konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Krakowska firma pm2pm sp. z o.o. (http://pm2pm.pl) będzie od 1 lipca 2012r. realizowała projekt współfinansowany ze środków unijnych w ramach działania 4.2 POKL pt. „Naukowiec Jutra”.

1.KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W PROJEKCIE?
Do wzięcia udziału w naszym projekcie zapraszamy:
- pracowników naukowych,
- pracowników dydaktycznych,
- pracowników administracyjnych,
- kadrę zarządzającą uczelniami,
zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenie lub umowy o dzieło w szkołach wyższych, w instytutach badawczych, w instytutach naukowych PAN oraz PAU, w jednostkach tworzących konsorcja naukowe, z terenu całego kraju.
Preferowane będą kobiety, które będą stanowić 60% każdej grupy szkoleniowej.
Każda grupa szkoleniowa będzie liczyła 20 osób biorących udział w projekcie.

2.JAKI JEST KOSZT PROJEKTU?
Udział w projekcie jest całkowicie bezpłatny, w związku z czym uczestnicy projektu nie ponoszą żadnych wydatków związanych z uczestnictwem w projekcie.

3.JAKI JEST SPOSÓB ZGŁASZANIA SIĘ DO UDZIAŁU W PROJEKCIE?
Żeby wziąć udział w projekcie wystarczy wypełnić udostępniony od czerwca 2012 formularz rekrutacyjny oraz dostarczyć zaświadczenie o pracy na lub dla uczelni.
Obecnie osoby zainteresowane prosimy o kontakt mailowy: gszczepanski@pm2pm.pl
Rekrutacja będzie miała charakter otwarty oraz prowadzony w sposób ciągły od czerwca 2012r.

4.JAKI JEST ZAKRES PROJEKTU?
Projekt zakłada przekazanie wiedzy w formie szkoleń, w ramach następujących modułów tematycznych:
- Własność intelektualna i prawna (16h szkoleniowych)
Tematyka: przedmiot ochrony (know-how, wynalazki, wzory użytkowe, wzory przemysł.),zasady uzyskiwania praw wyłącznych, transfer prawa własności intelektualnej.
- Finansowanie badań oraz fundusze unijne (24h szkoleniowe)
Tematyka: fundusze unijne, w tym nowy okres finansowania 2014-2020 EFRR i EFS, pożyczki inwestycyjne, fundusze pożyczkowe, kredyty technologiczne i bankowe, leasing.
- Zarządzanie projektami badawczo- naukowymi (96h) połączony z egzaminem IPMA poz. D
Tematyka: środowisko projektu, organizacja projektu, cele projektu , rola interesariuszy w projekcie, etapy i cykl życia projektu, zarządzanie dokumentacją projektową, harmonogramowanie, planowanie i zarządzanie zasobami finansowymi i kosztami projektu, zarządzanie zespołem projektowym , zarządzanie umową jakości i ryzykiem w projekcie, zarządzanie portfelem projektu oraz zamknięcie projektu.
Każdy uczestnik projektu będzie miał możliwość podejścia po zakończonym module szkoleniowym do międzynarodowego egzaminu IPMA poz. D (więcej na temat egzaminu oraz certyfikatu na stronie: http://www.spmp.org.pl) który będzie potwierdzał umiejętności zarządzania projektami.
- Narzędzia informatyczne MS Project (24h)
Tematyka: wprowadzanie zadań, zależność między zadaniami, zasoby, kalendarze w projekcie, dostosowanie widoków, śledzenie postępów w wykonywaniu projektu, dostosowanie programu do swoich potrzeb.
Ramach modułów szkoleniowych otrzymają materiały szkoleniowe oraz podręczniki z obszaru zarządzania projektami.

