Rafał S.

Rafał S. Jeśli mogę Ci pomóc,
pozwól mi zrobić to
teraz, gdyż może...

Temat: Oferta produktowa dla Partnerów

Proponujemy naszym Partnerom :

1. Wykorzystanie weksli do regulowania zobowiązań handlowych, jeśli potrzebne są długie terminy płatności - pow. 90 dni; wówczas stosowana jest nowacja wg art. 506 KC i wierzytelność handlowa jest uregulowana w sensie prawnym i podatkowym, więc nabywca może wliczyć zakupy w koszty od razu po przekazaniu weksla,

2. Wykorzystanie weksli jako zabezpieczenie zobowiązania handlowego (zabezpieczenie polega głównie na uzyskaniu pisemnego, nieodwołalnego zobowiązania dłużnika do zapłaty i szybszemu postępowaniu sądowemu), gdzie nie dochodzi do nowacji, więc nabywca będzie musiał skorygować koszty uzyskania przychodu, jeśli nie zapłaci za weksel w terminie; udogodnieniem jest to, że przedmiotem obiegu jest weksel a nie faktura. Ta forma może być stosowana wtedy, gdy sprzedający chce zachować sobie możliwość skorygowania VAT i wliczenia w koszty uzyskania przychodu wierzytelność uznaną za nieściągalną, co nie będzie możliwe po zastosowaniu nowacji.

3. Wykorzystanie funkcji archiwizacji i przesyłania faktur elektronicznych wraz żądaniem płatności na rachunku bankowe kupujących. Funkcja ta może być stosowana do transakcji tradycyjnych oraz w e-commerce B2B.

4. Faktoring B2B - dla mikro i małych przedsiębiorców, którzy przez 3 miesiące będą stosowali co najmniej faktury elektroniczne, będziemy mogli zaoferować wykup weksli elektronicznych, jeśli kwota finansowania nie przekroczy 50 tys. zł. Wymagania dokumentowe: deklaracje VAT. Wysokość wpłaty będzie uzależniona od stopnia stosowania faktur lub weksli elektronicznych w stosunku do przychodów ogółem. Drugim parametrem będzie to, jak klient i jego kontrahenci wywiązują się ze zobowiązań (analiza na podstawie faktur i weksli elektronicznych w systemie Payper24). Planowane dyskonto od 12 do 24% p.a. Brak dodatkowych kosztów.

5. Faktoring B2C - projekt w trakcie realizacji; polega to na tym, że klient indywidualny otrzymuje od nas możliwość zapłaty za dokonane zakupy po 14 dniach, a my płacimy sprzedawcy następnego dnia roboczego po transakcji. Transakcja jest obsługiwana przez SMS. Sprzedawca pokrywa koszty rozliczenia w wysokości od 3 do 5%. Klient nie jest obciążany żadnymi kosztami. Jeśli klient nie spłaci w terminie, to zobowiązanie jest rozkładane na 3 raty bez kosztów. Oferta kierowana do spółdzielni, wspólnot, telewizji kablowych, klubów fitness, sieci sprzedaży, restauracji, etc. Rozwiązanie może być stosowane do transakcji rzeczywistych oraz internetowych. W przypadku transakcji rzeczywistych pytanie o potwierdzenie płatności może być wysłane przez system sprzedawcy na tel. klienta - strony nie muszą się widzieć.

6. Nieściągalne wierzytelności - ta usługa koresponduje w pewnym sensie z pkt. 2. Sekretariat Sądu Arbitrażowego przy EDPW przygotowuje dokumentację do postępowania sądowego, a następnie prowadzone jest postępowanie. W ciągu 14-30 dni wydawane jest orzeczenie, któremu musi zostać nadana klauzula wykonalności przez sąd powszechny. Opieramy się na pisemnym zapisem na arbitraż i pisemnej dokumentacji dowodowej (faktury, rachunki, etc.). Po uzyskaniu klauzuli wykonalności można wszcząć postępowanie egzekucyjne, co uprawni wierzyciela do utworzenie odpisów aktualizacyjnych w wartości brutto wierzytelności (czyli ująć w kosztach uzyskania przychodu).

