Anita D.

Anita D. Założyciel bloga,
edytor, autor
tekstów i przepisów,
mark...

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Masz swój biznes lub miejsce w sieci? Chcesz zwiększyć sprzedaż, pozyskać nowych fanów, nagłośnić jakąś inicjatywę lub dowiedzieć się, jak odbierany jest Twój produkt zanim wypuścisz go na rynek? Jeśli tak, portal inCLICK jest dla Ciebie.

InCLICK.pl jest pierwszym w skali kraju portalem internetowym kojarzącym firmy i osoby prywatne, chcące zlecić zadanie grupowe lub indywidualne, ze studentami i uczniami, chętnymi by je wykonać. Serwis daje firmom dostęp do studentów i uczniów między 16 a 26 rokiem życia z całej Polski, którzy z kolei mają szansę na zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego.

Model działania odwołuje się do najnowocześniejszych trendów na rynku pracy, opartych na nowych mediach, freelancingu i cechującej wolne zawody elastyczności zadaniowej. Na portalu inCLICK sam decydujesz, jaki budżet chcesz przeznaczyć na kampanię i ile osób ją dla Ciebie wykona. Rozliczasz się po skończonej pracy i masz nadzór nad powierzonymi zadaniami w pełnej rozciągłości ich realizacji. Nie jesteś obciążony umowami i formalnościami. Za każdą wpłatę otrzymasz fakturę Vat.

Korzyści:

- Maksymalizacja celi biznesowych
- Optymalizacja kosztów administracyjnych
- Redukcja kosztów kadrowych
- Bezpieczeństwo

Zakres zadań obejmuje między innymi:

Działania w social media
Copywriting /Kreacja graficzna/Prace edytorskie/Kreacje video
Tłumaczenia
Research/Badanie rynku/Testy produktów, usług, aplikacji, gier
Bazy danych
Zdalne Call Center

https://www.inclick.pl/

Serdecznie zapraszamy!
Michał Wandzik

Michał Wandzik Dyrektor ds. rozwoju
i organizacji, ATW
Doradztwo Bizneso...

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

OFERTA ZAKUPU UDZIAŁÓW SPÓŁKI SPECJALIZUJĄCEJ SIĘ W REALIZACJI INWESTYCJI W SEKTORZE PRZEMYSŁU CHEMICZNEGO, WYTWARZANIA ENERGII, BUDOWNICTWA PRZEMYSŁOWEGO ORAZ W SEKTORZE ROPY I GAZU Z OKOLIC KRAKOWA

Szczegóły znajdziecie Państwo tutaj:

INFORMACJA

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!!!

Andrzej Wandzik
+48 601 407 806
http://atwdb.pl
atwdb@atwdb.pl
Mariusz Korzeniecki

Mariusz Korzeniecki Psuję i naprawiam
internety.

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY


Obrazek


W naszej branży, pojęcie “cięcie stron” jest ważne i właściwie nieodłączne. I dlatego właśnie obcięliśmy o 50% cenę na strony WWW :) Od teraz, w limitowanej ofercie, pakiet oneBusiness Standard, w skład którego wchodzi strona WWW wraz CMS oraz domena i hosting, zamiast 1200 zł kosztuje tylko 600 zł netto! Oferta jest limitowana więc warto się spieszyć:)
Więcej szczegółów znajdziecie tutaj

Bardziej wymagający Klienci mogą liczyć na strony "szyte na miarę", z indywidualnym projektem graficznym i mocniej rozbudowanym CMS-em. Szczegóły dotyczące pakietu Premium znajdziesz tutaj
Filip W.

Filip W. Headhunter

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Witam

Dla mojego klienta, posiadającego kilkanaście Portali internetowych, prowadzę aktualnie proces sprzedaży jednego z nich.

733 198 020/filip.weber@op.pl po szczegóły. Portal jest dobrze znany w polskim internecie i razem z klientem nie mamy zamiaru ujawniać szczegółów publicznie.

