.

Strona konferencji http://forumhr.com.pl

W ramach pakietu każdy uczestnik może:
- skorzystać bezpłatnie z testu Insights Discovery + raport + warsztat
- zobaczyć i uczestniczyć na żywo w warsztacie Open Space Technology na temat "W jakim kierunku rozwija się HR?"
- uczestniczyć w sesji "Zastosowanie IT w HR" lub "Co jest nie tak z obecnym modelem Zarządzania Zmianą?"
- otrzymać materiały po konferencyjne z wypracowanymi na warsztatach wnioskami.
- otrzymać certyfikat uczestnictwa

oczywiście w ramach konferencji: serwis kawowy i lunch oraz bezpłatne miejsce parkingowe.

Cena:
dla uczestników którzy byli na I Śląskim Forum HR - 100 zł
przy zgłoszeniu się mailowym do 28 lutego - 300 zł
przy zgłoszeniu się od 1 do 19 marca - 340 zł

Uczestnictwo w Forum daje możliwości korzystania z kolejnych edycji i powiązanych szkoleń na preferencyjnych warunkach i w promocyjnych cenach.

Zgłoszenia na adres: biuro@neurocrm.pl
Monika M.

Monika M. Młodszy Menedżer ds.
Rekrutacji i Rozwoju
Pracowników

Temat: SZKOLENIA

„SKUTECZNA REKRUTACJA I SELEKCJA” - szkolenie otwarte
19-20 marca 2014


- W jaki sposób zorganizować i kontrolować proces rekrutacji i selekcji?
- Gdzie szukać najlepszych?
- Jak dokonać skutecznej selekcji?
- Czy można przewidywać trafność podejmowanych decyzji?

SKUTECZNA REKRUTACJA I SELEKCJA - to szkolenie, które przygotowuje do samodzielnego przeprowadzenia procesu rekrutacji i selekcji, w szczególności prowadzenia Strukturyzowanego Wywiadu Selekcyjnego oraz oceny kompetencji Kandydatów.

Cele szkolenia:
- Podniesienie skuteczności w zakresie zatrudniania odpowiednich kandydatów.
- Rozwój umiejętności w zakresie budowania profili kompetencyjnych dla stanowisk pracy.
- Dostarczenie wiedzy odnośnie prowadzenia Strukturyzowanego Wywiadu Selekcyjnego (diagnoza kompetencji pod kątem wymagań organizacyjnych i konkretnego stanowiska pracy).
- Rozwój umiejętności w obszarze oceny kompetencji kandydatów i podejmowania odpowiednich decyzji personalnych.
- Rozwój umiejętności wykorzystania informacji uzyskanych w trakcie wywiadu do wdrażania i rozwoju pracownika.

Nasze szkolenie ukończyło kilkaset osób: przedstawiciele kadry zarządzającej, menedżerowie, pracownicy działów HR, profesjonalni rekruterzy i headhuneterzy.

Informacje organizacyjne:

Skuteczna Rekrutacja i Selekcja
Termin: 19-20 marca 2014*
Czas trwania: 16 godzin (2 dni)
Miejsce: Kraków
Cena: 1750 PLN + VAT (druga osoba 35% taniej przy zapisach razem)
Zgłoszenia: monika.monkiewicz@sp.pl

* Szkolenia otwarte realizowane są przy min. 6 uczestnikach, w przypadku mniejszej ilości zgłoszeń organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu szkolenia.

W ramach uczestnictwa zapewniamy:
Drukowane materiały szkoleniowe, obiady i przerwy kawowe, dyplom ukończenia, konsultacje telefoniczne oraz e-mailowe 3 miesiące po zakończeniu szkolenia.

Koszty nie obejmują kosztów dojazdu oraz pobytu Uczestników w miejscu szkolenia, tj. nocleg, wyżywienie poza godzinami szkolenia.

Istnieje możliwość organizacji szkolenia w formie zamkniętej
Aby zapoznać się z szczegółowym programem szkolenia prosimy o kontakt!

Tel. 607 740 950

Nasi Konsultanci:

Monika Monkiewicz
monika.monkiewicz@sp.pl

Aleksandra Butryn
aleksandra.butryn@sp.pl

Napisz do nas…


Obrazek


Strategie Personalne Sp. z o.o.
ul. Kudlińskiego 5/2, 30-211 Kraków
TEL: 607 740 950
E-MAIL: sp@sp.pl
Justyna N.

Justyna N. Specjalista ds.
Public Relations

Temat: SZKOLENIA

„Zarządzanie kompetencjami w MŚP – od kompetencji pracowników do efektywności przedsiębiorstwa”

13 marca 2014 POZNAŃ

Podczas seminarium poznają Państwo korzyści płynące z wprowadzenia w firmie zarządzanie przez kompetencje. Eksperci z tej dziedziny podzielą się praktyczną wiedzą na temat metod tworzenia strategii, metod wdrażania oraz korzyści płynących z takiego sposobu zarządzania.

Seminaria skierowane są do przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw, które nie wdrożyły systemu zarządzanie kompetencjami.

UDZIAŁ JEST BEZPŁATNY!

Więcej informacji

Justyna Nakonieczna
22 314 14 79
Marta C.

