Darek Swojski

Darek Swojski Księgowy – zawód z
przyszłością -
www.poswojsku.info -
ku...

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam
Mogę zainteresowanym zaoferować:
* bezpłatne artykuły i porady oraz profesjonalne szkolenia na temat dotacji unijnych 2014-2020 http://poswojsku.info
* zarządzanie projektami unijnymi
* monitoring projektów unijnych
Serdecznie zapraszam do współpracy: biuro@poswojsku.pl
Darek
Kinga S.

Kinga S. Kierownik projektu,
Vulcan Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszamy do aplikowania na stanowisko specjalisty ds. obsługi finansowej projektu, więcej szczegółów znajdziecie Państwo pod tym linkiem:

http://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-obslugi-fina... Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.04.2014 o godzinie 10:57 z tematu "Poszukiwany/Poszukiwana specjalista/specjalistka ds. obsługi finansowej projektu "

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,
zapraszam osoby zarządzające MMŚP z woj. śląskiego do udziału w projekcie Akademia liderów zielonego sektora na Śląsku!

Projekt ma na celu podniesienie poziomu kompetencji z zakresu przywództwa, zarządzania zespołem i inteligencji emocjonalnej 50 właścicieli/ek i menedżerów/ek MMŚP z województwa śląskiego poprzez badania, szkolenia, doradztwo i coaching.

Projekt w 100% finansowany z EFS!

http://www.akademialiderow.slask.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Dzień dobry,
poszukuję ciekawych ofert pracy przy realizacji projektów dofinansowanych z EFS [Śląsk].
Kontakt GL priv.

mk
Anna Poznańska

Anna Poznańska General Manager

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

Bardzo pilnie poszukuję osób do współpracy przy pozyskiwaniu funduszy unijnych/norweskich do projektów z branży Odnawialnych Źródeł Energii.

Zainteresowane osoby proszę o pilny kontakt.
Katarzyna Kasprzycka

Katarzyna Kasprzycka HR, Doradztwo,
Projekty

Temat: Tablica ogłoszeń

Trigonum Zaprasza na szkolenie pt.: „Finansowanie inwestycji i innowacji w sektorze MMŚP w nowej perspektywie unijnej 2014-2020 ”

CELE SZKOLENIA:
- Przekazanie uczestnikom szkolenia wiedzy na temat źródeł finansowania projektów inwestycyjnych, innowacyjnych i szkoleniowych w ramach funduszy strukturalnych w okresie 2014-2020
- Przekazanie informacji o kluczowych warunkach pozyskiwania środków oraz o zmianach
w tym zakresie w stosunku do lat 2007-2013
- Przekazanie uczestnikom szkoleń wiadomości niezbędnych do rozpoczęcia prac nad koncepcją projektu
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Regionalne Programy Operacyjne jako podstawowe źródło finansowania inwestycji
i innowacji w sektorze MMŚP – przegląd przyjętych dokumentów oraz stanu prac
w województwach wybranych pod kątem preferencji uczestników szkoleń
2. Program Operacyjny Inteligentny Rozwój – omówienie możliwości finansowania inwestycji
i innowacji oraz działalności badawczo – rozwojowej.
3. Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój źródłem finansowania nowych przedsiębiorstw – warunki finansowania przedsiębiorstw typu start-up i przedsiębiorczości ludzi młodych
4. Program Operacyjny Polska Wschodnia – alternatywne źródło finansowania inwestycji
i innowacji dla przedsiębiorców funkcjonujących na terenie województwa podlaskiego, warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i lubelskiego (blok fakultatywny)
5. Nowości w systemie wdrażania środków unijnych w okresie 2014 – 2020 – nowe tryby wyboru projektów i instrumenty finansowe, zamiany w zasadach kwalifikowalności kosztów
i regulacjach w zakresie pomocy publicznej
6. Jak monitorować stan prac nad nową perspektywą finansową?
7. Logika projektowa i podstawowe zasady budowania projektu.

TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA : 30.05.2014 , Gdynia
CZAS TRWANIA : 1 DZIEŃ , 8 godzin lekcyjnych
KOSZT SZKOLENIA : 400 PLN netto ( + 23% VAT) /os.

Szczegółowe informacje pod adresem: szkolenia@trigonum.pl lub tel. 58 341 94 93
Marek Kossakowski

Marek Kossakowski Naczelnik Wydziału
Kontroli

Temat: Tablica ogłoszeń

Władza Wdrażająca Programy Europejskie poszukuje pracowników na stanowisko specjalisty/starszego specjalisty w Wydziale Kontroli na Miejscu w Departamencie Systemu Zarządzania i Kontroli

wymiar etatu: 1

Główne obowiązki:

sporządzanie planów kontroli projektów na miejscu oraz sprawozdań z realizacji planu kontroli i kontroli doraźnych;
przeprowadzanie kontroli projektów w miejscu ich realizacji oraz w siedzibie beneficjenta;
przekazywanie wyników kontroli do właściwych Instytucji Pośredniczącej/Instytucji Zarządzającej/Instytucji Audytowej;
sporządzanie i aktualizacja procedur Władzy Wdrażającej w zakresie mechanizmów kontrolnych oraz ścieżki audytu;
udział w przygotowaniu analizy ryzyka i metody doboru próby do kontroli;
koordynacja i weryfikacja dokumentów pokontrolnych przedkładanych w ramach kontroli zleconych;
współpraca zgodnie z kompetencjami z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą/Audytową oraz innymi organami kontroli;
udział w weryfikacji wyników kontroli prowadzonych przez uprawnione instytucje zewnętrzne.

Wymagane kwalifikacje:

wykształcenie wyższe;
minimum dwa lata pracy w administracji publicznej (starszy specjalista) / minimum rok pracy w administracji publicznej (specjalista);
minimum rok pracy przy wdrażaniu lub kontroli projektów.

Wymagane umiejętności:

Bardzo dobra organizacja czasu pracy i pracy w zespole;
Dobra znajomość pakietu Office;
Znajomość KSI SIMIK;
Znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, regulacji krajowych oraz wspólnotowych w zakresie wdrażania projektów finansowanych ze środków UE;
Umiejętność analitycznego myślenia;
Komunikatywność, wysoka kultura osobista;
Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski;
Prawo jazdy kategorii B z doświadczeniem.

Wymagania pożądane:

Znajomość języka angielskiego;
Trwające lub zakończone studia na kierunku Administracja, Kontrola i Audyt projektów współfinansowanych ze środków UE lub pokrewnych;
Znajomość technologii wykorzystywanych przy budowie infrastruktury teleinformatycznej;
Znajomość podstaw budowy systemów informatycznych;
Doświadczenie w kontakcie z Beneficjentami;
Umiejętność formułowania wypowiedzi pisemnych urzędowych;

CV oraz list motywacyjny prosimy przesłać do dnia 22 maja 2014 r. roku drogą elektroniczną na adres: dominika.mickiewicz@wwpe.gov.pl

Prosimy o załączenie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji, prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Władzę Wdrażającą Programy Europejskie zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (dz. Ust. Nr 101, poz. 926).
Michał Budzyński

Michał Budzyński ImpactProject Sp. z
o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń

A ja szukam pracy jako kierownik działu projektów etc. Polecam się;-]
Anna Poznańska

Anna Poznańska General Manager

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

Bardzo pilnie poszukuję osób do współpracy przy pozyskiwaniu funduszy unijnych/norweskich do projektów z branży Odnawialnych Źródeł Energii.

