Piotr
W Lipski
Dopóki chcesz,
możesz...
Temat: Strategia "4ForAll" - pomoc początkującym
GRU, bez wątpienia, jest wyjątkowe ale brakuje mu jednego, ważnego elementu, czyli automatycznej pomocy nowym (początkującym) marketerom. Nie ma tego problemu w matrycach, gdzie liczba osób na poziomach jest ściśle określona.Dlatego, żeby wypełnić lukę, stosuje się strategię "4ForAll", czyli pomoc sponsora w znalezieniu 4 nowych osób każdemu bezpośredniemu partnerowi.
Teoretycznie sponsor w tym momencie traci 50$/mc za 2 osoby (jeśli osobiście znalazł nowych 4 dla swojego partnera) ale pozostałe 2 osoby wracają do niego dzięki "Reverse 2Up". Czyli zamiast 125$/mc za 4+1 bezpośrednich partnerów, sponsor otrzymuje 50$/mc za 2 osoby z R2U oraz 25$/mc od 1 szczęśliwego partnera z czystym zyskiem 25$/mc zdecydowanym na aktywność w GRU i duplikacje "4ForAll", co wydaje się zdecydowanie korzystniejsze z punktu widzenia budowy trwałej, zadowolonej struktury partnerskiej.
Dlatego każdy członek GRU powinien stosować tą strategię lub nieco lżejszą "1ForAll", żeby zapewnić przynajmniej zwrot kosztów swojemu partnerowi.
Z drugiej strony, działanie w/g 4FA nie powinno zwalniać z pracy promocyjnej leniwych partnerów, czekających na 4 nowe osoby od sponsora bo tylko wspólne działania zespołowe SZYBKO zadowolą wszystkich!
Więcej o tych strategiach...
http://gifts-roll-up.blogspot.com/2010/12/moja-strateg...