Temat: Szukam pracy - administracja biurowa; asystent...

Poszukuję pracy na stanowiskach administracyjnych, np. młodszego specjalisty ds. administracji w Krakowie. Interesuje mnie również stanowisko asystent księgowego/księgowej ( nie mam doświadczenia, ale jest to zgodne z moimi zainteresowaniami i chciałbym je nabyć, gdyż chcę rozwijać się w tym kierunku).

Posiadam blisko dwuletnie doświadczenie w pracy biurowej oraz podobne w obszarze PR i social media, gdzie byłam odpowiedzialna za:

- Koordynowanie pracy biura, obsługa petentów
- Przygotowywanie korespondencji, oficjalnych pism
- Dbanie o kontakt z lokalnymi mediami; tworzenie komunikatów prasowych
- Organizowanie konferencji prasowych
- Przygotowywanie raportów z działalności biura
- sporządzanie artykułów i komunikatów prasowych
- pomoc w organizacji eventów i imprez
- wsparcie pozostałych działań marketingowych i PR