konto usunięte

Temat: Social Media w branży hotelowej

Dużo jest grup na gl, więc tutaj też poruszam ten temat.

Chciałbym się zapytać jak postrzegacie wykorzystanie social media w działaniach marketingowych dla waszych hoteli? Czy branżowi marketingowcy chcieli by wykorzystać ten kanał w swojej pracy? Czy branża w ogóle na ten temat rozmawia? Jak to wygląda w Polsce. Z mojej perspektywy wykorzystanie social mediów w hotelarstwie jest w Polsce słabe. Nie wiem z czego to wynika, czy głównie z niewiedzy jak się poruszać z tym tematem social media, czy może brakiem czasu? Social Media wymagają jednak poświęcenia dużej ilości czasu aby to przynosiło efekty.

Co o tym myślicie?
Dominik Chrzanowski

Dominik Chrzanowski Hotelarz, Manager,
Audytor, Specjalista
w zakresie e-Mark...

Temat: Social Media w branży hotelowej

Witam, nasza firma w swojej ofercie ma również doradztwo i zarządzanie kampanią SM, jednak jak na polskie warunki jest ona droga, a efekty czasem mogą w ogóle nie nadejść.

Dlaczego nasi rodzimi hotelarze nie wykorzystują tego kanału sami? Są 2 powody - myślą że służy on tylko do informowania o jakimś wydarzeniu, a drugi to darmowy mailing.

Sporo osób pytało mnie o to, jak zbudować dobry kanał SM ale po wyjaśnieniu niuansów prawie wszyscy rezygnowali z tego "pomysłu". Dlaczego? Ponieważ na to trzeba czasu i osoby odpowiedzialnej, która będzie miała w swoim zakresie obowiązków wpisane że zajmowanie się Social Media to jej priorytetowe zadanie, czyli inaczej mówiąc trzeba by w hotelu stworzyć nowe stanowisko, a na to nikogo teraz nie stać. Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Social Media w branży hotelowej

To prawda, że na efekty w SM trzeba poczekać i nie są one tak łatwo widoczne jak w innych branżach. Jednakże istniej możliwość outsorsingu takich usług. Nie trzeba koniecznie zatrudniać pracownika. W ten sposób jest to o wiele tańsze.
Chodzi również chyba o to, że hotelarzom trzeba pokazać, że SM nie służy tylko do informowania o wydarzeniach, a można z tego zrobić naprawdę ciekawy fan page.
Czy problem leży w przekonaniu ich do tego, czy w pokazaniu rzeczywistych zalet?

Następna dyskusja:

Polski system rezerwacji Po...




Wyślij zaproszenie do