konto usunięte
konto usunięte
Temat: Szkolenia i warsztaty
Sprzedaż jest sztuką dawania satysfakcji. Możesz łatwo i szybko zwiększyć swoje kompetencje w tym zakresie oraz jeszcze skuteczniej budować relacje z klientami i partnerami biznesowymi.Szkolenie "Efektywny Sprzedawca" to nowa jakość w sprzedaży i kontaktach z klientem. Poznasz techniki, którymi posługują się najskuteczniejsi sprzedawcy, wejdź tutaj: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebie i wybierz najdogodniejszy dla siebie termin. Znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje oraz formularz do szybkiej i wygodnej rezerwacji miejsc.
konto usunięte
Temat: Szkolenia i warsztaty
"Mistrz sceny" - sztuka występów publicznych i prezentacji. (Warszawa)Ile warta jest dla Ciebie umiejętność profesjonalnych i swobodnych występów przed grupą oraz prowadzenia prezentacji? Gdy stoisz na środku, a wszyscy uczestnicy w ciszy i z maksymalną uwagą wpatrują się w Ciebie ciekawskimi oczami, podczas gdy Ty dobrze się bawisz i umiejętnie sterujesz procesem?
Poznasz ogromną ilość praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz. Tutaj znajdziesz pełny opis warsztatów, galerię zdjęć oraz opinie uczestników poprzednich edycji: http://rdaniluk.pl/nlp_warsztaty_dla_ciebie
konto usunięte
Temat: Szkolenia i warsztaty
Witam!
Serdecznie zapraszam na najbliższe SZKOLENIA OTWARTE, które odbędą się w Zachodniej Izbie Gospodarczej, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, Wrocław
1. SALES TRAINING: termin szkolenia: 11-12 października 2010
2. MANAGEMENT TRAINING: termin szkolenia: 25-26 października 2010
GŁÓWNE ATUTY NASZYCH SZKOLEŃ
• dynamiczny warsztat
• doświadczeni trenerzy praktycy
• bogata metodologia procesu szkolenia wpływająca na efektywność nabytej wiedzy, wzmocnienie umiejętności i zmian w postawie
• nastawienie na praktyczne ćwiczenie nowych umiejętności
• interaktywność
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy (biuro@bt.edu.pl lub wioletta@bt.edu.pl) Osobom, które się do nas zgłoszą, wyślemy oferty wraz z formularzem zgłoszeniowym.
Zapraszamy!
Lidia
Wysocka
Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...
konto usunięte
Temat: Szkolenia i warsztaty
Serdecznie zapraszam na:SALES TRAINING - ZAAWANSOWANE WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH, które odbędzie się w dniach 15 - 16 listopada 2010 roku w nowoczesnej sali konferencyjnej Zachodniej Izby Gospodarczej, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, we Wrocławiu.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, handlowców, właścicieli firm, których zadaniem jest zwiększanie efektywności sprzedażowej. Przedstawiony program szkolenia zawiera w sobie najważniejsze zagadnienia sprzedażowe i negocjacyjne, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie wzrostu wyniku handlowego.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach i grach szkoleniowych oraz trenują poszczególne umiejętności w scenkach sprzedażowych.
PROGRAM SZKOLENIA
Zaprezentowany poniżej program jest kompleksową propozycją. Szkolenie zakłada realizację warsztatu w 16 godzin dydaktycznych. Program szkolenia został przedstawiony w postaci 4 bloków, w grupach do 14 osób. Program gwarantuje wysoki poziom skuteczności warsztatu, dzięki unikalnej metodzie szkolenia, która wypracowuje konkretne zachowania i odpowiedzi w rozmowie z klientem. Uczestnicy poznają i konfrontują przedstawione metody sprzedażowe w odniesieniu do nowych i stałych klientów. Poznają min. reguły wpływu społecznego, typologię zachowań i na jej podstawie wypracowują strategie sprzedażowe. Dodatkowym elementem jest wypracowanie działań typu „follow up”, które wzmocnią efekt szkoleniowy w dłuższej perspektywie czasu.
