Ewelina
Mikołajczuk
Student, Uniwersytet
Warszawski
Temat: Czy żebrolajki opłacają się pracodawcy? Sprawdź 14-15.05!
Ile czasu użytkownik Facebooka średnio poświęca na jedną informację?Z jakiego powodu internauci najczęściej lajkują profile marek konsumenckich na Facebooku?
Na co zwróci uwagę profesjonalista widząc po raz pierwszy reklamę pracodawcy?
Na podstawie jakich wskaźników poznasz, że Twoja strona kariery nie przekonuje specjalistów?
Nie wiesz?
O tym i wielu innych kwestiach dowiesz się podczas warsztatu:
Marketing rekrutacyjny w grupie profesjonalistów
ZAPISZ SIĘ!
(Moduł Narzędzia, warsztat VI)
Kiedy i gdzie?
14-15 maja 2013 w centrum Warszawy
Za ile?
1700 PLN netto*
Jakie zagadnienia podejmiemy podczas warsztatu?
Profesjonaliści na rynku pracy (identyfikacja pożądanych grup kandydatów, diagnozowanie potrzeb, kandydatów, badanie aktywności grup docelowych, kandydaci aktywni vs. kandydaci pasywni)
Badania rynku pracy a cele marketingu rekrutacyjnego
Analiza marki pracodawcy w grupie docelowej (Z jakich danych korzystać? Na co zwracać uwagę podczas badania percepcji brandu?)
Planowanie komunikacji rekrutacyjnej w grupie docelowej
Narzędzia marketingu rekrutacyjnego (blogi eksperckie, serwisy tematyczne, branżowe grupy społecznościowe, katalogi branżowe, social media, strony kariery, marketing szeptany, ogłoszenia rekrutacyjne, konkursy branżowe, seo, sem, wydarzenia branżowe, konferencje, programy alumni, programy poleceń itp.)
Warsztat poprowadzą eksperci Employer Branding Institute
Zgłoś swój udział!
Wygraj darmową wejściówkę na Warsztaty!