Zainteresowane osoby proszę o pilny kontakt.

anna.poznanska@budropolsolar.com Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 11.05.2014 o godzinie 12:34 z tematu "Pilnie poszukuję osoby do współpracy przy pozyskaniu funduszy norweskich"
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Tablica ogłoszeń

Projekt Zarządzania Kompetencjami dofinansowany w 100% ze środków UE. Bardzo profesjonalne narzędzia audytu firmy, określenia kompetencji oraz szkoleń. Najlepsi konsultanci, najlepsze szkolenia, najlepsza metodologia dla małych i średnich firm.
FAZA I - Uczestnicy:  300 przedsiębiorstw
Analiza: opracowanie raportu z analizy potencjału do zarządzania przez kompetencje, przygotowanie Planu Rozwoju Kompetencji, przygotowanie map kompetencji
Szkolenia: dla kadry zarządzającej oraz kadry odpowiedzialnej za HR z zakresu zarządzania przez kompetencje
FAZA II - Uczestnicy: 100 przedsiębiorstw
Szkolenia: dla kadry HR z zakresu najważniejszych procesów HR, dla kluczowych pracowników przedsiębiorstwa z zakresu kompetencji miękkich
Doradztwo: dla właścicieli i kadry zarządzającej HR z zakresu wdrażania Planów Rozwoju Kompetencji i budowania pozytywnego wizerunku pracodawcy
Więcej na stronie: http://lzegar.wix.com/zegar-consulting#!zarzadzanie-ko...
Łukasz Zegar
tel. 695931276
l.zegar@lukasz-zegar.pl
Krzysiek Wasyl

Krzysiek Wasyl Administrator
Projektów POKL,
Instytut
Doskonalenia Kadr
...

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam serdecznie do udziału w bezpłatnych szkoleniach dla pracowników z terenu Małopolski. Zachęcam do odwiedzenia strony http://www.szkolenia.ida-system.pl/ i kontaktu 533 308 845

Szkolenia zarządcze:

Skuteczna sprzedaż.
Kadry i płace z elementami Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Pełnomocnik i audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością.
Księgowość w przedsiębiorstwie, do wyboru:
-Specjalista ds. rachunkowych,
-Kurs na Głównego Księgowego,
-Księgowość w małej firmie – książka przychodów i rozchodów.
Kurs asystencko – sekretarski.
Doskonalenie umiejętności menadżerskich.

Szkolenia profilowane:

Rusztowania budowlano-montażowe.
Obsługa maszyn budowlanych.
Kosztorysowanie; do wyboru: Norma, Zuzia, Rodos.
Projektowanie, do wyboru: AutoCAD i ArchiCAD.
Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne w zakresie eksploatacji/dozoru, do wyboru: „SEP” G1, G2, G3.
Kurs Spawania, można wybrać więcej niż 1 metodę, do wyboru:
-Gazowe,
-Elektrodą,
-Łukiem krytym,
-Żużlowe,
-W osłonie argonu,
-CO2,
-Plazmowe,
-Elektronowe.
Kurs Obrabiarki – maszyny, urządzenia i technologie do obróbki wiórowej, plastycznej, termicznej, CNC, w tym programowanie.
Techniki pomiarowe, kontrolno-pomiarowe, urządzenia, użytkowanie, sprawdzanie i wzorcowanie.
Specjalistyczne szkolenie komputerowe, do wyboru:
-Pozycjonowanie,
-Projektowanie stron www,
-Grafika komputerowa.
Kurs Profesjonalna obsługa klienta.
Kurs Gastronomiczny, do wyboru:
-Mała gastronomia,
-Organizator usług cateringowych,
-Kucharz.
Prawo jazdy, do wyboru:
-Kategorie B, C, C+E, D,
-Przewóz towarów i osób/kwalifikacja wstępna.
Inne (niewymienione powyżej).