5.KIEDY I GDZIE BĘDĘ ODBYWAŁY SIĘ ZAJĘCIA SZOLENIOWE?
Zajęcia będą się odbywały od września do grudnia 2012r., w trybie piątek- sobota- niedziela, co 2 tygodnie, w godzinach od 9 00 do 17 00.
Zajęcie będę odbywały się w Krakowie.
Szczegółowe informacje na temat konkretnych dat, godzin oraz miejsca szkoleń będziemy udostępniać od czerwca 2012r.

Więcej informacji na temat projektu będzie można otrzymać mailowo: gszczepanski@pm2pm.pl lub telefonicznie: 503- 168- 058.
Informacje na temat projektu będą pojawiać się systematycznie od czerwca 2012r. na naszej stronie internetowej: http://pm2pm.pl
Joanna Filipek

Joanna Filipek specjalista ds
sprzedaży, Hensen,
www.hensen.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

• W dniu 11 lutego 2012 r. weszła w życie duża nowelizacja przepisów dot. Finansów Publicznych i Odpowiedzialności za ich naruszenie.
• Ustalony został katalog podmiotów mogących ponosić odpowiedzialność oraz katalog zachowań stanowiących naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
• Uregulowane zostały w nowelizacji ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
• W nowej ustawie odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny publicznej podlegają pracownicy i inne osoby, których obowiązki wynikają wprost z przepisów ustawy lub którym powierzono obowiązki na podstawie obowiązujących przepisów. Od 11 lutego br. wszystkie osoby, które zgodne z prawem działają w obrębie finansów publicznych i gospodarują finansami publicznymi mogą odpowiadać za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
• Istotną zmianą wprowadzona przez nowelizację jest rozszerzenie odpowiedzialności na osoby inne niż pracownicy, działające jako pełnomocnicy zamawiającego, którym zamawiający powierzył przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
• Nastąpiło uściślenie Naruszenia dyscypliny finansów publicznych polegającego na nieterminowości
• W nowej ustawie bardziej precyzyjnie uregulowano wymagania związane z gospodarowaniem środkami zagranicznymi

W związku z tymi zmianami zapraszam Państwa do uczestnictwa w szkoleniach: "Finanse Publiczne z uwzględnieniem Najnowszych Zmian" http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detai... (25 kwietnia 2012) i "Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny Finansów Publicznych" http://www.hensen.pl/index.php?mact=News,cntnt01,detai... (26 kwietnia 2012). Koszt uczestnictwa w szkoleniu to 449 zł. Formularz zgłoszeniowy jest dostępny na stronie http://hensen.pl . Szkolenie poprowadzi ceniony Ekspert Pani Magdalena Męczyńska http://strona.hensen.nazwa.pl/index.php?mact=News,cntn...
Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na mail: szkolenia@hensen.pl lub dzwoniąc na nr tel. 22-822-98-42

Osobom z innych miast możemy zapewnić nocleg i dodatkowe posiłki! (w cenie każdego szkolenia oprócz materiałów szkoleniowych, bufetu kawowego i słodkiego poczęstunku jest obiad w restauracji !). Szkolenie odbywa się w ścisłym Centrum Warszawy przy linii metra i nieopodal Dworca Centralnego.
Anna W.

Anna W. Koordynator ds.
międzynarodowej
współpracy naukowej

Temat: Tablica ogłoszeń

Sporządzanie wniosków o dofinansowanie na rozpoczęcie działalności gospodarczej na terenie województwa lubelskiego.

e-mail: grawi2@poczta.onet.pl

Polecam!

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Szukamy specjalistów do WoP i zarządzania projektami RPO i POKL w woj. łódzkim. Zależy nam na trwałej, długofalowej współpracy przy doradztwie na rzecz beneficjentów.

Pilne!

Chętnych proszę o kontakt na priv lub na mail jaroslaw.petz@asap24.pl

Pozdrawiam!
http://www.asap24.pl/doradztwo
Marcin Funds

Marcin Funds właściciel,
FundsForm

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie. Poszukuję pilnie doświadczonej osoby do poprawy Wniosku do 6.1 Paszport do Exportu. Bardzo proszę o jak najszybszy kontakt zainteresowane osoby z ofertą ceny za taką usługę.
Michał Budzyński

Michał Budzyński ImpactProject Sp. z
o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń

Masz dosyć wykładowców, którzy mówią o dotacjach unijnych, a sami nie napisali żadnego wniosku i nie pozyskali skutecznie ani jednej dotacji?

