Temat: GPS dla przedstawicieli handlowych
Witam.
Z mojego doświadczenia (czyli drugiej strony) bo zajmuje sie wdrażaniem takich systemów w firmach, moge powiedziec ze rzeczywiscie czasami pojawia sie "opór" ze strony pracowników ale sa i tacy którzy uwazaja ze to "oczyszcza" atmosfere w firmie i latwiej rozliczyć każdego z wykonywanych zadań (takich jednak jest znaczniej mniej ) ;]Rejestrowane dane wystarczy porównac w raport z odwiedzonych miejsc wg np. systemu XTRACK FLOTA i danych wpisanych w raporcie handlowy i juz możemy określić efektywność pracy takiego przedstawiciel...
Ze strony pracowników jednak najwiekszym problem wdrożenia systemy jest fakt ze sa kontrolowani i rozliczani z prywatnego wykorzystania - słuzbowego pojazdu. A niestety tych tras przeważnie jest znacząco więcej niz służbowych a co sie z tym wiaze .. chetnie opowiem na mailu
ps.
do mojego przedmówcy :) ta folia do pieczenia to chyba do pakowania śniadania moze sie mu przydać ? bo jeśli zarejestrujemy zanik gps okreslajac czas rozpoczecia i trwania oraz ostatnie miejsce pojazdu to na nie wiele się mu to przyda ...