BLOK I Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem (3h)
- prezentacja z inspiracją, wprowadzenie do szkolenia
- poznanie doświadczeń uczestników
- gra sprzedażowa
- film z dyskusją moderowaną, który inspiruje do myślenia
1. Psychologia nastawienia na działanie. Teoria X, Y D. McGregora
2. Wzmocnienie swojego potencjału (dumy, wiary w siebie) jako klucza do skuteczności w rozmowie z klientem
3. Błąd paralaksy w matematyce sprzedaży
4. Emocje a prawo wielkich liczb
5. Zwycięska umiejętność kluczem do osiągania skuteczności
BLOK II Sprzedawać w dobrym stylu (2h)
- diagnoza i analiza stylu sprzedaży
- dyskusja moderowana
- praca z casami handlowymi
1. Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
2. Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
3. Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
4. Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
5. Styl informator – doradca konkretny i rzeczowy
Blok III – Sprzedaż na wielu kanałach (5h)
- prezentacja
- dyskusja moderowana
- gra szkoleniowa
1. Obraz ważniejszy od słów i doświadczenie ważniejsze od oferty.
2. Prosprzedażowa komunikacja z klientem.
3. Kanały komunikacji sprzedażowej a systemy reprezentacji.
4. Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
5. Typologia zachowań klienta w kontekście metod sprzedaży
Blok IV – Sprzedaż doradcza (6h)
- zadania w zespołach
- dyskusja moderowana
- scenki handlowe
- tworzenie planu działania
1. Schemat sprzedaży doradczej – nowa jakość kontaktu z klientem
2. Reguły w sprzedaży d oradczej – od kontaktu psychologicznego do kontraktu
3. Mapa problemów klienta
4. Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych)
5. Metoda – PROBLEM, KONSEKWENCJA, ROZWIĄZANIE
6. Podstawowe założenia prezentacji sprzedażowej
7. Model CECHA, ZALETA, KORZYŚĆ
8. Reguły które warto znać min. NIEDOSTĘPNOŚĆ, AUTORYTET, WZAJEMNOŚĆ i inne
HARMONOGRAM SZKOLENIA
08.00 rozpoczęcie szkolenia
09.30 przerwa -serwis kawowy
09.40 szkolenie
11.20 przerwa-serwis kawowy
11.30 szkolenie
13.00 przerwa- serwis kawowy
13.10 szkolenie
15.00 business lunch
15.45 konsultacje trenerskie
17.00 zakończenie szkolenia
CENA SZKOLENIA
1200 zł netto (usługa zwolniona z podatku VAT)
Wartość szkolenia obejmuje:
• UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU
• MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZESZYTEM ĆWICZEŃ
• OPRACOWANE WNIOSKI POSZKOLENIOWE PRZESŁANE MAILEM
• CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA
• INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU
• POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE
TRENER BIZNESU
Wojciech Grzybowski
http://business-training.edu.pl/index.php/trenerzy/woj...
KONTAKT
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy: biuro@bt.edu.pl, wioletta@bt.edu.pl lub agnieszka@bt.edu.pl albo kontakt telefoniczny: 513 143 294 lub 71 358 24 15.
konto usunięte
Temat: Szkolenia i warsztaty
Firma Business Training serdecznie zaprasza na szkolenie:OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA Z ELEMENTAMI REKLAMACJI
Termin szkolenia: 25- 26 listopada 2010 roku
Czas szkolenia: 2 dni ( 16 jednostek dydaktycznych)
Miejsce szkolenia: Zachodnia Izba Gospodarcza, ul. Ofiar Oświęcimskich, 41/43, Wrocław
Trener Biznesu:
Piotr Wideryński
http://business-training.edu.pl/index.php/trenerzy/pio...
