Wojciechowski
M.
Psycholog biznesu |
szkolenia &
consulting sprzedaży
Temat: Konkurs na TOP HR Menedżera
Szanowni Państwo,Z racji Waszych zainteresowań problematyką personalną, HR-ową chcielibyśmy przekazać Wam informacje dotyczące ciekawego konkursu.
Cardif Top Menedżer HR Contest to konkurs na najlepszego polskiego HRowca. Ma on na celu wyłonienie kreatywnych twarzy polskiego HR, ludzi z inicjatywą, nowatorskim podejściem do zarządzania zasobami ludzkimi, z głową pełną pomysłów.
Konkurs skierowany jest do pracowników działów personalnych i konsultantów specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Jego celem nie jest ani uhonorowanie największych autorytetów w branży ani poddawanie kogokolwiek ocenie.
W Konkursie może wziąć udział każdy zainteresowany doradztwem personalnym, kto ma głowę pełną pomysłów, otwarty i kreatywny umysł, jest dynamiczny, prężny i chce się rozwijać w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.
Konkurs ma uczyć, wspierać i rozwijać. Ma być areną, na której prężni i kreatywni HRowcy zaprezentują swoje wizje, jak w nowoczesny sposób zarządzać zasobami ludzkimi, jak radzić sobie z pojawiającymi się problemami oraz w jaki sposób odpowiadać na oczekiwania stawiane w dzisiejszych czasach działom personalnym.
Konkurs składa się z trzech etapów.
I Etap Konkursu, trwający do 31 grudnia to odpowiedzi na pytania testowe. W ramach tego Etapu pojawią się trzy testy – pierwszy 30 września, drugi 30 października i trzeci 30 listopada. Rozwiązując wszystkie trzy macie Państwo większą szansę na przejście do Etapu II. Jeśli dołączycie do zabawy teraz Wasze szanse są równie duże – przed Państwem test listopadowy i grudniowy.
Do Etapu II przechodzi maksimum 100 osób, które najlepiej rozwiązały test. Jeśli ktoś rozwiązywał trzy testy liczy się najlepszy wynik z trzech. Punktacja wszystkich tur etapu I rozpatrywana jest wspólnie, więc jeśli w teście listopadowym otrzymacie Państwo minimalną ilość punktów a w grudniowym maksymalną, rozpatrywany będzie Wasz lepszy wynik i przejdziecie do Etapu II. Najlepsze 100 osób zostanie zaproszone do gry strategicznej. Etap drugi trwa od 1 stycznia do 14 lutego.
Do Etapu III zaproszonych zostanie maksymalnie 25 osób, które najlepiej poradziły sobie w dwóch pierwszych etapach zdobywając największą ilość punktów. Będąc wśród najlepszych zmierzycie się Państwo z ambitnym zadaniem, którego rozwiązanie zaprezentujesz osobiście przed konkursowym Jury, które wyłoni zwycięzców. Nazwiska zwycięzców ogłoszone zostaną podczas finałowej Gali, która odbędzie się w Warszawie, w połowie marca 2009 roku. Wówczas również zostaną wręczone nagrody, w tym nagroda główna – samochód osobowy.
Nie ma znaczenia jak nazywa się Wasze stanowisko i w jakim miejscu w strukturze organizacyjnej Waszej firmy jest umiejscowione. Liczycie się Wy – Wasze zainteresowania, pasje związane z HR, plany rozwoju kariery zawodowej w obszarze personalnym oraz pomysły na nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi.
Zapraszamy na stronę konkursową
http://www.personelplus.pl/konkurs