konto usunięte

Temat: Raport o decyzjach i zachowaniach zakupowych kobiet

W Polsce za robienie zakupów w 62% odpowiadają kobiety, które są jednocześnie bardziej wymagającymi klientkami. Mężczyźni natomiast mają wyższe oczekiwania odnośnie dopasowania produktów i marek do ich płci. Tak wynika z Raportu „Płeć Konsumenta w Marketingu”, który opracowałam na podstawie wyników pierwszego w Polsce badania dotyczącego marketingu skierowanego do kobiet. To lektura przydatna dla każdego, kto oferuje swoje produkty i usługi kobietom.
Raport dostarcza wiedzy o:
- podejmowaniu decyzji zakupowych przez kobiety i przez mężczyzn w przypadku różnych kategorii produktowych,
- zachowaniach i przekonaniach kobiet i mężczyzn jako konsumentów,
- marketingu ukierunkowanym na płeć i marketingu kobiecym.

O raporcie pisały m.in.
Rzeczpospolita
Interaktywnie.com
Mediamikser.pl
eGospodarka.pl

Zapraszam do pobrania Raportu: http://marketingkobiet.pl/?page_id=1770 (za symboliczną opłatą SMSową lub e-płatność)

Badania do Raportu „Płeć Konsumenta w Marketingu” zostały przeprowadzone przez serwis http://MarketingKobiet.pl w dniach 22.09 – 30.11.2009 na próbie 986 dorosłych Polaków korzystających z Internetu, z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety. W grupie badanych było 501 kobiet (50,8%) oraz 485 mężczyzn (49,2%).