Masz dosyć trenerów uczących Cię, jak należy zarządzać sobą w czasie, podczas gdy sami wiecznie spóźniają się na zajęcia?

Masz dosyć szkoleniowców mówiących Ci o zarabianiu pieniędzy i przedsiębiorczości, którzy na szkolenie dojeżdżają PKS-em, bo inaczej im się nie opłaca?

Jeśli tak, to po prostu…zerknij na mój profil ;-)

Nigdy nie szkolę z tematów, w których nie mam praktycznego doświadczenia.

Michał Budzyński,
Doradca/trener/praktyk

Temat: Tablica ogłoszeń

Witajcie,

W woj. wielkopolskim rusza nowy projekt "Zadbaj o swoją przyszłość" realizowany przez Stowarzyszenie B-4, w którym uczestnicy mogą skorzystać z jednej, wybranej formy wsparcia:

- kompleksowe wsparcie szkoleniowo-doradcze, dotacja na założenie działalności gospodarczej w wysokości max. 40 000 zł oraz wsparcie pomostowe finansowe oraz doradcze
lub
- bezpłatne kursy zawodowe dopasowane do potrzeb kandydata oraz wymagań rynku pracy oraz bezpłatne 6-miesięczne staże zawodowe.

Rekrutacja trwa do 31 lipca br., więc zachęcam do przesyłania zgłoszeń.

Szczegóły dotyczące kryteriów rekrutacji, form wsparcia oraz dokumenty zgłoszeniowe znajdują się na stronie: http://zadbajoprzyszlosc.b4ngo.pl/.

W razie pytań śmiało zapraszam do kontaktu (e-mail: poznan@b4.org.pl).Marzena L. edytował(a) ten post dnia 17.05.12 o godzinie 09:53

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy do rejestracji na XX edycję BEZPŁATNEJ konferencji EOIF GigaCon, tym razem spotkamy się w Poznaniu w Hotelu Mercure.

Podczas wydarzenia przedstawiciele firm zaprezentują swoje rozwiązania. Będzie to doskonała okazją do zapoznania narzędzi do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Wybrane tematy wykładów:

Wykład inauguracyjny poprowadzi
dr Marcin Kraska (Instytut Logistyki i Magazynowania)

W oczekiwaniu na e-urzędy – jak daleko nam do elektronizacji administracji?

Patryk Zarębski (ATENA Usługi informatyczne i finansowe)

Strategia zarządzania treścią w przedsiębiorstwie

Jarosław Żeliński (IT-Consulting)

Projektowanie wdrożeń systemów obiegu dokumentów, przepływu pracy
i archiwizacji


Marcin Makowski (BeOne)

Elektroniczny Obieg Dokumentów na platformie Alfresco w Polskiej Grupie Farmaceutycznej

Tomasz Grzybkowski (Adwokacka Spółka Partnerska Grzybkowski Guzek Jackowski)

Weksele w codzinnym życiu

Anna Sobczak (PROGMATE Sp. z o.o.)
Zbigniew Stężyński (PROGMATE Sp. z o.o.)