W sytuacji, gdy komornik stwierdzi, że wierzytelność jest nieściągalna, to wierzyciel będzie mógł zmniejszyć sumę bilansową o wartość nieściągalnych wierzytelności w kwocie netto i skorygować koszty uzyskania przychodu o VAT. Ostatecznie, w kosztach będzie wartość netto wierzytelności, a VAT będzie można odliczyć po 150 dniach od terminu płatności.
Koszt bazowy dla takiego postępowania wynosi 5%. Przy dużej liczbie dokumentów należy uwzględnić koszty stałe. Z kolei przy wierzytelnościach jednostkowych o większej wartości (pow. 250 tys.) możemy zaproponować niższe stawki procentowe. Prowizja dla 1% (jeśli zastosujemy stawkę 5%).

7. Placówki Payper24 - ideą naszej propozycji jest to, aby Partnerzy mogli sprzedawać własne weksle, a pozyskane środki przeznaczać na finansowanie mikro i małych przedsiębiorstw lokalnych przez skupowanie weksli elektronicznych z handlu. Dodatkowo mogą uzyskać uprawnienie do wydawania certyfikatów elektronicznych i świadczyć inne usługi finansowe (we własnym zakresie lub za naszym pośrednictwem - kwestia do ustalenia).

Stan K.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Rafał S.

Rafał S. Jeśli mogę Ci pomóc,
pozwól mi zrobić to
teraz, gdyż może...

Temat: Oferta produktowa dla Partnerów

Dziękuję :)

Już zamieszczam.
Stan K.:
Rafał S.:
Proponujemy naszym Partnerom :

1. Wykorzystanie weksli do regulowania zobowiązań handlowych, jeśli potrzebne są długie terminy płatności - pow. 90 dni; wówczas stosowana jest nowacja wg art. 506 KC i wierzytelność

Bardzo ciekawa informacja - nie warto trzymac jej dla paru osob:

Prosimy o zamieszczenie tutaj:

http://www.goldenline.pl/grupy/Przedsiebiorcy_biznesme...

Dotrze do ponad 1000 osob stricto zainteresowanych formami platnosci w handlu

Temat: Oferta produktowa dla Partnerów

Fajny pomysł z tą grupą. Moim zdaniem powinna być stricte oparta na barterze i budowaniu kontaktów handlowo-biznesowych.

Ja z kolei mogę pomóc w Skutecznej Obsłudze Reklamacji. Od Consultingu po systemy promocyjne, politykę reklamacyjną po badania rynkowe. Zapraszam do kontaktu,

Piotr
Return Consulting
Rafał S.

Rafał S. Jeśli mogę Ci pomóc,
pozwól mi zrobić to
teraz, gdyż może...

Temat: Oferta produktowa dla Partnerów

Platforma ma charakter otwarty - każdy może wykorzystać zawarte tam rozwiązania.

Podstawą są rozwiązania finansowe - ze względu na problemy finansowe firm w zakresie zatorów płatniczych i płynności.

Promocja samych produktów i usług są rzeczą równoległą.

Zapraszam do współpracy, którą można wykorzystać do:
1) rozwiązania problemów finansowych swojej firmy;
2) włączenia produktów i rozwiązań do swojej oferty;
3) rekomendacji wśród swoich klientów w ramach programu partnerskiego by czerpać przychody z prowizji i przychodu pasywnego.

Piotrek S.:
Fajny pomysł z tą grupą. Moim zdaniem powinna być stricte oparta na barterze i budowaniu kontaktów handlowo-biznesowych.

Ja z kolei mogę pomóc w Skutecznej Obsłudze Reklamacji. Od Consultingu po systemy promocyjne, politykę reklamacyjną po badania rynkowe. Zapraszam do kontaktu,

Piotr
Return Consulting



Wyślij zaproszenie do