Gospodarka rynkowa, która zapanowała w naszym kraju, spowodowała, że w każdej prawie instytucji klienci starają się mieć jak największy wpływ na przebieg kontaktu, wymagają coraz większej ilości poświęcanego im czasu, coraz większej uwagi. Z drugiej strony, czasami roszczą sobie prawo do nieuprzejmego traktowania obsługującego ich personelu i wyładowywania swoich negatywnych emocji na pracownikach obsługi klienta z niekiedy, zdawałoby się, byle powodu. W takich sytuacjach to pracownik jest odpowiedzialny za kierowanie kontaktem: jasne i klarowne przekazywanie informacji, tworzenie klimatu, który zmniejsza napięcie i zapobiega niepotrzebnym konfliktom. W proponowanym szkoleniu przedstawimy, jak konstruktywnie rozwiązywać trudne sytuacje w kontakcie z klientem i jak wyjść z nich obronną ręką, szczególnie podczas reklamacji.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie jest skierowane do pracowników obsługi klienta, pracowników działów reklamacji, działów sprzedaży, działów księgowości, a także dla wszystkich tych, którzy na co dzień mają kontakt ze sprzedażą produktów i usług. Zapraszamy wszystkie te osoby, które chcą wzmocnić swoje umiejętności w zakresie obsługi trudnego klienta i w zakresie reklamacji.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
• Poszerzenie wiedzy na temat mechanizmów poprawnej komunikacji w kontaktach międzyludzkich.
• Rozwijanie praktycznych umiejętności w zakresie porozumiewania się z klientem.
• Nabycie umiejętności w zakresie tworzenia pożądanej atmosfery pracy, opartej na współpracy z klientem.
• Przygotowanie do konstruktywnego rozwiązywania trudnych sytuacji podczas obsługi klienta - rozwijanie umiejętności skutecznego komunikowania się w sytuacji konfliktowej.
• Zwiększenie umiejętności radzenia sobie z tzw. trudnymi klientami.
• Przećwiczenie technik skutecznie broniących przed presją i manipulacją, jaką często posługują się klienci.
• Pokazanie uczestnikom, w jaki sposób mogą zabezpieczyć się przed toksycznymi wypowiedziami i zachowaniami osób, z którymi rozmawiają.
• Poznanie ustawy konsumenckiej.
• Interpretacja przepisów zgodnie z intencją ustawodawcy.
• Zastosowanie teoretycznej wykładni prawa w praktyce.
• Fachowa i rzetelna obsługa klienta w zakresie wszelkich roszczeń.
PROGRAM SZKOLENIA
I DZIEŃ SZKOLENIA
BLOK I - Rola nastawienia i emocji w kontakcie z klientem
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)
• Rola nastawienia w kontakcie z klientem
• Radzenie sobie z emocjami własnymi i klienta
BLOK II - Reguły i uwarunkowania prawne reklamacji
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)
1. Świadomość Prawna podstawą rzetelnej obsługi
• Ustawa Konsumencka - mój przyjaciel, którego poznaję
• Przywileje, konsekwencje wypływające z ustawy
2. Rodzaje roszczeń niezadowolonego klienta
3. Praktyczne zastosowanie Ustawy Konsumenckiej
• „Czy naprawdę poznałem swojego nowego przyjaciela?” – praca w grupach z wykorzystaniem ustawy
• „Cztery pory roku” – 4 historie w praktyce
4. Konkurs z wiedzy
II DZIEŃ SZKOLENIA
BLOK III – Alchemia komunikacji w trakcie rozmowy reklamacyjnej
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)
• Rola nastawienia w kontakcie z klientem
• Sztuka kreowania korzystnej relacji z klientem
• Zasady udzielania informacji – o czym należy pamiętać w kontakcie z klientem
• Sztuka prowadzenia rozmowy – umiejętność dostrajania się do klienta
BLOK IV – Trudny klient i trudna sprawa w trakcie reklamacji
(4 JEDNOSTKI DYDAKTYCZNE)
• Sytuacje szczególnie trudne – przekazywanie niekorzystnych informacji
HARMONOGRAM SZKOLENIA
25.11.2010
9.00 rozpoczęcie szkolenia
9.00 do 10.30 szkolenie – I BLOK
10.30 do 10.40 przerwa - serwis kawowy
10.40 do 12.00 szkolenie – I BLOK
12.00 do 12.10 przerwa - serwis kawowy
12.10 do 13.30 szkolenie – II BLOK
13.30 do 13.40 – przerwa – serwis kawowy
13.40 do 15.30 szkolenie – II BLOK
15.30 –16.15 obiad
26.11.2010
9.00 do 10.30 szkolenie – III BLOK
10.30 do 10.40 przerwa - serwis kawowy
10.40 do 12.00 szkolenie – III BLOK
12.00 do 12.10 przerwa - serwis kawowy
12.10 do 13.30 szkolenie – IV BLOK
13.30 do 13.40 – przerwa – serwis kawowy
13.40 do 15.30 szkolenie – IV BLOK
15.30 –16.15 obiad
KOSZT SZKOLENIA
800 zł netto (usługa zwolniona z podatku VAT)
CENA OBEJMUJE:
- udział jednej osoby w szkoleniu
- materiały szkoleniowe z zeszytem ćwiczeń
- opracowane wnioski poszkoleniowe przesłane mailem wraz z opracowanym profilem indywidualnym
- certyfikat ukończenia szkolenia
- indywidualne porady i konsultacje z trenerem po szkoleniu
- poczęstunek oraz lunch w trakcie szkolenia
KONTAKT
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy: biuro@bt.edu.pl, wioletta@bt.edu.pl lub agnieszka@bt.edu.pl albo kontakt telefoniczny: 513 143 294 lub 71 358 24 15.
