Tomasz Bar finanseosobiste.pl
Temat: DryWash czyli nowa marka Redanu sposobem na skokowy...
O Redanie dawno nic nie było.Jak wiemy przez lata spółka była w nie lada kłopotach.
Wydaje się, że wychodzi na prostą i podzieliła się ostatnimi zamierzeniami.
Tworzy DryWash - markę odzieży sportowej, która ma dać 100-150 mln przychodów za 5 lat.
Pytanie czy odzież sportowa to jest właśnie to.
Powoływanie się na to, że Niemcy wydają 10 razy wiecej na zakup odzieży sportowej niż my zupełnie do mnie nie przemawia. To, ze oni kupuja 10 razy wiecej samochodów wcale nie zwieksza sprzedaży u nas. Mało tego, odzież sportowa to wciąż dobra wyższego rzędu, sprawa sezonowa i dzialalność przy sporej konkurencji które nie raz przejechala sie na tym, ze pogoda była nie taka jak sie spodziewano.
Przy 2% rentownosci netto jaką ma Redan, DryWash moze byc sporym ryzykiem.
Pieniadze na reklame i marketing pójdą w górę, ale czy wraz z nimi zyski?
Tu miałbym obawy.