Użyteczność i ergonomia w systemie PROGMATE DOCs

Krzysztof Dobrzyński (IMPAQ)

Pióro cyfrowe w elektronicznym obiegu dokumentów

Marcel Kasprzak (MIS SA)

Procesy biznesowe wspierane internetem - przykład praktycznej implementacji

Wojciech Kroczak (DYSANT Software)

Strategia Jednolitej Platformy Zarządzania Procesami Biznesowymi

Agenda, szczegółowe informacje: http://gigacon.org/eoif_poznan

Bezpłatna rejestracja: http://gigacon.org/eoif_poznan/rejestracja


Obrazek


Firmy zainteresowane promocją na konferencji zapraszam do kontaktu.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ!!!
Joanna Mazur

Joanna Mazur Analityk ds. baz
danych kontrahentów

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam i zapraszam kierowników projektów unijnych na szkolenia, z wiodącej wśród projektów dla administracji publicznej metodyki:

WAKACJE Z PRINCE2® w KRAKOWIE – LETNIE PROMOCJE CENOWE


Obrazek


CZERWIEC:

25-27.06.2012r. - Metodyka zarządzania projektami Prince2®, poziom Foundation,
Miejsce: Kraków
Cena: 1900 zł lub 2200 zł z podręcznikiem - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

To ostatnia edycja szkolenia w tej cenie!

LIPIEC:

4-5.07. 2012r. Metodyka Prince2®, poziom Practitioner,
Miejsce: Kraków
Cena: 2800 zł - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

23-25.07.2012r. - Metodyka Prince2®, poziom Foundation,
Miejsce: Kraków
Cena: 2400 lub 2650 zł z podręcznikiem - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

SIERPIEŃ:

27-29.06.2012r. - Metodyka Prince2®, poziom Foundation,
Miejsce: Kraków
Cena: 2400 lub 2650 zł z podręcznikiem - w cenę wliczony jest akredytowany egzamin certyfikujący!

Więcej : http://www.pm2pm.pl/szkolenia/otwarte.html lub pod numerem telefonu 12 423 05 15

– PRINCE2® jest zarejestrowanym znakiem handlowym Cabinet Office
– Swirl logo™ jest znakiem handlowym Cabinet Office.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Klęska urodzaju :-)

Ponieważ znowu wygraliśmy kolejny przetarg na przeprowadzenie kontroli w projektach, gwałtownie kurczy się nasza kadra dostępnych kontrolerów / audytorów.
W związku z tym bardzo serdecznie zapraszam do współpracy osoby, które chciałyby (współ)pracować z ASAP24 przy realizacji tego typu projektów.

Szukamy przede wszystkim audytorów / kontrolerów wewn., ale nie tylko.

Przykładowe wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne lub prawnicze)
- przynajmniej 5-letnie doświadczenie w kontroli finansowej lub przeprowadzaniu audytów finansowych
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym, co najmniej 3 postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących przedsięwzięć inwestycyjnych lub przeprowadzenia, co najmniej 3 kontroli postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących przedsięwzięć inwestycyjnych;

Chętnych proszę o pilny kontakt jaroslaw.petz@asap24.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

zapraszam do zapoznania się z ofertą przygotowania wniosku i biznesplanu po dotację w ramach działania 8.2 PO IG!

W promocyjnej cenie!
Joanna Andrzejewska

Joanna Andrzejewska Koordynator
projektu/Specjalist
ds. Projektów EFS,
MGG C...

Temat: Tablica ogłoszeń

Dzien dobry,

Poszukuję osoby, która posiada przynajmniej 3-letnie doświadczenie we
wdrażaniu programów finansowanych z Unii Europejskiej na obszarach wiejskich oraz posiada wykształcenie co najmniej wyższe magisterskie. Dodatkowo mile widziane:

1) praktyka w przeprowadzaniu wykładów w w/w dziedzinie
2) udział w pracach badawczych,
3) odpowiednio udokumentowany dorobek naukowy.

Szkolenia w 16 miastach wojewódzkich od września do listopada 2012. Do poprowadzenia jeden wykład - 45 min w każdym województwie. Dopuszczalne są oferty częściowe.