Marta C. PR Manager

Temat: SZKOLENIA

Stowarzyszenie PLinEU zaprasza do udziału w bezpłatnych warsztatach
„NOWOCZESNE NARZĘDZIA ZARZĄDZANIA W PROCESIE KREOWANIA POLITYKI ZATRUDNIENIA I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W ORGANIZACJI”


26 marca 2014, godz. 09.00 - 16.00

Kraków, hotel Wyspiański (ul. Westerplatte 15)

Do udziału w warsztatach zapraszamy przede wszystkim osoby, które są odpowiedzialne za kształtowanie polityki zatrudnienia i rozwoju w firmach i organizacjach. Szczególnie zapraszamy osoby zarządzające w firmach, menedżerów i pracowników działów HR oraz osoby zarządzające zespołami pracowników. Warsztaty skierowane są do osób pracujących na terenie województwa małopolskiego..


W programie:

1. Prezentacja "Interaktywnego podręcznika coachingu godzenia życia zawodowego i rodzinnego"

Prezentacja pierwszego w Polsce, kompleksowego materiału szkoleniowego, wzbogacającego warsztat pracy osób planujących rozwój pracowników w organizacji oraz osób zarządzających zespołami i kształtujących politykę zatrudnienia i rozwoju w firmie. To obszerny zbiór nowych narzędzi oraz wartościowe źródło informacji o tym, jak wspierać ludzi w harmonijnym łączeniu pełnionych ról osobistych i zawodowych. Na warsztatach każda osoba otrzyma egzemplarz podręcznika do własnego użytku.

2. Współczesne potrzeby pracowników

Przedstawienie zmian jakie zachodzą we współczesnym społeczeństwie i wynikające
z tego różne potrzeby pracowników z uwzględnieniem różnic generacyjnych.

3. Nowoczesne narzędzia stosowane w zarządzaniu

Przedstawienie nowoczesnych rozwiązań stosowanych w zarządzaniu - narzędzia coachingowe i narzędzia wspierające Work Life Balanced oraz przećwiczenie wybranych narzędzi i doświadczenie na sobie ich działania, korzyści i ograniczeń jakie niesie ich stosowanie.

4. Znaczenie nowoczesnych narzędzi zarządzania w kreowaniu skutecznej i dostosowanej do potrzeb pracowników polityki zatrudnienia i rozwoju

Dyskusja na temat znaczenia stosowania nowoczesnych narzędzi coachingowych
i narzędzi Work Life Balanced w kształtowaniu u pracowników postawy lojalności wobec firmy, zwiększenia motywacji do pracy i większego ich zaangażowania w rozwój firmy.


Prowadząca warsztaty:

ALEKSANDRA KUŹNIAK– Strategic & Project Manager, Psycholog Zarządzania

Menadżer czerpiąca swoje doświadczenia z kierowania branżowymi organizacjami zawodowymi i grupą kapitałową firm biznesowych. Pracuje na co dzień z firmami i organizacjami wspierając je kompleksowo w zakresie zarządzania strategicznego i projektowego. Z pasją angażuje się we wszelkie działania usprawniające funkcjonowanie organizacji oraz wspiera menedżerów i właścicieli firm w ich skutecznym działaniu i rozwoju osobistym i zawodowym pracując jako coach i mentor. Aktywnie działa na rzecz profesjonalizacji rynku pracy i wdrażania rozwiązań zapewniających Work Life Balanced. Z wykształcenia psycholog zarządzania o specjalności: zarządzanie zmianą.Prywatnie miłośniczka piękna, kotów i dalekich podróży. Kinomaniaczka. Pasjonatka spotkań i rozmowy z drugim człowiekiem.


* * *

Zgłoszenia: telefonicznie 12 411 05 24 lub mailowo: rownowaga@plineu.org do 17.03.2014.

Więcej na: http://www.plineu.org/rownowaga


Udział w warsztatach jest bezpłatny. Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Dla osób mieszkających poza Krakowem możliwość zwrotu kosztów przejazdu.


Oferta skierowana do osób, które do tej pory nie brały udziału w projekcie "Innowacyjne wykorzystanie coachingu do wspierania równowagi praca-rodzina".
Piotr Marciniak

Piotr Marciniak Managing Director at
Talent Bridge

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam na darmowy webinar "Jak zatrudnić handlowca", z cyklu Talent Bridge Academy.

Szkolenie on-line odbędzie się w piątek 14.05.2014 o godzinie 15:00.

Więcej informacji na stronie:

http://talentbridge.pl/warsztaty-online/zapisz-sie/48-...
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: SZKOLENIA

Witam pragnę poinformować, że pozostały nam już tylko dwie lokalizację w których będziemy prowadzić warsztaty szkoleniowe "ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE" więc zapraszam wszystkich chętnych do skorzystania z tej okazji.

POZNAŃ 24-25.04.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-poznan-0...
SOPOT 23-24.06.2014 - http://goodm.eu/szkolenie-zakupy-i-negocjacje-sopot-06...


KONTAKT:
szkolenia@goodm.eu
http://goodm.eu

Pozdrawiam

Grzegorz Olechniewicz



Wyślij zaproszenie do