Piotr
Rzebko
Testuje, kombinuje i
bawię się
marketingiem
Temat: Kreatywne metody szukania pracy i niestandardowe aplikacje
Witam,Przygotowuję artykuł na temat kreatywnych pomysłów zdobycia pracy oraz niecodziennych form aplikacji. Na przestrzeni 14 dni zaprezentuję i opiszę klika przykładów, do których komentowania zapraszam (na podstawie komentarzy powstanie podsumowanie czy warto "wychodzić poza schemat" i na co powinno się zwrócić największą uwagę).
case1: kreatywny outdoor i trochę szumu
Na przeciwko głównego wejścia do siedziby Ogilvy w Cordobie (Argentyna) Laura Holzmann, przygotowała niespodziankę; zamówiła u lokalnego artysty grafitti na ścianie, przedstawiające jej autoportret usiłujący wejść przez drzwi do agencji. Obok widniał napis „chcę wejść” oraz adres www.
Przykład z naszego podwórka
Łukasz Jakubiak, zawiesił CV i list motywacyjny w rozmiarze XXL przy wejściu do siedziby wymarzonego pracodawcy. Zainteresowanie mediów nietypową formą aplikacji było na tyle duże, że poruszono ten temat m.in. w „Dzień dobry TVN”, a artykuł został opublikowany m.in. przez Wirtualną Polskę.
Przykłady zostały szerzej opisane w notatkach na facebooku
Co uważacie o niestandardowych formach poszukiwania pracy?, jakie są tego plusy i minusy z punktu widzenia rekrutera? Czy spotkaliście się z przypadkami naprawdę niestandardowego podejścia kandydata do procesu rekrutacji?