Barbara Zych

Barbara Zych Employer Branding
Institute, CEO

Temat: Employer Branding i gry komputerowe

Gry komputerowe i branding? Niebezpieczne ;) zwłaszcza gdy jest się korporacja typu McDonald :)

Zagrajcie sami: http://www.mcvideogame.com

Więcej na blogu: http://humanflow.pl/2008/08/28/mc/

BZ
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Employer Branding i gry komputerowe

Można delikatniej używać samych gier np tak jak na http://www.hrpower.pl

Wykorzystanie gier do brandingu nie ogranicza się do internetu, działania są prowadzone na wszystkich platformach (PC, konsole, internet, telefony komórkowe).

zapraszam do obejrzenia możliwości na:
http://www.adgames.pl
http://planner.adaction.pl/

JJ
Barbara Zych

Barbara Zych Employer Branding
Institute, CEO

Temat: Employer Branding i gry komputerowe

super! nowe wiatry na planecie polskiego HRu :) fajno.

A są jakieś dane/badania/techniki co do pomiaru efektywności i samej efektywności takiego brandingu?

BZ
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Employer Branding i gry komputerowe

odnośnie samych gier - tak (ale w Polsce tylko ogólne badania) a najlepiej zobacz ogólne zestawienie całości branży:

http://www.slideshare.net/jacek.creator/reklama-dynami...

Takie podsumowanie możliwości wraz z wybranymi badaniami i przykładami zastosowania.

Niestety w HR gry są kojarzone z programami Grasz o staż, czy Grami strategicznymi (symulacjami korporacji) podczas programów rekrutacyjnych w korporacjach.

Nie spotkałem się z sensowną typową grą dla HR w Polsce
Piotr Nejman

Piotr Nejman Strategiczne
podejście do
budowania innowacji
i kultury p...

Temat: Employer Branding i gry komputerowe

Reklama w grach nie tylko w HR ciężko się jeszcze przebija, przynajmniej w Polsce.
Jacek Jankowski

Jacek Jankowski social media &
social games

Temat: Employer Branding i gry komputerowe

Piotrze, marketerzy po prostu powoli zaczynają rozumieć siłę i efektywność tego medium.

Szczególnie widać to przy zrozumieniu grupy docelowej, marketerzy, którzy zrozumieją, że w gry nie grają wyłącznie dzieci, zdobędą na starcie dużą przewagę.

Dobrym przykładem może być nawet wasz (mBank) bankozaur i jego ucieczka (gra flash dla nie wtajemniczonych) :)

Następna dyskusja:

Employer Branding Mastercla...




Wyślij zaproszenie do