W ramach każdego szkolenia, dla wszystkich grup szkoleniowych przewidziane jest dodatkowo doradztwo związane z danym szkoleniem.
Justyna Sola

Justyna Sola Poszukiwany
KAM/Project Manager
- Fundusze Unijne

Temat: Tablica ogłoszeń

Poszukuję Project Managerów (najchętniej) z Warszawy, doświadczonych w zdobywaniu funduszy Unijnych.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt: justyna@funduszeunijne.waw.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Firma doradcza z Warszawy poszukuje osób doświadczonych w pozyskiwaniu dofinansowania dla przedsiębiorstw, organizacji pozarządowych i samorządów. Kontakt: biuro@questconsulting.com.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Kompleksowa pomoc przy realizacji szkoleń, od rekrutacji poprzez organizację szkolenia do wyprowadzenia dokumentów.
Jeśli poszukują Państwo pomocy tylko w pewnym zakresie, dopasujemy się do potrzeb.

Posiadamy doświadczenie w realizacji projektów WUP oraz PARP.

Masz pytanie? Napisz to nic nie kosztuje :)

Pozdrawiam
Magdalena Żelazny

Centrum Szkoleniowo – Doradcze ProBiznes Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 21.07.2014 o godzinie 05:43 z tematu "Pomoc w realizacji szkoleń "
Sylwia K.

Sylwia K. Członek Zarządu -
Dyrektor Generalny

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo
Firma Berlin Warsaw Consulting poszukuje osób na stanowisko analityk do pisania projektów unijnych.
Wymagane doświadczenie min 2 lata, sukcesy w pozyskiwaniu dofinansowania.

Możliwość współpracy z firmami na zasadach podwykonawstwa.

Zainteresowane firmy/ osoby zapraszam do kontaktu.

Z poważaniem
BWC Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 21.10.2014 o godzinie 15:34 z tematu "poszukiwani analitycy do pisania projektów z UE"
Sylwia Krawczyk-Murga

Sylwia Krawczyk-Murga Specjalista ds.
Projektów /
Konsultant Funduszy
Europejskich

Temat: Tablica ogłoszeń

ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE:
FINANSOWANIE PROJEKTÓW W NOWEJ PERSPEKTYWIE 2014-2020 W POLSCE

TERMIN (2 DNI): 19/20 LISTOPAD 2014 LUB 22/23 listopada 2014 (w godz. 9.00-16.00)
MIEJSCE: GLIWICE
PODMIOT PROWADZĄCY SZKOLENIE: INSTYTUT KONSULTANTÓW EUROPEJSKICH
ul. Wyspiańskiego 41 62-800 Kalisz
ORGANIZATOR SZKOLENIA: „OXFORD” K. Moulds, K. Moulds
Gliwice, ul. Zwycięstwa 34/4
KOSZT SZKOLENIA: 600 zł + VAT za osobę
Cena obejmuje:
• Przeprowadzenie szkolenia • Materiały szkoleniowe • Przerwę kawową • Imienne certyfikaty ukończenia szkolenia wydane przez podmiot prowadzący szkolenie tj. Instytut Konsultantów Europejskich

PROGRAM SZKOLENIA:
1 DZIEŃ:
1. Perspektywa finansowa 2014-2020 w świetle prawa wspólnotowego
1.1. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE seria L nr 347 z 20.12.2013 r.)
1.2. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) NR 1301/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i przepisów szczególnych dotyczących celu „Inwestycje na rzecz wzrostu i zatrudnienia” oraz w sprawie uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 (Dz. Urz. UE seria L nr 347 z 20.12.2013 r.);
1.3. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1304/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Społecznego i uchylające Rozporządzenie Rady (WE) Nr 1081/2006 (Dz. Urz. UE seria L nr 347 z 20.12.2013 r.);
2. Prawne ramy krajowe oraz regulacje dot. wdrażania programów operacyjnych 2014-2020
2.1. Ustawa z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014–2020 (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146); – system realizacji programu operacyjnego; – system instytucjonalny; – desygnacja; – przepływy finansowe i system rozliczeń projektu; – kontrola i audyt; – pomoc publiczna;
– Zintegrowane Inwestycje Terytorialne (ZIT) jako szczególne instrumenty realizacji programów operacyjnych.
2.2. Umowa Partnerstwa z dnia 21 maja 2014 r. pomiędzy Polską i Komisją Europejską.
2.3. Modelowy system zarządzania i kontroli w nowej perspektywie finansowej.
2 DZIEŃ:
1. Krajowe programy operacyjne w perspektywie 2014-2020
a. Podręcznik systemu programowania i wdrażania programów operacyjnych 2014-2020. o Charakterystyka założeń poszczególnych programów operacyjnych:
b. POIR
c. POIiŚ
d. POWER
e. POPC
f. POPW
g. POPT
h. EWT
i. PROW
j. Regionalne Programy Operacyjne.
2. Jak przystąpić do realizacji projektów w nowej perspektywie finansowej
o Dokumentacja konkursowa i jej meandry. o Przygotowanie wniosku o dofinansowanie. o Realizacja projektu i jego rozliczenie w świetle nowych zasad (rozliczenia roczne z Komisją Europejską). o Konkurencyjność udzielania zamówień w projektach. o Efektywność i racjonalność wydatkowania środków.
3. Metodologia zarządzania cyklem życia projektu (PCM)
o Cykl życia projektu w metodologii Komisji Europejskiej o Zarządzanie projektem wg PCM o Dokumentowanie działań w projekcie na jego poszczególnych etapach

KADRA
Wszystkie realizowane przez Instytut Konsultantów Europejskich programy edukacyjne są certyfikowane przez Radę Programowo- Akredytacyjną Education and Accreditation Program - European Funds Advisor. Programy prowadzone są wyłącznie przez Akredytowanych Ekspertów i Trenerów powołanych przez Radę Programowo - Akredytacyjną Education and Accreditation Program - European Funds Advisor. Każdy z Ekspertów/Trenerów posiada indywidualny nr akredytacji, który upoważnia go do reprezentacji i działania w ramach programu Education and Accreditation Program - European Funds Advisor. Wszyscy Eksperci Instytutu posiadają status członkowski (Stowarzyszenia) Instytutu Konsultantów Europejskich.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE I KONTAKT:
Osoby zainteresowane dodatkowymi informacjami lub chcące zgłosić swoją aplikację na szkolenie proszę o kontakt :
Sylwia Krawczyk-Murga
e-mail: krawczykmurga@gmail.com tel. 507 160 010
Michał Majcherek

Michał Majcherek AKCELERATOR
PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
AKADEMICKIEJ WYŻSZEJ
SZKOŁ...

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo!

Informacja jest niezwykle cennym zasobem dla nowoczesnej firmy. Właściwe
przygotowanie przedsiębiorstwa do zmian w procesach finansowania rozwoju z
wykorzystaniem środków z Unii Europejskiej dystrybuowanych na poziomie
regionalnym, a więc najbardziej dostępnych dla lokalnych firm, może być
ważnym czynnikiem wpływającym na sukces gospodarczy.

Agro Klaster Kujawy – Stowarzyszenie Na Rzecz Innowacji i Rozwoju docenia znaczenie szybkiej i aktualnej informacji w biznesie. Dlatego też wspólnie z Wydziałem Rolnictwa i Biotechnologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego w Bydgoszczy organizuje w dniu 3 grudnia 2014 r. konferencję:
„Instrumenty finansowania rozwoju przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego w województwie kujawsko-pomorskim”.

W programie przewidziano omówienie kluczowych dla przedsiębiorców sektora rolno-spożywczego założeń Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego 2014-2020 oraz Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020.

Na Konferencję zapraszamy szczególnie wszystkich zainteresowanych przedstawicieli przedsiębiorstw sektora rolno-spożywczego z województwa kujawsko-pomorskiego, a także reprezentantów samorządów i innych instytucji oraz jednostek naukowych zajmujących się innowacjami w agrobiznesie. Udział w konferencji jest bezpłatny.

Konferencja odbędzie się 3 grudnia 2014 roku, w Bydgoszczy, przy ul. Bernardyńskiej 6-8, sala B1, piętro 1 – w siedzibie Wydziału Rolnictwa i Biotechnologii Uniwersytetu Technologiczno-Przyrodniczego. Program, formularz zgłoszeniowy i inne szczegóły konferencji na stronie http://agroklaster.pl.

Uprzejmie prosimy o przesyłanie do dnia 28.11.2014 formularzy zgłoszeniowych pocztą elektroniczną na adres biuro@agroklaster.pl lub faxem na nr (52) 374 95 05. Można także wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie http://agroklaster.pl.

Zapraszamy do udziału w Konferencji.

Z poważaniem

Michał Majcherek
Prezes Zarządu
Agro Klaster Kujawy - Stowarzyszenie Na Rzecz Innowacji i Rozwoju
85-029 Bydgoszcz, ul. Bernardyńska 6-8
tel. 660 594 109; m.majcherek@agroklaster.pl http://agroklaster.pl
Sylwia K.

Sylwia K. Członek Zarządu -
Dyrektor Generalny

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo!

Berlin Warsaw Consulting Sp. z o.o. jest najnowocześniejszą firmą doradczą, która kompleksowo połączyła usługi doradcze w ramach projektów inwestycyjnych - w tym z dotacji z UE - z produktami finansowymi oferowanymi przez banki, towarzystwa leasingowe i ubezpieczeniowe.

Współpracujemy z liczącymi się na rynku bankami, zarówno polskimi, jak zagranicznymi oferując usługi cechujące się elastycznością oraz pełnym dopasowaniem do potrzeb każdego Naszego Klienta.

Oferta Berlin Warsaw Consulting Sp. z o.o. w kompleksowy sposób odpowiada na rosnące wymagania przedsiębiorstw, zapewniając kompleksowe wsparcie w zakresie pozyskania funduszy pomocowych z Unii Europejskiej, jak również z innych źródeł oferujących finansowanie inwestycji.

Zapraszamy do współpracy.

Zespół Berlin Warsaw Consulting Sp. z o.o.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Firma doradcza Quest Consulting poszukuje doświadczonych osób w pozyskiwaniu środków unijnych. Kontakt: biuro@questconsulting.com.pl, tel. 795 12 60 20.
Katarzyna Kasprzycka

Katarzyna Kasprzycka HR, Doradztwo,
Projekty

Temat: Tablica ogłoszeń

27.01.2015 – Gdynia, Nieodpłatne spotkanie dotyczące dotacji dla woj. pomorskiego RPO 2014-2020
Zapraszamy przedsiębiorców tj. mikro, małe i średnie firmy na bezpłatne spotkanie, podczas którego przybliżymy informacje nt. Regionalnego Programu Operacyjnego dla woj. pomorskiego na lata 2014-2020 oraz udzielimy praktycznych wskazówek odnośnie planowania projektów do wniosków dotacyjnych.
Spotkanie odbędzie się we wtorek, 27 stycznia, w godz. 17:30 do 20:00 w Pomorskim Parku Technologicznym w Gdyni.
Cele spotkania:
- zapoznanie uczestników ze wstępną ofertą i możliwościami aplikowania o środki unijne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, dostępnymi dla sektora MŚP, w tym dla start-up’ów,
- przygotowanie uczestników do planowania projektów, w tym do właściwego diagnozowania potrzeb, na które oddziaływać będzie realizacja projektu oraz do prawidłowego określania celów projektu oraz narzędzi ich osiągania.

Zapisy na spotkania:
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o zapisanie się na spotkanie pod adresem: http://fundusze2701.evenea.pl/
Strona wydarzenia na facebooku: https://www.facebook.com/events/1576337679250821/

Spotkanie jest organizowane przez Strefę Startup Gdynia oraz Trigonum.



Wyślij zaproszenie do