FW Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 16.10.2013 o godzinie 18:36 z tematu "Rentowny Portal Internetowy na Sprzedaż!"
Amelia Kowa

Amelia Kowa Student, Generała
Maczka

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

W dniach 10-11 października 2013 roku w Hotelu Sound Garden w Warszawie odbędzie się “2. Ogólnopolska Konferencja Compliance – nowe regulacje i technologie – zagrożenie czy wparcie funkcji Compliance i AML?, organizowana przez Stowarzyszenie Compliance Polska.

Dwudniowa konferencja poświęcona zostanie tematyce compliance i AML(Anti-Money Laundering) - działaniom przeciwko praniu brudnych pieniędzy.
Działy compliance, stanowią przyszłość nowoczesnego biznesu, obejmują systemy i procedury służące unikaniu wszelkich ryzyk, w tym sankcji cywilnych, administracyjnoprawnych oraz karnych. Funkcja komórki Compliance ma na celu ograniczenie zagrożeń związanych z niedostosowaniem działalności przedsiębiorstw do norm prawnych i obowiązujących standardów. Podczas konferencji poruszone zostaną również zagadnienia dotyczące nowych trendów w dziedzinie technologii oraz aspektów regulacyjnych. To prestiżowe wydarzenie będzie nie tylko platformą do dyskusji i wymiany wiedzy, ale też znakomitą okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów.

Pierwszy dzień konferencji zostanie podzielony na trzy bloki tematyczne tj.:
- NOWE TECHNOLOGIE – WPŁYW NA ORGANIZACJE,
- NOWE REGULACJE ORAZ PRAKTYKA RYNKOWA,
- OCZEKIWANIA ZARZĄDU I RYNKU,
które zakończy panel dyskusyjny.
Drugiego dnia trwania wydarzenia uczestniczy będą mogli zapoznać się z zagadnieniami związanymi z:
- NAJNOWSZYMI TRENDAMI ŚWIATOWYMI W ZAPOBIEGANIU PRANIU PIENIĘDZY
I FINANSOWANIU TERRORYZMU,
- REGULACYJNYM WSPARCIEM DLA ORGANIZACJI,
- WYZWANIAMI STAWIANYMI PRZED INSTYTUCJĄ REGULOWANĄ – CO TO
OZNACZA DLA FUNKCJI ZGODNOŚCI,
- TECHNOLOGICZNYM WSPARCIEM DLA ORGANIZACJI.

Szczegółowa agenda 2. Ogólnopolskiej Konferencji Compliance znajduje się na stronie http://compliancepolska.pl/konferencja.

Swoją obecność potwierdzili przedstawiciele organów nadzoru, uznani eksperci z firm doradczych i konsultingowych, a także przedstawiciele banków oraz innych instytucji finansowych.

Prelegentami będą m.in.:
- Tomasz Piwowarski (Dyrektor Departamentu Inspekcji Bankowych, Instytucji Płatniczych i Spółdzielczych Kas w Komisji Nadzoru Finansowego)
- Deborah Traversa (Dyrektor Dywizji Capital Markets w SIA)
- Piotr Szeptyński (Manager w Dziale Zarządzania Ryzykiem Nadużyć i Ekspertyz w Deloitte Polska)
- Maciej Biały (Szef działu Compliance w banku PKO Banku Polskim)
- Mariusz Więckowski (Partner Zarządzający w ARETO)

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w konferencji.
Więcej informacji na ten temat dostępnych jest pod adresem: http://compliancepolska.pl/?konferencje.

W celu zgłoszenia na konferencję, prosimy o wypełnienie formularza: Zgłoszenie na konferencję, znajdującego się na wyżej wymienionej stronie. Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 16.10.2013 o godzinie 18:37 z tematu "Ogólnopolska Konferencja Compliance - 10-11 października 2013"
Paweł Stachyra

Paweł Stachyra Lektor francuskiego,
pracownik z jęz.
franc.

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

PASJONACI BIZNESU - Spotkania początkujących przedsiębiorców.

Jeśli chcesz stworzyć swój biznes lub właśnie go założyłeś oraz szukasz wsparcia i kontaktów wśród innych początkujących biznesmenów – to zapraszamy Cię na nasze spotkanie.