konto usunięte
Temat: Szkolenia i warsztaty
UWAGA!Jeszcze tylko w tym miesiącu szkolenia są zwolnione z podatku VAT. Od stycznia 2011 roku usługi szkoleniowe będą sprzedawane ze stawką VAT 23 %.
Zachęcamy zatem do szybkiej decyzji, która pozwoli Państwu na zaoszczędzenie pieniędzy.
http://www.goldenline.pl/forum/2107274/wystartuj-z-nam...
BUSINESS TRAINING
http://business-training.edu.pl/
serdecznie zaprasza na:
SALES TRAINING - ZAAWANSOWANE WARSZTATY UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWYCH
"Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół - po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej." - Sam Walton
Szkolenie odbędzie się w dniach 6 - 7 stycznia 2011 roku w nowoczesnej sali konferencyjnej Zachodniej Izby Gospodarczej, ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43, we Wrocławiu.
GRUPA DOCELOWA
Szkolenie przeznaczone jest dla menadżerów, handlowców, właścicieli firm, których zadaniem jest zwiększanie efektywności sprzedażowej. Przedstawiony program szkolenia zawiera w sobie najważniejsze zagadnienia sprzedażowe i negocjacyjne, które mają bezpośredni wpływ na uzyskanie wzrostu wyniku handlowego.
CEL SZKOLENIA
Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności rozmów handlowych. Warsztat jest nakierowany na praktyczny trening umiejętności handlowych, sprowadzając część teoretyczną do minimum. Uczestnicy biorą udział w inspirującym warsztacie, interaktywnych ćwiczeniach i grach szkoleniowych oraz trenują poszczególne umiejętności w scenkach sprzedażowych.
PROGRAM SZKOLENIA
Zaprezentowany poniżej program jest kompleksową propozycją. Szkolenie zakłada realizację warsztatu w 16 godzin dydaktycznych. Program szkolenia został przedstawiony w postaci 4 bloków, w grupach do 14 osób. Program gwarantuje wysoki poziom skuteczności warsztatu, dzięki unikalnej metodzie szkolenia, która wypracowuje konkretne zachowania i odpowiedzi w rozmowie z klientem. Uczestnicy poznają i konfrontują przedstawione metody sprzedażowe w odniesieniu do nowych i stałych klientów. Poznają min. reguły wpływu społecznego, typologię zachowań i na jej podstawie wypracowują strategie sprzedażowe. Dodatkowym elementem jest wypracowanie działań typu „follow up”, które wzmocnią efekt szkoleniowy w dłuższej perspektywie czasu.
BLOK I Zwycięska umiejętność w rozmowie z klientem (3h)
- prezentacja z inspiracją, wprowadzenie do szkolenia
- poznanie doświadczeń uczestników
- gra sprzedażowa
- film z dyskusją moderowaną, który inspiruje do myślenia
1. Psychologia nastawienia na działanie. Teoria X, Y D. McGregora
2. Wzmocnienie swojego potencjału (dumy, wiary w siebie) jako klucza do skuteczności w rozmowie z klientem
3. Błąd paralaksy w matematyce sprzedaży
4. Emocje a prawo wielkich liczb
5. Zwycięska umiejętność kluczem do osiągania skuteczności
BLOK II Sprzedawać w dobrym stylu (2h)
- diagnoza i analiza stylu sprzedaży
- dyskusja moderowana
- praca z casami handlowymi
1. Styl przyjacielski – rozmowa z empatią i emocjami
2. Styl asertywny – dyplomacja i elastyczność
3. Styl dominujący – rozmowa skutecznego akwizytora
4. Styl fachowiec – profesjonalista ekspert
5. Styl informator – doradca konkretny i rzeczowy
Blok III – Sprzedaż na wielu kanałach (5h)