Tematyka wykładów
1) Rezultaty PROW 2007-2013 w Polsce oraz przykłady najlepszych projektów
zrealizowanych w Polsce w ramach PROW 2007-2013.
2) Wpływ PROW na rozwój województwa.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt do poniedziałku - 28.05.2012

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,

W II połowie 2012r. planowany jest nabór wniosków o dofinansowanie projektów zwiększających zrównoważoną konkurencyjność MŚP w zakresie ochrony środowiska, zarządzania zasobami ludzkimi oraz aspektów społecznych, w ramach projektu „Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)”, realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Maksymalna wartość dotacji dla 1 MŚP wynosić będzie 100 tys. zł. Limit kosztów kwalifikowanych na inwestycje to: 70% projekty dotyczące środowiska, 50% pozostałe projekty. Szczegółowe informacje przedstawiane będą podczas spotkań informacyjnych.

Dotacje udzielane będą w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy.

W celu przygotowania przedsiębiorców do aplikowania o środki unijne na projekty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości organizuje 2-dniowe bezpłatne spotkanie informacyjne w każdym z regionów.

Terminy spotkań w województwie małopolskim to:

- 29 maja 2012 r. (wtorek)

- 12 czerwca 2012 r. (wtorek).



Spotkania odbędą się w godzinach: 9:00 – 16:15, w budynku Krakowskiego Parku Technologicznego w Krakowie przy Al. Jana Pawła II 41 L

Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniach prosimy o wypełnienie załączonego formularza zgłoszeniowego lub elektronicznego formularza zgłoszeniowego zamieszczonego na stronie internetowej projektu http://csr.parp.gov.pl i

odesłanie na adres: krakow.szkolenia@apeduakcja.pl

do dnia 28 maja 2012r. (poniedziałek).
W załączeniu przesyłam również przykłady działań objętych projektami zwiększającymi zrównoważoną konkurencyjność MŚP.
Informacje szczegółowe dotyczące projektu zamieszczone są na stronie internetowej http://csr.parp.gov.pl

W przypadku pytań prosimy o kontakt.
Bardzo prosimy również o rozpowszechnienie tej wiadomości wśród Państwa znajomych.
Joanna Andrzejewska

Joanna Andrzejewska Koordynator
projektu/Specjalist
ds. Projektów EFS,
MGG C...

Temat: Tablica ogłoszeń

Projekt „KUŹNIA PROFESJONALISTÓW 2"
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Dotacje na założenie własnej działalności gospodarczej w branży ubezpieczeniowej - do 40 tyś. zł

Szkolenia z zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej i pisania biznesplanu.
Szkolenia z zakresu działalności ubezpieczeniowej.
Szkolenia miękkie.
Doradztwo biznesowe.
Wsparcie finansowe w pierwszych miesiącach prowadzenia działalności.

Jeżeli:
• mieszkasz w woj. mazowieckim,
• zamierzasz założyć własną firmę w branży ubezpieczeniowej z siedzibą w woj. mazowieckim,
• nie posiadałeś/aś zarejestrowanej działalności gospodarczej w okresie ostatnich 12 miesięcy,
• jesteś osobą nieaktywną zawodowo (nie pracujesz i nie jesteś zarejestrowany/a w UP jako osoba bezrobotna),
• posiadasz co najmniej wykształcenie średnie;
możesz spełnić swoje marzenia o posiadaniu własnego biznesu uczestnicząc w naszym projekcie.

Informacje:
kuznia.mgg-conferences.pl,
joanna.andrzejewska@mgg-conferences.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Czy zastanawiałeś się kiedyś jak zdobyć dodatkowe pieniądze na rozwój swojego przedsiębiorstwa? A może myślałeś o założeniu pierwszej firmy?

Jeżeli myślałeś o założeniu firmy, rozwoju przedsiębiorstwa, ale masz za mało czasu i wiedzy na temat form pomocy i dotacji unijnych zgłoś się do nas.

Obecnie w naszej ofercie szkoleń otwartych mamy promocję.

Szkolenie: Pisanie i rozliczanie Wniosków Unijnych: 250 zł zamiast 399 zł

Na naszym szkoleniu poznasz formy dotacji, najczęściej popełniane błędy w projektach, regulacje prawne oraz wiele innych praktycznych aspektów.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej http://perspecta.pl
Szczegółowe informację odnośnie szkoleń znajdą Państwo w zakładce szkolenia otwarte.