Meeting jest organizowany przez początkujących pasjonatów biznesu.

Spotkanie odbywa się 1 raz w miesiącu w Warszawie, wieczorem o godz. 19, w restauracji „Nowy Arsenał” przy stacji metra Ratusz Arsenał, w wybrany dzień tygodnia.

Oto, jak wygląda spotkanie:
- powiedzenie paru zdań o sobie, czym się zajmujesz, jakie są Twoje cele
- wymiana kontaktów, wizytówek
- określenie czego potrzebujesz, z czym masz problem
- wymiana doświadczeń, wsparcie

WSTĘP WOLNY

Spotkanie odbywa się w luźnej, biznesowej atmosferze. Przyjdź i zobacz czy możemy Ci jakoś pomóc lub czy Ty możesz kogoś wesprzeć.
(Zabierz ze sobą wizytówki)

Jeśli jesteś chętny, to skontaktuj się z nami:
Tel. 503-851-052, pawelstachyra.pl@gmail.com
Tel. 501-733-521 grzegorz44412@interia.pl

lub przez profil Goldenline

PozdrawiamyTen post został edytowany przez Autora dnia 30.10.13 o godzinie 13:45 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 31.10.2013 o godzinie 07:26 z tematu "Pasjonaci Biznesu, czyli darmowe spotkania dla początkujących przedsiębiorców"

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Bybusiness to nowo otwarta agencja która oferuje kompleksowe usługi dla firm.
Nowoczesne podejście do rozwiązań biznesowych i nastawienie na zadowolenie klienta gwarantuje wysie oką jakość świadczonych usług, terminowość i kreatywne realizacje.

Każdy kto potrzebuje profesjonalnej opieki nad swoją firmą powinien zgłosić się do Nas!
W ofercie grafika komputerowa i materiały promocyjne, bhp, księgowość i opieka prawna, badania marketingowe, organizacja konferencji, eventów i spotkań biznesowych oraz wiele innych niezbędnych w prowadzeniu firmy.

Więcej szczegółów znajdziesz na http://bybusiness.pl
Zapraszamy!
Paweł Stachyra

Paweł Stachyra Lektor francuskiego,
pracownik z jęz.
franc.

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Małgorzata P.:
Bybusiness to nowo otwarta agencja która oferuje kompleksowe usługi dla firm.
Nowoczesne podejście do rozwiązań biznesowych i nastawienie na zadowolenie klienta gwarantuje wysie oką jakość świadczonych usług, terminowość i kreatywne realizacje.

Każdy kto potrzebuje profesjonalnej opieki nad swoją firmą powinien zgłosić się do Nas!
W ofercie grafika komputerowa i materiały promocyjne, bhp, księgowość i opieka prawna, badania marketingowe, organizacja konferencji, eventów i spotkań biznesowych oraz wiele innych niezbędnych w prowadzeniu firmy.

Więcej szczegółów znajdziesz na http://bybusiness.pl
Zapraszamy!

Coś Wam strona nie działa. :-)

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Dziękuję za informację i już reaguję :D

Karolina Mazowiecka

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Franciszek Rudnicki

Franciszek Rudnicki właściciel,
Franciszek Rudnicki

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Witam serdecznie,

oferuję atrakcyjną formę współpracy- poszukuję wspólnika z wkładem pieniężnym do rozwinięcia działalności. Obecnie mam piec piekarsko- cukierniczy wartości około 60.000 zł i mam zamiar otworzyć cukiernię- z wynajętym lokalem. Potrzebuję do rozwinięcia działalnosci około 20.000 zł wolnych środków na zakup pozostałych rzeczy- urządzeń, wynajem lokalu i reklamę cukierni.

Mam zamiar robić torty, rolady i inne wyroby cukiernicze na zamówienie i na stałe zlecenia dla hoteli, restauracji i sklepów spożywczych. Będą to wyroby naturalne, również na starszych recepturach- rzecz unikalna na rynku. Przeprowadziłem pierwsze rozmowy z potencjalnymi klientami i sprawa wygląda bardzo obiecująco.

