Paweł Pełka

Paweł Pełka Kierownik
Dystrybucji

Temat: Obsługa Klienta, Call Center, Sprzedaż - Lublin

Witam,

Posiadam ponad 3-letnie doświadczenie w zakresie obsługi Klienta w kanale Call Center, Od ponad 2 lat zajmuję się zarządzaniem zespołami sprzedażowymi.
Dysponuję doświadczeniem we wdrażaniu projektów sprzedażowych, budowaniu modelu sprzedaży w oparciu o konkretny produkt/usługę, selekcji pracowników i rozwoju ich kompetencji sprzedażowych.

Chętnie zmierzę się z nowymi wyzwaniami związanymi z obsługą Klienta, sprzedażą, budową struktur CC od podstaw.

Osoby myślące o outsourcingu swojego CC lub planujące budowę takiego działu w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży do tego będące zainteresowane nawiązaniem współpracy w tej materii zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam
Paweł Pełka