Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Zaproszenie na szkolenie otwarte "Młody Menedżer" Warszawa

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 9 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –
zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po
objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest
bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często
nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów
dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich
należą:


dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które
stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w
literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg
Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe
umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in.
wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji
ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i
udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla
wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości
pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od
poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring,
instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie
menedżera


• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które
działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały
lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub
nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako
specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w
prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli
kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z
zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym,
zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele,
sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży,
techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i
psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem.
Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit
Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w
Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach
rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie
współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży
hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w
brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New
Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie
szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni
szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen,
Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Temat: Zaproszenie na szkolenie otwarte "Młody Menedżer" Warszawa


Obrazek

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w najbliższych akredytowanych szkoleniach z zarządzania projektami PRINCE2® Foundation&Practitioner, wraz z egzaminami.

Cel szkolenia
Poznanie terminologii i omówienia sylabusa egzaminów PRINCE2® Foundation&Practitioner w celu przygotowania uczestników do zdania egzaminów w trakcie szkolenia. Szkolenie pozwoli uczestnikom skutecznie porozumieć się z innymi osobami stosującymi ten sam standard wewnątrz, jak i na zewnątrz organizacji, a uzyskanie certyfikatu potwierdzi wymagane przez pracodawcę kwalifikacje.

Adresaci szkolenia
Kierownicy wyższego szczebla mianowani ostatnio do ról projektowych lub osoby, które chciałyby uzyskać formalne kwalifikacje po zdobyciu wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu projektami. Szkolenie przyniesie korzyści osobom pełniącym rolę w Biurze Wsparcia projektów lub nadzorze projektu, kierownikom zespołów oraz członkom Komitetu Sterującego.

Najbliższe terminy
Szkolenie PRINCE2® Foundation&Practitioner:

• 02-06.04.2012
• 16-20.04.2012


Szkolenie to oferujemy wraz z egzaminami też równolegle przez Internet w trybie Live Learning - unikalnym systemie wideokonferencji, który pozwala uczestnikowi „na żywo” brać udział w szkoleniu i zdać oba egzaminy, z każdego miejsca w Polsce: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenie:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie zapraszamy
Zespół skills

http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office



Wyślij zaproszenie do