Zapraszamy do współpracy

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

pm2pm firma szkoleniowo – doradcza realizująca od 1 lipca 2012r. dofinansowanie Projekt „Naukowiec Jutra” w ramach działania 4.2 PO KL poszukuje Specjalistę/ Specjalistkę ds. promocji rekrutacji i monitoringu.

ZADANIA I ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAJMUJĄCEGO STANOWISKO
• Promocja Projektu poprzez pozyskanie osób zainteresowanych udziałem w Projekcie.
• Budowanie bazy potencjalnych Uczestników Projektu.
• Udział w spotkaniach informacyjnych związanych z realizacją Projektu.
• Współpraca z grafikiem celem opracowania wizualizacji Projektu.
• Współpraca z informatykiem celem stworzenia strony internetowej Projektu.
• Organizacja procesu rekrutacji Uczestników Projektu.
• Dbanie o prawidłowość Dokumentacji Rekrutacyjnej.
• Promowanie Zarządzania Projektami u pracowników naukowych w postaci nadzorowania organizacji seminariów informacyjnych odbywających się w trakcie realizacji Projektu.
• Aktualizacja strony internetowej oraz from page Projektu na facebooku.
• Promocja Projektu w sieci.
• Nadzorowanie stopnia realizacji wskaźników projektowych.
• Stworzenie ankiet ewaluacyjnych potrzebnych do nadzorowania wskaźników.
• Przygotowywanie PEFS związanego z rozliczaniem Projektu.
• Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Projektu.

WYMAGANIA:
• Komunikatywność, Kreatywność, Sumienność.
• Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania funduszy strukturalnych w tym znajomość procesów rekrutacyjnych oraz budowy systemu PEFS.
• Konsekwencja w działaniu.
• Biegła znajomość oprogramowania biurowego (WORD, EXCEL, POWERPOINT), poczty elektronicznej i Internetu.
• Doświadczenie w rekrutacji uczestników szkoleń.
• Doświadczenie w promowaniu Projektów szkoleniowych.
• Znajomość zasad rekrutacji beneficjentów do Projektów EFS.

OFERUJEMY:
• zatrudnienie na umowę zlecenie
• możliwość rozwoju
• zatrudnienie na okres 2 lat realizacji projektu (do końca czerwca 2014r.)

Preferujemy osoby studiujące, posiadające doświadczenie w realizacji projektów unijnych w szczególności znających procesy rekrutacyjne.

Osoby zainteresowane prosimy o wysłanie CV wraz z Listem Motywacyjnym na adres mailowy: spin@pm2pm.pl do dnia 8 czerwca 2012r.
Prosimy o umieszczenie klauzuli o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam, nawiążę współpracę z firmą, która szuka klientów na wnioski o dotacje i inne granty.
Chętnie takiej firmie przyniosę klientów w zamian za prowizję:-)

zapraszam do kontaktu na prv lub malina@malina.net.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Kojarzenie przedsiębiorców i doradców unijnych

Zapraszam do serwisu http://www.dotacje-dla-firm.pl/, który zajmuje się kojarzeniem
przedsiębiorców zainteresowanych pozyskaniem dotacji i doradców unijnych.

Doradcy mogą w ten sposób pozyskać nowych klientów, a przedsiębiorcy nawiązać kontakt z kompetentnymi konsultantami.


Obrazek

Temat: Tablica ogłoszeń

Kojarzenie przedsiębiorców i doradców unijnych

Zapraszam do serwisu http://www.dotacje-dla-firm.pl/, który zajmuje się kojarzeniem
przedsiębiorców zainteresowanych pozyskaniem dotacji i doradców unijnych.

Doradcy mogą w ten sposób pozyskać nowych klientów, a przedsiębiorcy nawiązać kontakt z kompetentnymi konsultantami.


Obrazek



Wyślij zaproszenie do