- prezentacja
- dyskusja moderowana
- gra szkoleniowa
1. Obraz ważniejszy od słów i doświadczenie ważniejsze od oferty.
2. Prosprzedażowa komunikacja z klientem.
3. Kanały komunikacji sprzedażowej a systemy reprezentacji.
4. Autorytet sprzedażowy - Jak przedstawiać SIEBIE, FIRMĘ I PRODUKT?
5. Typologia zachowań klienta w kontekście metod sprzedaży
Blok IV – Sprzedaż doradcza (6h)
- zadania w zespołach
- dyskusja moderowana
- scenki handlowe
- tworzenie planu działania
1. Schemat sprzedaży doradczej – nowa jakość kontaktu z klientem
2. Reguły w sprzedaży d oradczej – od kontaktu psychologicznego do kontraktu
3. Mapa problemów klienta
4. Kryteria podejmowania decyzji a poziomy potrzeb (świadomych, podświadomych i nie świadomych)
5. Metoda – PROBLEM, KONSEKWENCJA, ROZWIĄZANIE
6. Podstawowe założenia prezentacji sprzedażowej
7. Model CECHA, ZALETA, KORZYŚĆ
8. Reguły które warto znać min. NIEDOSTĘPNOŚĆ, AUTORYTET, WZAJEMNOŚĆ i inne
HARMONOGRAM SZKOLENIA
08.00 rozpoczęcie szkolenia
09.30 przerwa -serwis kawowy
09.40 szkolenie
11.20 przerwa-serwis kawowy
11.30 szkolenie
13.00 przerwa- serwis kawowy
13.10 szkolenie
15.00 business lunch
15.45 konsultacje trenerskie
17.00 zakończenie szkolenia
CENA SZKOLENIA
1200 zł netto (usługa zwolniona z podatku VAT)
Wartość szkolenia obejmuje:
• UDZIAŁ JEDNEJ OSOBY NA SZKOLENIU
• MATERIAŁY SZKOLENIOWE Z ZESZYTEM ĆWICZEŃ
• OPRACOWANE WNIOSKI POSZKOLENIOWE PRZESŁANE MAILEM
• CERTYFIKAT UKOŃCZENIA SZKOLENIA
• INDYWIDUALNE PORADY I KONSULTACJE Z TRENEREM PO SZKOLENIU
• POCZĘSTUNEK ORAZ LUNCH W TRAKCIE
TRENER BIZNESU
Wojciech Grzybowski
http://business-training.edu.pl/index.php/trenerzy/woj...
KONTAKT
Zainteresowane osoby prosimy o kontakt mailowy: agnieszka@bt.edu.pl, wioletta@bt.edu.pl albo kontakt telefoniczny: 513 143 294 lub 71 358 24 15.
Marta
Wijas
trener, psycholog,
coach.
Temat: Szkolenia i warsztaty
LENIWE PIEROGI czyli SZTUKA LIDEROWANIACzas: 15-16 stycznia
Miejsce: RZESZÓW. Sala szkoleniowa w Trasie Podziemnej. Rynek.
Cena: 120 zł (w cenę wliczony jest serwis kawowy oraz ciepły posiłek)
Warsztaty skierowane są do osób zarządzających lub mających zamiar zarządzać zespołami ludzkimi. Ich celem jest wypracowanie postaw oraz zdobycie narzędzi niezbędnych do efektywnego, opartego na wzajemnym szacunku współpracowania i liderowania w grupach.
Uczestnicy poznają mechanizmy kierujące grupą, nauczą się określać swoje miejsce w zespole, budować otwartą i skuteczną organizację oraz skutecznie rozwiązywać sytuacje konfliktowe.
Program warsztatów:
Zasady liderowania nowego typu.
Grupa jako nauczyciel.
Myślenie systemowe i organizacje uczące się.
Jak dostrzegać, rozumieć i rozwiązywać konflikty.
Projektowanie i prowadzenie sesji dialogowej.
