Temat: Nowe sposoby na pozyskanie klientów?
Oj to i ja się włącze do rozmowy.
Od kliku lat zajmowałem sie kluczowymi klientami pod kątem telekomunikacyjnym i telemarketingu nawet nie musialem stosowac żeby zdobywac nowych kliemntów.
Teraz jednak chca mnie przypiąć kensingtonem do biurka i mam napier....dzielac po niewiadomo ile telefonów dziennie!! ŻENADA !!
Wspólna baza to nie jest dobry pomysł - wkoncu zarabia sie na niewiedzy albo na lenistwie klienta :))
Na nasze nieszczescie telemarketing jest najskuteczniejszy, a zeby było to skuteczne ja bym to widział tak:
1.) Pierwszy kontak - telemarketer, który nawiązuje kontakt oraz robi fallout w razie potrzeby.
2.) Zainteresowanego Klienta oddaje pod skrzydła Accounta, który przedstawia wstępna ofertę oraz próbuje umówić spotkanie
3.) Na spotkanie jedzie Account ze wsparciem technicznym lub innym w zależnosci o d rodzaju produktu / usługi.
4.) Nalezy pamietac o "pokryciu" klienta, tzn zeby do dużej spółki akcyjnej na spotkanie z zarzadem, nie wysyłac accounta samego tylko np w towarzystwie osoby o podobnym stanowisku - np dyr handlowego
5.) Account prowadzi negocjacje, umowy itd , wdrozeniowiec pilnule logistyki i informuje accounta ba bierzaco o wszystkim.
Najwazniejsze jednak wydaje mi sie to, zeby zachowac bezbłędny przepływ informacji wewnatrz firmy - kiedys zdarzylo mi sie zadzwonic do klienta w sprawie typu "co tam słychac?"
i okazało sie ze 3 miesiace wczesniej zrtezygnował a mnie nikt nie raczył powiadomic o nadejsciu rezygnacji :/ ...porazka :)