Moja propozycja jest taka- daję piec, o wartości wspomnianej wcześniej, pod zastaw. Zobowiązuję się spłacić pożyczkę 20.000 zł w ciągu 2 lat wraz z odsetkami w wysokości 40%. Z umową.

Zapraszam do rozmów, jestem otwarty również na inne propozycje.

Pozdrawiam,
Franciszek
tel. 796 218 699
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Czas na Łódź!
Firma questus zrzeszająca profesjonalnych marketerów zaprasza na 32 edycję programu Professional Diploma in Marketing. Już 21 lutego inauguracja łódzkiej grupy!

Nie czekaj…dołącz do nas :)

Więcej informacji:
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Szkolenie: FIDIC - praktyczne metody zastosowania przy realizacji projektów (Limitowana Edycja), 6-7.02.2014, Poznań.

http://www.szkolenia.avenhansen.pl/szkolenia-otwarte/f...

Procedura FIDIC, wykorzystywana przy realizacji projektów budowlanych, staje się obowiązującym standardem w postępowaniach przetargowych oraz w fazie projektowania, realizacji, monitorowania i rozliczania inwestycji. Ustalone przez FIDIC warunki kontraktów mają w założeniu utrzymać równowagę między wymaganiami i interesami zamawiających i wykonawców. Równomiernie też dzielą między obie strony obowiązki i odpowiedzialność. Praktyka często nie potwierdza takiego stanu rzeczy. Co stanowi w tym zakresie barierę? Dlaczego stosowanie polskiego prawa i tzw. „utarte” zwyczaje w relacjach z wymogami procedury FIDIC iskrzą i zgrzytają? To właśnie jak ten proces przeprowadzić w praktyce od momentu prekwalifikacji poprzez stworzenie optymalnej umowy, jej zrealizowania i rozliczenia jest wiodącym celem tego szkolenia.

Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę w zakresie ogólnych i szczegółowych przepisów warunków kontraktowych FIDIC. Szkolenie ma za zadanie przygotować osoby uczestniczące w procesie inwestycyjnym (projektowanie, realizacja, nadzór) do realizowania go zgodnie z wymaganiami międzynarodowymi. Warunki kontraktowe FIDIC są podstawą do zawierania umów finansowanych przez Bank Światowy oraz wszelkiego rodzaju Fundusze Strukturalne oraz Fundusze Spójności. Są one stosowane przede wszystkim przy robotach inżynieryjno-budowlanych przy zawieraniu umów w drodze przetargów, zarówno międzynarodowych, jak i krajowych.
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Czy nadal zastanawiasz się od czego zacząć projektowanie swojej ścieżki rozwoju? A czy znasz już swój styl uczenia się, styl myślenia oraz poziom wiedzy marketingowej? Chcesz rozwinąć swoje kompetencje poznawcze i społeczne?

Gorąco zachęcam do wypełnienia pretestów, które są jednym z kryteriów weryfikacji na prestiżowy program Professional Diploma in Marketing (http://www.questus.pl/pl/page/242).

Najbliższe edycje:

Łódź 21 lutego,
Kraków 28 lutego,
Warszawa 28 marca
Poznań 9 maja

Więcej informacji: http://www.questus.pl/pl/page/228

W razie pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam serdecznie,
Agata Stasiak.

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Witam,
reprezentuję Grupę TAI właściciela marki PressInfo. Jakojedyna firma na rynku mamy w swojej ofercie
INDYWIDUALNY MONITORING PRZETARGÓW

To usługa polegająca na dopasowaniu otrzymywanych informacje do unikalnych preferencji Państwa firmy.

JAK DZIAŁA ?

Przed dostarczeniem informacji, każde opublikowane zamówienie publiczne przechodzi proces dostosowania do Twoich oczekiwań.

Etap I
Pozyskanie Informacji przez wyspecjalizowany zespół analityków

przetargi ogłoszone przez BZP – w ciągu najbliższych minut od ogłoszenia; ponad 90% w dniu ogłoszenia
przetargi ogłoszone w prasie – ponad 90% w dniu wydania gazety
przetargi ogłoszone w Internecie – ponad 90% w dniu ogłoszenia

Aby w pełni wykorzystać możliwości internetu, stworzyliśmy odrębną komórkę, zajmującą się przeszukiwaniem ponad 15 000 stron www, głównie pod kątem informacji o przetargach i zleceniach. Na życzenie monitorujemy również wskazane źródła internetowe.

Etap II
Wstępna weryfikacja informacji przetargowych przez analityków

sprawdzenie poprawności ogłoszeń
dołączenie linków do dokumentów SIWZ

Etap III
Analiza informacji przez analityków na podstawie indywidualnie dobranych dla Twoich potrzeb kryteriów

Etap IV
Wysyłka informacji

Opracowane informacje przesyłane są na adres e-mail w postaci informatora zawierającego spis treści oraz szczegóły przetargów z adresem i kontaktem do zleceniodawcy. Dodatkowo załączamy kopię informacji w plikach txt.

Istnieje możliwość podświetlenia dowolnych słów kluczowych w biuletynie.
Na życzenie wysyłka może nastąpić w dowolnym układzie godzinowym w ciągu dnia.
Standardowe godziny wysyłki – do kwadransa po 10, 14, 18.

Etap V - na indywidualne życzenie
Obsługa niestandardowa

Możliwość zamówienia informacji przetargowych w postaci zestawień i raportów umożliwiających analizę porównawczą i dalszą obróbkę np. w formacie xls.

Zapraszam do kontaktu,
Wojciech Sander
61 664 57 03
wsander@tai.pl
Adrian Wijaz

Adrian Wijaz Student, dfdfdf

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Jesteś właścicielem pubu, dyskoteki, baru ?
Chcesz dotatkowych zysków? Postaw u siebie automat do gier !
Gwarantujemy atrakcyjne oferty współpracy maksymalizujące zysk i podnoszące prestiż lokalu.

Wszelkie informacje na ten temat: http://automatyhazardowe.eu. Zapraszamy

Wszystkie nasze automaty do gier są zgodne z obowiązującymi przepisami ustawy o grach hazardowych.
http://automatyhazardowe.eu
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Zastanawiasz się od czego zacząć projektowanie swojej ścieżki rozwoju? A czy znasz już swój styl uczenia się, styl myślenia oraz poziom wiedzy marketingowej? Chcesz rozwinąć swoje kompetencje poznawcze i społeczne?

Gorąco zachęcam do wypełnienia pretestów, które są jednym z kryteriów weryfikacji na prestiżowy program Professional Diploma in Marketing: http://www.questus.pl/pl/page/242

Najbliższe edycje:

Kraków 28 lutego
Warszawa 28 marca
Poznań 9 maja

Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz tutaj: http://www.questus.pl/pl/page/228

Gorąco zachęcam!
Paulina S.

Paulina S. Zarządzanie,
administracja,
szkolenia, HR

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Szanowni Państwo,
podejmiemy współpracę z:
Doradcą ds. Innowacji i Nowych Technologii.
Poniżej szczegółowe informację:
Projekt:
Projekt dotyczy kompleksowego wspierania podmiotów ekonomii społecznej i osób indywidualnych zainteresowanych uruchomieniem przedsięwzięcia z zakresu ekonomii społecznej.
Zadania:
Świadczenie usług doradztwa specjalistycznego w zakresie innowacji i nowych technologii dla podmiotów ekonomii społecznej tj. wdrażanie strategii rozwoju w oparciu o nowe technologie i rozwiązania innowacyjne, tworzenie organizacji opartych na zaawansowanych technologiach, wykorzystywanie technologii informatycznych w organizacji, wdrażanie innowacji, doradztwo z zakresu zakupu patentów, licencji, „know-how".
Wymagania:
5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie: innowacje i nowe technologie,
2 lata doświadczenia w zakresie usług doradczych w zakresie: innowacje i nowe technologie,
Wykształcenie preferowane: Zarządzenie i Inżynieria Produkcji/Automatyka i Robotyka/Mechatronika -I i II stopień
Innowacyjne Zarządzanie Rozwojem Produktu i Technologii/Zarządzanie Technologiczne/Komercjalizacja nauki i technologii/Zarządzanie działalnością innowacyjną/Menadżer Innowacji/Nowoczesne Technologie Informacyjne w Biurze i Przedsiębiorstwie/Innowacyjne Zarządzanie Rozwojem Produktu i Technologii/Przygotowanie i Ocena Projektów Inwestycyjno-Innowacyjnych/Kreowanie i Wdrażanie Innowacji i nowych Technologii/Kreowanie i Wdrażanie przedsięwzięć Innowacyjnych/Zaawansowane Technologie Informatyczne/Zarządzanie Własnością Intelektualną – studia podyplomowe.
Miejsce:
Subregion Pilski oraz praca zdalna (z wykorzystaniem poczty elektronicznej, wideokonferencji)
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt na priv.
Pozdrawiam,
Paulina SapetaTen post został edytowany przez Autora dnia 10.03.14 o godzinie 15:14

konto usunięte

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Myjnia mobilna ROSSO / 512 282 501 (PAWEŁ SARAMAK)
Usługi dla domu:

- skuteczne usuwanie roztoczy, bakterii z powierzchni tapicerowanych
- mycie parą podłóg i ścian z wszelkich materiałów ceramicznych
- dezynfekcja sanitariatów
- usuwanie nalotów z kamienia z wszelkich powierzchni
- odtłuszczanie wszelkich urządzeń i powierzchni
- pranie dywanów i mebli tapicerowanych
- usuwanie przykrych zapachów
- czyszczenie mebli ogrodowych
- czyszczenie wszelkiego rodzaju maszyn i urządzeń
- mycie okien
- czyszczenie elewacji budynków
Usługi dla motoryzacji:

- mycie karoserii z nabłyszczaniem
- odświeżanie tapicerki parą
- bardzo skuteczne czyszczenie tapicerki skórzanej
- usuwanie przykrych zapachów z wnętrz
- pranie tapicerki na mokro
Usługi "inne":

- mycie pojazdów flotowych we wskazanym miejscu
- czyszczenie maszyn i urządzeń
- sprzątanie pomieszczeń biurowych i produkcyjnych
- czyszczenie lokali gastronomicznych i magazynowych
- czyszczenie lokali usługowych (gabinety lekarskie, stomatologiczne, SPA, etc)
PEŁNA OFERTA i CENNIK: https://www.facebook.com/mmprosso
RABAT 5%: Stały rabat w wysokości 5%. Podczas spotkania, proszę powołać się na Tomka.
ZAKRES USŁUG: Sandomierz + 200km / Świętokrzyskie. Przy większym zleceniu możliwość dalszego dojazdu.
Anna Stuka

Anna Stuka Absolwent
Uniwersytetu
Jagiellońskiego w
Krakowie

Temat: OGŁOSZENIA, OFERTY, REKLAMY

Trwa rekrutacja na jubileuszową X edycję Letnich Praktyk Badawczych.
Wakacyjne interdyscyplinarne warsztaty skierowane się do studentów i doktorantów o szerokiej skali zainteresowań.

Zapewniamy pracę w interdyscyplinarnych grupach projektowych. Dodatkowo podczas praktyk organizowane są wykłady i szkolenia ze sposobów prezentacji, odpowiedniego tworzenia dokumentacji oraz wiele innych. Każdy projekt zakończony jest stworzonym przez grupę raportem dla zleceniodawcy.

Pierwszy termin nadsyłania zgłoszeń upływa już 31.03.2014!

Chcesz wziąć udział? Prześlij na adres praktyki@ibspan.waw.pl swoje CV, list motywacyjny oraz rekomendację od pracownika naukowego/pracodawcy, podając w temacie numer referencyjny IBS/FB/2014.

Więcej informacji dostępnych na stronie: http://www.praktyki.ibspan.waw.pl/



Wyślij zaproszenie do