Pole grupy – jak sobie z nim radzić.
Zarządzanie emocjami grupy.
Warsztaty opierają się na teorii i praktyce organizacji uczących się ( learning organisation ), Psychologii Zorientowanej na Proces oraz na autorskiej metodzie Marcina Ilskiego – Zarządzanie Otwartym Obiegiem Wiedzy i Informacji.
Prowadzący:
Marcin Ilski – trener rozwoju osobistego, absolwent Studium Terapii Zajęciowej i Akademii Psychologii Alternatywnej. Twórca licznych programów autorskich, prowadzi szkolenia i warsztaty z szeroko pojętego rozwoju osobistego.
Współpracuje m.in z:
Biurem Szkoleń i Zarządzania Wiedzą Banku PeKaO S.A.
Manthey Szkolenia
Rezerwacja miejsc: Kontakt na prv.
Mamy jeszcze 2 wolne miejsca.
Pozdrawiam
Marta
Tomasz
Kaczmarzyk
Do jednego celu
prowadzi wiele dróg
Temat: Szkolenia i warsztaty
John Travolta, Uma Thurman, Ed Harris, Ben Affleck, Vin Disel, Giovanni Ribisi, Julia Ormond, Vince, Vaughn, Nicky Katt, Aldis Hodge nauczą Cię o sprzedaży więcej niż ktokolwiek do tej pory.
Nauczysz się 44 skutecznych technik sprzedaży.
33 minuty i 45 sekund nagrań w których Gwiazdy mówią Ci wszystko.
Uczą jak sprzedawać, przekonywać, motywować, wywoływać emocje pomagające kupować.
Przeszło dwie godziny analizy technik i sposobów, które stosują by przekonać innych do swoich produktów i usług.
Vince Vaughn, Ben Affleck, Nicky Katt pokażą Ci sposoby nawiązywania kontaktu. Sprzedajesz przez telefon umawiasz się przez telefon na spotkania, będziesz to robił po mistrzowsku.
6 sposobów na nawiązanie kontaktu:
1. Czy potrafisz wzbudzić zaciekawienie?
2. Czy umiesz stosować technikę zabierania czasu?
3. Czy pamiętasz o pierwszym wrażeniu?
4. Czy umiesz zadawać odpowiednie pytania?
5. Jak zacząć z grubej rury?
6. Jak się dzisiaj masz?
Umiejętność sprzedaży to umiejętność wywoływania odpowiednich emocji u klienta. John Travolta, Ed Harris, Uma Thurman, Vince Vaughn pokażą Ci jak wywoływać odpowiednie emocje u Twoich klientów, dzięki temu Twoje wyniki sprzedaży wyskoczą w kosmos.
7 sposobów na wywołanie emocji:
1. Jak odwoływać się do wspomnień?
2. Czy umiesz wzbudzać pozytywne wspomnienia?
3. Jak znaleźć wspólne elementy?
4. Jak opowiadać pasjonujące historie?
5. Czy umiesz wizualizować?
6. Jak stosować wizualizację "Pokaż pieniądze"?
7. Ja zbudzać emocje które sprzedają?
Więcej tutaj: http://www.ekademia.pl/dvd/gwiazdy#t13744
konto usunięte
Temat: Szkolenia i warsztaty
Jak mówił Zig Ziglar, „jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał”.Przyjdź na nasze warsztaty sprzedażowe i zdobądź wiedzę i umiejętności, dzięki którym będziesz mógł jeszcze lepiej wykorzystać własne możliwości i stać się doskonałym handlowcem.
Odnieś z nami SUKCES!
Zapraszamy Cię na nasze zaawansowane warsztaty umiejętności handlowych:
SALES TRAINING
14 – 15 lutego 2011 roku, Wrocław
Więcej informacji o SALES TRAINING znajdziesz na naszej stronie:
http://business-training.edu.pl/
Mamy dla Was atrakcyjną PROMOCJĘ:
- Zapisując 3 osoby na szkolenie, płacicie tylko za 2!
KONTAKT
Osoby chętne prosimy o przesłanie do nas formularza zgłoszeniowego faksem lub skan na maila.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 71 358 24 51, 71 358 25 15 lub mailowy: Agnieszka@bt.edu.pl
Podobne tematy
Następna dyskusja: