Karolina
S.
"Niemożliwe" - to
nie jest słowo
francuskie"
/Napoleon/- ...
Temat: REKLAMA WPROWADZAJĄCA W BŁĄD
Witam, przy okazji dyskusji o etyce biznesu, pomyślałam sobie o mało etycznych zdarzeniach jakie mają miejsce w naszym kraju: reklama wprowadzająca w błąd. W Polsce jest to dość powszechna praktyka. A mnie baardzo denerwujaca. Podam przykład:Linie lotnicze, mailing na moją skrzynkę pocztową. Ogólnie promocyjno - reklamowy tekst. Czytam: Londyn: już od 199 zł. Wchodzę na stronę, bo stwierdzam świetna cena. Pomijam fakt, że cena nie obejmuje opłat lotniskowych. Ja nie mogę znaleźć lotu do Londynu, który miałby taką cenę. Nie znajduję informacji, z ktorej by wynikało na jakich warunkach lecę za 199 zł. Dopiero musiałam zadzwonić do Obsługi Klienta, gdzie poinformowano mnie że to lot za 5 miesięcy....
Straciłam ok. 30 minut aby dojść do prawdy. Tylko dlatego, że chciałam skorzystać z reklamowanych usług. A po tych 30 minutach okazało się, że tak naprawdę to płacę za lot w terminie za 5 miesięcy, nie 199 a 299 zł wraz z opłatami lotniskowymi. Aha i to w jedną stronę.
Czy uważacie, że takie praktyki są ok? Według mnie powinni tego zakazać!